Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Nekaj vprašanj... Nisem tega zasledil na forumu, če je kje, se v naprej opravičujem za smetenje.
Zanima me, če je na Lidlovih hitrih polnilnicah možno hkrati polniti dve vozili? Eno recimo na DC 50kW CCS ali CHAdeMO in drugo na AC 43kW? Kolikor vem je to na teh Petrolovih hitrih možno, po moči pa so lidlove enake in imajo tudi dve parkirni mesti za polnjenje.
S kakšno močjo potem polni na AC 43kW avto z enofaznim polnilcem (npr. Leaf, Kona... ) v nekih optimalnih pogojih? Verjetno tistih s trifaznim (Zoe, i3... ) polnijo 3x hitreje na AC ali so kakšne omejitve?
Zanima me, če je na Lidlovih hitrih polnilnicah možno hkrati polniti dve vozili? Eno recimo na DC 50kW CCS ali CHAdeMO in drugo na AC 43kW? Kolikor vem je to na teh Petrolovih hitrih možno, po moči pa so lidlove enake in imajo tudi dve parkirni mesti za polnjenje.
S kakšno močjo potem polni na AC 43kW avto z enofaznim polnilcem (npr. Leaf, Kona... ) v nekih optimalnih pogojih? Verjetno tistih s trifaznim (Zoe, i3... ) polnijo 3x hitreje na AC ali so kakšne omejitve?
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Lahko!
Leaf kona itd. bodo polnili s svojo max. močjo 7kW, Zoe pa tudi 22 ali 43kW.
Leaf kona itd. bodo polnili s svojo max. močjo 7kW, Zoe pa tudi 22 ali 43kW.
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Pri Lidlu v MB sem enkrat polnil na DC, ko se je na Type 2 priključil Prius in me začel spraševati kako dolgo bom še priključen, ker očitno ni dovolj energije za oba. Obratna situacija je bila v Avstriji. Polnil je Zoe na AC (verjetno 43 kW) in ko sem se priklopil na DC je izpisalo, da ni dovolj moči. V Nemčiji sem bil enkrat na DC, ko se je na Type 2 priključil Tesla X in je normalno polnil.
Odvisno je od nastavitve polnilnice in maksimalne priključne moči na dovodu.
Odvisno je od nastavitve polnilnice in maksimalne priključne moči na dovodu.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Pri Lidlu v MB, ne gre dve vozili naenkrat. Ti napiše, da moraš počakati, ker se polni drug avto, oziroma nekaj v tem smislu. Podbno je pri Anifu v A. Mercator Šiška, sva se polnila dva avta Leaf in še ne spomnim se kateri.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Vceraj na polnilnici Lidl Zaloska sva se hkrati polnila ZOE in moj Soul. Oba sta se normalno polnila. Ne vem zakaj v Lidl MB ne bi bilo mozno polniti hkrati na DC in AC? Ali je info preverjen? Ista firma, ista ponudba.
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Ali nima LIDL solarja po strehah ? Morda ce je oblacno ter solar dela premalo, polnilnica aktivno zniza moc za le 1 vozilo hkrati ? Sicer taksna kista potrebuje vsaj 90kW priklop, to je pa ze precej.
Ali pa je v MB enostavno prikljucna moc prenizka ter so omejili polnjenje na 1 vozilo hkrati.
Ali pa je v MB enostavno prikljucna moc prenizka ter so omejili polnjenje na 1 vozilo hkrati.
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Očitno so različne priključitve. Mercator LJ tudi preverjeno polni 2 hkrati.
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Pri Lidlu v MB meni ni šlo, ko je bil drugi na CCS, ko je pa bil drugi na AC je pa šlo oboje hkrati.
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Ko sem bil po dolgem casu spet tam (mislim da decembra), sem opazil da je Type2 unicen ter nekaj polepljen z duct-tape. Na polnilnici pa je non-stop Type2 v statusu "prikljuceno" in ne polni. Da ne bos slucajno racunal na to in prisel tja z Zoe. Tudi na njihovem app-u zdajle kaze da je Type2 zaseden (enako je kazalo decembra ko sem bil tam in je bilo uniceno).CRF napisal/-a:Očitno so različne priključitve. Mercator LJ tudi preverjeno polni 2 hkrati.
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Včeraj sem bil spet pri Lidlu in je bil na CCS priklopljem i3 (MS tablica), priklopim na Chademo mojega in logično napiše, da ni dovolj energije in bo polnil, ko bo drugi poln. Hec je bil, da je bil i3 poln na 99% in je pisalo za zadnji 1% še 15 minut.
Sem resno razmislil, ali ga odklopim, pa sem se potem kar domov odpeljal in doma filal. Če bi pa moral kam naprej, bi pa ga verjetno res odklopil.
Kakšno mnenje od ostalih?
Sem resno razmislil, ali ga odklopim, pa sem se potem kar domov odpeljal in doma filal. Če bi pa moral kam naprej, bi pa ga verjetno res odklopil.
Kakšno mnenje od ostalih?
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Jaz bi ga izklopil in stal zraven, v primeru, da lastnik vozila pride ter mu podam morebitne informacije, če bi jih želel slišati.
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Sedaj sem se spomno - lahko bi ga na AC priklopo, na 99% je hitrost polnjenja verjetno enaka.
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275558
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Če bi potreboval, ga zagotovo odklopim.
Znanje je denar
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Priporočam, da vsi nastavimo uro, kdaj smo prišli ali bomo odšli. Zraven naj bo tel. št.
DEMS nam je podaril lepe parkirne ure, kjer je prostor da se napiše tel. št.
Sicer pa sem že videl na Madžarskem je eden s Teslo imel lepo listek s telefonsko na armaturki. To bi naj bila naša praksa!
DEMS nam je podaril lepe parkirne ure, kjer je prostor da se napiše tel. št.
Sicer pa sem že videl na Madžarskem je eden s Teslo imel lepo listek s telefonsko na armaturki. To bi naj bila naša praksa!
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Naceloma sem zelo proti poseganju v in ob tuje avtomobile, ampak ja, to bi tudi jaz izklopil ce bi potreboval. Bjorn je lepo prikazal situacijo pri enem shopping centru na svedskem ali nizozemskem, vec DCjev ter vsi maratonsko polnijo do 100%, ker je brezplacno. Ne vidim resitve pri teh brezplacnih polnjenjih, verjetno je tudi ne ostali. Saj nam vsem ustreza da je brezplacno, je pa tako da se to potem izkorisca, skoda.BogyX napisal/-a:Včeraj sem bil spet pri Lidlu in je bil na CCS priklopljem i3 (MS tablica), priklopim na Chademo mojega in logično napiše, da ni dovolj energije in bo polnil, ko bo drugi poln. Hec je bil, da je bil i3 poln na 99% in je pisalo za zadnji 1% še 15 minut.
Sem resno razmislil, ali ga odklopim, pa sem se potem kar domov odpeljal in doma filal. Če bi pa moral kam naprej, bi pa ga verjetno res odklopil.
Kakšno mnenje od ostalih?
Ja, kot je nekdo omenil lahko bi ga prestavil na Type2 ki je bil zraven, ampak mislim da i3 zaklene port ko se zaklene avto. Torej tudi ce ga odklopis ne bos dobil ven CCSja. Oz. lahko kak lastnik i3ja komentira ?
No, tudi Type2 ni fajn na Efacecovi taveliki polnilnici. Pride Zoe ki lahko vzame 22-43kW ter zagleda gor i3ja ki balansira celice. Ne bo srecen. Ali pa kak drug avto, ki zmore normalno polnit tam od 11kW, 16.5kW, 22kW. Jih je kar nekaj.
Re: Polnjenje dveh vozil hkrati na DC 50kW in AC 43kW
Kaj je 15 min proti večnosti...BogyX napisal/-a:Včeraj sem bil spet pri Lidlu in je bil na CCS priklopljem i3 (MS tablica), priklopim na Chademo mojega in logično napiše, da ni dovolj energije in bo polnil, ko bo drugi poln. Hec je bil, da je bil i3 poln na 99% in je pisalo za zadnji 1% še 15 minut.
Sem resno razmislil, ali ga odklopim, pa sem se potem kar domov odpeljal in doma filal. Če bi pa moral kam naprej, bi pa ga verjetno res odklopil.
Kakšno mnenje od ostalih?
V tem primeru bi priklopil in šel v trgovino. po 15 min, ko bi se zaključilo polnjenje na i3, bi se avtomatično začelo polniti pri meni in po cca 30 min bi imel kar nekaj več v bateriji.
Ali pa kot praviš, bi šel naprej domov ali drugam, če bi bilo to možno.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek