Hrvaška
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Hrvaška
Kaj pa smer Zagreb - Beograd, je že kdo šel v to smer. V kratkem bi rad šel v Bosno preko Županje Tuzle itn. Zadnja CHADEMO je Zagreb, potem so samo typ 2, to pa je zalogaj za počitnice. Ima kdo kakšne izkušnje HR Bosna?
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Hrvaška
@robert je enkrat pisal o Bosni.... Mislim da v glavnem šuko in mogoče kakšen type2.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Hrvaška
Če pridem v Bosno, bom tam v bližini Gračanice že kaj našel grem na obiske. Gre se potem za nazaj, če sem na 100 % verjetno ne pridem do ZG. Torej Sisak in TYP 2 in 4 ure ogledov?CRF napisal/-a:@robert je enkrat pisal o Bosni.... Mislim da v glavnem šuko in mogoče kakšen type2.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Hrvaška
Sej če si na dopustu si pač splaniraš tak obisk nekje na type 2. Zna biti zanimivo, ker si po eni strani prisiljen, da mal dlje časa preživiš tam in vidiš stvari ki jih drugače ne bi . Zaenkrat je to še čar EV, sej pol k bomo vsi mel 200kWh baterije pa bodo vsepovsod 150kW polnilci bomo itak isto k zdej t ICE-ti :P
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Hrvaška
Ja res, koliko stvari sem videl, ko sem šel okrog polnilnic. Okrog bencinskih črpalk še nisem videl nikogar hoditi. Za poslovneže in cestne hitrostne dirkače to res ni. Za vse malo bolj umirjene in malo EKO usmerjene, bi rekel da postaja že skoraj nuja.mkonci napisal/-a:Sej če si na dopustu si pač splaniraš tak obisk nekje na type 2. Zna biti zanimivo, ker si po eni strani prisiljen, da mal dlje časa preživiš tam in vidiš stvari ki jih drugače ne bi . Zaenkrat je to še čar EV, sej pol k bomo vsi mel 200kWh baterije pa bodo vsepovsod 150kW polnilci bomo itak isto k zdej t ICE-ti :P
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Hrvaška
Jp, v Bosni 2 leti nazaj ni bilo niti Type2, ravno tisti tedn se je ena pojavila v Mostarju. :OMIRANRR napisal/-a:Če pridem v Bosno, bom tam v bližini Gračanice že kaj našel grem na obiske. Gre se potem za nazaj, če sem na 100 % verjetno ne pridem do ZG. Torej Sisak in TYP 2 in 4 ure ogledov?CRF napisal/-a:@robert je enkrat pisal o Bosni.... Mislim da v glavnem šuko in mogoče kakšen type2.
Danes ni dosti bolje.
Če se lahko splaniraš, da napolneš čez noč, sploh če si več dni tam je super.
Nebi pa bi bilo slabo seboj imeti "prenosno polnilnico" da lahko polneš pri kaki avtopralnici ali gostilni na 16A, več še nisem videl "na terenu". 3,6 kWh je precej več kor 2,2kWh.
Ampak Gračanica ... v Bosni sta dve, izbral sem tisto med Dobojom in Tuzlo .... in Sisak ... to je cca 240 km.
Če jo pa spustiš, je pa do Zagreba 275km, to pa bi Leaf2 baje moral speljati...
Kadar je dolga pot, je dobro vozit malo bolj počasi, npr 94kmh po števcu ene 96kmh, da ti kamijoni ne trobijo
Vmes se moraš pa vsaj na kako kavo ustavit, če ne kosilo. Pa zbereš nekje kjer je Type2, na PlugSheru jih je precej na hrvaški strani.
Drugače pa v Sisku piše, da je Chademo https://www.plugshare.com/location/93295 sicer 20kW, ampak, to je uro in nekaj
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Hrvaška
Hvala Robert.
To za polnilnico da polniš z večjim tokom, še nisem slišal, videl. Da jo kje na hitro kupim, bo verjetno predrago, če jo rabiš 1x do 2x na leto. Me lahko napotiš kje bi izvedel kaj več o takšni polnilnici.. Tisto v Sisku sem videl, bi tako bilo preveč dobro, če bi to šlo, ter bila delujoča. Predvsem potem za nazaj, da dopolnim do Zagreba. Tam okrog 95 -100 se tako že vozim.
Zadnjič iz Budimpešte, mi je kazalo da ne pridem do Grabanoša sem ponoči vozil po prazni cesti pod 80-70 in sem prišel s 18%, kar prej ni bilo možno. Resnično se zelo pozna počasna vožnja.
Leaf in 275 to gre vendar res po stranskih cestah. 50 -60 km. Ja v bližino tiste Gračanice grem, ki je bližje Tuzli. Bosanski brod si bom ogledal in malo na typ 2 priklopil, pa sem zvozil. Malo pa moram računati na srečo. Sicer pa sem tam videl precej volovske vprege in vrv v avto in bo slika za avto revijo!
To za polnilnico da polniš z večjim tokom, še nisem slišal, videl. Da jo kje na hitro kupim, bo verjetno predrago, če jo rabiš 1x do 2x na leto. Me lahko napotiš kje bi izvedel kaj več o takšni polnilnici.. Tisto v Sisku sem videl, bi tako bilo preveč dobro, če bi to šlo, ter bila delujoča. Predvsem potem za nazaj, da dopolnim do Zagreba. Tam okrog 95 -100 se tako že vozim.
Zadnjič iz Budimpešte, mi je kazalo da ne pridem do Grabanoša sem ponoči vozil po prazni cesti pod 80-70 in sem prišel s 18%, kar prej ni bilo možno. Resnično se zelo pozna počasna vožnja.
Leaf in 275 to gre vendar res po stranskih cestah. 50 -60 km. Ja v bližino tiste Gračanice grem, ki je bližje Tuzli. Bosanski brod si bom ogledal in malo na typ 2 priklopil, pa sem zvozil. Malo pa moram računati na srečo. Sicer pa sem tam videl precej volovske vprege in vrv v avto in bo slika za avto revijo!
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Hrvaška
Kak fergusoncek se tud zihr najde.MIRANRR napisal/-a:Sicer pa sem tam videl precej volovske vprege in vrv v avto in bo slika za avto revijo!
Re: Hrvaška
MIRANRR: Robert ti predlaga po domace prevedeno - schuko kabel z EVSE, ki zmore vec kot tvoj prilozen avtu. Avtom prilozeni so vecinoma omejeni na 9A-12A, odvisno od prodajalcev. Vecinoma teh kablov na javnih polnilnicah ne potrebujemo vec, ker imajo le se redko Schuko porte. Ce pa gres v drzavo, ki se nima mreze pocasnih Type2 polnilnic, ti pride prav tak granny kabel, ki je rahlo pomlajen granny Torej 16A, ki je maksimum kar se sme vlect iz Schuko in hkarti ni priporocljivo tega pocet vec ur skupaj.
Taksni kabli so pri nas okoli 400€, lahko pa kupis tudi tega za 210€:
https://www.elintacharge.com/en/chargin ... rolbox-16a
Taksni kabli so pri nas okoli 400€, lahko pa kupis tudi tega za 210€:
https://www.elintacharge.com/en/chargin ... rolbox-16a
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Hrvaška
Hm, torej to pomeni, da se polni z večjim tokom. Ko prispem v Bosno, bom tako dnevno oziroma ponoči polnil in se mi to izide. Na Hrvaški strani pa je kar nekaj TYp 2 polnilnic, tam gre že tako verjetno 6 kW, vsaj tako piše. Torej 1 ura mi podaljša za 40 km domet. Tako da si ogledam Sisak in SB in sem že v dosegu. Takšen kabel bi za doma bil malo predrag, ker je tako dobro za inštalacijo, da se polni počasi.
Hvala za pomoč.
Hvala za pomoč.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Hrvaška
Ja to da sem iznajdu preklop iz B v N, je trajalo nekaj časa,Nejccc napisal/-a:@Miranrr: samo takrat naj bo avto v načinu N in ne v B
Ali mi lahko kdo plastično razloži prednosti B in D.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Hrvaška
Jaz sem prav tega (od tega prodajalca) dobil prejšnji teden in ga testiram. Trenutno je vse OK.matija napisal/-a:
Taksni kabli so pri nas okoli 400€, lahko pa kupis tudi tega za 210€:
https://www.elintacharge.com/en/chargin ... rolbox-16a
Sem se zmenil, da sem ga dobil na firmo brez davka. Poštnina je bila 18,30 Eur.
Če te zanima, se ga lahko prideš ogledat...razlika med tistim, ki je na slik je le v tem, da je vtikač 90 stopinjski in ne raven.
Na njem sicer piše da je max 220V in ne 230V. Meni potegne iz vtičnice (merjeno na vtičnici z "conrad" watt-metrom max 3,58kW)
P.S.: Nima pa možnosti nastavitev koliko Amperov potegne...vedno samo 16A, če vtičnica (napeljava) to dopušča
Re: Hrvaška
Najdi tam nekoga ki te bo za 20min vlekel okoli, ti pa pustiš avto v drive načinu. Z regeneracijo bi moral kar veliko napolniti
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Hrvaška
Ta opcijo računam, da nikoli ne koristim. Sem preveč "na sigurno", tako da moram imeti vsaj 15 % ko pridem na polnilnico, ker sem enkrat že šel nazaj 45 km, ko ni šlo polnit, ali ni bilo polnilnice.mitjap napisal/-a:Najdi tam nekoga ki te bo za 20min vlekel okoli, ti pa pustiš avto v drive načinu. Z regeneracijo bi moral kar veliko napolniti
Malo razmišljam tudi o tem, da to za baterijo ni najboljše. Mislim, da bi rad imel ta avto vsaj 1 x dalje, kot fičota, ki je naredil preko 100 tisoč.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Hrvaška
Drugače vlečna vrv v EV ni slaba naložba
Prenosna polnilnica šuko-type2 6-16A je odlična - če je samo 16A zna biti problematično (ker marsikje imajo manjše varovalke - 10A ali še manj)... Priporočam Metron, kjer je vse v vodotesni ročki.
Prenosna polnilnica šuko-type2 6-16A je odlična - če je samo 16A zna biti problematično (ker marsikje imajo manjše varovalke - 10A ali še manj)... Priporočam Metron, kjer je vse v vodotesni ročki.
Soul EV believer
Re: Hrvaška
Prodam... http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=30&t=1445MIRANRR napisal/-a:
To za polnilnico da polniš z večjim tokom, še nisem slišal, videl. Da jo kje na hitro kupim, bo verjetno predrago, če jo rabiš 1x do 2x na leto. Me lahko napotiš kje bi izvedel kaj več o takšni polnilnici..
Re: Hrvaška
In še dodatna uporabnost tega 16A polnilnega kabla.
Kot jo je imel CRF na steni doma, jo imam tudi jaz na steni doma.
Namontiraš ali kemper vtičnico ali 3F rdečo ali šuko vtikač (pazi šuko bo ratal zelo vroč pri 16A).
In kaj se zgodi, avto se nafila v TAPOCEN toku čez noč, v 8 urah, kar je na 10A nemogoče.
Uporabnost pade, če imaš sončne celice
Ko 1x polniš nekje sredi ničesar na 16A, ti od takrat dalje ni žal nobenega EURa.
@MIRANRR -- dej poglej ta SISAK. tam je 20kW Chademo
Kot jo je imel CRF na steni doma, jo imam tudi jaz na steni doma.
Namontiraš ali kemper vtičnico ali 3F rdečo ali šuko vtikač (pazi šuko bo ratal zelo vroč pri 16A).
In kaj se zgodi, avto se nafila v TAPOCEN toku čez noč, v 8 urah, kar je na 10A nemogoče.
Uporabnost pade, če imaš sončne celice
Ko 1x polniš nekje sredi ničesar na 16A, ti od takrat dalje ni žal nobenega EURa.
@MIRANRR -- dej poglej ta SISAK. tam je 20kW Chademo
Re: Hrvaška
Ena zanimivost s parkirišča v Poreču - https://www.plugshare.com/location/63805
Tam smo bili včeraj in zvedeli, da že nekaj dni polnilnica ne deluje in ne vedo točno kdaj bodo prišli popraviti.
Sem vseeno prijazno vprašal, ko smo odhajali, da imam EV in kolikor vem naj bi bili oproščeni plačila parkirnine. Gospa se je zasmejela in rekla, da je to res ampak nismo polnili.
No kakorkoli, plačal tistih nekaj 10 kun ampak logika mi pa ne gre skupaj... če jim porabiš nekaj elektrike potem ti ni treba plačati parkirnine, če pa jo ne porabiš... potem moraš pa plačati parkirnino. Tale "moderna ekonomija" mi ni najbolj jasna.
Tam smo bili včeraj in zvedeli, da že nekaj dni polnilnica ne deluje in ne vedo točno kdaj bodo prišli popraviti.
Sem vseeno prijazno vprašal, ko smo odhajali, da imam EV in kolikor vem naj bi bili oproščeni plačila parkirnine. Gospa se je zasmejela in rekla, da je to res ampak nismo polnili.
No kakorkoli, plačal tistih nekaj 10 kun ampak logika mi pa ne gre skupaj... če jim porabiš nekaj elektrike potem ti ni treba plačati parkirnine, če pa jo ne porabiš... potem moraš pa plačati parkirnino. Tale "moderna ekonomija" mi ni najbolj jasna.
Re: Hrvaška
Zaradi 10 kun jest sploh ne bi nič spraševal. Invalidi imajo pri nas free parking, če je pa za rampo pa ne. Logika gor al pa dol, tako pač je.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 0 Odgovori
- 224 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Mado