Dve na Ptuju in ena Kidričevem tudipirpy napisal/-a:Koliko teh dc polnilnic zavoda zadihaj dejansko deluje, V Topolšici in Šoštanju delujejo.
Subvencije za javne polnilnice
Re: Subvencije za javne polnilnice
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Subvencije za javne polnilnice
Jaz imam doma tudi CRF-jevo in s seboj vedno peljem polnilnico za šuko vtičnico. Nikoli ne veš, kje bi bila potreba po njej. Če ne zate pa za nekoga drugega, ki bi jo nujno potreboval.magic napisal/-a:Kaj pa vem koliko pride prav šuko, jaz niti polnilca za šuko ne vozim s sabo, dejansko mi doma nekje leži od kar imam od CRF polnilnico
Re: Subvencije za javne polnilnice
Jaz ga (original polnilec na šuko) kar uporabljam... na smučanju, na morju, doma v garaži... tudi rešil me je že, ko sem (skoraj) popolnoma izpraznil baterijo nekaj km pred ciljem. Jaz bi kar priporočil, da ga imate s sabo. Nikoli ne veš.magic napisal/-a: Kaj pa vem koliko pride prav šuko, jaz niti polnilca za šuko ne vozim s sabo, dejansko mi doma nekje leži od kar imam od CRF polnilnico
Re: Subvencije za javne polnilnice
Verjamem, definitivno ni za vsakega. Nekdo ki ima ZOE si verjetno sploh ne predstavlja da bi na poti polnil na schuko. Nam s C-Zero (in podobnimi, mogoče še kakšen plug-in) je pa popolnoma enako.
Re: Subvencije za javne polnilnice
Mah, jaz sem ga od začezka skoz s sabo vozu pa prelagal iz enga konca na drugega. Sem mislil da ga moram priklopt kjer koli imam moznost, sedaj se je pa stanje umirilo. Se pa strinjam če gres na morje al pa smučat oz. kam dlje kjer ne veš kakšna polnilna infrastruktura je. Do npr. Lj al pa Nm ga pa res ne rabim, zato je večimano doma. Mogoče bom spremenil mišljenje ko bom 1x nekje ustal
Re: Subvencije za javne polnilnice
Odlicno si zapisal, smo pa o tem tipu ze tu gor pisali, tema je morda kar ta. Drustvo DEMS je testiralo stotine polnilnic v SI za Ekosklad, neskladne so bile sklepam da vecinoma Etrel-ove in od zavoda Zadihaj.gregimarko napisal/-a:Z Zavodom Zadihaj in nategunom Teo Bunta je največ izgubila slovenska elektromobilnost in ne vem, zakaj ste vsi na forumu tiho.
Eko sklad, občine, ker ste tiho, pomeni da vas je sram in bi radi, da se pomete pod preprogo, ampak to ni ok.
Porabili ste javni denar in še vedno ga. Koliko plačujejo občine omrežnine vsak mesec za kvazi DC polnilnice, ki so navadne šuko?
Najbolj me je pa pogrelo to, da se za tega tipa dela še vedno reklama v medijih (članek na siolu v nedeljo).
Saj nobenemu ne zamerim, novinarji nimajo pojma o polnilnicah, občine nimajo pojma, folk nima pojma.
Tisti, ki pa imate pojma ste pa tiho.
Lahko, da se motim, če se, naj me nekdo popravi
Ko kdaj zaidem na kak FB post, ki ima 83 komentarjev je verjetnost da je Butlovih nekje 40. Jako pametan ...
Re: Subvencije za javne polnilnice
Idealno - na istem priključku - je 3x 7kW AC Type2davrog10 napisal/-a:Sem iz Rečice ob Savinji. Ena 22kw AC + 220v vtičnica bi bila idealna za naš mali kraj.magic napisal/-a:Jaz sem kar precej pregledal in za polnilnice razen nature 2000 ni nič, razen EKO kredit, če bi ga občina potrebovala, za to ne rabi bit natura 2000. Iz katere občine pa si davrog10?
Če pa se varčuje, je najenostavneje pobarbati nekaj parkirnih mest in namestiti šuko/kamper (strošek 3,99 EUR):
https://www.merkur.si/nadometna-vticnic ... acna-ip44/
V Avstriji že mnogo let to deluje bp - primer: https://www.plugshare.com/location/144537
Soul EV believer
- gregimarko
- EV entuziast
- Prispevkov: 321
- Kraj: Ljubljana
-
310154
Re: Subvencije za javne polnilnice
22kW polnilnice so brez veze:
- niso hitre, da bi se nafilou in šou naprej,
- Noben avto ne fila za 22kW AC, razen ZOE
- Upravljalec plačuje velik strošek omrežnine za moč, ki je nekoristna.
- Na Ljubljanskih P+R parkingih naj bi človek parkiral in šel s trolo v službo. Kaj rabiš 22kW, če je avto poln v 1h, lastnik se pa vrne čez 8h+. Ne bilo boljše namesto 6 x 22kW postaviti 36 x šuko 3,7kW. Namesto 15k€ zapraviš samo 1,5k€ za postavitev.
Smisel ''resnih'' polnilnic 22kW je samo zaračunavanje, ki bo slej kot prej uvedeno.....
- niso hitre, da bi se nafilou in šou naprej,
- Noben avto ne fila za 22kW AC, razen ZOE
- Upravljalec plačuje velik strošek omrežnine za moč, ki je nekoristna.
- Na Ljubljanskih P+R parkingih naj bi človek parkiral in šel s trolo v službo. Kaj rabiš 22kW, če je avto poln v 1h, lastnik se pa vrne čez 8h+. Ne bilo boljše namesto 6 x 22kW postaviti 36 x šuko 3,7kW. Namesto 15k€ zapraviš samo 1,5k€ za postavitev.
Smisel ''resnih'' polnilnic 22kW je samo zaračunavanje, ki bo slej kot prej uvedeno.....
Re: Subvencije za javne polnilnice
Meni se pa sploh ne zdijo nesmiselne, npr, v BTC se mi avto glih lepo napolni tačas ko nakupujem, jem, ... Prav tako če grem v kakšno restavracijo, ali k zdravniku, ali, ..., kjer sem cca. 1-3h se tudi kar lepo napolni, ali popolnoma. Pač ioniq mi koristi teh 7kW, kar je še vedno 2X več kot s šuko, za ZOE je pa tko zakon. Kar se pa tiče P+R in službe pa imaš prav, samo vsi ki tam parkiramo ne gremo na delo in se nekateri vrnemo po 3h.gregimarko napisal/-a:22kW polnilnice so brez veze:
- niso hitre, da bi se nafilou in šou naprej,
- Noben avto ne fila za 22kW AC, razen ZOE
- Upravljalec plačuje velik strošek omrežnine za moč, ki je nekoristna.
- Na Ljubljanskih P+R parkingih naj bi človek parkiral in šel s trolo v službo. Kaj rabiš 22kW, če je avto poln v 1h, lastnik se pa vrne čez 8h+. Ne bilo boljše namesto 6 x 22kW postaviti 36 x šuko 3,7kW. Namesto 15k€ zapraviš samo 1,5k€ za postavitev.
Smisel ''resnih'' polnilnic 22kW je samo zaračunavanje, ki bo slej kot prej uvedeno.....
Meni se zdijo še kako smiselne. Kar se mene tiče, čim več 22kW, sploh pri gostiščih, turističnih točkah, bolnicah, ... da lahko povsod priklopi in polniš, potem pa čim več DC za potovanja, na AC.
Re: Subvencije za javne polnilnice
Točno o tem govorim - Ioniq polni SAMO z eno fazo - 7kW, zato ne potrebuješ 22kW AC;magic napisal/-a:Meni se pa sploh ne zdijo nesmiselne, npr, v BTC se mi avto glih lepo napolni tačas ko nakupujem, jem, ... Prav tako če grem v kakšno restavracijo, ali k zdravniku, ali, ..., kjer sem cca. 1-3h se tudi kar lepo napolni, ali popolnoma. Pač ioniq mi koristi teh 7kW, kar je še vedno 2X več kot s šuko, za ZOE je pa tko zakon. Kar se pa tiče P+R in službe pa imaš prav, samo vsi ki tam parkiramo ne gremo na delo in se nekateri vrnemo po 3h.gregimarko napisal/-a:22kW polnilnice so brez veze:
- niso hitre, da bi se nafilou in šou naprej,
- Noben avto ne fila za 22kW AC, razen ZOE
- Upravljalec plačuje velik strošek omrežnine za moč, ki je nekoristna.
- Na Ljubljanskih P+R parkingih naj bi človek parkiral in šel s trolo v službo. Kaj rabiš 22kW, če je avto poln v 1h, lastnik se pa vrne čez 8h+. Ne bilo boljše namesto 6 x 22kW postaviti 36 x šuko 3,7kW. Namesto 15k€ zapraviš samo 1,5k€ za postavitev.
Smisel ''resnih'' polnilnic 22kW je samo zaračunavanje, ki bo slej kot prej uvedeno.....
Meni se zdijo še kako smiselne. Kar se mene tiče, čim več 22kW, sploh pri gostiščih, turističnih točkah, bolnicah, ... da lahko povsod priklopi in polniš, potem pa čim več DC za potovanja, na AC.
na isti priključni moči bi se lahko polnili hkrati TRIJE Ioniqi/Leafi/Souli EV/Kone/e-Niro/... (skupaj 22kW)
enostavno se priklopijo tri 7kW Type2, vsaka na svoji fazi
(tako so priklopili Tesline destinacijske polnilnice v hotelu Radison Blue v Ljubljani, dve za Tesle, tretja je odprta za vse ostale EV s type2).
Soul EV believer
Re: Subvencije za javne polnilnice
To je res, verjetno bi blo pa še bolš če bi proizvajalci začel delat avte, ki se 3f polnijo, pa bi se na javnih hitrej polnel pa še doma bi se lepo omrežje razbremenilo.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Subvencije za javne polnilnice
To podprem z obema rokama, a kaj ko naju ne upoštevajomagic napisal/-a:To je res, verjetno bi blo pa še bolš če bi proizvajalci začel delat avte, ki se 3f polnijo, pa bi se na javnih hitrej polnel pa še doma bi se lepo omrežje razbremenilo.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Subvencije za javne polnilnice
Nekdo z dovolj dolgim metom mora vreči žogo v Bruselj, da bodo zapisali ustrezne pogoje za homologacijo.
Re: Subvencije za javne polnilnice
Rečmo da se bo to tudi uredil v prihodnosti in bo moj naslednji EV 3f, tako da niso brezvezne 3f polnilnice
Re: Subvencije za javne polnilnice
3f polnilnice niso brezvezne, samo škoda je bilo postaviti 6 x 22kW type2 (P+R Dolgi most),
ki jih potem skoraj leto dni niso priklopili, ker je bilo potrebno najprej položiti posebni kabel in 3x200A varovalke
(priključna moč stane vsako leto 15.300 EUR! + kabel, posebno odjemno mesto, ...)
Namesto da bi jih takoj priklopili na obstoječo napeljavo (6x enofazno, lahko samo 16A, glede na tip parkirišča).
Ravno zaradi takšnega kompliciranja smo z EVji še daleč od Avstrije, kaj šele če gledamo Norveško.
Drug primer: Jesenice, postavljena je bila ena polnilnica 2x type2 22kW - ko sem spraševal odgovorne, zakaj ne naredijo še kakšne v okviru Natura 2000 - sem dobil odgovor, da zato ne, ker je stala postavitev ene same (skupaj z odjemnim mestom, omarico, priključkom etc.) 10.000 EUR! In prav ta polnilnica je bila demontirana in zdaj v celotni občini ni več niti ene polnilnice
ki jih potem skoraj leto dni niso priklopili, ker je bilo potrebno najprej položiti posebni kabel in 3x200A varovalke
(priključna moč stane vsako leto 15.300 EUR! + kabel, posebno odjemno mesto, ...)
Namesto da bi jih takoj priklopili na obstoječo napeljavo (6x enofazno, lahko samo 16A, glede na tip parkirišča).
Ravno zaradi takšnega kompliciranja smo z EVji še daleč od Avstrije, kaj šele če gledamo Norveško.
Drug primer: Jesenice, postavljena je bila ena polnilnica 2x type2 22kW - ko sem spraševal odgovorne, zakaj ne naredijo še kakšne v okviru Natura 2000 - sem dobil odgovor, da zato ne, ker je stala postavitev ene same (skupaj z odjemnim mestom, omarico, priključkom etc.) 10.000 EUR! In prav ta polnilnica je bila demontirana in zdaj v celotni občini ni več niti ene polnilnice
Soul EV believer
- gregimarko
- EV entuziast
- Prispevkov: 321
- Kraj: Ljubljana
-
310154
Re: Subvencije za javne polnilnice
Dejansko je cena polnilnice malenkost glede na ostale stroške.
Občine si tega niti ne predstavljajo.
Nekdo jih prepriča, da bodo dobile zastonj polnilnico in res jo dobijo (subvencija), samo potem se jih da pa fino olupiti.
Projekt, elektro priključek, gradbena dela, elektro material, omrežnina, meritve, zagon, to so enkratni stroški.
Potem pa še, vzdrževanje, zavarovanje, električna energija, daljinski nadzor, intervencije,....
Zaračunavati energije ne morejo-smejo-ne znajo...
Boli glava....
Občine si tega niti ne predstavljajo.
Nekdo jih prepriča, da bodo dobile zastonj polnilnico in res jo dobijo (subvencija), samo potem se jih da pa fino olupiti.
Projekt, elektro priključek, gradbena dela, elektro material, omrežnina, meritve, zagon, to so enkratni stroški.
Potem pa še, vzdrževanje, zavarovanje, električna energija, daljinski nadzor, intervencije,....
Zaračunavati energije ne morejo-smejo-ne znajo...
Boli glava....
Re: Subvencije za javne polnilnice
To pa skoraj ne verjamem, da je tako veliko stroškov, parkirni prostori so lahko že obstoječi, priključek prav tako, kakšnega posebnega vzdrževanja tudi ni, poraba elektrike tudi ni tako velika, ... Koliko pa je stroškov z javno razvestljavo pa jo ima že vsak manjši kraj, pa še to se luči večinoma prižgejo že skoraj sred dneva. Tukaj pa je govora v celi občini npr. 2 lokaciji po 2x 22kW.
- gregimarko
- EV entuziast
- Prispevkov: 321
- Kraj: Ljubljana
-
310154
Re: Subvencije za javne polnilnice
Verjemi, da so stroški. Malo se jih pa še naredi, zakaj pa ne
Evo link: https://www.novomesto.si/dogajanje/novi ... na_vozila/
8 x 2x22kW = 125.000,00€
Taka je cifra, če dela monopolist, drug itak ne more...
Evo link: https://www.novomesto.si/dogajanje/novi ... na_vozila/
8 x 2x22kW = 125.000,00€
Taka je cifra, če dela monopolist, drug itak ne more...
Re: Subvencije za javne polnilnice
Po moje je treba ločit pojem hitrega polnenja in daljšega parkiranja- to meni ne gre skupaj!
Veliko bi jih polnilo in parkiralo hkrati na šuko vtičnicah do cca 13A, kar je dovolj za večurni park in potrebe!
Ostale močnejše polnilnice progresivno zaračunavat, pa se bo zadeva uredila sama!
Veliko bi jih polnilo in parkiralo hkrati na šuko vtičnicah do cca 13A, kar je dovolj za večurni park in potrebe!
Ostale močnejše polnilnice progresivno zaračunavat, pa se bo zadeva uredila sama!
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Subvencije za javne polnilnice
Mah ne vem no, ni logike, da pride 1 polnilnica 2X 22kW dobrih 15k€. Če je racionalno izbran prostor postavitve, kar naj bi se gledalo, potem ne vem kakšni hudi stroški so še. Parkirni prostor je obstoječ, postavi se jo v bližino stavbe ali ..., ki je lastnik občina, se poveča priključno moč če je premajhna, doda za polnilnico svoje FID stikalo, nekaj kabla, mal betona in je to to. Ali sem večni optimistgregimarko napisal/-a:Verjemi, da so stroški. Malo se jih pa še naredi, zakaj pa ne
Evo link: https://www.novomesto.si/dogajanje/novi ... na_vozila/
8 x 2x22kW = 125.000,00€
Taka je cifra, če dela monopolist, drug itak ne more...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek