Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Se strinjam - problem nastane, ko "čakaš" in gledaš zaslon na FC, ta pa izklopi prikaz in začne kazati reklame...
Meni vozilo samodejno prekine polnjenje pri 84%, če želim polniti do 94% (max), lahko izberem nadaljuj in to traja nadaljnih 11-15 minut.
Praktično čakati več kot 77% je nepotrebno, ker se pri teh odstotkih začne upočasnjevati (tok polnjenja se lepo vidi na ABB DC polnilnici).
Meni vozilo samodejno prekine polnjenje pri 84%, če želim polniti do 94% (max), lahko izberem nadaljuj in to traja nadaljnih 11-15 minut.
Praktično čakati več kot 77% je nepotrebno, ker se pri teh odstotkih začne upočasnjevati (tok polnjenja se lepo vidi na ABB DC polnilnici).
Soul EV believer
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
V zadnjem letu se je kar veliko polnilnih postaj postavilo, vse hitre na avtocesti,Damijan napisal/-a: Poanta mojega jamranja je: leto 2016 - čista zmaga naftnega lobija + ponovni "umor" EV
poleg tega nekaj običajnih 22kW v moji okolici Ajdovščina, Idrija, Tolmin, Bovec,
Cena 0,20 EUR/min je kar postavljena na zgornji meji,
15min polnjenje omogoča za vsaj 50km vožnje po avtocesti
kar znese 6EUR/100km (teoretično),
tisti ki imate EV pa še kakšen realen podatek navedite.
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Evo, čisto realno za Zoe (R240), lepa vožnja (ne 90km/h, ampak 110 do 120km/h), 18kWh/100km = 50min/18kWh = 9,8€/100km
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Ter custom moznost. Pri C-Zero lahko v skoraj vseh primerih 10kWh pomeni da polnis preko 80%, medtem ko je 5kWh premalo. Jaz vecinoma tankam 6.5-8kWh. Avto ima pac "majhen tank"CRF napisal/-a:Ne vem če bi bil nastavljen čas najboljša opcija. V glavnem bi rekel da se na FC ustaviš zato da dopolniš baterijo z energijo, ki jo potrebuješ do cilja. Torej veš koliko kWh rabiš, ne pa koliko časa bo trajalo da to dobiš, sploh ker se ta čas ves čas spreminja.
Tako da bi jaz rajši izbral kWh. Ponujene možnosti 5, 10, 15, 20.
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Pri e-Golfu z radodarnim gretjem, zimskimi gumami in malo težjo nogo je zelo podobno, 18 kWh / 100 km.CRF napisal/-a:Evo, čisto realno za Zoe (R240), lepa vožnja (ne 90km/h, ampak 110 do 120km/h), 18kWh/100km = 50min/18kWh = 9,8€/100km
Polnjenje v idealnih pogojih 26 minut (ker pa 18 pomeni 75% baterije....no ja), torej 5,2€ ?
Vožnja malo bolj po pameti pomeni takoj nižji strošek, recimo 4 ali 4,6€. Je pa nerodno, če te dohiti policaj in ti blenda, da vozi hitreje....
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Nisi edini, jaz sem dobil podoben odgovor. Dvakrat sem uporabil FC in obakrat sem dobil dodatno zaračunano minuto. Petrol rešuje problem. Vmes pa očitno res ne bom uporabljal FC, sem namreč na dopustu.Damijan napisal/-a:Odgovor Petrola:
...
kar se tiče zaračunavanja po minutah, trenutno identificiramo problem in ga tudi rešujemo. Ko bo problem odpravljen, vas bomo obvestli ter tudi ustrezno rešili vašo reklamacijo.
Očitno nisem prvi, bi bilo pa bolj enostavno, ko bi lahko na začetku polnjenja izbral ali čas ali %, ker medtem ko čakaš, da boš prekinil polnjenje, gre lahko zaslon na FC "nazaj" na reklame... Tudi meni se to ni zgodilo prvič, ampak nisem bil pozoren.
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Fantje, nekaj potestirajte in merite čas.
Merite čas od trenutka, ko se identificirate s kartico pa do končanega polnjenja.
Merite čas od trenutka, ko se vozilo začne polniti pa do končanega polnjenja.
Uganite, kateri čas vam bo zaračunalo
Merite čas od trenutka, ko se identificirate s kartico pa do končanega polnjenja.
Merite čas od trenutka, ko se vozilo začne polniti pa do končanega polnjenja.
Uganite, kateri čas vam bo zaračunalo
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Danes sem polnil na Voklem (smer Ljubljana - Jesenice) 4 sekunde manj kot 25 minut in obračun je bil pravilen - zaračunali so mi 5 EUR.AndY1 napisal/-a:Fantje, nekaj potestirajte in merite čas.
Merite čas od trenutka, ko se identificirate s kartico pa do končanega polnjenja.
Merite čas od trenutka, ko se vozilo začne polniti pa do končanega polnjenja.
Uganite, kateri čas vam bo zaračunalo
Dvomim da bi se računal čas, ko poteka avtentikacija kartice (to se zna zavleči pri slabši povezavi), izbira načina polnjenja... Mislim, da gre prej za napačno javljanje "števca" s strani polnilne postaje.
Po zaključku polnjenja postaja "ne ve", ali vozilo še ostaja na kablu in/ali na EV parkirnem mestu. Mogoče pa se motim?
Soul EV believer
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Mogoče so že popravili to, da začne računati ob trenutku avtentikacije, ampak iz zanesljivih virov sem izvedel, da se je prej števec zagnal ob avtentikaciji in ne ob začetku polnjenja.
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Danes sem na poti v Novigrad polnil 08:39 in dobil zaracunanih 9min. Sem porabil <10sec za aktivacijo tako da z zagotovostjo tezko karkoli trdim.
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Evo, še angleški Ecotricity, ki pokriva večino avtocest (300 polnilnic), bo začel z zaračunavanjem. In niti ne preveč poceni. 6€/20minut - fixna tarifa, za vsa polnjenja od 0 do 20 minut. Preračunano bo polnjenje na njih, 3 do 4X dražje kot polnjenje doma.
Razen za svoje naročnike - gospodinjske odjemalce, za njih bo polnjenje še naprej brezplačno.
http://insideevs.com/ecotricity-moves-f ... ionsvideo/
Razen za svoje naročnike - gospodinjske odjemalce, za njih bo polnjenje še naprej brezplačno.
http://insideevs.com/ecotricity-moves-f ... ionsvideo/
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Vir: http://www.avto-magazin.si/kolumne/kolu ... s-ne-brigaAvtomagazin napisal/-a: Pravzaprav nas je pri vseh, na katere smo se obrnili (Ministrstvo za infrastrukturo, Inšpektorat za infrastrukturo, Agencija za energijo, tržna inšpekcija, SODO ...), doletelo približno enako: z manj ali več besedami so preprosto zapisali, da jih zadeva ne zanima ali da o njej nimajo pojma. Nekaterim je v svoje odgovore uspelo nastreljati celo kapitalne neumnosti, kot je na primer, da je lahko razlog za zaračunavanje na minuto tudi strošek amortizacije polnilnih postaj (kot da se tega ne da vračunati v ceno kilovatne ure).
Slovenski birokrati so tako še enkrat dokazali, da jim je popolnoma vseeno, kaj se v državi dogaja, še huje, da se na to niti ne spoznajo. In ravno ti birokrati so na koncu tisti, ki določajo pravila o stvareh, o katerih nimajo pojma. Se vam zdi pravilno, da o prihodnosti elektromobilnosti pri nas odločajo ljudje, ki se nanjo ne spoznajo niti toliko kot povprečen uporabnik električnega vozila?
Na primernem nivoju sta se odzvala le Urad za meroslovje (z natančno opredelitvijo, da merjenje časa na polnilnih postajah ni regulirano, ter komentarjem o pripravi natančnejših standardov na nivoju EU) ter evropska komisarka Violeta Bulc. Iz njenega kabineta smo prejeli zelo jasen odgovor: po mnenju komisije je prioriteta plačilo po porabljeni kilovatni uri, pa čeprav so dovoljene tudi druge rešitve.
Torej, dejansko je ni inštitucije, ki bi jo to zanimalo, in posledično, jasno da Petrol naredi po svoje, tako kot jim pač ustreza.
Edit: O, me je Andy1 prehitel
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Danes je bila na SODO strani objavljena nova statistika uporabe hitrih polnilnic. Razlika je očitna.
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Pot v Novigrad in nazaj, 3 polnjenja na QC polnjenja (Lom, Kozina/Ravne), eno pa je bilo pri znancih na vmesnem obisku.
- 08:30
- 08:50
- 08:55
Vsa so obracunana po 9min, ocitno deluje kot mora.
Pri dveh polnjenjih sem pretankal ~5kWh, pri enem ~6kWhm odvisno od izpraznjenosti baterije. Pot na morje je tako ob dveh polnjenjih kolikor jih ta avto rabi 5€ skupno z domaco elektriko ki pred startom avto napolni do 100%. Dizel pa nekje 12€.
- 08:30
- 08:50
- 08:55
Vsa so obracunana po 9min, ocitno deluje kot mora.
Pri dveh polnjenjih sem pretankal ~5kWh, pri enem ~6kWhm odvisno od izpraznjenosti baterije. Pot na morje je tako ob dveh polnjenjih kolikor jih ta avto rabi 5€ skupno z domaco elektriko ki pred startom avto napolni do 100%. Dizel pa nekje 12€.
Zadnjič spremenil matija, dne 11 Jul 2016, 11:41, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
V tem obdobju je še 5 dni brezplačne uporabe, pa vseeno.
V prejšnjem obdobju je bila poraba Barje sever 33kWh/dan, v zadnjem pa 22kWh/dan. To je zame presenetljivo majhen upad.
In na splošno majhna številka prihodkov. Kolikor se da razbrati iz grafa dnevno izdajo za 80€ računov.
V prejšnjem obdobju je bila poraba Barje sever 33kWh/dan, v zadnjem pa 22kWh/dan. To je zame presenetljivo majhen upad.
In na splošno majhna številka prihodkov. Kolikor se da razbrati iz grafa dnevno izdajo za 80€ računov.
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Ali ni barje sever po grafu nekje nekje 480kWh / 30 dni = ~16kWh na dan ?CRF napisal/-a:V prejšnjem obdobju je bila poraba Barje sever 33kWh/dan, v zadnjem pa 22kWh/dan..
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
480kWh/22dni?matija napisal/-a:Ali ni barje sever po grafu nekje nekje 480kWh / 30 dni = ~16kWh na dan ?CRF napisal/-a:V prejšnjem obdobju je bila poraba Barje sever 33kWh/dan, v zadnjem pa 22kWh/dan..
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Pa res, spregledal obdobje.
p.s.: zelo je padla Lukovica Sever, pred obracunavanjem je bila v top3.
Predjacijo pa sedaj najbolj logicne — Lopata in Kozina. V obeh primerih gre za pocivalisce ki je zdruzeno za obe smeri voznje, torej samo 1 polnilnca namesto 2 za obe smeri.
p.s.: zelo je padla Lukovica Sever, pred obracunavanjem je bila v top3.
Predjacijo pa sedaj najbolj logicne — Lopata in Kozina. V obeh primerih gre za pocivalisce ki je zdruzeno za obe smeri voznje, torej samo 1 polnilnca namesto 2 za obe smeri.
Re: Konec brezplačne uporabe hitrih polnilnic
Nekako logično. Vsak raje potegne še teh 18km do Kristalne palače, kjer je polnjenje brezplačno.matija napisal/-a:p.s.: zelo je padla Lukovica Sever, pred obracunavanjem je bila v top3.
P.S.: Ste v te vročini kaj opazili, da na hitrih polnilnih postajah kaj počasneje polni zaradi vročine?