Zaklenjene polnilnice
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Zaklenjene polnilnice
Lp,
Zadnje čase opažam, da se na nekaterih polnilnicah ne da potisniti kabla dovolj v vtičnico zato so neuporabne.
To se verjetno zgodi, če nekdo z nestandardnim kablom povleče kabel iz vtičnice preden vtičnica odklene kabel (krajši vtikač ali odbrušena luknja za zaklep).
Včeraj pa sem ugotovil, da lahko s svojim type2 na šuko adapterjem odklenem takšno polnilnico, poanta je verjetno v 2k7 uporu.
Tisti z nestandardnim kablom malo pazite kdaj povlečete kabel iz vtičnice.
Zadnje čase opažam, da se na nekaterih polnilnicah ne da potisniti kabla dovolj v vtičnico zato so neuporabne.
To se verjetno zgodi, če nekdo z nestandardnim kablom povleče kabel iz vtičnice preden vtičnica odklene kabel (krajši vtikač ali odbrušena luknja za zaklep).
Včeraj pa sem ugotovil, da lahko s svojim type2 na šuko adapterjem odklenem takšno polnilnico, poanta je verjetno v 2k7 uporu.
Tisti z nestandardnim kablom malo pazite kdaj povlečete kabel iz vtičnice.
Re: Zaklenjene polnilnice
To se je že dvakrat zgodilo na novi etrelovi pp Kr. Gora; ne pomaga daljinski reboot, potrebno je ročno odkleniti vtičnico...
Soul EV believer
Re: Zaklenjene polnilnice
Ne razumem...kako ročno odklenit vtičnico?Damijan napisal/-a:To se je že dvakrat zgodilo na novi etrelovi pp Kr. Gora; ne pomaga daljinski reboot, potrebno je ročno odkleniti vtičnico...
Re: Zaklenjene polnilnice
Torej mora dobavitelj, v tem primeru El. Lj., popraviti vtičnico? Potem je to potrebno javit. Ravno tako na Trojanah. Ali pač...Luka napisal/-a:Tudi polnilnica na Slomškovi ima ta problem za Type2!
Re: Zaklenjene polnilnice
Če se bo tole večkrat dogajalo bomo očitno na koncu vsi morali imeti porezane kable. Na tistih s tipkovnico se jih vsaj prek menija lahko odklene.
Re: Zaklenjene polnilnice
To pomeni - s ključem odkleniti polnilnico in ročno odpreti "jeziček", ki zaklepa Type2.Matej napisal/-a:Ne razumem...kako ročno odklenit vtičnico?Damijan napisal/-a:To se je že dvakrat zgodilo na novi etrelovi pp Kr. Gora; ne pomaga daljinski reboot, potrebno je ročno odkleniti vtičnico...
Pomaga tudi izklop napajanja - v tem primeru polnilnica odklene oba kabla (varnostni protokol ob izpadu elektrike);
to se je nenamerno zgodilo ravno včeraj med polnjenjem EVja francoske izdelave ,
pomagal je pritisk na črno tipko na omarici s števcem...
Soul EV believer
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Zaklenjene polnilnice
Kdo je delal te polnilnice je navaden cepec.
Oprostite grdim besedam, Toda če profesionalna polnilnica nima sistema, ki bi prekinil polnjenje preden se sproži fizična varovalka je to nedopustno.
Kdor naročuje te polnilnice bi moral zahtevati to funkcijo.
Najbolj nedopustno pa je, da je treba samo sw nadgradit, ker polnilnice imajo ves potreben HW le uporabljajo ga ne.
Jaz bi polnilnico sprogramiral takole: Polnilnica ves čas meri porabo, če bi trenutni tok polnjenja presegal maksimalno moč varovalk bi najprej začel zmanjševati pilotni signal, da bi tok padel pod maksimalno mejo, če pa se avto nebi odzival (primer diy ročke) pa bi prekinil polnjenje.
Druga stvar pa je to zaklepanje polnilnic, zelo enostavna rešitev toda če ti direktor etrela reče "c-zero se ne drži standarda" potem veš da nimajo posluha za nas uporabnike.
Oprostite grdim besedam, Toda če profesionalna polnilnica nima sistema, ki bi prekinil polnjenje preden se sproži fizična varovalka je to nedopustno.
Kdor naročuje te polnilnice bi moral zahtevati to funkcijo.
Najbolj nedopustno pa je, da je treba samo sw nadgradit, ker polnilnice imajo ves potreben HW le uporabljajo ga ne.
Jaz bi polnilnico sprogramiral takole: Polnilnica ves čas meri porabo, če bi trenutni tok polnjenja presegal maksimalno moč varovalk bi najprej začel zmanjševati pilotni signal, da bi tok padel pod maksimalno mejo, če pa se avto nebi odzival (primer diy ročke) pa bi prekinil polnjenje.
Druga stvar pa je to zaklepanje polnilnic, zelo enostavna rešitev toda če ti direktor etrela reče "c-zero se ne drži standarda" potem veš da nimajo posluha za nas uporabnike.
Re: Zaklenjene polnilnice
Najbolj žalostno pri priklapljanju električnih polnilnic je, da proizvajalci/podizvajalci "pozabljajo", da je velika večina EVjev z enofaznim polnilcem - razbremenitev omrežja (in glavnih varovalk) bi bila enostavna, če bi na prvi vtičnici priklopili faze npr. L1, L2, L3 in na drugi L2, L3, L1 ali L3, L1, L2...
Soul EV believer
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30941613
Re: Zaklenjene polnilnice
To je prvo kar se naredi!!! pa po novem mora biti šuko zraven, torej na menekes 1 L1,L2,L3 na menekes 2 L2,L3,L1 na šuko pa L3.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 21 Odgovori
- 3048 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a niko6
-
- 12 Odgovori
- 3263 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Mado
-
- 10 Odgovori
- 2384 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a venuciae30
-
- 21 Odgovori
- 3163 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Janez
-
- 11 Odgovori
- 671 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a TribesMan