Charge Map

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina :)
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1482
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1115
1429

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a crunchy » 29 Okt 2019, 21:11

MIRANRR je napisal/-a:E Cena za kWh 1 € je podobno bencinarju!

Delivered charge power: 19.58 kWh
Total (including all taxes): € 26.22


Tole je pa 1.34 EUR na kWh. Po mojih starih izračunih je vse kar je nad 0.35 centov na kWh že blizu porabe mojega dizla (velja za moja vozila!). Tole je skoraj 4 kratna vrednost porabe ICE vozila. To je več kot oderuško, tudi če polni z močjo 28 kW. V bistvu hitrost polnjenja tukaj sploh ni problem. Problem je v tem, da polnilnice s cenami odvračajo vse morebitne kupce EV vozil.

To je en od razlogov zakaj sem že zdavnaj odpisal vsa potovanja v tujino z EV, ki so "globlja" od približno 80 km od najbližje SLO polnilnice. Seveda to ne velja za Hrvaško. Na srečo nisem imel potrebe po takšni poti, drugače pa bi vzel avtobus/vlak/letalo ali ICE.

Ves "čar" načrtovanja optimalne poti glede na položaj polnilnic preprosto mine v tistem trenutku, ko se zaveš, da bo pot dražja kot z ICE vozilom. Vsaj zame. :strange:
Ja, s Teslo M3 bi verjetno šlo, ampak na "tesno". Kolikor vem so stroški SC primerljivi s stroški ICE (govorim o mojem dizlu).
SimonZed
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 256
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
372
596

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a edi-b » 29 Okt 2019, 21:18

moj disel je imel porabo okroglo 10€/100km. Kaj v napredni oz. razvitejši severni in zahodni tujini ni zastonj AC, kot pri nas na vsakem vogalu?!
crunchy
toplotna že 18 let + MSE že 2 leti + Kona EV maj 2019
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 772
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je doživel prvo svečko
762
609

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 29 Okt 2019, 21:24

Se strinjam €crunchy!

Delivered charge power: 19.58 kWh s tem naredim cca 140 km

Total (including all taxes): € 26.22 za to dobim cca 17,5 l bencina v Nmečiji in naredim 220 km

To velja za moj stari Peugeot 206 . Kdo je sedaj tu zagrižen ljubitelj EV. To lahko dokažem z računi vsem, ki želijo propagirati da je EV velika neumnost.
Že preverjam, kako je potovati z vlakom v Nemčijo. Do takrat pa pogumno po Sloveniji s svojo elektriko po cca 0.14 €
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1482
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1115
1429

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a crunchy » 29 Okt 2019, 21:33

edi-b je napisal/-a:moj disel je imel porabo okroglo 10€/100km.

Moj okrog 6 EUR na 100 km. Pa hitrost po avtocesti je malenkost višja kot pri EV.
Pišuka, sem pa res šparal dizla. :D
@MIRANRR, s 26.22 EUR bi z ICE in mojo vožnjo naredil 437 km, z 19.58 kWh pa z EV 122 km, če štejem porabo 16 kWh/100 km (moramo upoštevati avtocesto, malce gretja in neidealne vozne razmere, ki pa se pri ICE ne poznajo tako močno - gretje je "zastonj").
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 333
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1066
465

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 29 Okt 2019, 21:41

crunchy je napisal/-a:Ja, s Teslo M3 bi verjetno šlo, ampak na "tesno". Kolikor vem so stroški SC primerljivi s stroški ICE (govorim o mojem dizlu).


Tole si pa kar mimo pihnil in te moram popraviti ;) Jaz precej potujem po celi Evropi, cene elektrike na SC so med 24 in 33 centov na kWh, kar znese nekje med 4 in 6 € na 100 kilometrov pri mojem Modelu S. M3 pa je vsaj okoli 10% varčnejši.

Ponavadi startam s polnim od doma in se vrnem s precej praznim, na cilju ali v prenočišču po možnosti polnim na destination chargerju, potem je povprečna cena porabljene elektrike še precej nižja od cene na SC.

Na pamet računam, da na daljših poteh po Evropi porabim cca 40% tega, kar sem porabil z mojim dizlom, na krajših pa še manj... :nod:

Pa so nižji stroški energije še najmanjši del veselja, ki ga imam s Teslo 8-)

Kar pa se tiče teme, pa lahko dodam, da so Nemci pri polnilnicah daleč za nami ali Avstrijci; če že uspeš aktivirati polnilnico, pa je ponavadi svinjsko draga. Pač taka filozofija in odnos, kot jo ima nemška industrija do elektromobilnosti - od zunaj huj, od znotraj fuj, so včasih rekli :oops: Ampak počasi se jim že svetlika :giggle:

Tam se zanašam samo na Superchargerje, ki me doslej še nikoli niso pustili na cedilu :tup:
edi-b, warpedone, FV-EV, Matej, CRF, kt57, DGJ, prijazen
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 697
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
413
374

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 30 Okt 2019, 06:58

A ionity pa ni tako razširjen na zahodu? 8eur za cel tank.

4 do 6eur je kar drago. :(. Samo ko sem dal za teslo 3 pot do Luksemburga mi je kazalo 7eur strošek polnjenja na better route planner.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5428
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3944
4272

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Okt 2019, 06:59

Samo še do novega leta jer 8€.... potem se bomo držali za glavo.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
robertto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 871
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
868
723

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a robertto » 30 Okt 2019, 07:53

Ne bo se treba drzati za glavo, enostavno ne bos sel tja polnit.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5428
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3944
4272

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Okt 2019, 07:54

Če je pa to edino uporabno omrežje za pot po EU...
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1816
Avto: Kona EV
1369
1960

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 30 Okt 2019, 07:58

Vodokotlic je napisal/-a:A ionity pa ni tako razširjen na zahodu? 8eur za cel tank.

Ionity polnilnice imajo samo CCS kabel, Leaf 2 pa Chademo priključek, tako da žal ne more tam polniti. :nope:
crunchy
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1816
Avto: Kona EV
1369
1960

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 30 Okt 2019, 08:02

CRF je napisal/-a:Samo še do novega leta jer 8€.... potem se bomo držali za glavo.

Kje si našel to informacijo? Na uradni strani še nič ne piše. :hot:
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5428
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3944
4272

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Okt 2019, 08:05

SimonZed je napisal/-a:
CRF je napisal/-a:Samo še do novega leta jer 8€.... potem se bomo držali za glavo.

Kje si našel to informacijo? Na uradni strani še nič ne piše. :hot:

- Introductory price approx. until end of 2019 ³
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1816
Avto: Kona EV
1369
1960

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 30 Okt 2019, 08:52

Mogoče pa bo Hyundai, ki je postal deležnik v Ionitiyu, zagotovil lastnikom njihovih vozil kakšno ugodnejšo tarifo? Sanja svinja o koruzi... :(
CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5428
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3944
4272

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a CRF » 30 Okt 2019, 09:07

Karkoli z naročnino bo za enkratno letno uporabo predrago.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 384
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
455
83

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a Franci » 30 Okt 2019, 09:53

Mogoče pa podaljšajo še za eno leto. :)
Vsekakor pa bo slej ko prej na nek način tudi država hotela pridobiti svoj delež, ki ga bo izgubila zaradi nepobranih trošarin in drugih prispevkov in davkov, od maloprodajne cene goriva Cene naftnih derivatov - GOV.SI katereih pri prodani el. energiji ne dobi. (pri vsakem prodanem litru goriva gre več kot 60 % v državno malho) :envy:
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1294
Kraj: 1108
Avto: Kona
1339
1194

Re: Charge Map

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 30 Okt 2019, 10:38

Pri elektriki tudi dobi država trošarino, poglej na račun. Res pa ni tam tako velik odstotek kot pri naftnih derivatih.

Mislim, da se bo čez čas našlo več konkurenčnih ponudnikov in bodo zbijali cene sedaj obstoječim, bo pa problem hitrost polnjenja za tranzitna potovanja. Jaz se večinoma vozim tako, da polnilnic praktično ne potrebujem, tisto enkrat ali dvakrat letno pa bom že prebavil, ali pa šel na letalo. Vlak, ki bi lahko bil resna alternativa daljšim relacijam, pa žal v času mojega življenja pri nas verjetno ne bo funkcionalen (razen, če bo kakšna vlada imela pogum kitajcem prepustit ta segment).

Vrni se na