Koliko in kje smo pripravljeni plačati za polnjenje?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Ker ni povsod v prvem planu, da se z EV voziš "zastonj", ampak pač "normalno". Morda imajo na račun tega boljši sistem in polnilnice delujejo b.p., lahko rezerviraš, etc.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
To je šele bolano, da imajo v planu, da se voziš "normalno". Čudno, da potem klasičnim avtom, ki malo porabijo ne zaraunajo dražji bencin, da so "enakovredni" z unimi, ki jim žre 12
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2307
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16912214
Re: Koliko in kje smo pripravljeni plačati za polnjenje?
Na Barju je že P+R, plačat pa moraš en prevoz z mestnim avtobusom (na dan), kar za 20 delovnih dni na mesec (ali tudi manj, če odštejemo praznike in dopuste) znaša 24 EUR. To je manj od 30 EUR.darjan napisal/-a:Lepo zoki postavi super duper parkirno hišo na barju, z mnogo šuko vtičnicami in brezplačni prevoz do želene destinacije v centru mesta, redno linijo, za mesečni najem cca 30€, pa se reši marsikateri problem.
Seveda, se pa strinjam da manjka več šuko vtičnic.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
0,5eur/min za DC je predrago pa magari, če ti zraven se rogliček postrežejo.
Moja ideja sicer ni zastonj. Moja ideja je ceneje od ICE kar pa njihov sistem ne omogoča (ob predpostavki da doma nimaš možnosti polnit, ob predpostavki, da tankaš pač tam kjer ti zmanka...)
Moja ideja sicer ni zastonj. Moja ideja je ceneje od ICE kar pa njihov sistem ne omogoča (ob predpostavki da doma nimaš možnosti polnit, ob predpostavki, da tankaš pač tam kjer ti zmanka...)
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2307
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16912214
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Se strinjam! Sedaj plačujem približno 6.2 EUR (dizla) na 100 km (ja, pritiskanje na plin mi ne gre od rok). Po zgornjih cenah bi pri novem Leafu plačeval približno 10 EUR / 100 km. Menim, da to nikamor ne vodi in je, kot sem že omenil v enem drugem prispevku, časovno obračunavanje izbrano s strani ponudnikov zgolj zaradi netransparentnosti (da lažje prikrijejo dobičke).Goran napisal/-a:To je šele bolano, da imajo v planu, da se voziš "normalno". Čudno, da potem klasičnim avtom, ki malo porabijo ne zaraunajo dražji bencin, da so "enakovredni" z unimi, ki jim žre 12
Re: Koliko in kje smo pripravljeni plačati za polnjenje?
No odlično, za EV bi lahko uredili tudi podzemne, ker so brez emisij in bi posledično potrebovali manj prezračevanja glede na klasične podzemne garaže, pa še varnost zaradi šuko vtičnic bi bila na višjem nivoju.
Torej podzemna parkirna mesta za EV, smrdači pa se naj luftajo zunaj
Torej podzemna parkirna mesta za EV, smrdači pa se naj luftajo zunaj
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
S tem da za dizl plačaš vedno toliko, za EV pa bi samo takrat, ko bi potreboval DC polnjenje. Kar pomeni za veliko večino navadnih ljudi, le parkrat letno. Za to, sem jaz pripravljen sprejeto tako ceno.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2307
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16912214
Re: Koliko in kje smo pripravljeni plačati za polnjenje?
Če dobro premislim pa je po ekološki strani nesmiselno puščati EV na obrobju mesta (P+R), v center pa se peljati z ICE vozili (vključno z mestnimi avtobusi) in še naprej onesnaževati mestna središča.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Tako poceni kot smo se in se sedaj vozimo se ne bomo nikoli več. Z vsakim letom bo dražje. Ko bo delež EV ??% bo cena vožnje ekvivalentna današnji vožnji s fosilci.
Re: Koliko in kje smo pripravljeni plačati za polnjenje?
Jaz mislim, da je povsem ustrezno, da je polnjenje na javnih mestnih polnilnicah omejeno na tri ure. Število parkirnih mest je omejeno, še mnogo bolj pa število polnilnih mest, zato je prav, da se postavi neko razumno omejitev in se prostor v nekem doglednem času sprosti za druge uporabnike.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Zdaj bo par let vedno ceneje na račun večjega števila brezplačnih polnilnic, jaz že zdaj samo polnim v službi in doma minimalno
Po mojem bodo tudi shopping centri v prihodnosti ponudili vedno več polnilnih postaj, tako da tudi tam bomo polnili zastonj.
Energija doma pa bo dražja šele z uvedbo smart grid-a, kar pa se še ne bat, ne bo tako hitro. Ker drugače vsak dvig štroma vpliva enormno na gospodinjstva, kar pa nobena politika ne upa naredit.
Po mojem bodo tudi shopping centri v prihodnosti ponudili vedno več polnilnih postaj, tako da tudi tam bomo polnili zastonj.
Energija doma pa bo dražja šele z uvedbo smart grid-a, kar pa se še ne bat, ne bo tako hitro. Ker drugače vsak dvig štroma vpliva enormno na gospodinjstva, kar pa nobena politika ne upa naredit.
Re: Koliko in kje smo pripravljeni plačati za polnjenje?
Sem danes klical na e-prihodnost kako je z novim načinom obračunavanja. Kartico se obdrži, pošlje se le mail na info@e-prihodnost.si da ti pošljejo račun za 5€ in ti aktivirajo kartico. Ta aktivacija potem velja eno leto.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek