Zaklenjene polnilnice

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina :)
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 807
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
240
185

Zaklenjene polnilnice

OdgovorNapisal/-a pirpy » 08 Avg 2017, 21:21

Lp,
Zadnje čase opažam, da se na nekaterih polnilnicah ne da potisniti kabla dovolj v vtičnico zato so neuporabne.
To se verjetno zgodi, če nekdo z nestandardnim kablom povleče kabel iz vtičnice preden vtičnica odklene kabel (krajši vtikač ali odbrušena luknja za zaklep).
Včeraj pa sem ugotovil, da lahko s svojim type2 na šuko adapterjem odklenem takšno polnilnico, poanta je verjetno v 2k7 uporu.

Tisti z nestandardnim kablom malo pazite kdaj povlečete kabel iz vtičnice. ;)
CRF
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 722
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
456
653

Re: Zaklenjene polnilnice

OdgovorNapisal/-a Damijan » 08 Avg 2017, 21:41

To se je že dvakrat zgodilo na novi etrelovi pp Kr. Gora; ne pomaga daljinski reboot, potrebno je ročno odkleniti vtičnico...
Luka
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 70
Kraj: Litija
Avto: vw e-up! 2017
48
139

Re: Zaklenjene polnilnice

OdgovorNapisal/-a Luka » 08 Avg 2017, 23:44

Tudi polnilnica na Slomškovi ima ta problem za Type2!
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1999
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
679
964

Re: Zaklenjene polnilnice

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Avg 2017, 06:09

Potem je bil to verjetno isti problem en teden nazaj na Trojanah. :(
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 284
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
222
129

Re: Zaklenjene polnilnice

OdgovorNapisal/-a Matej » 09 Avg 2017, 06:16

Damijan je napisal/-a:To se je že dvakrat zgodilo na novi etrelovi pp Kr. Gora; ne pomaga daljinski reboot, potrebno je ročno odkleniti vtičnico...


Ne razumem...kako ročno odklenit vtičnico?
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 284
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
222
129

Re: Zaklenjene polnilnice

OdgovorNapisal/-a Matej » 09 Avg 2017, 06:22

Luka je napisal/-a:Tudi polnilnica na Slomškovi ima ta problem za Type2!


Torej mora dobavitelj, v tem primeru El. Lj., popraviti vtičnico? Potem je to potrebno javit. Ravno tako na Trojanah. Ali pač...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1999
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
679
964

Re: Zaklenjene polnilnice

OdgovorNapisal/-a CRF » 09 Avg 2017, 08:40

Če se bo tole večkrat dogajalo bomo očitno na koncu vsi morali imeti porezane kable. Na tistih s tipkovnico se jih vsaj prek menija lahko odklene.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 722
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
456
653

Re: Zaklenjene polnilnice

OdgovorNapisal/-a Damijan » 12 Avg 2017, 08:22

Matej je napisal/-a:
Damijan je napisal/-a:To se je že dvakrat zgodilo na novi etrelovi pp Kr. Gora; ne pomaga daljinski reboot, potrebno je ročno odkleniti vtičnico...


Ne razumem...kako ročno odklenit vtičnico?


To pomeni - s ključem odkleniti polnilnico in ročno odpreti "jeziček", ki zaklepa Type2.

Pomaga tudi izklop napajanja - v tem primeru polnilnica odklene oba kabla (varnostni protokol ob izpadu elektrike);
to se je nenamerno zgodilo ravno včeraj med polnjenjem EVja francoske izdelave :devil:,
pomagal je pritisk na črno tipko na omarici s števcem...
Priponke
Zoe_pp_offline.jpg
Matej
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 807
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
240
185

Re: Zaklenjene polnilnice

OdgovorNapisal/-a pirpy » 12 Avg 2017, 09:06

Kdo je delal te polnilnice je navaden cepec.
Oprostite grdim besedam, Toda če profesionalna polnilnica nima sistema, ki bi prekinil polnjenje preden se sproži fizična varovalka je to nedopustno.
Kdor naročuje te polnilnice bi moral zahtevati to funkcijo.

Najbolj nedopustno pa je, da je treba samo sw nadgradit, ker polnilnice imajo ves potreben HW le uporabljajo ga ne.

Jaz bi polnilnico sprogramiral takole: Polnilnica ves čas meri porabo, če bi trenutni tok polnjenja presegal maksimalno moč varovalk bi najprej začel zmanjševati pilotni signal, da bi tok padel pod maksimalno mejo, če pa se avto nebi odzival (primer diy ročke) pa bi prekinil polnjenje.
Druga stvar pa je to zaklepanje polnilnic, zelo enostavna rešitev toda če ti direktor etrela reče "c-zero se ne drži standarda" potem veš da nimajo posluha za nas uporabnike. :devil:
matija
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 722
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
456
653

Re: Zaklenjene polnilnice

OdgovorNapisal/-a Damijan » 12 Avg 2017, 09:12

Najbolj žalostno pri priklapljanju električnih polnilnic je, da proizvajalci/podizvajalci "pozabljajo", da je velika večina EVjev z enofaznim polnilcem - razbremenitev omrežja (in glavnih varovalk) bi bila enostavna, če bi na prvi vtičnici priklopili faze npr. L1, L2, L3 in na drugi L2, L3, L1 ali L3, L1, L2...
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 807
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
240
185

Re: Zaklenjene polnilnice

OdgovorNapisal/-a pirpy » 12 Avg 2017, 09:23

To je prvo kar se naredi!!! pa po novem mora biti šuko zraven, torej na menekes 1 L1,L2,L3 na menekes 2 L2,L3,L1 na šuko pa L3.
robert, matija

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na