Petrol polnilnice

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina :)
Uporabniški avatar
bostjan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 44
Kraj: Podsmreka (1356)
Avto: Leaf 30kWh
94
23

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a bostjan » 06 Feb 2020, 02:38

Spoštovani kolega Petrol in ostali!

Ne glejte mojega profila, nisem tak zelenec... kot je videti, sem že skoraj trikrat polnoleten. (52)
Elektriko imam v krvi, ko sem kot mulček uspel najti dva žeblja enega v levo, drugega v desno roko in direktno v šuko vtičnico! še dobro, da je bilo takrat le 220V in da je bil dedek v bližini, ker sam nisem mogel spustiti... to kurbo od elektrike, od takrat sem začel uporabljati tudi sočne kletvice. :D

Moj EV je 2017 Leaf 4NR6A 30kWh in po današnjem večernem testu ima 67.261 km ter 407 hitrih in 802 počasnih polnenj.

Prvi postanek na BS LJUBLJANA - CELOVŠKA, kljub mrzli bateriji 122A in 45kW, prisežem, da tako dobrega rezultata... še nisem videl! Kapo dol!
Screenshot_2020-02-05-22-13-58.png
nato najboljši sosed (Mercator Šiška) kot vedno solidno 120A in 45kw
Screenshot_2020-02-05-22-19-34.png
nato skozi center na BS BARJE, kjer pa se je že polnil Zoe...!? preko CCS-a... lep nov Zoe... a niso naštimani na AC, nič mi ni bilo jasno in test odpade...
Skok do BS LJUBLJANA - TRŽAŠKA, tam še nisem polnil in vauuu tako hitro se moj EV še nikoli ni polnil (125A)
Screenshot_2020-02-05-22-47-05.png
sledi 20 minut ogrevanja baterije najprej na polnilnici in nato na prazni južni obvoznici (štrom do daske) do BS BARJE... Zoe se še vedno polni... vprašanje lastniku belega lepotca... a imajo novi ZOE CCS? Odg. za doplačilo DA. In nato test polnilnice... 108A :bang:
Spoštovani kolega Petrol, očitno nekaj ni OK na tej polnilnici, glede na predhodna polnjenje zagotovo trdim, da je napaka na polnilnici in ne na avtu.
Morda ne deluje s polno močjo le CHAdeMO?!
Kaj sedaj?
Priponke
Screenshot_2020-02-05-23-07-44.png
Matej, giotto, SimonZed, DGJ, DeCoRawr, nakaza, Franci, prijazen, matija, crunchy, venuciae30, kt57, Robinhood, vitro, talker2, Vremenko, FV-EV, Desty
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 675
517
733

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a giotto » 06 Feb 2020, 07:06

bostjan je napisal/-a:Spoštovani kolega Petrol in ostali!

Ne glejte mojega profila, nisem tak zelenec... kot je videti, sem že skoraj trikrat polnoleten. (52)
Elektriko imam v krvi, ko sem kot mulček uspel najti dva žeblja enega v levo, drugega v desno roko in direktno v šuko vtičnico! še dobro, da je bilo takrat le 220V in da je bil dedek v bližini, ker sam nisem mogel spustiti... to kurbo od elektrike, od takrat sem začel uporabljati tudi sočne kletvice. :D

Moj EV je 2017 Leaf 4NR6A 30kWh in po današnjem večernem testu ima 67.261 km ter 407 hitrih in 802 počasnih polnenj.

Prvi postanek na BS LJUBLJANA - CELOVŠKA, kljub mrzli bateriji 122A in 45kW, prisežem, da tako dobrega rezultata... še nisem videl! Kapo dol!
Screenshot_2020-02-05-22-13-58.png
nato najboljši sosed (Mercator Šiška) kot vedno solidno 120A in 45kw
Screenshot_2020-02-05-22-19-34.png
nato skozi center na BS BARJE, kjer pa se je že polnil Zoe...!? preko CCS-a... lep nov Zoe... a niso naštimani na AC, nič mi ni bilo jasno in test odpade...
Skok do BS LJUBLJANA - TRŽAŠKA, tam še nisem polnil in vauuu tako hitro se moj EV še nikoli ni polnil (125A)
Screenshot_2020-02-05-22-47-05.png
sledi 20 minut ogrevanja baterije najprej na polnilnici in nato na prazni južni obvoznici (štrom do daske) do BS BARJE... Zoe se še vedno polni... vprašanje lastniku belega lepotca... a imajo novi ZOE CCS? Odg. za doplačilo DA. In nato test polnilnice... 108A :bang:
Spoštovani kolega Petrol, očitno nekaj ni OK na tej polnilnici, glede na predhodna polnjenje zagotovo trdim, da je napaka na polnilnici in ne na avtu.
Morda ne deluje s polno močjo le CHAdeMO?!
Kaj sedaj?


Za tole bi ti pa Petrol že kaj lahko dal v zameno!
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1833
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2310
4492

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a DGJ » 06 Feb 2020, 07:57

Pohvale @bostjan. Tako se dela analiza in lepo dokumentira. Zdaj bodo lažje našli "napako".
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3723
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4262
5657

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a matija » 06 Feb 2020, 10:10

Bravo Boštjan, test na nivoju.
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
Petrol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 122
Kraj: Ljubljana
319
5

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Petrol » 06 Feb 2020, 19:12

bostjan je napisal/-a:Spoštovani kolega Petrol in ostali!

Ne glejte mojega profila, nisem tak zelenec... kot je videti, sem že skoraj trikrat polnoleten. (52)
Elektriko imam v krvi, ko sem kot mulček uspel najti dva žeblja enega v levo, drugega v desno roko in direktno v šuko vtičnico! še dobro, da je bilo takrat le 220V in da je bil dedek v bližini, ker sam nisem mogel spustiti... to kurbo od elektrike, od takrat sem začel uporabljati tudi sočne kletvice. :D

Moj EV je 2017 Leaf 4NR6A 30kWh in po današnjem večernem testu ima 67.261 km ter 407 hitrih in 802 počasnih polnenj.

Prvi postanek na BS LJUBLJANA - CELOVŠKA, kljub mrzli bateriji 122A in 45kW, prisežem, da tako dobrega rezultata... še nisem videl! Kapo dol!
Screenshot_2020-02-05-22-13-58.png
nato najboljši sosed (Mercator Šiška) kot vedno solidno 120A in 45kw
Screenshot_2020-02-05-22-19-34.png
nato skozi center na BS BARJE, kjer pa se je že polnil Zoe...!? preko CCS-a... lep nov Zoe... a niso naštimani na AC, nič mi ni bilo jasno in test odpade...
Skok do BS LJUBLJANA - TRŽAŠKA, tam še nisem polnil in vauuu tako hitro se moj EV še nikoli ni polnil (125A)
Screenshot_2020-02-05-22-47-05.png
sledi 20 minut ogrevanja baterije najprej na polnilnici in nato na prazni južni obvoznici (štrom do daske) do BS BARJE... Zoe se še vedno polni... vprašanje lastniku belega lepotca... a imajo novi ZOE CCS? Odg. za doplačilo DA. In nato test polnilnice... 108A :bang:
Spoštovani kolega Petrol, očitno nekaj ni OK na tej polnilnici, glede na predhodna polnjenje zagotovo trdim, da je napaka na polnilnici in ne na avtu.
Morda ne deluje s polno močjo le CHAdeMO?!
Kaj sedaj?


Spoštovani,

najprej hvala za izčrpno analizo. Na kratko bi odgovorili sledeče:
- vhodna moč polnilnice je omejena in odvisna od napetosti omrežja. Prav tako maksimalna izhodna moč. Torej, če ni moči na vhodu, je tudi ni na izhodu.
- Polnilnica komunicira z vozilom in prilagaja polnilno napetost ter tok glede na parametre in stanje baterije: temperatura (dT/dt), dU/dt, dI/dt, napolnjenost, prevodnost baterije itd. Algoritem polnjenja je »zapečen v pamet« polnilnice in zagotavlja optimalno polnjenje baterije, tudi s ciljem njene minimalne degradacije.
- Tudi, če prezremo, da aplikacija Leaf Spy ne zagotavlja meroslovno certificiranih meritev, morajo biti meritve za kredibilno primerjavo izvedene v čim bolj enakih pogojih. Predvsem imamo tukaj v mislih temperaturo, ki bistveno vpliva na polnilni tok.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Team eMobilnost
Petrol d.d., Ljubljana
Argo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1039
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
652
480

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Argo » 06 Feb 2020, 19:17

Petrol je napisal/-a:
bostjan je napisal/-a:Spoštovani kolega Petrol in ostali!

Ne glejte mojega profila, nisem tak zelenec... kot je videti, sem že skoraj trikrat polnoleten. (52)
Elektriko imam v krvi, ko sem kot mulček uspel najti dva žeblja enega v levo, drugega v desno roko in direktno v šuko vtičnico! še dobro, da je bilo takrat le 220V in da je bil dedek v bližini, ker sam nisem mogel spustiti... to kurbo od elektrike, od takrat sem začel uporabljati tudi sočne kletvice. :D

Moj EV je 2017 Leaf 4NR6A 30kWh in po današnjem večernem testu ima 67.261 km ter 407 hitrih in 802 počasnih polnenj.

Prvi postanek na BS LJUBLJANA - CELOVŠKA, kljub mrzli bateriji 122A in 45kW, prisežem, da tako dobrega rezultata... še nisem videl! Kapo dol!
Screenshot_2020-02-05-22-13-58.png
nato najboljši sosed (Mercator Šiška) kot vedno solidno 120A in 45kw
Screenshot_2020-02-05-22-19-34.png
nato skozi center na BS BARJE, kjer pa se je že polnil Zoe...!? preko CCS-a... lep nov Zoe... a niso naštimani na AC, nič mi ni bilo jasno in test odpade...
Skok do BS LJUBLJANA - TRŽAŠKA, tam še nisem polnil in vauuu tako hitro se moj EV še nikoli ni polnil (125A)
Screenshot_2020-02-05-22-47-05.png
sledi 20 minut ogrevanja baterije najprej na polnilnici in nato na prazni južni obvoznici (štrom do daske) do BS BARJE... Zoe se še vedno polni... vprašanje lastniku belega lepotca... a imajo novi ZOE CCS? Odg. za doplačilo DA. In nato test polnilnice... 108A :bang:
Spoštovani kolega Petrol, očitno nekaj ni OK na tej polnilnici, glede na predhodna polnjenje zagotovo trdim, da je napaka na polnilnici in ne na avtu.
Morda ne deluje s polno močjo le CHAdeMO?!
Kaj sedaj?


Spoštovani,

najprej hvala za izčrpno analizo. Na kratko bi odgovorili sledeče:
- vhodna moč polnilnice je omejena in odvisna od napetosti omrežja. Prav tako maksimalna izhodna moč. Torej, če ni moči na vhodu, je tudi ni na izhodu.
- Polnilnica komunicira z vozilom in prilagaja polnilno napetost ter tok glede na parametre in stanje baterije: temperatura (dT/dt), dU/dt, dI/dt, napolnjenost, prevodnost baterije itd. Algoritem polnjenja je »zapečen v pamet« polnilnice in zagotavlja optimalno polnjenje baterije, tudi s ciljem njene minimalne degradacije.
- Tudi, če prezremo, da aplikacija Leaf Spy ne zagotavlja meroslovno certificiranih meritev, morajo biti meritve za kredibilno primerjavo izvedene v čim bolj enakih pogojih. Predvsem imamo tukaj v mislih temperaturo, ki bistveno vpliva na polnilni tok.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Team eMobilnost
Petrol d.d., Ljubljana


Potem pa napišite na polnilnice s kakšno max močjo je možno polnit. Ker kot omenjate veste kakšno omejitev imate na dovodu. Cena polnjenja je na minuto. Je razlika ali polni z 25kW ali pa 50kW. V kolikor se to ne uredi tako, je eno samo zavajanje.

Tak primer sem imel jaz. Na petrolu DC je polnilo z 24kW in sem takoj prekinil se odpeljal nekaj km vstran na drugo polnilnico in polnil z 47kW. Kar pomeni, da bi bil strošek energije na prvi Petrolovi polnilnici še enkrat višji in porabil bi še enkrat več časa. Čisto neumna fora, namesto da bi bilo obratno. Večja moč, manjša poraba časa, višja cena.

Pri prvi polnilnici bi dal za polnjenje 32€, pri drugi pa 16€. Komedija. Pa 3h vs 1,5h.
SimonZed, Robie
Argo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1039
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
652
480

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Argo » 06 Feb 2020, 19:29

Jaz ne vidim drugega, kot to, da imate takšne DC polnilnice da lupite ljudi. Zakaj DC 24kW? Če ne na 50kW, pa dajte pol nastavit na do 22kW pa bo glede na cenik zastonj. Saj ni neke razlike v hitrosti polnjenja. A to pa ne. Kar na bruhanje mi gre, ker je očitno ko beli dan.

Zdaj plačamo 32€ namesto 0€. Kot da bi nafto tankal. A sploh ni razlike. Razumem, da je potrebno zaslužit. Dajte nekak normalno nastavit vse skupaj. Samo ne mi s takimi forami ker se bodo ljudje zaradi takega načina izogibali. Vsaj Jaz se, ker se mi res zamalo zdi, da me ima nekdo za norca. Zgleda bo IONITY drobiž v primerjavi s tem.
Robie
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1833
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2310
4492

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a DGJ » 06 Feb 2020, 20:07

Preostane še možnost, da gre na te "počasnejše" polnilnice nekdo z drugim avtom (ali več njih) in če bo isto polnilo počasneje, potem lahko izločimo faktor "avta".
prijazen
Uporabniški avatar
prijazen
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 332
Kraj: Gorenjska
Avto: čakajoč e-golfa :-)
235
513

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a prijazen » 06 Feb 2020, 20:20

In to najbolje kar takoj eden za drugim, da bodo vsi ostali vplivi čimbolj zanemarljivi...
vitro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 151
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
111
110

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a vitro » 06 Feb 2020, 20:30

Jaz bi šel sprobat, ampak bi me preveč koštalo. 38 kWh ioniq press... :D :D
Argo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1039
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
652
480

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Argo » 06 Feb 2020, 20:32

Ma naj imajo te polnilnice. Ko mene en hoče nategnit, ga do smrti ne povoham.
Robie, bostjan
+ToMaZ-
Prispevkov: 2
Kraj: SLO
Avto: Leaf

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a +ToMaZ- » 06 Feb 2020, 21:41

Zanimiva debata, sem se moral kar registrirati ;-)
Meni se ne zdi neka huda analiza, če narediš printScreen v Leaf Spy app in prilepiš na forum, brez zamere prosim. Je pa pohvalno, da se spremlja dogajanje v EV.
Sem pa opazil, da ni ista temperatura pri teh "analizah" -->Zakaj bi potem bila ista polnilna moč/tok oz kar nazivna moč na CHAdeMO-50kW?
Vsi pa poznamo "temperaturne" težave Leafa.
Za mano je dobrih 80k Leafovih km in nikoli še nisem polnil z 50 kW.

@Argo
Kje pa ima Petrol DC 24kW?
Bi tudi sam šel potestirati, če res piše, da bi morala biti 50kW.

LP
Uporabniški avatar
bostjan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 44
Kraj: Podsmreka (1356)
Avto: Leaf 30kWh
94
23

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a bostjan » 07 Feb 2020, 00:17

Spoštovani Petrol,

Včerajšnje polnjenje na BS BARJE SEVER bolj izčrpno.
Posnetek zaslona Leaf Spy, aplikacija si ne izmišljuje podatkov, ne dela nobenih izračunov temveč le prikaže podatke ki jih preko OBD2 "prebere" iz avtomobilske elektronike.
Torej pri temperaturi baterije merjeno na treh mestih 20.2, 20.8 in 17.7 °C
Tok polnjenja 108A (namesto 120A)
Moč 40,2 kW (- 4,6 kW)

Screenshot_2020-02-05-23-07-44.png


Posnetek zaslona OneCharge preden sem končal s polnjenjem. (OneCharge ne podpira sukanje zaslona)
Moč polnjenja prikazana na OneCharge je skoraj identična Leafovi "ne certificirani" kalkulaciji. (večkrat preverjeno)

Screenshot_2020-02-05-23-08-45.png


Račun polnjenja (pdf) priložen, kot dokaz da sem bil res tam...

05-02-2020-februar6-2020-9-18-07pm.pdf
(42.41 KiB) Prenešeno 40 krat



Vaš prvi odgovor je bil, citiram: nazivna moč DC priključka (CHAdeMO ali CCS) na SODO (EFACEC) polnilnicah je največ 50kW. Na vseh omenjenih lokacij je zakupljena maksimalna ali celo višja moč, kot je potrebna za priključek oziroma celotno polnilnico. Polnilnica tako lahko iz omrežja črpa vso potrebno energijo brez omejitev.
Sedaj pa pravite, citiram: - vhodna moč polnilnice je omejena in odvisna od napetosti omrežja. Prav tako maksimalna izhodna moč. Torej, če ni moči na vhodu, je tudi ni na izhodu.
Torej priznate, da se na nekaterih polnilnicah polni počasneje in na vseh teh polnilnicah, ki polnijo počasneje (108A) ponoči, podnevi, med tednom, za vikend... je enak padec vhodne napetosti, oz. padec "moči" elektrodistribucije, nekaj sto metrov stran pa deluje normalno!?
Ali mi lahko prosim posredujete podatek, kdo vzdržuje konkretno polnilnico na BS BARJE?

Hvala in lep pozdrav, Boštjan
prijazen, matija, prgrmr, DGJ, Simon, bostjan, FV-EV
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1091
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
710
596

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 07 Feb 2020, 11:18

Ko sem gledal Bjornov 1000km challenge z Leafom, tudi on ni imel nekaj visokih cifer skozi celo potovanje.
+ToMaZ-
Prispevkov: 2
Kraj: SLO
Avto: Leaf

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a +ToMaZ- » 10 Feb 2020, 10:06

Še zmeraj ne vemo kje na Petrolu DC je polnilo z 24kW ?
Simon
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 555
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
339
320

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Simon » 10 Feb 2020, 15:39

+ToMaZ- je napisal/-a:Še zmeraj ne vemo kje na Petrolu DC je polnilo z 24kW ?


Verjetno, je to Argo gledal, ko je imel že 80%+ napolnjenosti.... :bang:
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 700
Avto: C-Zero, Kona 64
546
207

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a mitjap » 10 Feb 2020, 16:18

Pravi da se je odpeljal nekaj km stran kjer je dobil 47kW. Torej % napolnjenosti nima vpliva.
Simon
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 555
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
339
320

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Simon » 10 Feb 2020, 16:35

:D Nej pol že pove kje je ta polnilnica, me res zanima
Uporabniški avatar
bostjan
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 44
Kraj: Podsmreka (1356)
Avto: Leaf 30kWh
94
23

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a bostjan » 11 Feb 2020, 12:22

[quote="+ToMaZ-"]Zanimiva debata, sem se moral kar registrirati ;-)

Za mano je dobrih 80k Leafovih km in nikoli še nisem polnil z 50kW

In tudi ne boš... nikoli! :giggle:

Na hitrih polnilnicah z nazivno močjo 50kW in polnilnem toku 120A bi tvoja baterija morala doseči napetost 417V za polnjenje z 50kW (brez da bi BMS že začel zmanjševati tok polnjenjenja)

Moj Leaf polni do 395V in moč polnjenja narašča do 47kW, potem začne padati...

Na že omenjenih polnilnicah pa je tok polnjenja "samo" 108A in moč polnjenja narašča le do 42kW!
Še enkrat bom povdaril, da sem kar dvakrat na izgubi zaradi tega. Na času in denarju!
Še več... bojim se, da ste na izgubi ste vsi, ki tam polnite! (CHAdeMO, CCS nisem testiral)

BTW, imam le tri modre lučke, kot edino tovarniško vgrajeno indikacijo, da se avto polni!
Zato uporabljam OBD in Leaf Spy, imaš kako drugo boljšo rešitev?
Petrol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 122
Kraj: Ljubljana
319
5

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Petrol » 12 Feb 2020, 11:24

bostjan je napisal/-a:Spoštovani Petrol,

Včerajšnje polnjenje na BS BARJE SEVER bolj izčrpno.
Posnetek zaslona Leaf Spy, aplikacija si ne izmišljuje podatkov, ne dela nobenih izračunov temveč le prikaže podatke ki jih preko OBD2 "prebere" iz avtomobilske elektronike.
Torej pri temperaturi baterije merjeno na treh mestih 20.2, 20.8 in 17.7 °C
Tok polnjenja 108A (namesto 120A)
Moč 40,2 kW (- 4,6 kW)

Screenshot_2020-02-05-23-07-44.png


Posnetek zaslona OneCharge preden sem končal s polnjenjem. (OneCharge ne podpira sukanje zaslona)
Moč polnjenja prikazana na OneCharge je skoraj identična Leafovi "ne certificirani" kalkulaciji. (večkrat preverjeno)

Screenshot_2020-02-05-23-08-45.png


Račun polnjenja (pdf) priložen, kot dokaz da sem bil res tam...

05-02-2020-februar6-2020-9-18-07pm.pdf



Vaš prvi odgovor je bil, citiram: nazivna moč DC priključka (CHAdeMO ali CCS) na SODO (EFACEC) polnilnicah je največ 50kW. Na vseh omenjenih lokacij je zakupljena maksimalna ali celo višja moč, kot je potrebna za priključek oziroma celotno polnilnico. Polnilnica tako lahko iz omrežja črpa vso potrebno energijo brez omejitev.
Sedaj pa pravite, citiram: - vhodna moč polnilnice je omejena in odvisna od napetosti omrežja. Prav tako maksimalna izhodna moč. Torej, če ni moči na vhodu, je tudi ni na izhodu.
Torej priznate, da se na nekaterih polnilnicah polni počasneje in na vseh teh polnilnicah, ki polnijo počasneje (108A) ponoči, podnevi, med tednom, za vikend... je enak padec vhodne napetosti, oz. padec "moči" elektrodistribucije, nekaj sto metrov stran pa deluje normalno!?
Ali mi lahko prosim posredujete podatek, kdo vzdržuje konkretno polnilnico na BS BARJE?

Hvala in lep pozdrav, Boštjan


Spoštovani,

način polnjenja baterije električnega vozila določa vozilo samo, polnilnici javlja status baterije in polnilnica skladno temu nastavlja/omejuje napetost in tok polnjenj.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Lep pozdrav,

Team e-mobilnost
Petrol d.d., Ljubljana

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na