Charge Map
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Charge Map
Nove cene polnjenja s pomočjo Charge map
Od 13. decembra dalje: Mogoče lahko kje uporabite tudi pri nas, še nisem preverjal.
Od 13. decembra dalje: Mogoče lahko kje uporabite tudi pri nas, še nisem preverjal.
- Priponke
-
- No cenik
- Cenik_charge map.gif (29.64 KiB) Pogledano 4908 krat
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Polnilnice v Avstriji
Tole so pa uredu cene. Edino cena parkinga po polnjenju bi pa morala biti konkretno višja.MIRANRR napisal/-a:Nove cene polnjenja s pomočjo Charge map
Od 13. decembra dalje: Mogoče lahko kje uporabite tudi pri nas, še nisem preverjal.
Re: Polnilnice v Avstriji
Realne cene in dober model zaracunavanja. Tudi razlik med polnilci ni taksnih kot pri avstrijskem AEE, kjer denimo Soul ki polni s 6.xkW placa pol manj kot npr i3 ki polni s 7.xkW, ker padeta v razlicne razrede.MIRANRR napisal/-a:Nove cene polnjenja s pomočjo Charge map
Od 13. decembra dalje: Mogoče lahko kje uporabite tudi pri nas, še nisem preverjal.
Zanima pa me, kako pa se s ChargeMap sploh placuje. V aplikaciji nikjer ne najdem moznosti placilne vezave (trr, kreditna, paypal, nalaganje dobroimetja, ...). Najdem le moznost narocila njihove RFID, je to to ? Ce ja, se kasneje veze na kreditno ?
Ce je njihov RFID placilna metoda, ko vklopim filtre "chargemap pass" se prve polnilnice zacno sele pri Salzburgu. Nic podprtega na avstrijskem koroskem, v sloveniji, hrvaski, celotna vzhodna italija prazna, ...
Re: Charge Map
Torej 12 eur/h na 50 kW polnilnici? Dva evra dražje od SODO predplačniške pri nas. In 3,6 eur/h na 22 kW polnilnici.
Re: Charge Map
cena je identicna petrolovi (0.2€/min), le da ni narocnine 8.4€ letno.SimonZed napisal/-a:Torej 12 eur/h na 50 kW polnilnici? Dva evra dražje od SODO predplačniške pri nas. In 3,6 eur/h na 22 kW polnilnici.
Re: Polnilnice v Avstriji
Ali so to cene glede na nazivno moč polnilnice ali dejansko moč polnjenja?matija napisal/-a:Realne cene in dober model zaracunavanja. Tudi razlik med polnilci ni taksnih kot pri avstrijskem AEE, kjer denimo Soul ki polni s 6.xkW placa pol manj kot npr i3 ki polni s 7.xkW, ker padeta v razlicne razrede.MIRANRR napisal/-a:Nove cene polnjenja s pomočjo Charge map
Od 13. decembra dalje: Mogoče lahko kje uporabite tudi pri nas, še nisem preverjal.
Re: Polnilnice v Avstriji
4,5 eur za prvih 45 minut parkiranja brez polnjenja in potem 6 € za vsako nadaljnjo uro parkiranja se mi zdi dovolj drago, da ima "odvračalni" učinek ali pač ne?giotto napisal/-a:Tole so pa uredu cene. Edino cena parkinga po polnjenju bi pa morala biti konkretno višja.MIRANRR napisal/-a:Nove cene polnjenja s pomočjo Charge map
Od 13. decembra dalje: Mogoče lahko kje uporabite tudi pri nas, še nisem preverjal.
Re: Charge Map
Kje je pa ta cenik objavljen? Chargemap obračunava ceno ponudnika + svojo storitev! Mislim, da je to le cenik njihovega dodatka na ceno operaterja in je končna cena polnjenja nejasna.
Re: Charge Map
Takole so napisali:
The price of the charges varies according to the different charge networks. You can find these prices directly on the Chargemap application or on the Chargemap website and application.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Charge Map
Meni so poslali po elektronski pošti, ker imam njihovo kartico.
Če imam možnost izbirati, vzamem njihovo kartico. Na Smatricsovih polnilnicah ne gre.
Pravkar dobil račun Smatrics:
1.1.1 D0042 Charging duration (max. 50kW, DC) 23.77 Min 0.38 8.91 EUR
1.1.2 D0036 Charging session (max. 50kW, DC) 1.00 Pcs 0.00 0.00 EUR
Sub total Usage - SMATRICS charging network 8.91 EUR
Sub total Card number 118398 8.91 EUR
Net amount 8.91 EUR
+ 20% VAT of 8.91 EUR 1.78 EUR
Total amout
10.69 EUR
Če imam možnost izbirati, vzamem njihovo kartico. Na Smatricsovih polnilnicah ne gre.
Pravkar dobil račun Smatrics:
1.1.1 D0042 Charging duration (max. 50kW, DC) 23.77 Min 0.38 8.91 EUR
1.1.2 D0036 Charging session (max. 50kW, DC) 1.00 Pcs 0.00 0.00 EUR
Sub total Usage - SMATRICS charging network 8.91 EUR
Sub total Card number 118398 8.91 EUR
Net amount 8.91 EUR
+ 20% VAT of 8.91 EUR 1.78 EUR
Total amout
10.69 EUR
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Polnilnice v Avstriji
To drzi ?matija napisal/-a:Ce je njihov RFID placilna metoda, ko vklopim filtre "chargemap pass" se prve polnilnice zacno sele pri Salzburgu. Nic podprtega na avstrijskem koroskem, v sloveniji, hrvaski, celotna vzhodna italija prazna, ...
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Charge Map
Elektro šok!
Cene pri CM pravkar prejel prvi račun iz poti v Nemčijo. Ko prejmem vse račune, priložim več podrobnosti. Sedaj nekaj časa ne reklamiram EV! Cena za kWh 1 € je podobno bencinarju!
Chargemap session no.: 9013cec9-1aac-49a8-a7ae-ae1c8ea1fce2
Charging network information reception: Monday, the 28 October 2019 at 17:20 pm
Charge start: Monday, the 28 October 2019 at 16:30 pm
Charge end: Monday, the 28 October 2019 at 17:15 pm
Duration: 45 minutes, 18 seconds
Delivered charge power: 19.58 kWh
Total (including all taxes): € 26.22
Cene pri CM pravkar prejel prvi račun iz poti v Nemčijo. Ko prejmem vse račune, priložim več podrobnosti. Sedaj nekaj časa ne reklamiram EV! Cena za kWh 1 € je podobno bencinarju!
Chargemap session no.: 9013cec9-1aac-49a8-a7ae-ae1c8ea1fce2
Charging network information reception: Monday, the 28 October 2019 at 17:20 pm
Charge start: Monday, the 28 October 2019 at 16:30 pm
Charge end: Monday, the 28 October 2019 at 17:15 pm
Duration: 45 minutes, 18 seconds
Delivered charge power: 19.58 kWh
Total (including all taxes): € 26.22
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Charge Map
V 45min si napolnil za <20kWh ? To pomeni 26kW polnilne moci. Nekaj ne stima, ker po spominu ne vozis hitro, zunaj pa je mraz in baterija verjetno ni bila pregreta. Ce je obracun na minute morda poskusis s pritozbo ponudniku, da je polnilna postaja delovala s polovicno mocjo ? Res pa ne poznam ozadja tega polnjenja.
Cena pa je popolnoma oderuska in ni vredna komentarja. Ce bi to bil supercharger, bi polnil 8 minut in placal 5€.
Cena pa je popolnoma oderuska in ni vredna komentarja. Ce bi to bil supercharger, bi polnil 8 minut in placal 5€.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Charge Map
Bom poizkusil napisati pritožbo, saj mi ti računi sedaj prihajajo, ker sem ponoči prispel. Bojim se, da je bil večkrat kriv moj nissan, saj je bila baterija topla, malo "čez sredino" Polnil sem večinoma na EnBW, saj njihove aplikacije nisem mogel inštalirati, ker sem tujec! S CM APP pa je šla aktivacija. Mogoče je to še dodaten pribitek.
Generalno se težave prično v Nemčiji.
Še opozorilo kdor bo koristil Energie Steiermark v Lieznu, kje so cene še bolj divje. Zasledil opozorilo na PS APP, kje je nekdo napisal cene za DC.
30 min 28,8
45 min 43,20
itn. Ne vem, kako bom naredil prihodnjič. če se mi izide z električnim. Bom moral zopet iskat cenejši bencin izven AC, saj je tam in v Nemčiji preko 1,6 €.
Generalno se težave prično v Nemčiji.
Še opozorilo kdor bo koristil Energie Steiermark v Lieznu, kje so cene še bolj divje. Zasledil opozorilo na PS APP, kje je nekdo napisal cene za DC.
30 min 28,8
45 min 43,20
itn. Ne vem, kako bom naredil prihodnjič. če se mi izide z električnim. Bom moral zopet iskat cenejši bencin izven AC, saj je tam in v Nemčiji preko 1,6 €.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Charge Map
Na plugsurfing so cene v glavnem 0,50 eur na min. Torej nekoliko manj kot si ti plačal. Ampak to je že dolgo tako.
Re: Charge Map
Kakorkoli, ne pusti se nategnit da je kriv tvoj Nissan. Tudi Petrol (in vsi ostali) so ze imeli tezave z mocjo polnilnic, so delovale s polovicno mocjo recimo in so strankam izdali poracune (tudi ljudem s tega foruma). Takole imas polnilne moci, priblizno glede na skalo, ki jo vidis na armaturki. Za 26kW polnilne moci bi moral tvoj leaf ob priklopu kazati temperaturo skoraj pri prvi rdeci crti (med 28kW in 24kW na skali). Skala prikazuje polnilno moc, glede na temperaturo baterije. In polnilna moc ostane celotno polnjenje enaka, tudi ce se med polnjenjem baterija zelo segreje, BMS ne bo znizal moci. Ni dobro za zdravje baterije, ampak v tvojem primeru to pomeni da bi moral ze zacet polnit zgolj s 26kW, kar pa ne more bit zaradi pregrevanja tvojega avta.MIRANRR napisal/-a:Bom poizkusil napisati pritožbo, saj mi ti računi sedaj prihajajo, ker sem ponoči prispel. Bojim se, da je bil večkrat kriv moj nissan, saj je bila baterija topla, malo "čez sredino" Polnil sem večinoma na EnBW, saj njihove aplikacije nisem mogel inštalirati, ker sem tujec! S CM APP pa je šla aktivacija. Mogoče je to še dodaten pribitek.
Generalno se težave prično v Nemčiji.
Še opozorilo kdor bo koristil Energie Steiermark v Lieznu, kje so cene še bolj divje. Zasledil opozorilo na PS APP, kje je nekdo napisal cene za DC.
30 min 28,8
45 min 43,20
itn. Ne vem, kako bom naredil prihodnjič. če se mi izide z električnim. Bom moral zopet iskat cenejši bencin izven AC, saj je tam in v Nemčiji preko 1,6 €.
- Priponke
-
- leafGaugeTEMP.png (23.4 KiB) Pogledano 4055 krat
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Charge Map
Res je bila temperatura tam blizu kjer je navedena moč 28 kW. Kljub včerajšnjim nižjim temperaturam v Nemčiji Avstriji , je bila baterija ves časa okrog območja za 31 kW. Tako je bilo na vseh polnilnicah od "Minhna" do Kammerna na Štajerskem.
Sicer sem ves čas vozil in nisem pretiraval s Hitrostmi na AC od 100 - 110. Je bilo potovanje vožnja na polnilnico in takoj dalje.
Polnjenje se začne zmanjševati ko gre proti 80 % tam je že krog 20 kW in nato počasi pada proti 16-14 itn. Se lepo vidi, da to počne Nissan, verjetno polnilnica ne manjša toka, ko je baterija bolj polna.
Kljub temu da je bila baterija kdaj pri 20 % ko je bila topla, je polnilo samo s cca 36 kW.
Sem se sprijaznil da ima to posebnost da niža moč polnjenja. Bom sedaj bolj previden, katero kartico uporabit. Problem je samo ta, da večina kartic ne aktivira polnilce, uporabiš tisto, ki jo. Sem vmes polnil tudi na Lildlu v Minhnu, kjer mi je lepo polni s 16 kW. To je bilo zastonj, ker sem bil neučakan, sem se premaknil na polnilnico, ki je bila hitrješa. Seveda ni toliko segrela baterijo, kot sedaj mene računi, ki prihajajo.
Sicer se ne jezim preveč, to je realnost, če imaš EV in ne polniš doma. Kar je 90 % moje porabe. Uf zopet se mi obeta da grem drug mesec gor. Ko bom seštel vse račune, bom videl ali kurim drago elektriko ali poceni bencin.
Sicer sem ves čas vozil in nisem pretiraval s Hitrostmi na AC od 100 - 110. Je bilo potovanje vožnja na polnilnico in takoj dalje.
Polnjenje se začne zmanjševati ko gre proti 80 % tam je že krog 20 kW in nato počasi pada proti 16-14 itn. Se lepo vidi, da to počne Nissan, verjetno polnilnica ne manjša toka, ko je baterija bolj polna.
Kljub temu da je bila baterija kdaj pri 20 % ko je bila topla, je polnilo samo s cca 36 kW.
Sem se sprijaznil da ima to posebnost da niža moč polnjenja. Bom sedaj bolj previden, katero kartico uporabit. Problem je samo ta, da večina kartic ne aktivira polnilce, uporabiš tisto, ki jo. Sem vmes polnil tudi na Lildlu v Minhnu, kjer mi je lepo polni s 16 kW. To je bilo zastonj, ker sem bil neučakan, sem se premaknil na polnilnico, ki je bila hitrješa. Seveda ni toliko segrela baterijo, kot sedaj mene računi, ki prihajajo.
Sicer se ne jezim preveč, to je realnost, če imaš EV in ne polniš doma. Kar je 90 % moje porabe. Uf zopet se mi obeta da grem drug mesec gor. Ko bom seštel vse račune, bom videl ali kurim drago elektriko ali poceni bencin.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!