V Angolo in Sibirijo bolj težko. Imaš odseke nekaj 1000km brez ene samcate vtičnice.Franci napisal/-a:Na vse poti, katere bi se sicer odpravil tudi z ICE.Marko007 napisal/-a:V sibirijo bi šel? ali pa recimo v Angolo?Franci napisal/-a:Pri EV-jih smo si pač različni, a vseeno se 90% vseh dnevnih voženj opravi pod 100 km, za te vožnje in dnevna polnjenja pa so primerna že vsa nova EV vozila.
Tudi iz ekolioškega vidika, bi morali najprej EV promovirat za središča mest ... in ne, da kot berem, nov ponudnik izmenjave vozil ne dobi parkirišč za svojo dejavnost.
Če bi želeli zeleno Ljubljano, bi morali najprej prepovedati dnevnim migranot vstop z ICE.
Sam osebno, pa s svojo KONO 64 ne vidim več ovir o destinaciji na katero bi se z njo odpravil.
V sibirijo in Angolo pač nisem in nebi šel tudi z ICE.
Sem pa bil letos najprej na smučanju v Dolomitih, za 1. maj na Braču poleti pa na Norveškem.
Vsak podvig je bil malo daljši - šel pa bi še enkrat do Nordcappa in v Švico, Španijo, Portugalsko, morda do Grčije, čeprav bi šel tja raje s trajektom...
Dolge poti z EV
Re: Dolge poti z EV
Re: Dolge poti z EV
Nekaj cajt nazaj (še pred internetom) se je en vaški bivši šofer hvalu da je bil s šleparjem v ameriki.
Ko so mu rekl, da to ne gre, ker je je morje vmes, je odvrnu "sm šel okrog" ...
Ko so mu rekl, da to ne gre, ker je je morje vmes, je odvrnu "sm šel okrog" ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Dolge poti z EV
Če ni vtičnice, je še večji izziv, če jest ta EV svet kaj razumem Itak sem pa k bjonda, bolj mal štekam ta svet, tud če ni EV
Re: Dolge poti z EV
Za ICE ne rabiš vtičnice, v tem svetu (Angola in sosednji državi Congo in Cameroon ICE-ji vozijo tudi na hidravlično olje).
V teh državah sem kot ladijski strojnik odpadno olje - predvsem je bilo hidravlično, ker so sistemi puščali in se je tega nabralo kar nekaj prodajal lokalnim serviserjem, ki so potem to olje vlivali v njihove avte.
Tako, da ta svet poznam in najmanj kar je me v ta del tropov čisto nič več ne vleče
Je bila super izkušnja, a vseeno na tem delu sveta nisem pozabil ničesar.
V teh državah sem kot ladijski strojnik odpadno olje - predvsem je bilo hidravlično, ker so sistemi puščali in se je tega nabralo kar nekaj prodajal lokalnim serviserjem, ki so potem to olje vlivali v njihove avte.
Tako, da ta svet poznam in najmanj kar je me v ta del tropov čisto nič več ne vleče
Je bila super izkušnja, a vseeno na tem delu sveta nisem pozabil ničesar.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Dolge poti z EV
A ni en z Zoe ali Leafom šel čez celo Afriko?
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Dolge poti z EV
O tem ne dvomim, da bi se dalo, če imaš seveda dovolj časa - če se ti izprazni baterija, te pa že potegnejo, ali pa dobiš par črnčkov, ki te potiskajo in čez čas z rekoperacijo napolniš baterijo.Vodokotlic napisal/-a:A ni en z Zoe ali Leafom šel čez celo Afriko?
LAhko pa pripneš agregat in ga voziš s sabo
Re: Dolge poti z EV
Z leaf gen1 je sel in bil cela atrakcija, v vaseh so ga z veseljem sprejeli ter mu omogocili polnjenje, tudi na agregatih ce je bilo potrebno. Zanimivo je ko odpres plugshare ter pogledas med jugom in severom pot bolj po zahodni strani. Gladko tudi po 1000km brez cesar koli (vpisanega). Vticnice se seveda najdejo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 49 Odgovori
- 1284 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a smuggler007