Zaklenjene polnilnice

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina
Odgovori
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Zaklenjene polnilnice

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Lp,
Zadnje čase opažam, da se na nekaterih polnilnicah ne da potisniti kabla dovolj v vtičnico zato so neuporabne.
To se verjetno zgodi, če nekdo z nestandardnim kablom povleče kabel iz vtičnice preden vtičnica odklene kabel (krajši vtikač ali odbrušena luknja za zaklep).
Včeraj pa sem ugotovil, da lahko s svojim type2 na šuko adapterjem odklenem takšno polnilnico, poanta je verjetno v 2k7 uporu.

Tisti z nestandardnim kablom malo pazite kdaj povlečete kabel iz vtičnice.
CRF
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Zaklenjene polnilnice

Odgovor Napisal/-a Damijan »

To se je že dvakrat zgodilo na novi etrelovi pp Kr. Gora; ne pomaga daljinski reboot, potrebno je ročno odkleniti vtičnico...
Soul EV believer
Uporabniški avatar
Luka
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 156
Kraj: Litija
Avto: vw e-up! 2017
119
326

Re: Zaklenjene polnilnice

Odgovor Napisal/-a Luka »

Tudi polnilnica na Slomškovi ima ta problem za Type2!
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Zaklenjene polnilnice

Odgovor Napisal/-a CRF »

Potem je bil to verjetno isti problem en teden nazaj na Trojanah.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Zaklenjene polnilnice

Odgovor Napisal/-a Matej »

Damijan napisal/-a:To se je že dvakrat zgodilo na novi etrelovi pp Kr. Gora; ne pomaga daljinski reboot, potrebno je ročno odkleniti vtičnico...
Ne razumem...kako ročno odklenit vtičnico?
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Zaklenjene polnilnice

Odgovor Napisal/-a Matej »

Luka napisal/-a:Tudi polnilnica na Slomškovi ima ta problem za Type2!
Torej mora dobavitelj, v tem primeru El. Lj., popraviti vtičnico? Potem je to potrebno javit. Ravno tako na Trojanah. Ali pač...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Zaklenjene polnilnice

Odgovor Napisal/-a CRF »

Če se bo tole večkrat dogajalo bomo očitno na koncu vsi morali imeti porezane kable. Na tistih s tipkovnico se jih vsaj prek menija lahko odklene.
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Zaklenjene polnilnice

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Matej napisal/-a:
Damijan napisal/-a:To se je že dvakrat zgodilo na novi etrelovi pp Kr. Gora; ne pomaga daljinski reboot, potrebno je ročno odkleniti vtičnico...
Ne razumem...kako ročno odklenit vtičnico?
To pomeni - s ključem odkleniti polnilnico in ročno odpreti "jeziček", ki zaklepa Type2.

Pomaga tudi izklop napajanja - v tem primeru polnilnica odklene oba kabla (varnostni protokol ob izpadu elektrike);
to se je nenamerno zgodilo ravno včeraj med polnjenjem EVja francoske izdelave ,
pomagal je pritisk na črno tipko na omarici s števcem...
Priponke
Zoe_pp_offline.jpg
Matej
Soul EV believer
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: Zaklenjene polnilnice

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Kdo je delal te polnilnice je navaden cepec.
Oprostite grdim besedam, Toda če profesionalna polnilnica nima sistema, ki bi prekinil polnjenje preden se sproži fizična varovalka je to nedopustno.
Kdor naročuje te polnilnice bi moral zahtevati to funkcijo.

Najbolj nedopustno pa je, da je treba samo sw nadgradit, ker polnilnice imajo ves potreben HW le uporabljajo ga ne.

Jaz bi polnilnico sprogramiral takole: Polnilnica ves čas meri porabo, če bi trenutni tok polnjenja presegal maksimalno moč varovalk bi najprej začel zmanjševati pilotni signal, da bi tok padel pod maksimalno mejo, če pa se avto nebi odzival (primer diy ročke) pa bi prekinil polnjenje.
Druga stvar pa je to zaklepanje polnilnic, zelo enostavna rešitev toda če ti direktor etrela reče "c-zero se ne drži standarda" potem veš da nimajo posluha za nas uporabnike.
matija
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Zaklenjene polnilnice

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Najbolj žalostno pri priklapljanju električnih polnilnic je, da proizvajalci/podizvajalci "pozabljajo", da je velika večina EVjev z enofaznim polnilcem - razbremenitev omrežja (in glavnih varovalk) bi bila enostavna, če bi na prvi vtičnici priklopili faze npr. L1, L2, L3 in na drugi L2, L3, L1 ali L3, L1, L2...
Soul EV believer
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1613

Re: Zaklenjene polnilnice

Odgovor Napisal/-a pirpy »

To je prvo kar se naredi!!! pa po novem mora biti šuko zraven, torej na menekes 1 L1,L2,L3 na menekes 2 L2,L3,L1 na šuko pa L3.
robert, matija, Damijan
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Javne polnilnice”