Zaparkirana polnilna mesta

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina
Odgovori
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ravno zato sedaj kupujem Kono, ker bo imela do 500km dometa, polniti pa nameravam z lastno sončno elektrarno. Prejšnji modeli z 20kW me pred leti niso prepričali v nakup, Sedaj od 40-60kW, čeprav to še ne dosega bencinarjev ali dizlašev, je že povsem sprejemljivo za vse potrebe.

Blokovska stanovanja bodo morala počasi najti ustrezno rešitev, da bodo stanovalci polnili na svojih parkiriščih. Menim, da polnilnice niso namenjene rednemu polnjenju, pač pa le za občasne ali daljše poti. Tudi telefon ali prenosnik polniš doma ali službi, na potovanjih pa iščeš vtičnice po lokalih, letališčih,...
Stromcek, Robie, Kaktus
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 961
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2695
1173

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

FV-EV napisal/-a: Blokovska stanovanja bodo morala počasi najti ustrezno rešitev, da bodo stanovalci polnili na svojih parkiriščih. Menim, da polnilnice niso namenjene rednemu polnjenju, pač pa le za občasne ali daljše poti. Tudi telefon ali prenosnik polniš doma ali službi, na potovanjih pa iščeš vtičnice po lokalih, letališčih,...
Bravo, se na polno strinjam. EV je treba polniti doma ali v službi , tam kjer pač dolgo stoji. Javne polnilnice so pa namenjene tranzitu, da ljudje izgubijo "range anxiety", da lahko z EV premagaš tudi daljše poti.
Primerjava s telefonom mi je zelo primerna, sem jo že večkrat sam v kaki debati uporabil.
Jaz gledam na izgradnjo javnih polnilnic podobno kot bi želeli razvijati turizem, pa gradimo apartmaje in hotele. Da razvoj turizma še pospešimo, je njihova uporaba od začetka brezplačna. Ampak potem se nam v te apartmaje in hotele utaborijo domačini, ker je tam pač ceneje prenočevati kot doma. In zato sem pred dnevi mrzlično iskal prosto polnilnico v Mariboru... Na koncu pa pristal zopet na najbolj zanesljivi - plačljivi - hitri polnilnici SODO na Tepanju
Zato si upam zapisati za marsikoga tukaj bogokletno izjavo: Čimprej naj vse javne polnilnice postanejo plačljive, seveda po neki normalni ceni, malo visji od domačega polnjenja.
Ali pa naj bodo plačljiva parkirišča, polnjenje pa vključeno, kot je primer PH Kongresni trg v Ljubljani.
Kakorkoli, zastonjkarstvo na dolgi rok ni koristno za nikogar, pa četudi se morda zaradi lastnega žepa s tem ne strinjamo.
FV-EV, nakaza, ixi, Robie, DCT, bnovak88
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 961
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2695
1173

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Evo, tukaj pa še primer polnilnice na Črnivcu, včeraj pozno popoldan, ob gostišču 902, kamor sicer kar rad zaidem. Po celodnevnem potepanju po Savinjski in Logarski dolini so bili prazni želodčki in baterija. In potem ta prizor, ob tem da je bilo skoraj pol parkirišča praznega.
Ker se mi res ni dalo ukvarjati s takimi pacienti, ki so verjetno taborili ob šanku, smo se spustili do Kamnika, tam napolnili na vzorno urejeni polnilnici Elektra Ljubljana v centru in v piceriji Napoli z veseljem pustili 50 EUR.
Če kdo pozna lastnika, naj mu pokaže ta post
Priponke
IMG_20181229_131409_resized_20181229_011952394.jpg
DGJ, matija, evid
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1138
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
1046
1422

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a MIRANRR »

Urejeno, sem mu poslal ta post. Sicer ga ne poznam, sem našel njegovo el. pošto in hop že ima ta zapis. Mogoče se kaj nauči iz tega. Tako lahko vedno naredimo, s tem pomagamo "izobraževati lastnike gostišč, ki so pametno pristopili k širitve el. mreže.
Stromcek, DGJ, Denis_
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 283
Kraj: Okolica Ljubljane
178
3

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a Pier »

Če imaš kabel malo daljši, se postaviš pred avtomobiloma in ga daš polniti, potem pa naj oni tebe iščejo, kdo si, da se boš umaknil.
Nejccc, mkonci, DCT, Denis_
Bravo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 11
Kraj: Lj
Avto: Hyundai Ioniq
16
3

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a Bravo »

Se strinjam. Če imaš daljši kabel jih zaparkiraš in polniš. Naj oni iščejo kdo jih bo odparkiral.

Pa še ena misel. Ko polnim na hitri polnilnici pričakujem, da nekdo ki čaka za mano ali ob meni (in me še ni do vozila), odklopi polnilni kabel ko ni več hitrega polnjenja in ga uporabi za sebe (zakaj bi čakal). Namen hitre polnilnice je hitro polnjenje, potem imaš nevem npr. čez cesto 22kw polnilnico in greš tja. Nekdo ki nujni rabi hitro polnilnico naj le to uporabi. V razmislek vsem ev voznikom, ker v pogovoru z več uporabniki smo prišli do zaključka, da bo večina ravnala podobno in bo dopustila odklop kabla ko ne bo več hitrega polnjenja in ga bodo tudi sami odklopili nekomu ki je že preko "hitrega polnjenja". Za to so hitre polnilnice ali pač.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a CRF »

Še ne uporabljam hitrih polnilnic, ampak si predstavljam da odklapljanje drugih v večini primerov ni mogoče.
Ali tega ne omogoča polnilnica ali pa avto...?
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a BoBa »

CRF napisal/-a:Še ne uporabljam hitrih polnilnic, ampak si predstavljam da odklapljanje drugih v večini primerov ni mogoče.
Ali tega ne omogoča polnilnica ali pa avto...?
Plug and charge polnilnice kot so Lidl, Mercator, Kaufland...lahko ustavi kdorkoli z gumbi na polnilnici. Če je zahtevana avtorizacija pa seveda ne.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1892
Avto: V vsakem primeru EV
1781
1661

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a Matej »

Ni problema odklopit avto, ki je na 100%. Bolj je problem, ker na teh "tahitrih" ni dovolj dolg kabel.
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1132
870
1087

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a giotto »

Matej napisal/-a:Ni problema odklopit avto, ki je na 100%. Bolj je problem, ker na teh "tahitrih" ni dovolj dolg kabel.
Mislim da ima on v mislih dokler je hitro polnjenje. Se pravi bi odklopil že, ko bi hitrost polnjenja začela padat. Ko pade pod 25kw? 20?... naj bo mejnik 80% napolnjenost?? Torej, kdaj to je oz kje je ta mejna vrednost. Spet si bi to vsak po svoje razlagal. Pa recimo pregret Leaf potem sploh nebi smel na DC??

Se strinjam sicer da se na zastonjskih DC polnjenje omeji na primer na 80% napolnjenosti. Se pa ne strinjam da se s tem nekomu podeli pravico, da mi šari okrog avta. Zastonjske DC bi bilo treba rešit drugače.

Pomojem bo še največ reda, ko se bo vse plačevalo in bo najceneje polnit doma.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1892
Avto: V vsakem primeru EV
1781
1661

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a Matej »

Primer pri Lidlu v Ljubljani. Parkirana dva, zoe in soul oba polna. Nikjer nikogar. Bi odklopil pa je prekratek kabel, da bi se priklopil.
talker2, Kaktus
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1132
870
1087

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a giotto »

Matej napisal/-a:Primer pri Lidlu v Ljubljani. Parkirana dva, zoe in soul oba polna. Nikjer nikogar. Bi odklopil pa je prekratek kabel, da bi se priklopil.
Takim bi js dau minutažo 5eur!!!

Sicer sem razmišljal, da bi bilo mogoče ok 30min zastonj, potem 1€/min. Pa samo 1x na dan greš lahko polnit. Je pa problem ker s tem dejanskega kupca prisiliš, da nakupi v 30min. Načeloma je dovolj ampak za kakšen ta-velik nakup in v primeru gužve na blagajni pa mogoče že ne več. Mogoče bolje 30 min free, naslednjih 30 min 0,20€/min, potem 2€/min.
Uporabniški avatar
Luka
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 156
Kraj: Litija
Avto: vw e-up! 2017
119
326

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a Luka »

No glede hitrih polnilnic in 60kw+ baterij... V dveh dneh podobna prizora pri Merkatorjevi polnilnici. Parkirana Kona z malo manj kot 80% in časom 70min. Ena je imela Slo preizkušnje druga pa je bila iz Bolgarije. Tukaj pa že ne gre več za hitro polnjenje kar se časa tiče. Plusi in minusi velikih baterij za uporabnika in ostale.
mkonci, evid
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1138
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
1046
1422

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a MIRANRR »

V kolikor se bi pričelo z izklapljanje drugemu, se mi zdi da gremo v napačno smer. Meni je to že nekdo naredil,, ker sem imel že skoraj 80%. Ne vem, kako bi se izšlo, če ne bi bil miroljuben in še nimam 150 kg. Za takšne primere imam jaz parkirno uro od DEMS-a na kateri je tudi moja telefonska.
Torej sem bolj usmerjen k ozaveščenosti voznikov, da smo dejansko tudi malo ekološki, človeški in nam je mar tudi za druge.
Robie, Nejccc, DGJ, giotto
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
Tavelk
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 162
Kraj: Grosuplje
Avto: C E4X, MG ZS, Tesla 3
206
11

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a Tavelk »

Ker nas je če dalje več in postaja gužva, se bomo morali to takoj zmeniti kako se obnaša na hitih polnilnicah.
Mogoče admin naredi novo temo?

Torej jaz predlagam:
1. Na hitri polnilnici (zato se ji reče hitra!!!) se polni do max 90 % (tu se gre predvsem za zastonj hitre polnilnice pri Lidlih, Mercatorju), če na vrsto že čaka novo vozilo.
2. Če seveda ni nikogar, se lahko polni do konca, kolikor dopušča EV.
3. Če se vozilo polni nad 90% in je drugo parkirišče prosto, lahko drugo EV vozilo izklopi prvo in začne polniti svoje.
Se strinjam da včasih kdo rabi tudi 100%, vendar so v večini primerov klasične polnilnice čisto blizu in se lahko dopolni tam (To predvsem velja za LIDL LJ). Res ni pošteno od nekaterih da pustijo svoje vozilo, da se polni do konca in napolni ne vem 1kw v 20 min, ostali pa čakajo. Jaz bom taka vozila izklapljal in se strinjam da se izklopi tudi moje vozilo če gre nad 90 % in me slučajno še ni pri vozilu.
crunchy
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2315
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1692
2218

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a crunchy »

FV-EV napisal/-a:Ravno zato sedaj kupujem Kono, ker bo imela do 500km dometa, polniti pa nameravam z lastno sončno elektrarno. Prejšnji modeli z 20kW me pred leti niso prepričali v nakup, Sedaj od 40-60kW, čeprav to še ne dosega bencinarjev ali dizlašev, je že povsem sprejemljivo za vse potrebe.
Samo ena prošnja. Moral sem trikrat prebrati zadevo, da mi je "kapnilo". Mislil sem, da nameravaš postaviti SE z močjo 20 kW, 40 kW ali 60 kW.
Prosim, raje napiši 20 kWh, 40 kWh in 60 kWh. Bo bolj razumljivo tudi za tiste, ki poznamo pomen fizikalnih enot.
Še enkrat naj omenim - prehod iz ICE besednjaka v EV besednjak je enostaven, če litre (l) goriva spremenimo v kWh akumulatorja.
Nejccc, DGJ
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 283
Kraj: Okolica Ljubljane
178
3

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a Pier »

Tavelk napisal/-a:Ker nas je če dalje več in postaja gužva, se bomo morali to takoj zmeniti kako se obnaša na hitih polnilnicah.
Mogoče admin naredi novo temo?

Torej jaz predlagam:
1. Na hitri polnilnici (zato se ji reče hitra!!!) se polni do max 90 % (tu se gre predvsem za zastonj hitre polnilnice pri Lidlih, Mercatorju), če na vrsto že čaka novo vozilo.
2. Če seveda ni nikogar, se lahko polni do konca, kolikor dopušča EV.
3. Če se vozilo polni nad 90% in je drugo parkirišče prosto, lahko drugo EV vozilo izklopi prvo in začne polniti svoje.
Se strinjam da včasih kdo rabi tudi 100%, vendar so v večini primerov klasične polnilnice čisto blizu in se lahko dopolni tam (To predvsem velja za LIDL LJ). Res ni pošteno od nekaterih da pustijo svoje vozilo, da se polni do konca in napolni ne vem 1kw v 20 min, ostali pa čakajo. Jaz bom taka vozila izklapljal in se strinjam da se izklopi tudi moje vozilo če gre nad 90 % in me slučajno še ni pri vozilu.
Lahko napišeš vsak dan navodila in se bodo našli taki, ki tega ne bodo upoštevali, tako da to se nikoli ne bo prijelo. Sigurno bi bilo to potrebno drugače rešiti ali mogoče z Lidlovimi RFID karticami, ki bi pri 80% odklapljale, kar pa še vedno ne bi prineslo 100% rešitve, saj bi polnilno mesto še vedno ostalo zaparkirano. Mercator bi to lahko reševal s plačljivimi Pika kraticami, kjer bi lahko obračunaval "kazen" za tiste, ki bi polnili dlje časa in se ne bi držali pravil. V glavnem, dokler je tako kot je, bo tudi ostalo tako kot je, ker se določenim osebam tega ne bo dalo dopovedati, da bi lahko nekdo drug napolnil od 20% do 80% v času, ko se njegov avto napolni od 80-90%.
Luka
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

crunchy napisal/-a:
FV-EV napisal/-a:Ravno zato sedaj kupujem Kono, ker bo imela do 500km dometa, polniti pa nameravam z lastno sončno elektrarno. Prejšnji modeli z 20kW me pred leti niso prepričali v nakup, Sedaj od 40-60kW, čeprav to še ne dosega bencinarjev ali dizlašev, je že povsem sprejemljivo za vse potrebe.
Samo ena prošnja. Moral sem trikrat prebrati zadevo, da mi je "kapnilo". Mislil sem, da nameravaš postaviti SE z močjo 20 kW, 40 kW ali 60 kW.
Prosim, raje napiši 20 kWh, 40 kWh in 60 kWh. Bo bolj razumljivo tudi za tiste, ki poznamo pomen fizikalnih enot.
Še enkrat naj omenim - prehod iz ICE besednjaka v EV besednjak je enostaven, če litre (l) goriva spremenimo v kWh akumulatorja.
Priznam, da sem malo len, tako kot današnja mladina in kaj skrajšam, če gre za pogovorni jezik
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a matija »

Verjetno nima pojma, da bi cez cesto na 2x22kW Petrolovi v 3h imel tudi polnega. Verjetno je 33kWh z 11kW polnilcem. Ali arogantni ali nevedni. Pred meseci sem naletel na podobno izkusnjo, tudi nek i3. Sem zapisal sem in se je razvila debata o skirojarju

p.s.: sem se peljal 27tega mimo & videl oba. Se mi pa ni sanjalo da imata tam piknik ze pol dneva. Skoraj vsak dan grem 2x mimo, vecinoma je ta polnilnica zasedena. Prejsnji teden je polnil gen1 leaf ob 06:40, ko je bilo ponoci -10°. Upam da je prisel iz garaze
dunda
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 147
Kraj: Kamnik
Avto: Mazda CX-5
84
163

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Odgovor Napisal/-a dunda »

Stromcek napisal/-a:Evo, tukaj pa še primer polnilnice na Črnivcu, včeraj pozno popoldan, ob gostišču 902, kamor sicer kar rad zaidem. Po celodnevnem potepanju po Savinjski in Logarski dolini so bili prazni želodčki in baterija. In potem ta prizor, ob tem da je bilo skoraj pol parkirišča praznega.
Ker se mi res ni dalo ukvarjati s takimi pacienti, ki so verjetno taborili ob šanku, smo se spustili do Kamnika, tam napolnili na vzorno urejeni polnilnici Elektra Ljubljana v centru in v piceriji Napoli z veseljem pustili 50 EUR.
Če kdo pozna lastnika, naj mu pokaže ta post
Lastnik tistega levega Audija je lastnik Gostišča 902 (kot lahko vidiš tudi na njegovi tablici).
CRF
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Javne polnilnice”