HPC omrezja v evropi
Re: HPC omrezja v evropi
Po pol leta je postavljenih 6 ultra-hitrih polnilnic, vec na live-map: http://www.ionity.eu/locations/
Imajo se manj kot 1.5 leta do planiranih 400 v EU po planu, ko naj bi ujeli kar je Teslino omrezje imelo konec leta 2017. V tem casu je tudi 6 novih superchargerjev v EU. Upam da Ionity postavljanje polnilnic bistveno pospesijo..
Imajo se manj kot 1.5 leta do planiranih 400 v EU po planu, ko naj bi ujeli kar je Teslino omrezje imelo konec leta 2017. V tem casu je tudi 6 novih superchargerjev v EU. Upam da Ionity postavljanje polnilnic bistveno pospesijo..
Re: HPC omrezja v evropi
Dogaja se!!!
https://www.youtube.com/watch?v=Myocr1iu9g0
https://www.youtube.com/watch?v=Myocr1iu9g0
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: HPC omrezja v evropi
Super dokler ne dežuje ko greš polnit Očitno je streha predraga.
Pogrešam pa CHAdeMO priključek. Sicer CCS v Evropi prevladuje, ni pa CHAdeMO že za odpisat.
Pogrešam pa CHAdeMO priključek. Sicer CCS v Evropi prevladuje, ni pa CHAdeMO že za odpisat.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: HPC omrezja v evropi
Strehe ne dajo gor, da se vse to lažje hladi, če dežuje toliko hitreje.mitjap napisal/-a:Super dokler ne dežuje ko greš polnit Očitno je streha predraga.
Pogrešam pa CHAdeMO priključek. Sicer CCS v Evropi prevladuje, ni pa CHAdeMO že za odpisat.
Nič sekirat, bi Nissan tudi naredil takšne hitre polnilnice, pa so videli da ne bi bilo smiselno, ker bi se še prej baterija segrela kot sedaj.
Nissan pripravlja za drugo poletje posebne hladilne preproge, ki bi jih menjal na polnilnici z novimi ohlajenimi. S tem bi hladili avto, ne bi potreboval klime, istočasno preko "dna" avta bi še malo ohladili baterijo.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: HPC omrezja v evropi
Ko se bo na teh postajah polnil prvi Porsche, bodo sigurno že pokrite!mitjap napisal/-a:Super dokler ne dežuje ko greš polnit Očitno je streha predraga.
Pogrešam pa CHAdeMO priključek. Sicer CCS v Evropi prevladuje, ni pa CHAdeMO že za odpisat.
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: HPC omrezja v evropi
V Evropi so prevzeli standard CCS, če je pa zraven še CHAdeMO je pa to samo dobra voljamitjap napisal/-a:Pogrešam pa CHAdeMO priključek. Sicer CCS v Evropi prevladuje, ni pa CHAdeMO že za odpisat.
Tako nekako sem uspel pred časom prebrati na eni nemški strani
Re: HPC omrezja v evropi
Potem je cas, da nekdo naredi CCS na CHadEMO adapter in uspe dobiti dovoljenje za uporabo. Po moje to nebi bil velik problem, ker Tesla ima CHadEMO adapter in je uporaba dovoljena.
Re: HPC omrezja v evropi
Ni dovoljena. Na več polnilnicah izrecno piše: uporaba vmesnikov/podaljškov prepovedana!
Re: HPC omrezja v evropi
Nikjer pa ne pise, da Tesla uporabniki ne smejo uporabljati adapter. Tesla ga celo uradno prodaja v svojih poslovalnicah po Evropi. Je edini, ki uporablja adapter in uporabniki na debelo uporabljajo CHadEMO adapter pa se nobeden ni dobil kazen oziroma prepoved polnenja na polnilnici. Ce bo Evropa zacela postavljati samo DC CCS polnilnice potem bo adapter nujno potreben.
Re: HPC omrezja v evropi
Tak adapter bo divje drag. Protokola za komunikacijo med polnilnico in vozilom sta popolnoma drugačna. Bo zanimivo, če ga nekomu uspe izdelati
Re: HPC omrezja v evropi
@robertto Če nekje piše za uporaba adapterjev ni dovoljeno to vključuje tudi Tesle Adapter je adapter.
Kaj so nestandardni adapterji je pa zelo stvar interpretacije. Jaz bi rekel da so nestandarni vsi preključki katere ni tako ali drugače certificiral CHadeMO association, vključno z tesla adapterjem.Pogoji uporabe napisal/-a: PETROLOVA POLNILNA INFRASTRUKTURA
- Petrol ne odgovarja za kable, konektorje, adapterje itd. v lasti uporabnika; Petrol ne odgovarja za pravilno
delovanje procesa polnjenja, v kolikor uporabnik uporablja nestandardne kable, konektorje in adapterje;
uporabnik odgovarja za škodo, ki je nastala na Petrolovi polnilni infrastrukturi zaradi uporabnikove uporabe
nestandardnih kablov, konektorjev in adapterjev oziroma druge neprimerne opreme.
Re: HPC omrezja v evropi
Čudi me le, da je BMW od silnih kW, ki so na voljo, vzel le 33 kW.
Re: HPC omrezja v evropi
Verjetno s katerokoli NFC kartico. Sam sem uporabil Maingau, ampak mi polnjenje ni bilo nikjer prikazano in zaračunano.
Re: HPC omrezja v evropi
Aha tvoj i3 je na sliki zgoraj ?BoBa napisal/-a:Verjetno s katerokoli NFC kartico. Sam sem uporabil Maingau, ampak mi polnjenje ni bilo nikjer prikazano in zaračunano.
Pri izredno nizkem SoC je lahko napetost problem, ampak glede na to da i3 polni s ~45kW na 50kW DCjih ki so pri nas 120A je napetost 370V normalna (370V * 120A = 44.5kW).
89A ki je na sliki je malo, trenutni 50kW DC gredo do 120A oz nekateri do 125A. Medtem ko 100kW, 150kW in 175kW polnilnice zmorejo vec. Ampak glede na 89A je verjetno trenutna omejitev na polnilnici oz. omrezju kamor so priklopljene. Ali pa gre za kaksno testno obratovanje z zmanjsano mocjo.
Re: HPC omrezja v evropi
Za tole polnilnico na avtocesti proti Salzburgu je na Plugshare https://www.plugshare.com/location/168194 napisano, da ima tudi CHAdeMO. Verjetno je to napaka, saj gre za polnilnico iz sistema IONITY.
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: HPC omrezja v evropi
Sam sem si uredil IONITY aplikacijo in sem registriran. Tako da lahko polnim pri njih. Imajo tudi CHADEMO, že polnil brezplačno, ker ni bilo mogoče prebrati kode in so mi aktivirali iz centra. Na avtocestnem obroču okrog Munchna na ceti 99.
Pravkar dobil račun od Smatrics:
19.90 Min 0.38 7.46 EUR
eno polnjenje, drugo je bilo nič, ne vem zakaj?
Pravkar dobil račun od Smatrics:
19.90 Min 0.38 7.46 EUR
eno polnjenje, drugo je bilo nič, ne vem zakaj?
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: HPC omrezja v evropi
Poglej sliki, na prvi vidis tri-standard efacecovo od dalec, na drugi pa vtaknjen CHAdeMO vtic v Leaf2.kt57 napisal/-a:Za tole polnilnico na avtocesti proti Salzburgu je na Plugshare https://www.plugshare.com/location/168194 napisano, da ima tudi CHAdeMO. Verjetno je to napaka, saj gre za polnilnico iz sistema IONITY.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 23 Odgovori
- 1855 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Tauri