Če govorimo o AC, potem so definitivno v prednosti tista podjetja ki imajo svoje BS, kar pomeni da parcelo kot pravis ze imajo, dovolj narediti prikljucek mocne elektricne napeljave, po vecini pa tudi to ze imajo, lazje je pripeljati mocno elektriko v neurbana okolja kot so AC kot pa recimo v urbana okolja, kjer so stare napeljave.pirpy napisal/-a:Cena el energije na AC je nepomembna, tam se plača prostor.
P.S. Ali bi ti kupil parcelo, postavil polnilnico za 15 -25 k€, plačal elektro priključek 100kw in zanj plačeval omrežnino in ostale pritekline, potem bo pa en model svojo mrzlo baterijo polnil 2 ure in ti potem plačal eno kavo ?
P.S.2 Vsakodnevno polnjenje opravi doma, v službi ali na destinaciji na počasni polnilnici.
Na AC polni le izjemoma, če se vsakodnevno voziš dlje kot je domet avta , potem kupi drugi avto.
Kar se tice pravljic o hladnih i toplih baterijah, to ti tu ne pomaga, odvisna ti je max izhodna moc polnilnice, in tukaj te razni kljukci od ponudnikov polnilnic okrog prinasajo, ker postavijo recimo deklarirano polnilnico 50kw katera pa recimo ima max izhodno moc 60% ker pac ponudnik nima zakupljenega visjega elektricnega toka, in posledicno ko bos se prikljucil na polnilnico bo ti polnilo z manj kot 50kw in bos dlje casa prikljucen ter bos vec placal za "natankano elektriko" in tu je poanta da nekateri ponudniki polnilc namerno gredo v te zadeve, ker imajo simulacijo izracuna da bodo vec zasluzili ce bodo dali manjso izhodno moc polnilnice in obracunsko enoto minuto, zato jim obracunska enota Kwh ni zanimiva, ker potem jim bo interes da imajo cim visjo izhodno moc tu pa jim bo manjsi zasluzek, da se prej neko EV napolni.
Noben nima interesa da bi polnil 2 uri svoj EV, ampak da cim prej opravi zadevo in gre dalje, ampak zal dosti teh polnilnic ki sem jih testiral in uporabljal niso Ok, zato EV kot tak nima neke svetle prihodnosti, ce se zadeve ne bodo drasticno spremenile oz. da zakonsko se uvede nek standard, dokler pa imas wild wild west pa ne bo bolje.