In ja, načeloma nisem v prekršku razen ko bo prišlo na polnilno mesto šesto vozilo in bo hotelo polniti in ne bo moglo, ker mu jaz zavzemam vtičnico. Takrat bo nastal problem in na kraj dogodka bo moral priti policist in pa nekdo od Elektro Ljubljana (lahko tudi na daljavo), da bodo vozilo odklopili kaj in kako z globo je pa za enkrat ni predvidene, vsaj tako pravijo na mestnem redarstvu. Če si na mestu označenemu za polnjenje nisi na parkirnem mestu tako da plačilo 1,20€ ne spremeni dejstva, da si v prekršku in je trenutno v mestni občini Ljubljana tako, da moraš avto premakniti po 3 urah če se želiš izogniti globi. Jaz sem že plačala kazen 80€ (polovična 40€) kljub plačani parkirnini. Vse skupaj je po mojem mnenju en velik nonses, saj je parkirišče P+R namenjeno daljšemu parkiranju (tako naj bi sprostili mestno središče) in bi le ta polnilna mesta morala biti tudi parkirna mesta in pa začeti bi morali s postavitvijo naslednjih polnilnic v vrsti, saj prihaja čas, ko bo polnilnih/parkirnih mest potrebno vsak dan več in se mi zi, da bo parkirišče P+R v 10 letih ena velika parkirno/polnilna površina. Če k temu ne bomo strmeli bomo imeli velik problem po leti 2020 ko se bodo prodajali le še novi električni avtomobili.Barbara napisal/-a:Popravek Ion.talker2 napisal/-a:Če imaš dovolj dolg kabel lahko parkiraš na prvem navadnem parkirnem mestu poleg polnilnice, plačaš 1,20 € in cel dan polniš. Nihče ti nič ne more (beri redarji te bodo pustili pri miru). Enega CZero vidim vsak dan parkiranega tako.
Polnilna postaja P+R Dolgi most
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Sem mnenja, da EV vozilo, ko je napolnjeno NIMA VEČ KAJ POČETI na polnilnem mestu in ga je POTREBNO premakniti.
Pa imenujte to EV bonton, uvidevnost do drugih uporabnikov EV ali pa kaj tretjega.
Pa imenujte to EV bonton, uvidevnost do drugih uporabnikov EV ali pa kaj tretjega.
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Ampak na P+R naj nebi bila polnilna mesta (vem, sedaj so).... ampak bi bilo logično da so parkirna mesta z možnostjo polnjenja.
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Treba je malo napisati občini, mislim da bi bilo najbolje, da ponudijo samo shuko vtičnice, pa to je to. Naj jih naredijo celo vrsto, saj je parkirišče večinoma namenjeno da se parkira minimalno 8 ur. Torej v 8 urah pa tudi kar dobro napolniš vozilo tudi preko navadne vtičnice. Če bi bili pa še bolj eko, pa naredijo nastrešek nad ta parkirišča in gor sončno elektrarno.
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Dobra ideja, sam veš kje se bo zataknilo a ne ? €€€Tavelk napisal/-a:Treba je malo napisati občini, mislim da bi bilo najbolje, da ponudijo samo shuko vtičnice, pa to je to. Naj jih naredijo celo vrsto, saj je parkirišče večinoma namenjeno da se parkira minimalno 8 ur. Torej v 8 urah pa tudi kar dobro napolniš vozilo tudi preko navadne vtičnice. Če bi bili pa še bolj eko, pa naredijo nastrešek nad ta parkirišča in gor sončno elektrarno.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Z Zgoraj napisanim se popolnoma strinjam za klasična polnilna mesta po mestu (centru), a iz naslove rabe P+R in ne zmožnosti vračila po 3 h sem pa mnenja, da ne smemo vseh polnilnih mest metati v isti koš in jaz sem bila prisiljena se znajti na svoj način ko so uvedli to novo uredbo le 3 h..... Vozilo smo kupili z naslovom, da bomo polnili (drugače nimam niti dovolj za v obe smeri domet 110 km prevozim 150 km dnevno) in potem kar na enkrat to ni bilo več možno. Pa sedaj temu recite kakor koli hočete, a me EV bonton prav nič ne gane.DGJ napisal/-a:Sem mnenja, da EV vozilo, ko je napolnjeno NIMA VEČ KAJ POČETI na polnilnem mestu in ga je POTREBNO premakniti.
Pa imenujte to EV bonton, uvidevnost do drugih uporabnikov EV ali pa kaj tretjega.
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Po mojem mnenju to tudi ni pravi način razmišljanja. Ko se boste sami znašli v enakem položaju in bo nekdo drugi polnil in sami ne boste mogli napolniti svojega vozila, pri tem čakali uro ali dve, da se bo nekdo odklopil, takrat boste mogoče spremenili svoje razmišljanje o EV bontonu. Prej ali slej se bo pojavil nekdo, ki vam bo porušil načrt o polnjenju.Barbara napisal/-a:Z Zgoraj napisanim se popolnoma strinjam za klasična polnilna mesta po mestu (centru), a iz naslove rabe P+R in ne zmožnosti vračila po 3 h sem pa mnenja, da ne smemo vseh polnilnih mest metati v isti koš in jaz sem bila prisiljena se znajti na svoj način ko so uvedli to novo uredbo le 3 h..... Vozilo smo kupili z naslovom, da bomo polnili (drugače nimam niti dovolj za v obe smeri domet 110 km prevozim 150 km dnevno) in potem kar na enkrat to ni bilo več možno. Pa sedaj temu recite kakor koli hočete, a me EV bonton prav nič ne gane.DGJ napisal/-a:Sem mnenja, da EV vozilo, ko je napolnjeno NIMA VEČ KAJ POČETI na polnilnem mestu in ga je POTREBNO premakniti.
Pa imenujte to EV bonton, uvidevnost do drugih uporabnikov EV ali pa kaj tretjega.
Parkirišče je last MOL-a in lahko spreminjajo pravila tako ali drugače, pa če nam je to všeč ali ne, se jih bo potrebno držati. Na koncu koncev, boste za kazni plačali toliko, da se vam ne bo več izplačalo.
Recimo enak primer lahko damo za tiste, ki živijo v centru ali pa blizu centra in so jim na občini v zadnjih 5 letih spremenili prometni režim tako, da je ulica po kateri so prej lahko dostopali doma po dvosmerni cesti, postala čez noč enosmerna cesta. In zdaj se naj vsi razburjajo, da so kupili hišo pred 20-timi leti zato, ker je bil dostop po ulici iz obeh strani, zdaj pa je samo iz ene in to jim ni več všeč, zato bodo še vedno vozili v ulico iz nasprotne smeri? Ne vem, imam občutek, da občina ne bo ravno tista, ki bo prva popustila, ampak enostavno pokasirala, kar se pokasirati da.
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
P+R parkirišča so dejansko namenjena večurnemu parkiranju in pika! Idealno bi pa bilo če bi imeli na parkirišču DC z omejitvijo 1h, Type 2 22kW z omejitvijo 3 h, ter šuko z omejitvijo 12 h. Potem pa lahko govorimo o EV bontonu, če bo npr. PHEV na Type 2 namesto na šuko visel vsak dan 8 ur.
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Ko se posameznik odloča za nakup EV ali phev ..... mora pač malo vklopiti možgane. In vklopa ni bilo, če človek kupi avto katerega domet je manjši od vsakdanjih potreb. Zanašati se na javne polnilnice je malo naivno. Sploh, če se ukine bonton.
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Namenili so parkirišče za celodnevno parkiranje in polnjenje na 3h, zakaj je zdaj razmišljanje v to smer, da se ga potem lahko tudi cel dan polni? Parkirišče sprejme 349 avtomobilov, za enkrat je ICE avtomobilov veliko več kot je EV in so omejili polnjenje, ker nimajo namena postavljati novih polnilnic. Ko bodo prisiljeni v posodobitev in postavitev več polnilnic, ker se bo obseg EV povečal, takrat bodo pač prilagodili tudi omejitev polnjenja ali pa bo polnjenje za cel dan. Do takrat pa razmišljanje na ta način, če plačaš za parkirno mesto cel dan, da ga lahko tudi pustiš priklopljenega cel dan, ni ravno na mestu. Vsaj po mojem mnenju ne in tako se je odločila tudi občina.BoBa napisal/-a:P+R parkirišča so dejansko namenjena večurnemu parkiranju in pika! Idealno bi pa bilo če bi imeli na parkirišču DC z omejitvijo 1h, Type 2 22kW z omejitvijo 3 h, ter šuko z omejitvijo 12 h. Potem pa lahko govorimo o EV bontonu, če bo npr. PHEV na Type 2 namesto na šuko visel vsak dan 8 ur.
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Nikoli ne bo bolje. Ljudje smo po naravi egoisti, razmišljamo, da je najboljši način tisti, ki ustreza nam. Pa žal temu ni tako.
Verjamem, da se nekomu zdi trapasto, da na dolgem mostu ne more pustita avta priklopljenega 8+ ur, ker s tem celodnevni parking "izgubi svoj namen". Avta med službo seveda ne more priti prestaviti po 3 urah. Ampak si je sam kriv. admin: upoštevajte forumska pravila! Dolgotrajnega polnjenja ne bo nikoli, vsaj ne do takrat ko bo prav vsak parking imel štrom. Upam pa, da bodo nekoč (najbrž ne bom doživel) polnilne postaje kot so sedaj bencinske črpalke: prideš, vtakneš, počakaš 5 min in se odpelješ s polnim tankom za 500 km.
Verjamem, da se nekomu zdi trapasto, da na dolgem mostu ne more pustita avta priklopljenega 8+ ur, ker s tem celodnevni parking "izgubi svoj namen". Avta med službo seveda ne more priti prestaviti po 3 urah. Ampak si je sam kriv. admin: upoštevajte forumska pravila! Dolgotrajnega polnjenja ne bo nikoli, vsaj ne do takrat ko bo prav vsak parking imel štrom. Upam pa, da bodo nekoč (najbrž ne bom doživel) polnilne postaje kot so sedaj bencinske črpalke: prideš, vtakneš, počakaš 5 min in se odpelješ s polnim tankom za 500 km.
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Veliko ljudi ima EV na meji dnevnega dosega in tudi pod. Jasno da so to vsi vzeli v zakup pred nakupom. Očitno, tako ali drugače funkcionira. Tudi Barbari. Če se bodo okoliščine spremenile se bo pač treba prilagodit. Baterije so že danes 2x večje kot pred 3 leti, tako da bo šlo le na bolje.
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Včasih ko pridem na tale forum imam občutek, da sem prišel v cerkev. In to zame ni fajn občutek. Če napišem, da se mi zdi nekdo nor, ne mislim s tem, da je za v norišnico, se mi pa zdi njegova odločitev nora. A je to žalitev? A bi bilo kaj drugače, če bi napisal, da je njegova odločitev zame nesmotrna? Prav nič. Ali smo na FB, kjer so sami prijazneži, pa za marsikoga vem, da je daleč od tega, kar se dela.Goran napisal/-a:admin: upoštevajte forumska pravila!
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Pier napisal/-a:Po mojem mnenju to tudi ni pravi način razmišljanja. Ko se boste sami znašli v enakem položaju in bo nekdo drugi polnil in sami ne boste mogli napolniti svojega vozila, pri tem čakali uro ali dve, da se bo nekdo odklopil, takrat boste mogoče spremenili svoje razmišljanje o EV bontonu. Prej ali slej se bo pojavil nekdo, ki vam bo porušil načrt o polnjenju.Barbara napisal/-a:Z Zgoraj napisanim se popolnoma strinjam za klasična polnilna mesta po mestu (centru), a iz naslove rabe P+R in ne zmožnosti vračila po 3 h sem pa mnenja, da ne smemo vseh polnilnih mest metati v isti koš in jaz sem bila prisiljena se znajti na svoj način ko so uvedli to novo uredbo le 3 h..... Vozilo smo kupili z naslovom, da bomo polnili (drugače nimam niti dovolj za v obe smeri domet 110 km prevozim 150 km dnevno) in potem kar na enkrat to ni bilo več možno. Pa sedaj temu recite kakor koli hočete, a me EV bonton prav nič ne gane.DGJ napisal/-a:Sem mnenja, da EV vozilo, ko je napolnjeno NIMA VEČ KAJ POČETI na polnilnem mestu in ga je POTREBNO premakniti.
Pa imenujte to EV bonton, uvidevnost do drugih uporabnikov EV ali pa kaj tretjega.
Parkirišče je last MOL-a in lahko spreminjajo pravila tako ali drugače, pa če nam je to všeč ali ne, se jih bo potrebno držati. Na koncu koncev, boste za kazni plačali toliko, da se vam ne bo več izplačalo.
Recimo enak primer lahko damo za tiste, ki živijo v centru ali pa blizu centra in so jim na občini v zadnjih 5 letih spremenili prometni režim tako, da je ulica po kateri so prej lahko dostopali doma po dvosmerni cesti, postala čez noč enosmerna cesta. In zdaj se naj vsi razburjajo, da so kupili hišo pred 20-timi leti zato, ker je bil dostop po ulici iz obeh strani, zdaj pa je samo iz ene in to jim ni več všeč, zato bodo še vedno vozili v ulico iz nasprotne smeri? Ne vem, imam občutek, da občina ne bo ravno tista, ki bo prva popustila, ampak enostavno pokasirala, kar se pokasirati da.
Ko bo prispelo šeto vozilo in bo želelo polniti bom s polno odgovornostjo prevzela vsako kazen. Verjeli ali pa ne polnilna mesta na P+R Dolgi most v glavnini samevajo in le jaz tam dnevno polnim. Se pojavi še kak fiat 500 (Etis in Siscor) več kot dvakrat to je pa to. Najlažje je pametovat in ne pogledat zadeve realno. Govorimo o parkirišču P+R ki je namenjamo PARKIRANJU.
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Tvoje razmišljanje: stojim na rdečem semaforju ......... ga pač prevozim, saj ni nikogar.
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Kaj potemtakem mestu Ljubljana pošljem račun v višini 23.000 € glede na to, da je vozilo po dveh mesecih postalo neuporabno? Ta uredba velja samo v Ljubljani. Pazite kaj govorite, glede na dejstvo, da je ta dodatek lahko marsikoga postavil v brezizhodno situacijo. Kot sem že večkrat rekla. Lahko je s tujim k... po kaktusu nabijat.Goran napisal/-a:Nikoli ne bo bolje. Ljudje smo po naravi egoisti, razmišljamo, da je najboljši način tisti, ki ustreza nam. Pa žal temu ni tako.
Verjamem, da se nekomu zdi trapasto, da na dolgem mostu ne more pustita avta priklopljenega 8+ ur, ker s tem celodnevni parking "izgubi svoj namen". Avta med službo seveda ne more priti prestaviti po 3 urah. Ampak si je sam kriv. admin: upoštevajte forumska pravila! Dolgotrajnega polnjenja ne bo nikoli, vsaj ne do takrat ko bo prav vsak parking imel štrom. Upam pa, da bodo nekoč (najbrž ne bom doživel) polnilne postaje kot so sedaj bencinske črpalke: prideš, vtakneš, počakaš 5 min in se odpelješ s polnim tankom za 500 km.
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Mislim da smo daleč od tega da bi se vsi z vsem strinjali! Drugače nebi bilo toliko debat. Samo poglej BEV vs PHEVGoran napisal/-a:Včasih ko pridem na tale forum imam občutek, da sem prišel v cerkev. In to zame ni fajn občutek. Če napišem, da se mi zdi nekdo nor, ne mislim s tem, da je za v norišnico, se mi pa zdi njegova odločitev nora. A je to žalitev? A bi bilo kaj drugače, če bi napisal, da je njegova odločitev zame nesmotrna? Prav nič. Ali smo na FB, kjer so sami prijazneži, pa za marsikoga vem, da je daleč od tega, kar se dela.Goran napisal/-a:admin: upoštevajte forumska pravila!
In vsako mnenje je dobrodošlo. Kakršnokoli žaljenje pač ne.
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Goran napisal/-a:Tvoje razmišljanje: stojim na rdečem semaforju ......... ga pač prevozim, saj ni nikogar.
Zavestno ogrožati življenje samega sebe in ostalih pa res ne moremo primerjati z manjšim prekrškom polnjenja s pomočjo 15m vodnika. Kaj misliš? Je pripomba na mestu?
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Treba je razmišljati malo širše in brez hude krvi.
Hipotetično se MOL odloči postaviti na P+R bencinsko črpalko poleg polnilnih postaj za EV. Ali smo potem ob plačilu 1,2 EUR tudi upravičeni "parkirati" cel dan na mestu za polnjenje ICE vozil?
Hipotetično se MOL odloči postaviti na P+R bencinsko črpalko poleg polnilnih postaj za EV. Ali smo potem ob plačilu 1,2 EUR tudi upravičeni "parkirati" cel dan na mestu za polnjenje ICE vozil?
Re: Polnilna postaja P+R Dolgi most
Goran napisal/-a:Ko se posameznik odloča za nakup EV ali phev ..... mora pač malo vklopiti možgane. In vklopa ni bilo, če človek kupi avto katerega domet je manjši od vsakdanjih potreb. Zanašati se na javne polnilnice je malo naivno. Sploh, če se ukine bonton.
Le v razmislek. Še ko sem imela vozilo na trda goriva sem prav tako parkirala na P+R Dolgi most. Mislim, da je bilo moje javljanje velika napaka saj je v končni fazi popolnoma nepomembno s kom ali s čim se posameznik srečuje in kako lahko uredbe zagrenijo življenje posameznika, saj dokler je za glavnino dobro potem prevladuje samo poveličevanja in zatiranja manjšine v smislu sej si je sam kriv egoist naivni. Ker paradoks!
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 10 Odgovori
- 1778 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a color1982
-
- 1 Odgovori
- 1498 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a David461996