HPC omrezja v evropi

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina :)
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1520
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1029
1943

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a matija » 06 Avg 2018, 09:47

Po pol leta je postavljenih 6 ultra-hitrih polnilnic, vec na live-map: Charging - ionity.eu

Imajo se manj kot 1.5 leta do planiranih 400 v EU po planu, ko naj bi ujeli kar je Teslino omrezje imelo konec leta 2017. V tem casu je tudi 6 novih superchargerjev v EU. Upam da Ionity postavljanje polnilnic bistveno pospesijo..
timo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 83
Kraj: Koper
Avto: Hyundai IONIQ
107
334

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a timo » 18 Avg 2018, 18:09

CRF, pirpy, MIRANRR
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 282
Avto: C-Zero
173
148

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a mitjap » 18 Avg 2018, 20:55

Super dokler ne dežuje ko greš polnit :D Očitno je streha predraga.
Pogrešam pa CHAdeMO priključek. Sicer CCS v Evropi prevladuje, ni pa CHAdeMO že za odpisat.
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 353
Kraj: MB okolica
Avto: .....Nissan je pri nas
353
384

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 18 Avg 2018, 21:18

mitjap je napisal/-a:Super dokler ne dežuje ko greš polnit :D Očitno je streha predraga.
Pogrešam pa CHAdeMO priključek. Sicer CCS v Evropi prevladuje, ni pa CHAdeMO že za odpisat.

Strehe ne dajo gor, da se vse to lažje hladi, če dežuje toliko hitreje.
Nič sekirat, bi Nissan tudi naredil takšne hitre polnilnice, pa so videli da ne bi bilo smiselno, ker bi se še prej baterija segrela kot sedaj.
Nissan pripravlja za drugo poletje posebne hladilne preproge, ki bi jih menjal na polnilnici z novimi ohlajenimi. S tem bi hladili avto, ne bi potreboval klime, istočasno preko "dna" avta bi še malo ohladili baterijo. :giggle:
timo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 83
Kraj: Koper
Avto: Hyundai IONIQ
107
334

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a timo » 18 Avg 2018, 22:33

mitjap je napisal/-a:Super dokler ne dežuje ko greš polnit :D Očitno je streha predraga.
Pogrešam pa CHAdeMO priključek. Sicer CCS v Evropi prevladuje, ni pa CHAdeMO že za odpisat.

Ko se bo na teh postajah polnil prvi Porsche, bodo sigurno že pokrite!
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 214
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
249
453

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 19 Avg 2018, 07:53

mitjap je napisal/-a:Pogrešam pa CHAdeMO priključek. Sicer CCS v Evropi prevladuje, ni pa CHAdeMO že za odpisat.


V Evropi so prevzeli standard CCS, če je pa zraven še CHAdeMO je pa to samo dobra volja :strange:
Tako nekako sem uspel pred časom prebrati na eni nemški strani :)
matija
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 364
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
359
335

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a robertto » 19 Avg 2018, 15:41

Potem je cas, da nekdo naredi CCS na CHadEMO adapter in uspe dobiti dovoljenje za uporabo. Po moje to nebi bil velik problem, ker Tesla ima CHadEMO adapter in je uporaba dovoljena.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2890
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1443
1772

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a CRF » 19 Avg 2018, 17:13

Ni dovoljena. Na več polnilnicah izrecno piše: uporaba vmesnikov/podaljškov prepovedana!
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 364
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
359
335

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a robertto » 19 Avg 2018, 20:24

Nikjer pa ne pise, da Tesla uporabniki ne smejo uporabljati adapter. Tesla ga celo uradno prodaja v svojih poslovalnicah po Evropi. Je edini, ki uporablja adapter in uporabniki na debelo uporabljajo CHadEMO adapter pa se nobeden ni dobil kazen oziroma prepoved polnenja na polnilnici. Ce bo Evropa zacela postavljati samo DC CCS polnilnice potem bo adapter nujno potreben.
MIRANRR, matija
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 214
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
249
453

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 19 Avg 2018, 23:01

Tak adapter bo divje drag. Protokola za komunikacijo med polnilnico in vozilom sta popolnoma drugačna. Bo zanimivo, če ga nekomu uspe izdelati :)
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 282
Avto: C-Zero
173
148

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a mitjap » 20 Avg 2018, 08:50

@robertto Če nekje piše za uporaba adapterjev ni dovoljeno to vključuje tudi Tesle :D Adapter je adapter.


Pogoji uporabe je napisal/-a:PETROLOVA POLNILNA INFRASTRUKTURA
- Petrol ne odgovarja za kable, konektorje, adapterje itd. v lasti uporabnika; Petrol ne odgovarja za pravilno
delovanje procesa polnjenja, v kolikor uporabnik uporablja nestandardne kable, konektorje in adapterje;
uporabnik odgovarja za škodo, ki je nastala na Petrolovi polnilni infrastrukturi zaradi uporabnikove uporabe
nestandardnih kablov, konektorjev in adapterjev oziroma druge neprimerne opreme.

Kaj so nestandardni adapterji je pa zelo stvar interpretacije. Jaz bi rekel da so nestandarni vsi preključki katere ni tako ali drugače certificiral CHadeMO association, vključno z tesla adapterjem.
CRF
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 120
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3
154
2

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a BoBa » 20 Avg 2018, 19:17

6x.jpg
Zaslon1.jpg

Uporabno in pregledno. Predvsem pa se mirno napotiš na polnilno postajo, če veš da je na voljo 6 polnilnih mest.
Čudi me le, da je BMW od silnih kW, ki so na voljo, vzel le 33 kW.
CRF, Nejccc, magic, matija, DGJ
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2890
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1443
1772

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a CRF » 21 Avg 2018, 06:24

S čim pa se aktivirajo?
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 120
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3
154
2

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a BoBa » 21 Avg 2018, 09:18

Verjetno s katerokoli NFC kartico. Sam sem uporabil Maingau, ampak mi polnjenje ni bilo nikjer prikazano in zaračunano.
CRF, magic, talker2
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1520
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1029
1943

Re: HPC omrezja v evropi

OdgovorNapisal/-a matija » 21 Avg 2018, 09:57

BoBa je napisal/-a:Verjetno s katerokoli NFC kartico. Sam sem uporabil Maingau, ampak mi polnjenje ni bilo nikjer prikazano in zaračunano.


Aha tvoj i3 je na sliki zgoraj ?

Pri izredno nizkem SoC je lahko napetost problem, ampak glede na to da i3 polni s ~45kW na 50kW DCjih ki so pri nas 120A je napetost 370V normalna (370V * 120A = 44.5kW).

89A ki je na sliki je malo, trenutni 50kW DC gredo do 120A oz nekateri do 125A. Medtem ko 100kW, 150kW in 175kW polnilnice zmorejo vec. Ampak glede na 89A je verjetno trenutna omejitev na polnilnici oz. omrezju kamor so priklopljene. Ali pa gre za kaksno testno obratovanje z zmanjsano mocjo.

Vrni se na