To je zelo subjektivno, kaj je fer in kaj ni... Vseeno velja, da čas je denar!Denis_ napisal/-a:Bolj bi bilo pametno da bi naredili več polnilnic 11kw npr sedaj so 2x22kw po večini s tega bi bile 4 polnilnice.
Plačevanje pa če je že na minuto vsaj po moči odvzema nekateri majo 3kw nekateri 11kw polnilec pač "ni fer".
Veliko sem že prebral namigov na tem forumu najbolj smiselen osebno se mi je zdel ta:
- Polnjenje plačaš po kwh vsaka minuta ko stoji in se ne polni pa je plačljiva ali pa ura kakorkoli.
Še posebej, če čakaš pred polnilnico (ali wcjem )
Tudi gume za i3 so precej dražje od standardnih dimenzij, ki jih ima npr. Leaf, pa še nisem kje prebral, da to ni fer. Ko avto kupiš, pač moraš vedeti, kaj kupuješ in koliko te bo uporaba stala.
A ne pozabimo, trenutno je EVjev le za vzorec... In kmalu prihaja na trg veliko novih modelov, ki bodo v večini imeli hitrejše polnjenje. Naj tudi to prisili proizvajalce k napredku...
In kmalu bomo že tisti z do 6.6 kW polnilci, ki smo danes pionirji, postali pač "oldtimerji"
Moje mnenje je, da na javnih polnilnicah na območjih kratkotrajnega parkiranja mora biti polnjenje hitro in plačljivo, da bo dosegljivo čimveč uporabnikom, ki to potrebujejo. Na službenih parkiriščih in doma oziroma povsod tam, kjer avto dolgo stoji, pa naj se polni počasi, da ne obremenjuje po nepotrebnem ne baterije ne omrežja... po možnosti s CRF-jevo polnilnico, da bo odvzem se bolj enakomeren
No, upam, da bo Elektro Ljubljana naredil kaj več tudi na pametnih omrežjih... Ampak to je pa res že za drugo temo