Trenutno stanje javnih polnilnic
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Jaz sem v podobnem primeru že javil na Ekosklad in so prijazno odgovorili da bojo preverili.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Nova polnilnica na Petrolu v Kopru, baje nič več brezplačna. Čeprav je na Onecharge še ni.
Vir: Plugshare [/center]
Vir: Plugshare [/center]
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Aha, NEXT-E logotip, enak projekt kot “MOLove polnilnice”. Se ve ali je samo 50kW ali kaj hitrejsega ?
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Če bo tako nezanesljiva kot stara, tud če jo ni!!CRF napisal/-a:Nova polnilnica na Petrolu v Kopru, baje nič več brezplačna. Čeprav je na Onecharge še ni.
Vir: Plugshare [/center]
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Ta je pa Delta (na Petrolu Trzaska v LJ sta 2x), ta pa malo drugace dela kot prejsna Simens. Delta so dosti bolj zanesljive.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Kdo ve kako se to polnilnico potem sploh uporablja - ker se načeloma povsod da logirati z aplikacijo Onecharge nimam Petrolove kartice, saj se mi zdi res nesmiselno prevažati zbirko plastike, če le ta ni potrebna. Bi mi pa ta polnilnica večkrat lahko prišla prav, seveda če dela in se je možno prijaviti brez Petrol karticeCRF napisal/-a:Nova polnilnica na Petrolu v Kopru, baje nič več brezplačna. Čeprav je na Onecharge še ni.
Vir: Plugshare [/center]
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Prijaviš se s Petrol kartico... Slej ko prej pa bo seveda tudi na OneCharge...
Ampak kolikor spremljam so za popotnike kartice vedno boljša rešitev, ker so vsaj en korak bolj zanesljive kot aplikacije.
Ampak kolikor spremljam so za popotnike kartice vedno boljša rešitev, ker so vsaj en korak bolj zanesljive kot aplikacije.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Jaz do sedaj razen prve registracije, ko sem potreboval njihovo podporo z aplikacijo nisem imel težav, je pa res postopek bolj zapleten in moraš vedno pisati e-pošto in številko kreditne kartice.
Sebe se ne predstavljam, da bi potoval po tujini in bi si pred tem pridobival po več 10 kartic, ki mi bi na omenjeni trasi lahko prišle prav.
Če hočemo narediti vožnjo z e-vozili prijazno uporabnikom je potrebno iti v poenotenje sistema logiranja in plačevanja, saj ti sicer lahko vzame več časa sama prijava, kot potem polnjenje.
Sebe se ne predstavljam, da bi potoval po tujini in bi si pred tem pridobival po več 10 kartic, ki mi bi na omenjeni trasi lahko prišle prav.
Če hočemo narediti vožnjo z e-vozili prijazno uporabnikom je potrebno iti v poenotenje sistema logiranja in plačevanja, saj ti sicer lahko vzame več časa sama prijava, kot potem polnjenje.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Spoštovani,matija napisal/-a:Aha, NEXT-E logotip, enak projekt kot “MOLove polnilnice”. Se ve ali je samo 50kW ali kaj hitrejsega ?
moč polnjenja na novi polnilnici je 50 kW na DC priključku, ima pa možnost nadgradnje do 112,5 kW. Glede nadgradnje vas bomo sproti obveščali.
V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.
Lep pozdrav,
Luka Strnad Peterca
Inovativni poslovni modeli in digitalizacija
Petrol d.d., Ljubljana
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Dajte eno nadgradit no Da bomo vsaj eno 100kW imeli v Sloveniji!
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Spoštovani,Franci napisal/-a:Kdo ve kako se to polnilnico potem sploh uporablja - ker se načeloma povsod da logirati z aplikacijo Onecharge nimam Petrolove kartice, saj se mi zdi res nesmiselno prevažati zbirko plastike, če le ta ni potrebna. Bi mi pa ta polnilnica večkrat lahko prišla prav, seveda če dela in se je možno prijaviti brez Petrol karticeCRF napisal/-a:Nova polnilnica na Petrolu v Kopru, baje nič več brezplačna. Čeprav je na Onecharge še ni.
Vir: Plugshare [/center]
vsekakor bo v prihodnje tudi vse Deltine polnilnice možno uporabljati z aplikacijo Onecharge. Pri novih polnilnicah trenutno sicer še testiramo delovanje in uporabniško izkušnjo. Polnilnice tako šele vključujemo v sistem, kjer se srečujemo z določenimi tehnološkimi izzivi. Posledično je njihova uporaba občasno motena, zato so polnjenja do ureditve vseh težav tudi brezplačna. Načrtujemo, da bodo napake odpravljene v tednu ali dveh.
Tako se je tudi na BS tržaška pojavila nepredvidljiva tehnična težava, saj se je strankam zaračunalo polnjenje, kar že urejamo saj bo v prihodnjem mesecu za vse stranke narejen pravilni obračun.
Ob tem bi še dodali, da smo v Kopru in Celju zamenjali obstoječe hitre z Deltinimi hitrimi polnilnicami ter da se v naslednjem tednu predvideva postavitve dveh hitrih polnilnic v Karlovacu in ene hitre v Rovinju.
V roku dveh tednov pa bosta postavljeni hitri polnilnici na BS dul Trebnje in Domžale ter dve hitri polnilnici v Zagrebu. Na Hrvaškem bodo polnilnice za zdaj delovala po principu priključi in polni.
V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.
Lep pozdrav,
Luka Strnad Peterca
Inovativni poslovni modeli in digitalizacija
Petrol d.d., Ljubljana
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Verjetno jih bo Ionity v Slovenski Bistrici prehitel.CRF napisal/-a:Dajte eno nadgradit no Da bomo vsaj eno 100kW imeli v Sloveniji!
Re: Nove polnilnice po Sloveniji
Pred dnevi polnil na Petrolovi AC polnilnici v Divači, istočasno priklopljena dva Leafa.
Polnila sta se z manj kot 2kW vsak...
Je komu jasno, zakaj?
Na srečo je bližnja restavracija zelo dobra in prav primerna za nedeljski slowfood
Polnila sta se z manj kot 2kW vsak...
Je komu jasno, zakaj?
Na srečo je bližnja restavracija zelo dobra in prav primerna za nedeljski slowfood
Re: Nove polnilnice po Sloveniji
3x20A priklop? In seveda zavezano po fazah enako na obeh. Malo verjetno, ampak mogoče...
Re: Nove polnilnice po Sloveniji
Ni malo verjetno ampak kar 100%. ker so vse Etrelove polnilnice povezane na isto L1, L2 in L3 na obeh vtičnicahCRF napisal/-a:3x20A priklop? In seveda zavezano po fazah enako na obeh. Malo verjetno, ampak mogoče...
Tukaj je še dobro, na Krku na nekaterih pade pri priklopu dveh EV iz 3x14A na 2x3x7A
Soul EV believer
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
V sloveniji imamo dejansko 18 polnilnic moci 120kW, ki so na treh lokacijah. V kratkem pa bodo 145kWCRF napisal/-a:Dajte eno nadgradit no Da bomo vsaj eno 100kW imeli v Sloveniji!
Ce je nam kot laikom jasno kako delujejo faze L1, L2, L3, kako ne bi bilo proizvajalcem ali monterjem. Taksne neumnosti bo zelo hitro resilo placevanje AC polnilnic po kWh, na zalost. Ampak zacenja se mi dozdevat, da so do takrat morda kar namenoma tako zvezane — je ceneje za ponudnika ker se manj ven pretoci.Damijan napisal/-a:Ni malo verjetno ampak kar 100%. ker so vse Etrelove polnilnice povezane na isto L1, L2 in L3 na obeh vtičnicahCRF napisal/-a:3x20A priklop? In seveda zavezano po fazah enako na obeh. Malo verjetno, ampak mogoče...
Tukaj je še dobro, na Krku na nekaterih pade pri priklopu dveh EV iz 3x14A na 2x3x7A
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Proizvajalec zelo dolgo časa sploh ni imel EV, monterji/serviserji z ICE vozilom težko ugotovijo prednosti :/
L1, L2, L3 priklopijo električarji, polnilnica (npr. G6) pride že zvezana v proizvodnji.
Programska oprema "zna" samo razdeliti breme na dvakrat po 50%, namesto da bi pogledali na kakšni moči se dejansko polni prvi EV (eno, dve ali trifazno).
Tudi uporaba FID A je za javne polnilnice neprimerna, pa so vseeno v določenih (cenejših) serijah. Praviloma mora biti uporabljen FID B (ki je seveda dražji). Vsaka vtičnica ima svoj FID, tako da ob izpadu ne deluje (napis "vtičnica v okvari"), vklop le-tega na daljavo ni možen.
Po drugi strani pa nimajo enofaznih (cenejših) modelov - trifazne imajo seveda dražji 4P kontaktor.
Narobe svet
L1, L2, L3 priklopijo električarji, polnilnica (npr. G6) pride že zvezana v proizvodnji.
Programska oprema "zna" samo razdeliti breme na dvakrat po 50%, namesto da bi pogledali na kakšni moči se dejansko polni prvi EV (eno, dve ali trifazno).
Tudi uporaba FID A je za javne polnilnice neprimerna, pa so vseeno v določenih (cenejših) serijah. Praviloma mora biti uporabljen FID B (ki je seveda dražji). Vsaka vtičnica ima svoj FID, tako da ob izpadu ne deluje (napis "vtičnica v okvari"), vklop le-tega na daljavo ni možen.
Po drugi strani pa nimajo enofaznih (cenejših) modelov - trifazne imajo seveda dražji 4P kontaktor.
Narobe svet
Soul EV believer
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Ve kdo za tole polnilnico: https://www.plugshare.com/location/167897
Je brezplačna, glede na to, da je preko petrol RFID?
Je brezplačna, glede na to, da je preko petrol RFID?
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
S Petrolovo kartico e-mobilnosti so vse njihove do 22kW brezplačne.