Damijan, glej povprečje vsej uporabnikov, ki se nahaja v zgornjem desnem kvadratku in ne tisto porabo, ki tebi paše:Damijan napisal/-a:Hm... na linku, ki si ga dal: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2 sem našel, da pokuri tvoja Ampera tudi 19,26l/100km
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Še za Ampero (2l/100km): http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Imam občutek, kot da hočeš namenoma zavajati s številkami, da bi dokazal svoj prav.
Še 1x - ne moreš cenovno primerjati avtomobila različnega segmenta. Če že primerjaš, primerjaj npr. novega Priusa(hibrid) z novim Prius Prime-om(PHEV).Damijan napisal/-a: Zakaj primerjam Outlanderja in RAV4? Zato, ker RAV4 plugin (še) ne obstaja.
V Nemčiji dobiš osnovnega Outlanderja za 40k, ni treba gledati samo SLO cene, ki so napihnjene zaradi subvencij.
Za RAV4 hibrid na žalost ne dobiš nič - niti eko sklad kredita, ker ima nekaj gramov preveč CO2 na 100km.
Zato pa moja formula načina izračuna cene za polnjenje za hitrih polnilnih postajah, kot sem jo predstavil zgoraj.Damijan napisal/-a: Razlika v ceni, ki bi jo dal za plugina (hipotetični RAV4 plugin z li-ion aku bi bil veliko dražji) je tolikšna, da na koncu pri "normalni" uporabi plugin sploh ni za kupit - po 30km je aku tako prazen, nato potrebuješ DC (ker nimaš neomejeno časa za AC polnjenje), tukaj pa te usekajo na FC z nenormalno visokimi cenami (kar je ugotovil že uporabnik iz Italije, ki je kupil SODO kartico - že 2,5 EUR na polnjenje je predrago) in ugotoviš, da moraš plugina non stop polniti in posledično "zlorabljati" polnilnice (če želiš imeti razmerje 90% na elektriki). Govorim o vožnji dlje kot 30 km od doma...