Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina :)
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
361
326

Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 03 Sep 2019, 22:50

Glede na vaše neprecenljive izkušnje prosim za predloge kako bi bilo optimalno urediti polnilna mesta, da bi z njimi imeli čimmanj problemov. zanima me predvsem v smislu dostopnosti, zasedenosti, udobja, ........
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1981
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2465
4771

Re: Zaparkirana polnilna mesta

OdgovorNapisal/-a DGJ » 04 Sep 2019, 08:43

Marko007 je napisal/-a:Glede na vaše neprecenljive izkušnje prosim za predloge kako bi bilo optimalno urediti polnilna mesta, da bi z njimi imeli čimmanj problemov. zanima me predvsem v smislu dostopnosti, zasedenosti, udobja, ........


Glej Tesla Superchargerje.
warpedone, FV-EV
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2155
Avto: EV Kona 64
2190
1756

Re: Zaparkirana polnilna mesta

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 04 Sep 2019, 09:32

DGJ je napisal/-a:
Marko007 je napisal/-a:Glede na vaše neprecenljive izkušnje prosim za predloge kako bi bilo optimalno urediti polnilna mesta, da bi z njimi imeli čimmanj problemov. zanima me predvsem v smislu dostopnosti, zasedenosti, udobja, ........


Glej Tesla Superchargerje.


Tudi sistem prijave, plačila.... vse tako kot Tesla, edina razlika je v tem, da so dostopne vsem znamkam vozil, najlažje po VIN številki.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1981
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2465
4771

Re: Zaparkirana polnilna mesta

OdgovorNapisal/-a DGJ » 04 Sep 2019, 09:47

Tole sicer ne spada ravno sem ampak recimo, da je TESLA zaparkiral vsa DC polnilna mesta. :giggle:
Hyundai Ioniq 28 kWh 1000 km challenge - YouTube
Mogoče pa SUPERCHARGERJI le niso dovolj.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1883
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1541
1118

Re: Zaparkirana polnilna mesta

OdgovorNapisal/-a warpedone » 04 Sep 2019, 10:02

>> edina razlika je v tem, da so dostopne vsem znamkam vozil

Superchagerji so dostopni vsem znamkam vozil, kjer se je proizvajalec odločil, da svojim kupcem ponudi možnost polnjenja na njih.
First deserve then desire
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6252
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4739
5611

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Sep 2019, 11:17

Tudi teslini SC niso vedno optimalni. Včasih imajo čudno lokacijo, kar pomeni da je treba kar nekaj (deset) kilometrov iz poti, včasih pa imajo predobro lokacijo in so zaparkirani z ICE vozili.

Dober kompromis se mi zdi lokacija blizu tranzitnih cest, malenkost stran od najboljše lokacije za parkiranje. Seveda gruča polnilnic z jasno označenimi polnilonimi mesti. Brez aktivacij, identificira se lahko avto sam.

To seveda velja za hitre polnilnice, za počasne če čisto druga zgodba.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1883
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1541
1118

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a warpedone » 04 Sep 2019, 11:21

>> in so zaparkirani z ICE vozili.

Bom povedal, ko bom prvič doživel, da bo vseh 6 / 8 / 10 / 12 mest zaparkiranih z ICE vozili.
First deserve then desire
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6252
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4739
5611

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Sep 2019, 11:23

Ne dolgo nazaj sem videl v enem videu... mislim da je bilo zaparkiranih kakšnih 20. Sem pa že prej večkrat videl kakšno slikco... Od Kitasjke do UK...

DQ7jHWxVAAAeHvV.jpg
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2155
Avto: EV Kona 64
2190
1756

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 04 Sep 2019, 11:33

Če bi za EV polnilnice bila nova počivališča (recimo tam, kjer sedaj ni bencinskih črpalk ampak le počivališče), bi bilo teh težav z zaparkiranjem veliko manj. Je pa to stvar kulture in ne oznak ali premalo parkirnih mest. Eni se ustavijo, kjer jim je bližje navadni egoizem, spet drugi radi parkirajo v elitni družbi....
Matej, DGJ
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1883
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1541
1118

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a warpedone » 04 Sep 2019, 12:03

>> Ne dolgo nazaj sem videl v enem videu...

Sm napisal "doživel" i.e. prvoosebno v našem koncu sveta.
Tako kot imamo prvoosebne probleme z zaparkiranimi/nedelujočimi polnilnicami petrola in podobnih.

>> Je pa to stvar kulture in ne oznak ali premalo parkirnih mest

Predvsem tega zadnjega.
Če je potrebe več kot je razpoložljivega, bo vse zaparkirano.
Ampak to je ena skrajnost, na drugi skrajnosti je vse prazno.
Vmes je pa realnost, ki se dogaja iz dneva v dan. En parkirplac bo X pogosteje zaparkiran kot dva.
Dva bosta Ykrat pogosteje zaparkirana kot trije, ipd.

Kakšna cifra v nekem trenutku ponuja dost visoko zanesljivost "prostosti vsaj enega zame" se spreminja od časa do časa.
Ampak začne se s tem da namesto enega,dveh nardijo štiri.
First deserve then desire
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6252
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4739
5611

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Sep 2019, 12:07

Se strinjam. Vsi trije slovenski SC niso na problematičnih lokacijah.
Admin @ EVSVET.eu
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
361
326

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 04 Sep 2019, 13:04

Če povzamem bi bilo najbolj koristno urediti polnilna mesta fizično ločena od ostalih površin s kontrolo dostopa zgolj za EV.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2155
Avto: EV Kona 64
2190
1756

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 04 Sep 2019, 13:11

Marko007 je napisal/-a:Če povzamem bi bilo najbolj koristno urediti polnilna mesta fizično ločena od ostalih površin s kontrolo dostopa zgolj za EV.


V prvi fazi da. Vendar ne vem zakaj kasneje, ko bo trg stabiliziran in sprejel EV enakovredno v promet, ureditev nebi mogla biti podobna kot pri bencinu?
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1883
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1541
1118

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a warpedone » 04 Sep 2019, 13:22

>> fizično ločena od ostalih površin s kontrolo dostopa zgolj za EV

Hudič je v izvedbi. Kdo oz. kako točno se to kontrolira?
Tipična birokratska rešitev je, da si morš nabavit izkaznico oz. kartico.

En velik korak naprej bo, ko bo standard vsaj 2 polnilni mesti na lokacijo, tudi če vse ostalo ostane isto.
FV-EV
First deserve then desire
Marko007
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 645
361
326

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 04 Sep 2019, 13:24

Rampa in čitanje reg. Oznak.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1883
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1541
1118

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a warpedone » 04 Sep 2019, 13:31

Kaj pa tujci?
First deserve then desire
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2155
Avto: EV Kona 64
2190
1756

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 04 Sep 2019, 13:54

Se strinjam, da bi več polnilnih mest skupaj (tudi, če to zmanjša moč polnjenja) pomenilo velik napredek (pazi, to da ima ista polnilnica ročko chademo in CCS ne pomeni dva polnilna mesta). Nato pa širša mreža predvsem hitrih polnilnic 100kW.

Sem pa proti nekim novim karticam ali appom.

Sicer pa imaš fotke/video iz Skandinavije (že pri Bjornu lahko vidiš) ali Kitajske, kako se to naredi. Ko gradijo novo parkirišče ob avtocesti za 100 parkirnih mest, med dva običajna parkirna mesta postavijo polnilnico in teh je 50 skupaj, na Kitajskem sem videl že par 100 skupaj. Moč bi verjetno ob priklopu vseh močno padla, vendar vsi itak nikoli ne polnijo hkrati, lahko pa se pretok prometa odvija brez ozkih grl.
warpedone
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1883
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1541
1118

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a warpedone » 04 Sep 2019, 14:30

Tudi če moč polnjenja močno pade je to še vedno neskončnokrat več kot "polnjenje z 0 kW" i.e. zasedeno.
First deserve then desire
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6252
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
4739
5611

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a CRF » 04 Sep 2019, 19:13

Veliko bi bilo že če bil bi ločen prostor z jasnimi oznakami. Ni treba rampe.
Admin @ EVSVET.eu
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 977
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
747
59

Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja

OdgovorNapisal/-a Goran » 04 Sep 2019, 19:29

Same komplikacije. Bistvo je v razliki med polnilnico na Petrolu Domžale in polnilnico pri Lidlu. Ali pa med pp Lidl in PP Mercator. Ljudje smo leni. Hočemo se pripeljati do vrat. In če je PP pri vratih ...... Lidl v LJ ni nikoli zaparkiran.
warpedone, Vremenko, FV-EV, CRF, Nemelk

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na