Zaparkirana polnilna mesta
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ravno zato sedaj kupujem Kono, ker bo imela do 500km dometa, polniti pa nameravam z lastno sončno elektrarno. Prejšnji modeli z 20kW me pred leti niso prepričali v nakup, Sedaj od 40-60kW, čeprav to še ne dosega bencinarjev ali dizlašev, je že povsem sprejemljivo za vse potrebe.
Blokovska stanovanja bodo morala počasi najti ustrezno rešitev, da bodo stanovalci polnili na svojih parkiriščih. Menim, da polnilnice niso namenjene rednemu polnjenju, pač pa le za občasne ali daljše poti. Tudi telefon ali prenosnik polniš doma ali službi, na potovanjih pa iščeš vtičnice po lokalih, letališčih,...
Blokovska stanovanja bodo morala počasi najti ustrezno rešitev, da bodo stanovalci polnili na svojih parkiriščih. Menim, da polnilnice niso namenjene rednemu polnjenju, pač pa le za občasne ali daljše poti. Tudi telefon ali prenosnik polniš doma ali službi, na potovanjih pa iščeš vtičnice po lokalih, letališčih,...
Naroči avto preko tega linka: https://www.tesla.com/sl_si/referral/botjan772667
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Bravo, se na polno strinjam. EV je treba polniti doma ali v službi , tam kjer pač dolgo stoji. Javne polnilnice so pa namenjene tranzitu, da ljudje izgubijo "range anxiety", da lahko z EV premagaš tudi daljše poti.FV-EV napisal/-a: Blokovska stanovanja bodo morala počasi najti ustrezno rešitev, da bodo stanovalci polnili na svojih parkiriščih. Menim, da polnilnice niso namenjene rednemu polnjenju, pač pa le za občasne ali daljše poti. Tudi telefon ali prenosnik polniš doma ali službi, na potovanjih pa iščeš vtičnice po lokalih, letališčih,...
Primerjava s telefonom mi je zelo primerna, sem jo že večkrat sam v kaki debati uporabil.
Jaz gledam na izgradnjo javnih polnilnic podobno kot bi želeli razvijati turizem, pa gradimo apartmaje in hotele. Da razvoj turizma še pospešimo, je njihova uporaba od začetka brezplačna. Ampak potem se nam v te apartmaje in hotele utaborijo domačini, ker je tam pač ceneje prenočevati kot doma. In zato sem pred dnevi mrzlično iskal prosto polnilnico v Mariboru... Na koncu pa pristal zopet na najbolj zanesljivi - plačljivi - hitri polnilnici SODO na Tepanju
Zato si upam zapisati za marsikoga tukaj bogokletno izjavo: Čimprej naj vse javne polnilnice postanejo plačljive, seveda po neki normalni ceni, malo visji od domačega polnjenja.
Ali pa naj bodo plačljiva parkirišča, polnjenje pa vključeno, kot je primer PH Kongresni trg v Ljubljani.
Kakorkoli, zastonjkarstvo na dolgi rok ni koristno za nikogar, pa četudi se morda zaradi lastnega žepa s tem ne strinjamo.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Evo, tukaj pa še primer polnilnice na Črnivcu, včeraj pozno popoldan, ob gostišču 902, kamor sicer kar rad zaidem. Po celodnevnem potepanju po Savinjski in Logarski dolini so bili prazni želodčki in baterija. In potem ta prizor, ob tem da je bilo skoraj pol parkirišča praznega.
Ker se mi res ni dalo ukvarjati s takimi pacienti, ki so verjetno taborili ob šanku, smo se spustili do Kamnika, tam napolnili na vzorno urejeni polnilnici Elektra Ljubljana v centru in v piceriji Napoli z veseljem pustili 50 EUR.
Če kdo pozna lastnika, naj mu pokaže ta post
Ker se mi res ni dalo ukvarjati s takimi pacienti, ki so verjetno taborili ob šanku, smo se spustili do Kamnika, tam napolnili na vzorno urejeni polnilnici Elektra Ljubljana v centru in v piceriji Napoli z veseljem pustili 50 EUR.
Če kdo pozna lastnika, naj mu pokaže ta post
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Urejeno, sem mu poslal ta post. Sicer ga ne poznam, sem našel njegovo el. pošto in hop že ima ta zapis. Mogoče se kaj nauči iz tega. Tako lahko vedno naredimo, s tem pomagamo "izobraževati lastnike gostišč, ki so pametno pristopili k širitve el. mreže.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Če imaš kabel malo daljši, se postaviš pred avtomobiloma in ga daš polniti, potem pa naj oni tebe iščejo, kdo si, da se boš umaknil.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Se strinjam. Če imaš daljši kabel jih zaparkiraš in polniš. Naj oni iščejo kdo jih bo odparkiral.
Pa še ena misel. Ko polnim na hitri polnilnici pričakujem, da nekdo ki čaka za mano ali ob meni (in me še ni do vozila), odklopi polnilni kabel ko ni več hitrega polnjenja in ga uporabi za sebe (zakaj bi čakal). Namen hitre polnilnice je hitro polnjenje, potem imaš nevem npr. čez cesto 22kw polnilnico in greš tja. Nekdo ki nujni rabi hitro polnilnico naj le to uporabi. V razmislek vsem ev voznikom, ker v pogovoru z več uporabniki smo prišli do zaključka, da bo večina ravnala podobno in bo dopustila odklop kabla ko ne bo več hitrega polnjenja in ga bodo tudi sami odklopili nekomu ki je že preko "hitrega polnjenja". Za to so hitre polnilnice ali pač.
Pa še ena misel. Ko polnim na hitri polnilnici pričakujem, da nekdo ki čaka za mano ali ob meni (in me še ni do vozila), odklopi polnilni kabel ko ni več hitrega polnjenja in ga uporabi za sebe (zakaj bi čakal). Namen hitre polnilnice je hitro polnjenje, potem imaš nevem npr. čez cesto 22kw polnilnico in greš tja. Nekdo ki nujni rabi hitro polnilnico naj le to uporabi. V razmislek vsem ev voznikom, ker v pogovoru z več uporabniki smo prišli do zaključka, da bo večina ravnala podobno in bo dopustila odklop kabla ko ne bo več hitrega polnjenja in ga bodo tudi sami odklopili nekomu ki je že preko "hitrega polnjenja". Za to so hitre polnilnice ali pač.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Še ne uporabljam hitrih polnilnic, ampak si predstavljam da odklapljanje drugih v večini primerov ni mogoče.
Ali tega ne omogoča polnilnica ali pa avto...?
Ali tega ne omogoča polnilnica ali pa avto...?
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Plug and charge polnilnice kot so Lidl, Mercator, Kaufland...lahko ustavi kdorkoli z gumbi na polnilnici. Če je zahtevana avtorizacija pa seveda ne.CRF napisal/-a:Še ne uporabljam hitrih polnilnic, ampak si predstavljam da odklapljanje drugih v večini primerov ni mogoče.
Ali tega ne omogoča polnilnica ali pa avto...?
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ni problema odklopit avto, ki je na 100%. Bolj je problem, ker na teh "tahitrih" ni dovolj dolg kabel.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Mislim da ima on v mislih dokler je hitro polnjenje. Se pravi bi odklopil že, ko bi hitrost polnjenja začela padat. Ko pade pod 25kw? 20?... naj bo mejnik 80% napolnjenost?? Torej, kdaj to je oz kje je ta mejna vrednost. Spet si bi to vsak po svoje razlagal. Pa recimo pregret Leaf potem sploh nebi smel na DC??Matej napisal/-a:Ni problema odklopit avto, ki je na 100%. Bolj je problem, ker na teh "tahitrih" ni dovolj dolg kabel.
Se strinjam sicer da se na zastonjskih DC polnjenje omeji na primer na 80% napolnjenosti. Se pa ne strinjam da se s tem nekomu podeli pravico, da mi šari okrog avta. Zastonjske DC bi bilo treba rešit drugače.
Pomojem bo še največ reda, ko se bo vse plačevalo in bo najceneje polnit doma.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Primer pri Lidlu v Ljubljani. Parkirana dva, zoe in soul oba polna. Nikjer nikogar. Bi odklopil pa je prekratek kabel, da bi se priklopil.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Takim bi js dau minutažo 5eur!!!Matej napisal/-a:Primer pri Lidlu v Ljubljani. Parkirana dva, zoe in soul oba polna. Nikjer nikogar. Bi odklopil pa je prekratek kabel, da bi se priklopil.
Sicer sem razmišljal, da bi bilo mogoče ok 30min zastonj, potem 1€/min. Pa samo 1x na dan greš lahko polnit. Je pa problem ker s tem dejanskega kupca prisiliš, da nakupi v 30min. Načeloma je dovolj ampak za kakšen ta-velik nakup in v primeru gužve na blagajni pa mogoče že ne več. Mogoče bolje 30 min free, naslednjih 30 min 0,20€/min, potem 2€/min.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
No glede hitrih polnilnic in 60kw+ baterij... V dveh dneh podobna prizora pri Merkatorjevi polnilnici. Parkirana Kona z malo manj kot 80% in časom 70min. Ena je imela Slo preizkušnje druga pa je bila iz Bolgarije. Tukaj pa že ne gre več za hitro polnjenje kar se časa tiče. Plusi in minusi velikih baterij za uporabnika in ostale.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Zaparkirana polnilna mesta
V kolikor se bi pričelo z izklapljanje drugemu, se mi zdi da gremo v napačno smer. Meni je to že nekdo naredil,, ker sem imel že skoraj 80%. Ne vem, kako bi se izšlo, če ne bi bil miroljuben in še nimam 150 kg. Za takšne primere imam jaz parkirno uro od DEMS-a na kateri je tudi moja telefonska.
Torej sem bolj usmerjen k ozaveščenosti voznikov, da smo dejansko tudi malo ekološki, človeški in nam je mar tudi za druge.
Torej sem bolj usmerjen k ozaveščenosti voznikov, da smo dejansko tudi malo ekološki, človeški in nam je mar tudi za druge.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ker nas je če dalje več in postaja gužva, se bomo morali to takoj zmeniti kako se obnaša na hitih polnilnicah.
Mogoče admin naredi novo temo?
Torej jaz predlagam:
1. Na hitri polnilnici (zato se ji reče hitra!!!) se polni do max 90 % (tu se gre predvsem za zastonj hitre polnilnice pri Lidlih, Mercatorju), če na vrsto že čaka novo vozilo.
2. Če seveda ni nikogar, se lahko polni do konca, kolikor dopušča EV.
3. Če se vozilo polni nad 90% in je drugo parkirišče prosto, lahko drugo EV vozilo izklopi prvo in začne polniti svoje.
Se strinjam da včasih kdo rabi tudi 100%, vendar so v večini primerov klasične polnilnice čisto blizu in se lahko dopolni tam (To predvsem velja za LIDL LJ). Res ni pošteno od nekaterih da pustijo svoje vozilo, da se polni do konca in napolni ne vem 1kw v 20 min, ostali pa čakajo. Jaz bom taka vozila izklapljal in se strinjam da se izklopi tudi moje vozilo če gre nad 90 % in me slučajno še ni pri vozilu.
Mogoče admin naredi novo temo?
Torej jaz predlagam:
1. Na hitri polnilnici (zato se ji reče hitra!!!) se polni do max 90 % (tu se gre predvsem za zastonj hitre polnilnice pri Lidlih, Mercatorju), če na vrsto že čaka novo vozilo.
2. Če seveda ni nikogar, se lahko polni do konca, kolikor dopušča EV.
3. Če se vozilo polni nad 90% in je drugo parkirišče prosto, lahko drugo EV vozilo izklopi prvo in začne polniti svoje.
Se strinjam da včasih kdo rabi tudi 100%, vendar so v večini primerov klasične polnilnice čisto blizu in se lahko dopolni tam (To predvsem velja za LIDL LJ). Res ni pošteno od nekaterih da pustijo svoje vozilo, da se polni do konca in napolni ne vem 1kw v 20 min, ostali pa čakajo. Jaz bom taka vozila izklapljal in se strinjam da se izklopi tudi moje vozilo če gre nad 90 % in me slučajno še ni pri vozilu.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2315
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Samo ena prošnja. Moral sem trikrat prebrati zadevo, da mi je "kapnilo". Mislil sem, da nameravaš postaviti SE z močjo 20 kW, 40 kW ali 60 kW.FV-EV napisal/-a:Ravno zato sedaj kupujem Kono, ker bo imela do 500km dometa, polniti pa nameravam z lastno sončno elektrarno. Prejšnji modeli z 20kW me pred leti niso prepričali v nakup, Sedaj od 40-60kW, čeprav to še ne dosega bencinarjev ali dizlašev, je že povsem sprejemljivo za vse potrebe.
Prosim, raje napiši 20 kWh, 40 kWh in 60 kWh. Bo bolj razumljivo tudi za tiste, ki poznamo pomen fizikalnih enot.
Še enkrat naj omenim - prehod iz ICE besednjaka v EV besednjak je enostaven, če litre (l) goriva spremenimo v kWh akumulatorja.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Lahko napišeš vsak dan navodila in se bodo našli taki, ki tega ne bodo upoštevali, tako da to se nikoli ne bo prijelo. Sigurno bi bilo to potrebno drugače rešiti ali mogoče z Lidlovimi RFID karticami, ki bi pri 80% odklapljale, kar pa še vedno ne bi prineslo 100% rešitve, saj bi polnilno mesto še vedno ostalo zaparkirano. Mercator bi to lahko reševal s plačljivimi Pika kraticami, kjer bi lahko obračunaval "kazen" za tiste, ki bi polnili dlje časa in se ne bi držali pravil. V glavnem, dokler je tako kot je, bo tudi ostalo tako kot je, ker se določenim osebam tega ne bo dalo dopovedati, da bi lahko nekdo drug napolnil od 20% do 80% v času, ko se njegov avto napolni od 80-90%.Tavelk napisal/-a:Ker nas je če dalje več in postaja gužva, se bomo morali to takoj zmeniti kako se obnaša na hitih polnilnicah.
Mogoče admin naredi novo temo?
Torej jaz predlagam:
1. Na hitri polnilnici (zato se ji reče hitra!!!) se polni do max 90 % (tu se gre predvsem za zastonj hitre polnilnice pri Lidlih, Mercatorju), če na vrsto že čaka novo vozilo.
2. Če seveda ni nikogar, se lahko polni do konca, kolikor dopušča EV.
3. Če se vozilo polni nad 90% in je drugo parkirišče prosto, lahko drugo EV vozilo izklopi prvo in začne polniti svoje.
Se strinjam da včasih kdo rabi tudi 100%, vendar so v večini primerov klasične polnilnice čisto blizu in se lahko dopolni tam (To predvsem velja za LIDL LJ). Res ni pošteno od nekaterih da pustijo svoje vozilo, da se polni do konca in napolni ne vem 1kw v 20 min, ostali pa čakajo. Jaz bom taka vozila izklapljal in se strinjam da se izklopi tudi moje vozilo če gre nad 90 % in me slučajno še ni pri vozilu.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Priznam, da sem malo len, tako kot današnja mladina in kaj skrajšam, če gre za pogovorni jezikcrunchy napisal/-a:Samo ena prošnja. Moral sem trikrat prebrati zadevo, da mi je "kapnilo". Mislil sem, da nameravaš postaviti SE z močjo 20 kW, 40 kW ali 60 kW.FV-EV napisal/-a:Ravno zato sedaj kupujem Kono, ker bo imela do 500km dometa, polniti pa nameravam z lastno sončno elektrarno. Prejšnji modeli z 20kW me pred leti niso prepričali v nakup, Sedaj od 40-60kW, čeprav to še ne dosega bencinarjev ali dizlašev, je že povsem sprejemljivo za vse potrebe.
Prosim, raje napiši 20 kWh, 40 kWh in 60 kWh. Bo bolj razumljivo tudi za tiste, ki poznamo pomen fizikalnih enot.
Še enkrat naj omenim - prehod iz ICE besednjaka v EV besednjak je enostaven, če litre (l) goriva spremenimo v kWh akumulatorja.
Naroči avto preko tega linka: https://www.tesla.com/sl_si/referral/botjan772667
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Verjetno nima pojma, da bi cez cesto na 2x22kW Petrolovi v 3h imel tudi polnega. Verjetno je 33kWh z 11kW polnilcem. Ali arogantni ali nevedni. Pred meseci sem naletel na podobno izkusnjo, tudi nek i3. Sem zapisal sem in se je razvila debata o skirojarju
p.s.: sem se peljal 27tega mimo & videl oba. Se mi pa ni sanjalo da imata tam piknik ze pol dneva. Skoraj vsak dan grem 2x mimo, vecinoma je ta polnilnica zasedena. Prejsnji teden je polnil gen1 leaf ob 06:40, ko je bilo ponoci -10°. Upam da je prisel iz garaze
p.s.: sem se peljal 27tega mimo & videl oba. Se mi pa ni sanjalo da imata tam piknik ze pol dneva. Skoraj vsak dan grem 2x mimo, vecinoma je ta polnilnica zasedena. Prejsnji teden je polnil gen1 leaf ob 06:40, ko je bilo ponoci -10°. Upam da je prisel iz garaze
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Lastnik tistega levega Audija je lastnik Gostišča 902 (kot lahko vidiš tudi na njegovi tablici).Stromcek napisal/-a:Evo, tukaj pa še primer polnilnice na Črnivcu, včeraj pozno popoldan, ob gostišču 902, kamor sicer kar rad zaidem. Po celodnevnem potepanju po Savinjski in Logarski dolini so bili prazni želodčki in baterija. In potem ta prizor, ob tem da je bilo skoraj pol parkirišča praznega.
Ker se mi res ni dalo ukvarjati s takimi pacienti, ki so verjetno taborili ob šanku, smo se spustili do Kamnika, tam napolnili na vzorno urejeni polnilnici Elektra Ljubljana v centru in v piceriji Napoli z veseljem pustili 50 EUR.
Če kdo pozna lastnika, naj mu pokaže ta post
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 1500 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a David461996
-
- 10 Odgovori
- 1785 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a color1982