Petrol polnilnice

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina
Odgovori
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5302
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Petrol napisal/-a:
Spoštovani,

način polnjenja baterije električnega vozila določa vozilo samo, polnilnici javlja status baterije in polnilnica skladno temu nastavlja/omejuje napetost in tok polnjenj.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Lep pozdrav,

Team e-mobilnost
Petrol d.d., Ljubljana

Petrol vprašanje za vas:

A si ne delate škode s takim odgovorom? Vi kot ponudnik bi morali tako navedbo stranke vzeti resno in iti potestirate te polnilnice tako z Leafom, ki ima chademo in hkrati še z drugim EV na CCS in nato stranki pojasniti vzrok. To da avtomatično krivdo zvrnete na vozilo ni v skladu z dobro poslovno prakso. Sam redko polnim drugje kot doma, lahko pa razumem lastnike z manjšimi baterijami, da jim je vsak kW pomemben.

Za dober marketing bi jaz nezadovoljno stranko povabil zraven in spucal to neznanko, razen če kaj res skrivate v ozadju?
prgrmr, Simon, bostjan, crunchy, vitro, prijazen, matija, Robie, kt57, ixi, Desty
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7875

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a matija »

Stvar je enostavna, na dolocenih lokacijah imajo max 108A, na drugih 120A. Obracunavajo pa oboje po ceniku >22kW.

Ocitno lahko... ali pac - tudi tiste postavljene s SODO?
SimonZed, FV-EV
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2553
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1406
1020

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a alfy »

bostjan napisal/-a:Spoštovani Petrol,

Včerajšnje polnjenje na BS BARJE SEVER bolj izčrpno.
Posnetek zaslona Leaf Spy, aplikacija si ne izmišljuje podatkov, ne dela nobenih izračunov temveč le prikaže podatke ki jih preko OBD2 "prebere" iz avtomobilske elektronike.
Torej pri temperaturi baterije merjeno na treh mestih 20.2, 20.8 in 17.7 °C
Tok polnjenja 108A (namesto 120A)
Moč 40,2 kW (- 4,6 kW)
Priponka Screenshot_2020-02-05-23-07-44.png ni več na voljo
Posnetek zaslona OneCharge preden sem končal s polnjenjem. (OneCharge ne podpira sukanje zaslona)
Moč polnjenja prikazana na OneCharge je skoraj identična Leafovi "ne certificirani" kalkulaciji. (večkrat preverjeno)
Priponka Screenshot_2020-02-05-23-08-45.png ni več na voljo
Račun polnjenja (pdf) priložen, kot dokaz da sem bil res tam...




Vaš prvi odgovor je bil, citiram: nazivna moč DC priključka (CHAdeMO ali CCS) na SODO (EFACEC) polnilnicah je največ 50kW. Na vseh omenjenih lokacij je zakupljena maksimalna ali celo višja moč, kot je potrebna za priključek oziroma celotno polnilnico. Polnilnica tako lahko iz omrežja črpa vso potrebno energijo brez omejitev.
Sedaj pa pravite, citiram: - vhodna moč polnilnice je omejena in odvisna od napetosti omrežja. Prav tako maksimalna izhodna moč. Torej, če ni moči na vhodu, je tudi ni na izhodu.
Torej priznate, da se na nekaterih polnilnicah polni počasneje in na vseh teh polnilnicah, ki polnijo počasneje (108A) ponoči, podnevi, med tednom, za vikend... je enak padec vhodne napetosti, oz. padec "moči" elektrodistribucije, nekaj sto metrov stran pa deluje normalno!?
Ali mi lahko prosim posredujete podatek, kdo vzdržuje konkretno polnilnico na BS BARJE?

Hvala in lep pozdrav, Boštjan
Danes se jaz probal na Barju CCS in je šlo do 45.3kW
36% baterije.
Kak kW po občetku premalo.
Priponke
Screenshot_20200216_184624_si.petrol.onecharge.jpg
SimonZed
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 952
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
846
1028

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a EVH »

Danes polnil na Petrol Barje 45 do 46 kw
Baterija 14stC na začetku. Čeprav pri ioniqu 28 temp baterije ne vpliva na moč polnjenja.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Efacec polnilnice ne bodo praktično nikoli polnile z nazivno močjo, saj imajo tokovno omejitev na 120 A.
Ko bo aku bolj poln, bo napetost višja in posledično moč polnjenja - dokler ne začne zavirati polnjenje avto!

Delta, po drugi strani, pa da od sebe več kot 120 A in (vsaj Ioniqa) od 3% naprej pa vse do 79% polni praktično s 50 kW. Toliko sem pač testiral

Samo za info
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5302
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Potem bi bilo smiselno pogledati ali je razlog proizvajalec polnilnic v teh primerih, ko nekje polni z 20% manjšo močjo in če je temu tako, bi moral Petrol napisati, da je moč na teh polnilnicah 42kW in ne 50kW. Če pa se ta razlika dogaja pri istem proizvajalcu pa to potem ni razlog temu kar je tu govora.
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 824
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
606
568

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

FV-EV napisal/-a:Potem bi bilo smiselno pogledati ali je razlog proizvajalec polnilnic v teh primerih, ko nekje polni z 20% manjšo močjo in če je temu tako, bi moral Petrol napisati, da je moč na teh polnilnicah 42kW in ne 50kW. Če pa se ta razlika dogaja pri istem proizvajalcu pa to potem ni razlog temu kar je tu govora.
Koliko bi naj sploh bila maksimalna napetost in tok pri 50-kilovatnih polnilnicah? Sem mislil, da 400 V in 125 A. Ti si 42 kW dobil s 350 V. Če bi jih bilo 400, bi bilo še vedno 48 kW.
Upup
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 700
Kraj: Kranj
Avto: E-up
341
28

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a Upup »

Avto je tudi razlog. Našega starega upa je polnilo blizu 50kW, novega golfa mislim da nikjer ne pride čez 40kW
Vremenko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 221
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Kona EV
155
436

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a Vremenko »

Jaz sem včeraj s Kono testiral Petrolove polnilnice Tepanje, Mb Vzhod in Dobrenje, nekaj dni nazaj še staro polnilnico na Lopati ter polnilnico v BTC-ju v Lj. Po Torque Pro na vseh tok na CCS okoli 124, 125 A.

Mora pa valda biti baterija dovolj ogreta in SOC dovolj nizek.

Seveda pa pri SOC 30% nisem dobival 50 kW, ampak okolin 44, 45, saj je bila napetost moje baterije okol 360 V. Samo to je seveda moj problem oz. problem avta, pri 400V bi dobival točno 50kW. Tako, da te Petrolove, "ne delta", polnilnice imajo vsaj prek CCS max 125A in max 400V, če delajo OK.

Delta pa so s strani Petrola omejene na moč 50 kW, zato polniš z večjim tokom kot 125A in vsaj s Kono manjšo napetostjo kot 400 V. Tako da se bolj splača polnit na delta glede na časovno obračunavanje
SimonZed
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5302
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

prgrmr napisal/-a:
FV-EV napisal/-a:Potem bi bilo smiselno pogledati ali je razlog proizvajalec polnilnic v teh primerih, ko nekje polni z 20% manjšo močjo in če je temu tako, bi moral Petrol napisati, da je moč na teh polnilnicah 42kW in ne 50kW. Če pa se ta razlika dogaja pri istem proizvajalcu pa to potem ni razlog temu kar je tu govora.
Koliko bi naj sploh bila maksimalna napetost in tok pri 50-kilovatnih polnilnicah? Sem mislil, da 400 V in 125 A. Ti si 42 kW dobil s 350 V. Če bi jih bilo 400, bi bilo še vedno 48 kW.
Jaz zelo redko polnim in nimam OBD, tako da je moj post bil mišljen na tega uporabnika:
bostjan napisal/-a:Spoštovani Petrol,

Včerajšnje polnjenje na BS BARJE SEVER bolj izčrpno.
Posnetek zaslona Leaf Spy, aplikacija si ne izmišljuje podatkov, ne dela nobenih izračunov temveč le prikaže podatke ki jih preko OBD2 "prebere" iz avtomobilske elektronike.
Torej pri temperaturi baterije merjeno na treh mestih 20.2, 20.8 in 17.7 °C
Tok polnjenja 108A (namesto 120A)
Moč 40,2 kW (- 4,6 kW)
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1132
869
1087

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a giotto »

Vremenko napisal/-a:Jaz sem včeraj s Kono testiral Petrolove polnilnice Tepanje, Mb Vzhod in Dobrenje, nekaj dni nazaj še staro polnilnico na Lopati ter polnilnico v BTC-ju v Lj. Po Torque Pro na vseh tok na CCS okoli 124, 125 A.

Mora pa valda biti baterija dovolj ogreta in SOC dovolj nizek.

Seveda pa pri SOC 30% nisem dobival 50 kW, ampak okolin 44, 45, saj je bila napetost moje baterije okol 360 V. Samo to je seveda moj problem oz. problem avta, pri 400V bi dobival točno 50kW. Tako, da te Petrolove, "ne delta", polnilnice imajo vsaj prek CCS max 125A in max 400V, če delajo OK.

Delta pa so s strani Petrola omejene na moč 50 kW, zato polniš z večjim tokom kot 125A in vsaj s Kono manjšo napetostjo kot 400 V. Tako da se bolj splača polnit na delta glede na časovno obračunavanje
Kako pa veš katera je katera?
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6651
Avto: Kona 64_2018
3546
604

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Petrol a lahko podaste nek okvirni čas kdaj bojo aktivirane polnilnice na Vojkovi v Lj in če bo bila modra oz zelena cona ali bo tako kot na Viču pri Zdravstvenem?
lovroh
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 422
Avto: eGolf
456
26

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a lovroh »

A se je že komu zgodilo, da je Petrol polnilnica (22 kW, Hala A BTC) izklopila (polnjenje na vtičnici A), ko se je nek drug avto priklopil še na drugo vtičnico (B) in isto prav tako izklopila tudi ko se je ta avto, ki se je polnil na drugi vtičnici (B) izklopil iz druge vtičnice (B) na polnilnici? Jaz sem imel aktivacijo polnjenja preko aplikacije, za sosednji avto (na vtičnici B) pa ne vem kako je aktiviral oz izklopil polnjenje?

Se pravi:
- vklopim na vtičnici A, preko aplikacije; B je prosta
- čez nekaj časa prek vpogleda v aplikacijo ugotovim, da mi ne polni več, čas pa še teče
- pridem pogledat, ugotovim, da res ne polni; na polnilnici B pa se polni drug EV
- ponovno vklopim preko aplikacije na polnilnici A
- čez nekaj časa prek vpogleda v aplikacijo ugotovim, da mi spet! ne polni več, čas pa še teče
- pridem pogledat, ugotovim, da res ne polni; na polnilnici B pa ni več drugega EV (ki se je polnil, ko sem jaz drugič začel polnit)
- ponovno vklopim preko aplikacije na polnilnici A, dela dokler sam ni zaključim polnjenja
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6651
Avto: Kona 64_2018
3546
604

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Meni je tudi sklopilo ko sem mel na vticnici 2 pa je priklopil na vtičnico 1.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7875

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a matija »

Te polnilnice so zal se slabse od ETRELovih, na Vrhovcevi neskoncne tezave, poskusal vse zivo kaj najprej priklopit kaj kasneje, kdaj rfid kdaj kabel. Enako pri Playi v BTC kjer je polnilnica enakega tipa. Ni varjante da bi startal. Mogoce tezava z BMWjem, ki pa polni povsod drugje OK.

Pa tudi mal smo se razvadili da imajo polnilnice ekran za hitro informacijo o stanju. Te so celo brez tega.

Za Vojkovo pa skoda da so tam. Tu je vojna s parkirisci ze nekaj desetletij, zapornice so tudi precej restriktivne, kdo kdaj in za koliko casa sme bit not. Tole bo verjetno vsak popoldan/vecer zaparkirano. Bo potrebno par mesecev akcij redarjev, da se bo raje prijelo da je to kot dizel tocilno mesto - don't park.
crunchy
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2307
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1691
2214

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a crunchy »

matija napisal/-a:Enako pri Playi v BTC kjer je polnilnica enakega tipa. Ni varjante da bi startal. Mogoce tezava z BMWjem, ki pa polni povsod drugje OK.
Pri meni ni variante, da bi štartal polnilnico pri Emporiumu s Petrolovo kartico. Poskusil sem vse možno in nič.
matija
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2553
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1406
1020

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a alfy »

Še ena pogruntavšina petrol DC polnilnic, katero sem danes ugotovil...
In sicer ko aktiviraš polnilnico z aplikacijo, s kartico nisem probal, in imaš 3 minute čas priklopit ta čas od aktivacije, do dejanskega priklopa vozila polnilnica veselo šteje.
Malo sem še okoli avta gledal in je minilo 1:30 preden sem priklopil, ob priklopu je bilo tako v aplikaciji kot na polnilnici ta čas že račinan, kot da sem priklopljen...
Glede na ceno 0.20€/min sem nekaj podaril petrolu...

Vsem, da ste pozorni in priklopite takoj
matija, Nemelk, CRF, Kegelj
Petrol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 197
Kraj: Ljubljana
436
7

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a Petrol »

alfy napisal/-a:Še ena pogruntavšina petrol DC polnilnic, katero sem danes ugotovil...
In sicer ko aktiviraš polnilnico z aplikacijo, s kartico nisem probal, in imaš 3 minute čas priklopit ta čas od aktivacije, do dejanskega priklopa vozila polnilnica veselo šteje.
Malo sem še okoli avta gledal in je minilo 1:30 preden sem priklopil, ob priklopu je bilo tako v aplikaciji kot na polnilnici ta čas že račinan, kot da sem priklopljen...
Glede na ceno 0.20€/min sem nekaj podaril petrolu...

Vsem, da ste pozorni in priklopite takoj
Spoštovani,

polnjenje se začne zaračunavati šele potem, ko se vozilo priklopi na polnilnico. Za uveljavitev reklamacije nam, prosim, sporočite podatke o polnilnici in času polnjenja. Podatke nam lahko pošljete na elektronski naslov napake-emobilnost@petrol.si, da lahko v zalednem sistemu preverimo, kaj točno se je zgodilo.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Lep pozdrav,

Team eMobilnost
Petrol d.d. Ljubljana
tomi123, timo, domina, Nejccc
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2553
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1406
1020

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a alfy »

Petrol napisal/-a:
alfy napisal/-a:Še ena pogruntavšina petrol DC polnilnic, katero sem danes ugotovil...
In sicer ko aktiviraš polnilnico z aplikacijo, s kartico nisem probal, in imaš 3 minute čas priklopit ta čas od aktivacije, do dejanskega priklopa vozila polnilnica veselo šteje.
Malo sem še okoli avta gledal in je minilo 1:30 preden sem priklopil, ob priklopu je bilo tako v aplikaciji kot na polnilnici ta čas že račinan, kot da sem priklopljen...
Glede na ceno 0.20€/min sem nekaj podaril petrolu...

Vsem, da ste pozorni in priklopite takoj
Spoštovani,

polnjenje se začne zaračunavati šele potem, ko se vozilo priklopi na polnilnico. Za uveljavitev reklamacije nam, prosim, sporočite podatke o polnilnici in času polnjenja. Podatke nam lahko pošljete na elektronski naslov napake-emobilnost@petrol.si, da lahko v zalednem sistemu preverimo, kaj točno se je zgodilo.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Lep pozdrav,

Team eMobilnost
Petrol d.d. Ljubljana

Vam bom poslal kopijo prejetega računa.

Lp
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5302
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Trenutno stanje javnih polnilnic

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

To je res ena zmeda pri Petrolu, da moraš vnaprej prevejat, kako boš polnil oziroma plačal - čisto neprofesionalno!
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Javne polnilnice”