Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

Glede na vaše neprecenljive izkušnje prosim za predloge kako bi bilo optimalno urediti polnilna mesta, da bi z njimi imeli čimmanj problemov. zanima me predvsem v smislu dostopnosti, zasedenosti, udobja, ........
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3014
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3800
6420

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Marko007 napisal/-a:Glede na vaše neprecenljive izkušnje prosim za predloge kako bi bilo optimalno urediti polnilna mesta, da bi z njimi imeli čimmanj problemov. zanima me predvsem v smislu dostopnosti, zasedenosti, udobja, ........
Glej Tesla Superchargerje.
warpedone, FV-EV
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5303
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

DGJ napisal/-a:
Marko007 napisal/-a:Glede na vaše neprecenljive izkušnje prosim za predloge kako bi bilo optimalno urediti polnilna mesta, da bi z njimi imeli čimmanj problemov. zanima me predvsem v smislu dostopnosti, zasedenosti, udobja, ........
Glej Tesla Superchargerje.
Tudi sistem prijave, plačila.... vse tako kot Tesla, edina razlika je v tem, da so dostopne vsem znamkam vozil, najlažje po VIN številki.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3014
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3800
6420

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Tole sicer ne spada ravno sem ampak recimo, da je TESLA zaparkiral vsa DC polnilna mesta.
https://youtu.be/OeAL5m_bsVI?t=660
Mogoče pa SUPERCHARGERJI le niso dovolj.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5396
3528

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> edina razlika je v tem, da so dostopne vsem znamkam vozil

Superchagerji so dostopni vsem znamkam vozil, kjer se je proizvajalec odločil, da svojim kupcem ponudi možnost polnjenja na njih.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a CRF »

Tudi teslini SC niso vedno optimalni. Včasih imajo čudno lokacijo, kar pomeni da je treba kar nekaj (deset) kilometrov iz poti, včasih pa imajo predobro lokacijo in so zaparkirani z ICE vozili.

Dober kompromis se mi zdi lokacija blizu tranzitnih cest, malenkost stran od najboljše lokacije za parkiranje. Seveda gruča polnilnic z jasno označenimi polnilonimi mesti. Brez aktivacij, identificira se lahko avto sam.

To seveda velja za hitre polnilnice, za počasne če čisto druga zgodba.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5396
3528

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> in so zaparkirani z ICE vozili.

Bom povedal, ko bom prvič doživel, da bo vseh 6 / 8 / 10 / 12 mest zaparkiranih z ICE vozili.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ne dolgo nazaj sem videl v enem videu... mislim da je bilo zaparkiranih kakšnih 20. Sem pa že prej večkrat videl kakšno slikco... Od Kitasjke do UK...
DQ7jHWxVAAAeHvV.jpg
[/center]
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5303
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Če bi za EV polnilnice bila nova počivališča (recimo tam, kjer sedaj ni bencinskih črpalk ampak le počivališče), bi bilo teh težav z zaparkiranjem veliko manj. Je pa to stvar kulture in ne oznak ali premalo parkirnih mest. Eni se ustavijo, kjer jim je bližje navadni egoizem, spet drugi radi parkirajo v elitni družbi....
Matej, DGJ
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5396
3528

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Ne dolgo nazaj sem videl v enem videu...

Sm napisal "doživel" i.e. prvoosebno v našem koncu sveta.
Tako kot imamo prvoosebne probleme z zaparkiranimi/nedelujočimi polnilnicami petrola in podobnih.

>> Je pa to stvar kulture in ne oznak ali premalo parkirnih mest

Predvsem tega zadnjega.
Če je potrebe več kot je razpoložljivega, bo vse zaparkirano.
Ampak to je ena skrajnost, na drugi skrajnosti je vse prazno.
Vmes je pa realnost, ki se dogaja iz dneva v dan. En parkirplac bo X pogosteje zaparkiran kot dva.
Dva bosta Ykrat pogosteje zaparkirana kot trije, ipd.

Kakšna cifra v nekem trenutku ponuja dost visoko zanesljivost "prostosti vsaj enega zame" se spreminja od časa do časa.
Ampak začne se s tem da namesto enega,dveh nardijo štiri.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a CRF »

Se strinjam. Vsi trije slovenski SC niso na problematičnih lokacijah.
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

Če povzamem bi bilo najbolj koristno urediti polnilna mesta fizično ločena od ostalih površin s kontrolo dostopa zgolj za EV.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5303
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Marko007 napisal/-a:Če povzamem bi bilo najbolj koristno urediti polnilna mesta fizično ločena od ostalih površin s kontrolo dostopa zgolj za EV.
V prvi fazi da. Vendar ne vem zakaj kasneje, ko bo trg stabiliziran in sprejel EV enakovredno v promet, ureditev nebi mogla biti podobna kot pri bencinu?
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5396
3528

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> fizično ločena od ostalih površin s kontrolo dostopa zgolj za EV

Hudič je v izvedbi. Kdo oz. kako točno se to kontrolira?
Tipična birokratska rešitev je, da si morš nabavit izkaznico oz. kartico.

En velik korak naprej bo, ko bo standard vsaj 2 polnilni mesti na lokacijo, tudi če vse ostalo ostane isto.
FV-EV
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
363
326

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a Marko007 »

Rampa in čitanje reg. Oznak.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5396
3528

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Kaj pa tujci?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5303
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Se strinjam, da bi več polnilnih mest skupaj (tudi, če to zmanjša moč polnjenja) pomenilo velik napredek (pazi, to da ima ista polnilnica ročko chademo in CCS ne pomeni dva polnilna mesta). Nato pa širša mreža predvsem hitrih polnilnic 100kW.

Sem pa proti nekim novim karticam ali appom.

Sicer pa imaš fotke/video iz Skandinavije (že pri Bjornu lahko vidiš) ali Kitajske, kako se to naredi. Ko gradijo novo parkirišče ob avtocesti za 100 parkirnih mest, med dva običajna parkirna mesta postavijo polnilnico in teh je 50 skupaj, na Kitajskem sem videl že par 100 skupaj. Moč bi verjetno ob priklopu vseh močno padla, vendar vsi itak nikoli ne polnijo hkrati, lahko pa se pretok prometa odvija brez ozkih grl.
warpedone
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5396
3528

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Tudi če moč polnjenja močno pade je to še vedno neskončnokrat več kot "polnjenje z 0 kW" i.e. zasedeno.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a CRF »

Veliko bi bilo že če bil bi ločen prostor z jasnimi oznakami. Ni treba rampe.
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Odgovor Napisal/-a Goran »

Same komplikacije. Bistvo je v razliki med polnilnico na Petrolu Domžale in polnilnico pri Lidlu. Ali pa med pp Lidl in PP Mercator. Ljudje smo leni. Hočemo se pripeljati do vrat. In če je PP pri vratih ...... Lidl v LJ ni nikoli zaparkiran.
warpedone, Vremenko, FV-EV, CRF, Nemelk
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Javne polnilnice”