EU aplikacije

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina :)
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 709
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
499
35

Re: EU aplikacije

OdgovorNapisal/-a Goran » 02 Apr 2019, 13:14

desiro je napisal/-a:Tisti ki zagovarjajo omrežnino pa stroške polnilnice.... ja saj pri gorivu je tudi strošek cel servis zgradit pa kupit in postavit polnilna mesta pa ti to noben ne všteje v ceno....


To pa ti misliš. A pol ko ti kelnarca per zaračuna misliš, da v ceni ni tudi njena plača .....
Uporabniški avatar
Franci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
317
43

Re: EU aplikacije

OdgovorNapisal/-a Franci » 02 Apr 2019, 13:31

Ocenjujem da se je desiro napačno izrazil in je imel v mislih, da ti ob izdaji računa za gorivo ne podajo specifikacijo s stročki, tudi pri gorivu je lastna cena goriva pod 40% nabavne vrednosti, vse ostalo pa so trošarine, davki, marže, transport,... :nod:
desiro
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 754
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
806
806

Re: EU aplikacije

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 03 Apr 2019, 11:06

desiro je napisal/-a:Tisti ki zagovarjajo omrežnino pa stroške polnilnice.... ja saj pri gorivu je tudi strošek cel servis zgradit pa kupit in postavit polnilna mesta pa ti to noben ne všteje v ceno....


To pa ne bo držalo, vse se všteje v končno ceno energenta. Vprašanje je le kakšno povračilno dobo si računa kateri. Pri MFE si vsi računajo na 3-10 let, čeprav je življenska doba garantirana 30 let v praksi bo pa 50-100let z manjšimi popravili. Tudi pri EV vidim, da si vsi računajo, da bodo avto imeli 3 leta, pa se jim zato investicija ne povrne v tak avto, ne računajo pa, da bo po treh letih ta avto bistveno dražji pri prodaji od ICE. verjetno gre podobno tudi pri polnilni EV infrastrukturi.
MIRANRR, keeva

Vrni se na