Lažeš oz. potvarjaš resnico. Nič novega zate. Nima veze kaj avto pravi, v dotičnem primeru imaš lučko na polnilni postaji, ki kaže ali se polni ali ne. A tega namenoma nisi prebral, ti ni treba...AndY1 napisal/-a:Tole je bilo tole: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=9&t=16&p=1314#p3382
Povej mi, veš za vsak model avta, kakšna je indikacija ali se avto polni ali ne? Dvomim.
Zaparkirana polnilna mesta
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Jaz običajno pustim v vozilu na vidnem mestu vizitko z mojo GSM številko,
v primeru da je vozilo polno se lahko npr. na Bledu, v Izoli, Ajdovščini, Kopru (pp efacec), Kranjski Gori (pp Metron)
kabel Type2 odklopi in priklopi drug EV uporabnik... Na Etrelovih pp na žalost to ni mogoče.
V telefonu si nastavim še opomnik, ker Soul EV na žalost v EU še nima internetne povezljivosti, da vem kdaj je avto napolnjen.
V Ljubljani pri Šiški sem že poklical lastnika drugega EV, da sem se "zmenil" da odklopim njegov EV s CHAdeMO priključka in napolnil svoje vozilo (njegova žena je nakupovala, vozilo je bilo skoraj že polno)... Ko sem sam imel 84% sem priklopil nazaj njegovega in izbral nadaljevanje polnjenja (najbrž ste uganili, da je šlo za Leaf, ki se ga lahko na DC polni do 100%).
Vsi smo ljudje in če med seboj komuniciramo se lahko (skoraj) vse zmenimo
v primeru da je vozilo polno se lahko npr. na Bledu, v Izoli, Ajdovščini, Kopru (pp efacec), Kranjski Gori (pp Metron)
kabel Type2 odklopi in priklopi drug EV uporabnik... Na Etrelovih pp na žalost to ni mogoče.
V telefonu si nastavim še opomnik, ker Soul EV na žalost v EU še nima internetne povezljivosti, da vem kdaj je avto napolnjen.
V Ljubljani pri Šiški sem že poklical lastnika drugega EV, da sem se "zmenil" da odklopim njegov EV s CHAdeMO priključka in napolnil svoje vozilo (njegova žena je nakupovala, vozilo je bilo skoraj že polno)... Ko sem sam imel 84% sem priklopil nazaj njegovega in izbral nadaljevanje polnjenja (najbrž ste uganili, da je šlo za Leaf, ki se ga lahko na DC polni do 100%).
Vsi smo ljudje in če med seboj komuniciramo se lahko (skoraj) vse zmenimo
Soul EV believer
Re: Zaparkirana polnilna mesta
No men se zdi pa to kretensko, da se bomo klicali kdaj, zakaj in če sploh lahko enega odklopimo. V primeru hitre polnilnice res komot stojim zraven avta tiste 20 min. v večini še manj, ga odklopim in premaknem. Problem so, za moje pojme vse ostale nehitre, kjer zadeva pač traja dlje, čeprav ste me nekateri tule prepričevali, da lahko avto z 11 kw polnilcem nafilam enako hitro na navadni kot na hitri, kar se je v praksi pokazalo, da je daleč od resnice.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Goran, očitno so ti polnjenje BMW prodajalci narobe razložili (dopuščam možnost da še sami ne vedo ) ali pa nočeš razumeti fizike?
Kot je že enkrat poskušal Robert, bom še jaz
Na hitrih (Fast Charger) polniš res "hitro", v tvojem primeru (če i3 ima to opcijo!) je to CCS polnjenje z DC (enosmerni) 50kW.
Seveda od 0 do 80%, potem tok pade in je vseeno če se preklopiš na "običajno" pp.
Hitre AC (izmenične) pp so lahko hitre, ampak nikoli tako kot DC.
Običajne AC (izmenične) pp so lahko enofazne ali trifazne in podpirajo 16A ali več (3,7kW oz. 11kW skupaj na TREH fazah, v kolikor to vgrajeni polnilec v vozilu podpira - npr. Renault Zoe, Tesla S, Smart,...).
Polnjenje poteka tako hitro, kot ga podpira OBC (vgrajeni polnilec) in nič hitreje
- torej če imaš 3,7kW (16A) enofazni polnilec, ti nič ne pomaga - na vseh pp se bo pač polnil z maksimalnim tokom 16A;
Enako če imaš enofazni polnilec ki podpira 6,6kW (32A) se lahko samo na pp, ki podpira tak tok napolniš hitreje (torej 2x hitreje kot na 16A). Če pp podpira nižji tok (npr. 20 ali 25A) se čas polnjenja na takšni postaji podaljša.
Samo najnovejši i3 ima (opcijsko!) vgrajen 3 fazni polnilec, ki pač polni hitreje in uporablja vse tri faze (če so na voljo - npr. pp Komunale Koper imajo samo 1 fazo
Upam, da nisem preveč zakompliciral.
Več podrobnosti najdeš na https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_i3#Ch ... nnectivity
Da se vrnem na "puščanje" GSM številke - gre pač za mojo osebno odločitev (tudi na PlugShare-u jo imam objavljeno - seveda si uporabniki pošiljamo sporočila).
EV bonton pravi, da naj se ne dotikamo tujih vozil in kablov.
V primeru FC (kot je Šiška) lahko moje vozilo (ker imam CHAdeMO) po napolnitvi drug uporabnik odklopi, vljudno je, da vseeno prej vpraša za dovoljenje. Prav tako lahko po zaključku na CHAdeMO vklopiš DC polnjenje na CCS in obratno.
Težava je samo v tem, da tvoje vozilo ZAKLENE CCS in drug uporabnik (ki ima CCS) mora počakati, da se ti vrneš... Na CHAdeMO in AC pa vseeno lahko polnimo...
Kot je že enkrat poskušal Robert, bom še jaz
Na hitrih (Fast Charger) polniš res "hitro", v tvojem primeru (če i3 ima to opcijo!) je to CCS polnjenje z DC (enosmerni) 50kW.
Seveda od 0 do 80%, potem tok pade in je vseeno če se preklopiš na "običajno" pp.
Hitre AC (izmenične) pp so lahko hitre, ampak nikoli tako kot DC.
Običajne AC (izmenične) pp so lahko enofazne ali trifazne in podpirajo 16A ali več (3,7kW oz. 11kW skupaj na TREH fazah, v kolikor to vgrajeni polnilec v vozilu podpira - npr. Renault Zoe, Tesla S, Smart,...).
Polnjenje poteka tako hitro, kot ga podpira OBC (vgrajeni polnilec) in nič hitreje
- torej če imaš 3,7kW (16A) enofazni polnilec, ti nič ne pomaga - na vseh pp se bo pač polnil z maksimalnim tokom 16A;
Enako če imaš enofazni polnilec ki podpira 6,6kW (32A) se lahko samo na pp, ki podpira tak tok napolniš hitreje (torej 2x hitreje kot na 16A). Če pp podpira nižji tok (npr. 20 ali 25A) se čas polnjenja na takšni postaji podaljša.
Samo najnovejši i3 ima (opcijsko!) vgrajen 3 fazni polnilec, ki pač polni hitreje in uporablja vse tri faze (če so na voljo - npr. pp Komunale Koper imajo samo 1 fazo
Upam, da nisem preveč zakompliciral.
Več podrobnosti najdeš na https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_i3#Ch ... nnectivity
Da se vrnem na "puščanje" GSM številke - gre pač za mojo osebno odločitev (tudi na PlugShare-u jo imam objavljeno - seveda si uporabniki pošiljamo sporočila).
EV bonton pravi, da naj se ne dotikamo tujih vozil in kablov.
V primeru FC (kot je Šiška) lahko moje vozilo (ker imam CHAdeMO) po napolnitvi drug uporabnik odklopi, vljudno je, da vseeno prej vpraša za dovoljenje. Prav tako lahko po zaključku na CHAdeMO vklopiš DC polnjenje na CCS in obratno.
Težava je samo v tem, da tvoje vozilo ZAKLENE CCS in drug uporabnik (ki ima CCS) mora počakati, da se ti vrneš... Na CHAdeMO in AC pa vseeno lahko polnimo...
Soul EV believer
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Glej v fiziki res nisem nikoli blestel. Tudi štrom in amperi so mi španska vas. Vem pa, da na hitri napolnim v pol ure na 80% na vseh ostalih lahko o 80% samo sanjam. In ko sem prvič vprašal nekaj okrog tega mi je bilo rečeno, da če imam 11 kw polnilec bom na 11 ali 22 kw pp v pol ure apolnil enako kot na hitri pp, ker pač moj avto ne zmore več. TO PA ENOSTAVNO NI RES. To trdim brez wiki, čist tako iz izkušenj.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Kar trdiš 100% podpira tudi teorija in zgradba tvojega i3 hitra DC CCS bo vedno 5X hitrejša od vseh AC 11kW, ali 22kW!
Re: Zaparkirana polnilna mesta
No hvala bogu. Sem že mal dvomil v svojo razsodnost Sem že KIE ogledoval, da bi končno lahko polnil na ta počasnih
Re: Zaparkirana polnilna mesta
BMW i3 se kar lepo zgleduje po Kia Soul EV, ki je že 2014 imela 100kW CHAdeMO DC polnjenje (25 namesto 33minut), toplotno črpalko in še marsikaj
http://pushevs.com/2016/04/07/bmw-i3-wi ... l-charger/
http://pushevs.com/2016/04/07/bmw-i3-wi ... l-charger/
Soul EV believer
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Nisi falil - idealnega EV tako ni, vsak ima + in -, med seboj so si tudi tako različni, da je težko izbrati...Goran napisal/-a:jebat ga, sem vedu, da sem falil z izborom.
Jaz bi že 2011 kupil Leaf, pa se pri Nissan Slovenija še do danes niso zbudili
Ker imaš 1letno brezplačno polnjenje, bi v tvojem primeru izkoristil Petrolove DC, ki so večinoma proste, v Ljubljani bo poleg Šiške kmalu tudi Barje jug
Soul EV believer
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ma glih ne sedim na denarju ampak da bi zaradi par eur sedel na neki pumpi .... ne hvala. Sicer polnim, če hoče moja v mercator in pumpa slučajno ni zasedena, sem polnil na AC ker sem se pač peljal malo dlje ..... sicer pa vedno doma. V zadjih 10 letih sem se z osebnim peljal enkrat v ikeo v celovcu, enkrat v MS .... vse ostalo je v dometu EV. Zato sem ga tudi kupil.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Goran do 80% bos z 11kW polnilcem prisel v 2.5h.
S CCS ki ima max 50kW pa v ~30min.
Ce pa imas ~7kW polnilec bos do 80% prisel v 4.5h.
Ce se ne motim sem v eni drugi temi nekoc racunal in mislim da so tisti podatki iz tankanj ki si jih objavil kazali bolj na to da imas enofazni 32A polnilec oz ~7kW. Poglej v specifikacijo avta ali je pod dodatno opremo sploh 11kW polnilec. Ce je, preveri se Type2-Type2 kabel ki ga imas. Lahko je enofazni.
Za vse zgornje cifre sem sklepal da imas novejsega z vecjo 33kWh baterijo
S CCS ki ima max 50kW pa v ~30min.
Ce pa imas ~7kW polnilec bos do 80% prisel v 4.5h.
Ce se ne motim sem v eni drugi temi nekoc racunal in mislim da so tisti podatki iz tankanj ki si jih objavil kazali bolj na to da imas enofazni 32A polnilec oz ~7kW. Poglej v specifikacijo avta ali je pod dodatno opremo sploh 11kW polnilec. Ce je, preveri se Type2-Type2 kabel ki ga imas. Lahko je enofazni.
Za vse zgornje cifre sem sklepal da imas novejsega z vecjo 33kWh baterijo
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Dosegli smo visji nivo, ne samo zaparkirana mesta ali kak vandalizem. Prav nacrtna sabotaza kljucnega polnilnega vozlisca. Pot LA-Vegas je dobrih 400km, polnilnica nekje na sredini je kljucenega pomena za vecino tranzita. Offline bo kak teden.
---
The Barstow Tesla Supercharger station is the gateway for Tesla cars between California and Las Vegas, a very popular weekend destination. The criminals were not just punks on meth randomly destroying things. Whoever did this knew EXACTLY what they were doing.
They broke the locked handles on two separate on the high voltage (480 volt) distribution boxes, then unbolted the covers inside the box that distributed power to every Supercharger. Then, they cut the electric supply wires to EVERY Supercharger with commercial grade tools (they are big cables). All the circuit breakers were also removed.
There were no repair vehicles or personnel seen at the site on Tuesday, November 22, 2016 at midday as well as no signs that it is out-of-service. This vandalism was done several days ago. Tesla is suggesting to owners on the phone that this site will be repaired by November 30.
vir: http://insideevs.com/barstow-tesla-supe ... g-weekend/
---
The Barstow Tesla Supercharger station is the gateway for Tesla cars between California and Las Vegas, a very popular weekend destination. The criminals were not just punks on meth randomly destroying things. Whoever did this knew EXACTLY what they were doing.
They broke the locked handles on two separate on the high voltage (480 volt) distribution boxes, then unbolted the covers inside the box that distributed power to every Supercharger. Then, they cut the electric supply wires to EVERY Supercharger with commercial grade tools (they are big cables). All the circuit breakers were also removed.
There were no repair vehicles or personnel seen at the site on Tuesday, November 22, 2016 at midday as well as no signs that it is out-of-service. This vandalism was done several days ago. Tesla is suggesting to owners on the phone that this site will be repaired by November 30.
vir: http://insideevs.com/barstow-tesla-supe ... g-weekend/
- Priponke
-
- FullSizeRender.jpg (106.54 KiB) Pogledano 8270 krat
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Kdo tocno naj bi skrbel za prometno kulturo ter zaparkirana polnilna mesta ? Riba smrdi pri glavi, danes opazil na plugshare:
- Priponke
-
- IMG_5778.JPG (57.3 KiB) Pogledano 8269 krat
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Jaz bom en dan ubolu z ice vozili parkiranih na polnilnicah! Premislujem....lahko bi pisal skupi na ministrstvo za promet...dars....nekam da jih pajki odpeljejo....treba zakon narest!
Re: 225xe
Edit admin: premaknjeni prispevki, ki so zašli iz teme.
Ni to on. Tudi jaz ga gledam...in se jezim, da nimajo eni olike. Dela pa to kakšne dva morda tri mesece. Samo, da ga srečam, ga bom pocukal za rokav.
Ni to on. Tudi jaz ga gledam...in se jezim, da nimajo eni olike. Dela pa to kakšne dva morda tri mesece. Samo, da ga srečam, ga bom pocukal za rokav.
Re: 225xe
Aha, pol sem tebe enkrat videl na polnilnici
Ja, un BMW je pa tam vsaj tri mesece, kolikor sem jaz na tej lokaciji. Pa sem na začetku mislil, da ga bodo redarji že dobili, pa nič ne kaže na to...
Ja, un BMW je pa tam vsaj tri mesece, kolikor sem jaz na tej lokaciji. Pa sem na začetku mislil, da ga bodo redarji že dobili, pa nič ne kaže na to...
Re: 225xe
A ni meja 3 ure?
V Mariboru sem kar poklicu redarje, pa so zadevo prec uredili. Mogoče je treba tudi tukaj "ustno" urgirat.
V Mariboru sem kar poklicu redarje, pa so zadevo prec uredili. Mogoče je treba tudi tukaj "ustno" urgirat.
Re: 225xe
A zdej bom pa mestno redarstvo se šel? Nazadnje, ko sem slikal parkiranje na polnilni postaji sem na koncu jaz bil grdi-grdi, a ne?
Re: 225xe
Mestne redarje se pokliče na njihovo številko.
In to je to!
Menda pa res ni tok težko.
Je pa res, da je lažje po forumu jamrat čez te in une, kot pa konkretno dejanje naredit
In to je to!
Menda pa res ni tok težko.
Je pa res, da je lažje po forumu jamrat čez te in une, kot pa konkretno dejanje naredit
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 1500 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a David461996
-
- 10 Odgovori
- 1785 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a color1982