Elektro LJ - zaračunavanje
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
SimonZed napisal/-a:Pa res in upravitelj tiste polnilnice je Elektro Celje OVI. Tudi pri meni je zapisana informacija o ceni v aplikaciji in na spletni strani (če v aplikaciji kliknem na "informacija o ceni", pa se odpre prazna stran). Zgleda, da od Elektra Ljubljana so pa še zastonj? In zgleda je po novem možno tudi rezervirati polnilnico za eno uro v naprej, vsaj pri plačljivih je tako (za to v Celju sem pogledal).
P.S.: zdaj vidim, da je tudi pri brezplačnih celjskih polnilnicah možno rezervirati termin, recimo PP Celje Selce. Tega pri ljubljanskih nisem zasledil.
Včeraj je bila polnilnica pri CityCentru Celje še brezplačna in brez potrebe po aktivaciji...in obe vtičnice so delale.
Sploh pa na veliko na tabli piše brezplačno polnjenje...
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Tu je vedno zaparkirano, včasih kakšen EV najde tisto minutko, ko en ICE odpelje in zato se kdaj kaj polni, sicer takoj drug ICE parkira. pa tudi EV niso nič boljši. Na Rimski bi edino redarji lahko naredili red, če bi vsako uro prišli preverit situacijoSimonZed napisal/-a:Na Rimski kaže dve prosti mesti, dejansko zaparkirana z ICE in i3.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Najbolj bi to moralo (hipoteticno) boleti ponudnika, ki te prostore smatra kot mesta za generiranje zasluzka. Zanimivo, da ocitno nimajo nikakrsnih ukrepov na tem podrocju, ce je tole vec ali manj blokirano.
Ce bi ponudnik ta mesta najemal od obcine, bi bilo se bolj cudno da bi se stvar pokrila, ce ne generira prihodka.
Pa ce naredimo fast forward v recimo 2023 - morda bo pa celotna ulica EV only, z zapornico na zacetku ki jo bo odprl Elektro Ljubljana RFID in pa aplikacija. Kot npr Avant2go aplikacija dviguje rampe za katerimi so mesta. Notri pa samo polnilna mesta. To bi delovalo na balkanu, cas bo vse povedal.
Ce bi ponudnik ta mesta najemal od obcine, bi bilo se bolj cudno da bi se stvar pokrila, ce ne generira prihodka.
Pa ce naredimo fast forward v recimo 2023 - morda bo pa celotna ulica EV only, z zapornico na zacetku ki jo bo odprl Elektro Ljubljana RFID in pa aplikacija. Kot npr Avant2go aplikacija dviguje rampe za katerimi so mesta. Notri pa samo polnilna mesta. To bi delovalo na balkanu, cas bo vse povedal.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Za občinarje in redarje smo EV-jaši še vedno posebneži, odpuljenci in se raje umaknejo pri problemih okoli polnilnic. Pač kot povprečen državljan, tudi oni še niso dojeli čisto zakaj gre - bi pa morali biti prvi, zaradi službe vsaj
Čez par let se ICE v mesto ne bodo smeli niti pripeljati, tako da takrat to več ne bo problem, oziroma enak kot sedaj na parkiriščih
Čez par let se ICE v mesto ne bodo smeli niti pripeljati, tako da takrat to več ne bo problem, oziroma enak kot sedaj na parkiriščih
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Teh par let bo nazadnje 20 let. Že zdavnaj se je govorilo, da se bomo z EV lahko vozili po rumenih pasovih. Očitno se bomo, ko se bodo z EV vozili župani. Če bi želeli vspodbujati štromarje bi morali biti tudi parkingi za EV zastonj, ne samo na PP. Še več, v vsaki ulici bi moralo biti nekaj parkingov, četudi brez PP, rezerviranih za štromarje ..... ampak .... čez 20 let, mogoče.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Se strinjam, da bi v centru morala biti poleg polnilnih mest, ločeno tudi samo parkirišča za EV in to zastonj, saj bi s tem vspodbujali nakup EV vozil in vožnja z njimi v center, kjer je uporaba ICE-jev najbolj sporna.
Kolikor kaže trenutna slika, bo polnilnih mest, sedaj ko so plačljiva hitro dovolj, saj bomo dnevni migranti ugotovili, da je navkljub nizki ceni, še vedno ceneje napolniti avto doma na nočno tarifo in bomo plačljive polnilnice uporabljali predvsem za daljše transferje ...
Da ne bo pomote, sam imam parkiranje omogočeno v službi, v sam center po opravkih - službenih in privatnih pa se vozim s kolesom - je najhitreje in najugodneje.
Kolikor kaže trenutna slika, bo polnilnih mest, sedaj ko so plačljiva hitro dovolj, saj bomo dnevni migranti ugotovili, da je navkljub nizki ceni, še vedno ceneje napolniti avto doma na nočno tarifo in bomo plačljive polnilnice uporabljali predvsem za daljše transferje ...
Da ne bo pomote, sam imam parkiranje omogočeno v službi, v sam center po opravkih - službenih in privatnih pa se vozim s kolesom - je najhitreje in najugodneje.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Za daljse transferje pride v postev samo DC 50+kW. 22kW polnilice so pa dobre samo v primerih, ce se imas namen v blizini zadrzati uro ali dve in za tiste, ki nimajo moznosti polnenja doma. Drugace so brezveze. Po moje bodo, zdaj ko so placljive, bolj kot ne samevale.
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275558
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Tkole je bilo danes na Rimski. En prostor ICE, pri meni pa 2kW - KIA SoulEV.
Naslednjič bom moral biti bolj pozoren, s kakšno močjo se začne polnjenje.
Naslednjič bom moral biti bolj pozoren, s kakšno močjo se začne polnjenje.
Znanje je denar
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Super, 1,13 eur za 2 kWh. približno tako "ugodno" kot avstrijske hitre polnilnice.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
SimonZed napisal/-a:Super, 1,13 eur za 2 kWh. približno tako "ugodno" kot avstrijske hitre polnilnice.
Zato se pa meni zdi takšen način obračunavanja čisto mimo. Zaračunavati bi morali kWh (to kar potrebujemo) in po treh urah še čas.
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Če bi parkiral 5 metrov nazaj (ne vem, če je bil prostor), bi plačal 0,80 € za eno uro... Če tako pogledamo, potem se tudi 0,33 € za 2 kWh že malce bolje sliši
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Napiši jim pritožbo...več kot očitno polnilnica ni delovala pravilno in bi za dobr ugled podjetja morali strošek polnjenja stornirati....vsaj moje mnenje
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275558
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Jaz bi ustrajal in jim v primeru neugoditve zagrozil z mediji.... seveda si ne želijo blamaže...sploh pa ne ravno na začetku kapitalističnega zaračunavanja storitve ki jo sploh niso konkretno opravili.... Saj človek ne bi rekel da filaš 3 h in se vidi da ti je v zadnji uri padla moč zaradi že polnega avtomobila...ampak tole kjer se vidi da je napaka na njihovi strani ...no tole je pa malo mimo... a če polnilnica vmes vn vrže bom tudi priključnino še enkrat posebaj plačal??
Re: Elektro LJ - zaračunavanje
Standardni problem na etrel polnilnicah. Vecioma resen tako, da kmalu po priklopu avto odklopis ter priklopis nazaj. Potrebno je kontaktitat proizvajalca polnilnice, ne avta. Kar lahko kar storijo. Ce pa je kdo zainteresiran, leta 2015 in 2016 obcasno debatiral z njimi, kontakt je podpora@etrel.si. Verjetno pa interesa ni, ce se za storitev placa elektru...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 15 Odgovori
- 650 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a ID4