Se popolnoma strinjam.desiro napisal/-a:@Energija.... ne strinjam se ravno z načinom tega leafa...vendar tudi s tabo ne najbolj...zdaj kako poln je bil leaf ne vem ampak če je recimo prišel na polnilnico z 10 % je čisto možno da ob 13:30 po 6 urah še ni bil poln... če polnjenje ni časovno omejeno je bil pač prvi....
To pišem zato ker si par prispevkov višje napisal "To polnilnico potrebujem vsak delovni dan, pa mi je važno, da dela."
Pač polnilnica ni tvoja last da jo ti potrebuješ vsak delovni dan....
Podobno kot z ioniqom MB registracije ki vsak dan polni na Neubergerjevi.... Meni gre malo v nos...da tam polnim sicer 1x na 2 tedna ampak kadarkoli grem mimo...dotični ioniq po možnosti povsem poln z pretečenim časom polnjenja.... ja majstr jst sm ti zrihtal listek od redarjev in trudil se bom da ga dobiš vsakič ko ti poteče čas ali pa avto neha polnit....
MIslim da bi polnjenje moralo ostati free of charge...stroške naj pokrije država...samo uvest bi se morala omejitev zaporednih polnjen na isti polnilni postaji....recimo max 3x tedensko po toliko in toliko...
Sam sem pristaš brezplačnih polnilnic, vendar vse kaže, da se bo edino z uvedbo plačljivih polnilnic vse uredilo. Polnilnice bi morale biti namenjene za občasno uporabo, ko ti domet ne omogoča vožnje do cilja in ne za vsakodnevno "lastninjenje" polnilnice.
Mislim, da bi vsak zelo grdo gledal v kolikor bi se pripeljal s par % do polnilnice in se tam polni nekdo že dolgo časa, da prihrani par centov. Doživel sem tudi že, da se je avto pripeljal na MOL-ovo brezplačno DC in priklopil ter naročil osebju na servisu, da mu začne polnjenje, ko jaz končam, ter se odpeljal z drugim avtomobilom. Nisem preverjal, kdaj se je vrnil, vendar verjetno ne v 30min.