MOL polnilnice
Re: MOL polnilnice
Res ne razumem te Molove politike, cena na polnjenje, postavljajo pa postaje z 1x50 kw (no nekaj bo hitrejših) priključkom. Če bi se hoteli iti to, bi morali imeti vsaj 5, morda 10 priključkov.
Dvomim, da bo cena na polnjenje pri nas pod 10€ glede na HUN in CRO. Če grem s Kono na polnilnici od 10-73%, bom tam 54 min pri povprečni moči 45 kw, kar se mi zdi občutno predolgo za hitro polnilnico.
Ziher bo en folk gor visel krepko čez eno uro in te polnilnice bodo recimo v času turistične sezone velikokrat zasedene, zato se bo težko zanesti na njih. Veliko raje naredim dva nekoliko krajša postanka na petrolovih polnilnicah.
Dvomim, da bo cena na polnjenje pri nas pod 10€ glede na HUN in CRO. Če grem s Kono na polnilnici od 10-73%, bom tam 54 min pri povprečni moči 45 kw, kar se mi zdi občutno predolgo za hitro polnilnico.
Ziher bo en folk gor visel krepko čez eno uro in te polnilnice bodo recimo v času turistične sezone velikokrat zasedene, zato se bo težko zanesti na njih. Veliko raje naredim dva nekoliko krajša postanka na petrolovih polnilnicah.
Re: MOL polnilnice
Ta NEXT-E projekt se mi cedalje zdi bolj neka prevara, kjer so spet v igri Madzari, Romuni, Slovaki kateri gledajo da napizdijo EU fond od katerega so dobili financiranje za postavitev mreze polnilnic, in tragedija je da recimo v biznis se spravlja en MOL ki ni prodajalec elektrike, sporocilo potencialnim novim kupcem EV pa je, vozite se raje na dizel ali bencin in ne na elektriko, ker vam racunica z 10eur / polnjenje ne bo sla skoz
Re: MOL polnilnice
Se vedno je v ozadju Petrol, ki ima dosti boljso lokaciji in boljso ceno polnenja kot MOL. Petrol lahko naredi napako, ce bo v taksnem zaracunavanju (kot MOL) videl € in se bo pridruzil MOLu. Upam, da ne bo tako in bo vstrajal kot konkurenca.
Re: MOL polnilnice
Evo, se podpisem. In enake taktike videvamo pri raznih Mercatorjih in Lidlih.Vremenko napisal/-a:Res ne razumem te Molove politike, cena na polnjenje, postavljajo pa postaje z 1x50 kw (no nekaj bo hitrejših) priključkom. Če bi se hoteli iti to, bi morali imeti vsaj 5, morda 10 priključkov.
Dvomim, da bo cena na polnjenje pri nas pod 10€ glede na HUN in CRO. Če grem s Kono na polnilnici od 10-73%, bom tam 54 min pri povprečni moči 45 kw, kar se mi zdi občutno predolgo za hitro polnilnico.
Ziher bo en folk gor visel krepko čez eno uro in te polnilnice bodo recimo v času turistične sezone velikokrat zasedene, zato se bo težko zanesti na njih. Veliko raje naredim dva nekoliko krajša postanka na petrolovih polnilnicah.
In tudi identicne so/bodo pri hitrih polnilnicah kjer so/bodo obracuni po kWh, ceprav to nekateri zagovarjajo kot edini posten nacin zaracunavanja, saj placamo kar dobimo. Se strinjam, a zal ne iz razloga zasedanja polnilnic. Edino minutni obracun stimulira tiste z visokim SOC da se takoj poberejo dalje.
Ceprav je to dalec od idealnega, je pa vsaj enostavno. Cim zaidemo v neke kapice (polnjenje nad X minut, obracun po kWh glede na moc polnjenja, itd...) bodo vedno neki robni primeri in kompleksnost obracuna. Pri primer je ze DC Vransko. Tu nam je jasno kako to gre, a se mi rabimo kalkulator.
Mi je pa cisto mimo tole z zakupom ene seje, enako na Ionity. Tam dejansko odpade postanek za 5min, te kar silijo da gres na kafe, tudi ce ni potrebno.
Re: MOL polnilnice
Meni recimo ni jasno, kako je sploh mogoce, da ena EU sofinancira tak projekt nekim podjetjem kot so MOL, ce pa kot taki nimajo "licence" za prodajo elektrike, in ne morejo posteno obracunavati porabljeno energijo v kWh, in potem ti MOL Group poda uraden odgovor, da pac oni so ocenili da je 10 eur na sejo strosek, da si oni pokrijejo svoje stroske investicije, elektrike, IT sistema in podobnih bedarij, katere koncnega uporabnika sploh ne zanimajo, in tu se vidi da je ta Bruseljski birokratski sistem v k***, ker po eni strani delijo nek denar za projekte, v osnovi pa te projekte potem izvajajo podjetja katera ne morejo posteno prodajati svojo storitev koncnim uporabnikom
Del maila katerega sem dobil kot pojasnilo za Tifon crpalke ....
Del maila katerega sem dobil kot pojasnilo za Tifon crpalke ....
Please be kindly informed that according to the Croatian law it's forbidden to charge electricity and companies with the needed and appropriate permission are allowed to sell electricity towards the end-users based on kWh.
For example in Croatia HEP, or in other countries, E.ON has permission to do so.
Therefore when it comes to the pricing mechanism our Company took into consideration the cost of the energy, investment for the chargers, IT system and other mandatory elements. Beside these the operational cost was considered as well.
The generated revenue will also be base for the future deployments to expand the EVs charging network and to develop current IT background.
Regarding the pricing solution: we have made a deep analysis all around Europe, USA and far-east. It is not exceptional to ask for a session fee.
Moreover, we are pleased that reactions from the Hungarian market after launching EV chargers with MOL Plugee brand are very positive and customers are satisfied with our solutions.
However, our company continuously works on making the service experience even better.
As for the midterm solution, we are currently working on an IT solution which would be able to handle different pricing options and mechanisms. It takes time as MOL Group will cover 6 countries with one unified solution, that will mean a seamless experience for the customers as well.
Hope this answer serves you well.
Kind regards
MOL Group
Re: MOL polnilnice
No, to morda celo ne drzi, ker Tesla na hrvaskem prodaja 1kWh za 1.69HRK. Tudi pri nas prodaja 1kWh za 0.26€. Je pa res da v nekaterih drzavah to ne gre, zato Tesla v nemciji prodaja 1min za 0.20€ ce polnis z manj kot 60kW oz. za 0.40€ ce polnis z nad 60kW.
Torej ce Tesla lahko, bi verjetno (ob interesu) tudi MOL lahko. Oz. ce je Tesla nasla moznosti, bi jo lahko tudi MOL. Ter ce poti ne bi nasel, bi ceno osnoval po minutah. Tako bi lahko sel polnit tudi za 5-10min, ne za celo "sejo".
Torej ce Tesla lahko, bi verjetno (ob interesu) tudi MOL lahko. Oz. ce je Tesla nasla moznosti, bi jo lahko tudi MOL. Ter ce poti ne bi nasel, bi ceno osnoval po minutah. Tako bi lahko sel polnit tudi za 5-10min, ne za celo "sejo".
Re: MOL polnilnice
MOL je verjetno računal, da ga uslužbenec stane teh 10eur (štrom ti da pa zastonj), ko mora od blagajne na tvojo željo do polnilnice, jo zagnati in nazaj notri za blagajno, ter enak postopek še potem za zaključek:((
Re: MOL polnilnice
Za zakljucek polnenja ne rabi MOL uslizbenec nic narediti. Ce sem placal 10€ sejo potem bom na polnilnici dokler se polnenje ne zakljuci. Na taksen nacin zaracunavanja se bo polnilnica prepocasi sproscala, ko bo vec EV v SLO in se bodo delale vrste. Najboljse bi bilo, da se zaracunava minutno. Ko se polnenje upocasni, zakljucis in das prostor naslednjemu.
Re: MOL polnilnice
Lokacije na katerih je po ena samo polnilnica je najboljši obračun po času cena 0.20€/min je primerna.
Ko bodo postavljene po vsaj 4 hitre skupaj tako kot Tesla supercharger, potem se računa tudi kako drugače.
Ko bodo postavljene po vsaj 4 hitre skupaj tako kot Tesla supercharger, potem se računa tudi kako drugače.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
MOL baje s ponedeljkom začne zaračunavati polnjenje. 7 eur za DC, 4 eur za AC. Če imaš na njihovi kartici 50 točk, imaš 50% popusta. Tako mi je prejle povedala prodajalka na MOL Maribor (Pobrežje).
A takole se sedaj konkurira Ionity-u (z 1x 50 kW polnilnico) ter Petrolu?
Aja, polnjenje plačaš za pultom in velja za sejo.
A takole se sedaj konkurira Ionity-u (z 1x 50 kW polnilnico) ter Petrolu?
Aja, polnjenje plačaš za pultom in velja za sejo.
Re: MOL polnilnice
Jah zgleda da z ponedeljkom zacnejo 7 evrov na polnjenje. Razen ce so me hecal... Za mojga Leafa so ratali neuporabni. Petrol je v najslabsem primeru 6 evrov ce res predovgo filam pa se bolj ob avtocestah je...
AC pa 4 evre...
AC pa 4 evre...
Re: MOL polnilnice
Malo so zgrešili cene... sploh glede na to da moraš k njim do pulta pa čakat da vklopi pa prosit da odklopi.... pri petrolu to naredim sam...
Re: MOL polnilnice
Ker ne rabijo sistema za obračunavanje.... Zaračunajo vklop pri pultu in to je to...
Re: MOL polnilnice
Zakaj pa ne rabijo sistema za obracunavanje ?CRF napisal/-a:Ker ne rabijo sistema za obračunavanje.... Zaračunajo vklop pri pultu in to je to...
Zakaj ne bi imeli tudi taksen sistem obracunavanja pri tankanju dizla in bencina ? Placam 10 eur na sejo tankanja dizla
Zadevo ko pogledamo malo od blizje, MOL group je to ze v startu salabajzersko zastavil, in ker je njihov CORE biznis gorivo, je njim elektrika nezanimiva, so pa se prijavili s tem projektom na EV razpis, da potegnejo denar in da kolikor tolikor navidezno "sledijo" drugim kateri bodo imeli na bencinskih postaejah EV polnilce.. Ni pomembno na kaksen nacin bodo obracunavali polnjenje, glavno je tisto "imamo polnilnico in ponujamo storitev", kar pomeni zadovoljeni so pogoji EU financiranja iz katerega so dobili davkoplacevalski denar za realizacijo tega projekta.
Zadeva je se bolj groteskna, ker EV lahko polnis edino v casu od 06 - 22h ko je odprta bencinska postaja, sam kot tak si ne mores aktivirati polnjenja preko aplikacije in placati znotraj aplikacije, ne mores videti v aplikaciji ce je polnilnica zasedena... da o tem nazadnjaskem obcutku, da moras iti v bencinsko in tam reci "dober dan jaz bi imel eno polnjenje" nti ne govorim... potem ti tetka ki tam dela rece "pocakajte, da koncam s strankami ki placujejo gorivo, bom prisla" in cakas zunaj kot neki majmun par minutk,,. ok ta nacin je bil sprejemljiv ko ti nekdo nekaj da zastonj, ampak ko ti za neko storitev placujes, tak nazadnjaski princip poslovanja je v letu 2019 nesprejemljiv.
En Petrol je svetlobna leta pred tem MOL-om.
Re: MOL polnilnice
Mogoče je bilo nerazumljivo napisano. Mislil sem da sistema za obračunavanje nočejo, oziroma nočejo vlagat v nekaj v čemer ne vidijo dobička... Vsaj zaenkrat še ne.methos napisal/-a:Zakaj pa ne rabijo sistema za obracunavanje ?CRF napisal/-a:Ker ne rabijo sistema za obračunavanje.... Zaračunajo vklop pri pultu in to je to...
Ravno na zadnjem srečanju smo ugotavljali kako VSE plačljive polnilnice samevajo... Vsi polnimo doma, le s tranzitom bodo imele nekaj prometa.
Re: MOL polnilnice
Točno!
Plačljive polnilnice samevajo, ker je ceneje polniti doma.
Če pa pride nekdo od daleč, bo pa rade volje plačal.
Kupiti eavto brez svoje polnilnice je danes napaka, prej ali slej bodo vse za plačati.
Plačljive polnilnice samevajo, ker je ceneje polniti doma.
Če pa pride nekdo od daleč, bo pa rade volje plačal.
Kupiti eavto brez svoje polnilnice je danes napaka, prej ali slej bodo vse za plačati.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek