prihodnost AC 43 kW

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina
Odgovori
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3569
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3122
1621

prihodnost AC 43 kW

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Kako bo z izgradnjo novih polnilnic v prihodnosti z 43 kw AC če jih novi Zoe ,ne podpira več ?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: prihodnost AC 43 kW

Odgovor Napisal/-a CRF »

Trenutno je prihodnost AC 43kW precej negotova. Uradno je Zoe s 43kW polnilcem še naprodaj, vprašanje pa koliko časa še. Kljub temu pa je Zoe edini avto na svetu ki 43kW uspe uporabit, tako da je postavljanje velikega števila takšnih polnilnic res malo čudno.
Mogoče je razlog v tem da tam, kjer se postavi 50kW DC polnilnica je v vsakem primeru pripeljanih 3x64A in z minimalnim stroškom se doda še AC priključek.

Bo pa več jasno ob prvi najavi naslednjega Renaultovega EV. Ali bodo šli na CCS ali bodo vztrajali pri AC. Velika prednost 43kW AC polnilnice je cena, in to je tudi razlog da se jih je precej postavilo.

Iz uporabniškega vidika pa ne vidim težav. Ukinjali jih vsekakor ne bodo.
evf
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 258
Kraj: okolica Kranja
53
70

Re: prihodnost AC 43 kW

Odgovor Napisal/-a evf »

To sploh nima nobene veze z Zoeom. Ali je AC polnilnica 43kW, ali 22 je odvisno, samo enega konetorja in priključne doze. Razlika v ceni pa mogoče 10 evrov. Dvomim, da bo Renault zaradi povezave z Nissanom prešel na CCS, bolj verjetno na Chademo. Mislim, da bo pa zelo kmalu prišel čas, ko bodo kupci sami pričeli izločati vsa tista vozila, ki ne bodo imela CCS konektorja.
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 533
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
312
26

Re: prihodnost AC 43 kW

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

Type2 ali Menekees je defacto standard v evropi za javne polnilnice moči od 7 do 22kW. Hitra 43kW AC polnilnica se od svojih šibkejših vrstnic razlikuje le po moči varovalk, te pa morajo biti tako močne že zaradi DC priključkov.

43kW AC je torej za proizvajalca polnilne postaje zanemarljiv strošek saj pri AC postaja ne naredi drugega, kot dovoli avtu dostop do štroma. In na tej 43kW polnilnilnici se lahko polni katerikoli EV, se pač ne bo z 43kW, temveč s toliko kolikor lahko sprejme.

Za prihodnost 43kW AC jaz ne bi skrbel, svojo "staro" Zojo bom že kako napolnil, najverjetneje lažje in hitreje, kot bi kakega drugega
Odgovori

Vrni se na “Javne polnilnice”