Zaparkirana polnilna mesta
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Meni sta ze dve nehali delat, sem zamenjal na informacijah. Zdaj kartice nimam zraven ostalih, ne vem ali kaj vpliva.
Aktivira se nizje na postaji kjer pise “RFID” in drzati je potrebno slabih 10sec.
@Robertto: vpisi v iskanje RFID, naslo ti bo nekaj strani dolgo temo kjer je veliko informacij
Aktivira se nizje na postaji kjer pise “RFID” in drzati je potrebno slabih 10sec.
@Robertto: vpisi v iskanje RFID, naslo ti bo nekaj strani dolgo temo kjer je veliko informacij
Re: Zaparkirana polnilna mesta
vec kot 3 min sm tm stal in drzal kot budala... pol sem pa na uno cifro tm poklical pa mi je un gospd razlozu to novo pravilo in sem poslal mail...
PS robertto pogovarjamo se o sliki kjer se tesla S polne to je citypatk rfid
PS robertto pogovarjamo se o sliki kjer se tesla S polne to je citypatk rfid
Re: Zaparkirana polnilna mesta
đabe... izgleda ste gospo tako učinkovito "opozorili" da se je odločila kar zamenjati avto. Sedaj namesto 225xe, tam stoji 530e.gregimarko napisal/-a:Evo, trud ni bil zaman, BMW-Cigaletova ima OPOZORILO REDARSTVA!
Re: Adapterji
z lahkoto.... še posebej če dejansko nisi v Lidlu ampak le tam avto parkiraš in greš.matija napisal/-a:... v Lidlu si tezko vec kot 20min (tudi v tem ki je velik).
A ni nekdo tule pisal, da je enega z BMWjem videl, k je parkiral, vzel iz kufra skirco in šel? No, jaz sem v petek tudi videl tam enega BMWja, ki je bil tam več kot 45min (toliko je polnilna postaja že naštela).
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Te javne DC polnilnice bi morale biti tako, da se sama odklene, ko se napolni, pa pač vzameš pištolo mu iz avta pa roka.
Re: Adapterji
moder BMW i3 je na tej polnilnici stalni gost in ni to nekdo ki gre v lidl v šoping pač pa dela nekje v bližini, zadnjič ga ni bilo več kot 1uro, avto je bil seveda že poln zato sem mu izštekal CCS in priklopil svojega...Drejchi napisal/-a: A ni nekdo tule pisal, da je enega z BMWjem videl, k je parkiral, vzel iz kufra skirco in šel? No, jaz sem v petek tudi videl tam enega BMWja, ki je bil tam več kot 45min (toliko je polnilna postaja že naštela).
Re: Zaparkirana polnilna mesta
To je super, pri Lidlu mogoce celo izvedljivo, tudi ce je drugo mesto v uporabi. Zraven je trava in prostor. To pa ni mogoce pri Mercatorju v siski.darjan napisal/-a:Te javne DC polnilnice bi morale biti tako, da se sama odklene, ko se napolni, pa pač vzameš pištolo mu iz avta pa roka.
Ni pri CCS tako, da vtic ostane zaklenjen dokler se avto ne odklene ?mkonci napisal/-a:moder BMW i3 je na tej polnilnici stalni gost in ni to nekdo ki gre v lidl v šoping pač pa dela nekje v bližini, zadnjič ga ni bilo več kot 1uro, avto je bil seveda že poln zato sem mu izštekal CCS in priklopil svojega...
Drejchi napisal/-a:A ni nekdo tule pisal, da je enega z BMWjem videl, k je parkiral, vzel iz kufra skirco in šel? No, jaz sem v petek tudi videl tam enega BMWja, ki je bil tam več kot 45min (toliko je polnilna postaja že naštela).
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ni pri CCS tako, da vtic ostane zaklenjen dokler se avto ne odklene ?mkonci napisal/-a:moder BMW i3 je na tej polnilnici stalni gost in ni to nekdo ki gre v lidl v šoping pač pa dela nekje v bližini, zadnjič ga ni bilo več kot 1uro, avto je bil seveda že poln zato sem mu izštekal CCS in priklopil svojega...
[/quote]
Ne tule pri Lidlu ne, če pritisneš na polnilnici STOP izklopi in lahko zamenjaš. Malo je edino nerodno narejeno npr. jaz sem prvi na postaji in polnim na CCS, zraven pripelje nekdo s CHA-DEMO ko on prikluči mene vrže ven...
Re: Zaparkirana polnilna mesta
No, tega še jaz nisem vedel. Tako da to lahko nekdo naredi čisto nevede. Je dobro da se to razve, da ne bo kakšnega kreganja!
Re: Adapterji
Lahko je pa tud tak scenari, da prideta dva Zoe, potem noben na CCS in ChaDEmo ne more filat.matija napisal/-a:
Zanimivo vedet, tak queueing imajo na Norveskem. Hkrati pa neprijazno do ostalih EVjev ki polnijo na Type2 (Zoe 22/43kW, Tesle 16.5/22kW, Smart 22kW, i3 22kW) in ob taksnem queueingu ne morejo polnit, ker drugo vozilo caka in to onemogoca. Ampak na taksnih DC naj bi bilo polnjenje kratko, v Lidlu si tezko vec kot 20min (tudi v tem ki je velik).
Ali pa, kot se je meni zgodilo v Zagrebu, dve Tesli S, ena na AC in ena na Chademo in ko sem vprašu kok časa, je tip reku, da so kumi prišli in da bodo v dveh urah sigurno šli ???... No tam sem meu srečo, ker je bilo ravno pred mestno hišo in na istem parkirišču ima Elen tudi eno DC, ki jo tadva nista opazla.
No tuki v Zagrebu je pa tko postavljen, da bi lahko eden filu CCS, Chademo čaku in še eden na AC filu, na Elen pa to ni mogoče.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Nastaja gužva, polnilnica seveda delno ICEd, še sreča, da imam dolg kabel, na katerega se lahko še 2 priklopita, če se seveda smrduha umakneta .
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275560
Re: Zaparkirana polnilna mesta
V Mercatorju CCS po koncu polnjenja ostane zaklenjen, sem se pa lahko priklopi na CHAdeMO in polnil.
Znanje je denar
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ja in vsaj na testnem eGolfu je na Petrolu po koncu polnenja še kar čas štel.
Za tistega, ki ne ve, bi znalo to bit zelo drago, že tako ni najbolje polnit na 100% na DC.
Za tistega, ki ne ve, bi znalo to bit zelo drago, že tako ni najbolje polnit na 100% na DC.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ja in vsaj na testnem eGolfu je na Petrolu po koncu polnenja še kar čas štel.
Saj s tem konec koncev ni nič narobe. Tako se vsaj nekoliko "prisili" uporabnike, da sprostijo polnilnico po koncu polnjenja. Je pa dobro in prav da uporabnik to ve, to se pa strinjam.
Saj s tem konec koncev ni nič narobe. Tako se vsaj nekoliko "prisili" uporabnike, da sprostijo polnilnico po koncu polnjenja. Je pa dobro in prav da uporabnik to ve, to se pa strinjam.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ne tule pri Lidlu ne, če pritisneš na polnilnici STOP izklopi in lahko zamenjaš. Malo je edino nerodno narejeno npr. jaz sem prvi na postaji in polnim na CCS, zraven pripelje nekdo s CHA-DEMO ko on prikluči mene vrže ven...[/quote]mkonci napisal/-a:Ni pri CCS tako, da vtic ostane zaklenjen dokler se avto ne odklene ?mkonci napisal/-a:moder BMW i3 je na tej polnilnici stalni gost in ni to nekdo ki gre v lidl v šoping pač pa dela nekje v bližini, zadnjič ga ni bilo več kot 1uro, avto je bil seveda že poln zato sem mu izštekal CCS in priklopil svojega...
Zgoraj v mojem postu je malo narobe navedeno. Če se jaz polnim na CCS in zraven pride nekdo s CAH-DEMO in priklopi mene ne vrže ven. Najprej drugega opozori na ekranu, da dva na enkrat ne moreta polnit ker ni dovolj energije. Če ta drugi v tem primeru ignorira ta napis in kljub temu stisne start, takat mene ugasne. Če start ne pritisne, ko jaz končam, se on (če je vtaknil kabel v svoj avto) začne avtomatsko polniti.
no vsaj tako bi moralo biti, testiral danes in je šlo tako.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ker bi to še podražilo že tako drago polnilnico.darjan napisal/-a:To pa je bedarija, zakaj se enostavno moč ne razporedi?
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Problem je, da ima polnilnica z chademo in ccs prikljuckom v resnici samo en močnostni del, torej ali polni chademo ali ccs, oboje na enkrat pa ne, ker zahtevajo avtomobili različne napetosti.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Dejansko so razlike med proizvajalci, kolikor mi je poznano ima efacec en "močnostni del",pirpy napisal/-a:Problem je, da ima polnilnica z chademo in ccs prikljuckom v resnici samo en močnostni del, torej ali polni chademo ali ccs, oboje na enkrat pa ne, ker zahtevajo avtomobili različne napetosti.
ABB pa ima to narejeno modularno - npr. model Terra23 ima 20kW (in je nadgradljiv na 50kW).
Prednost modularne gradnje je, da lahko v primeru, da odpove en modul, polnilnica še vedno dela z 80%
Soul EV believer
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Tale z i3 GO STROM sem jaz, me ne moti da se gospa z BMW hibridom priklopi in polne. Moti me to da zasede polnilnico cel dan. Tako se nisem mogla priklopit in ker pridem do Cigaletove že na rezervo 8% in 16km dosega, polnilnica v Litiji pa ne dela že pol leta, v Zagorju so samo šuko vtičnice, ga pod nujno priklopim (hvala upravniku na naši hiši in garaži da mi je takrat dovolil priklopit na 5pin 16A kabel od dvižnih vrat garaže, garažna vrata so čez dan tako ali tako zablokirana v odprtem položaju ). Ker tudi nimam tako fleksibilne službe da bi parkirala na Miklošičevo ali Dalmatinovo(obvoz in enosmerne po centru mi vzame preveč časa) in sem odvisna od sodelavcev da me zamenjajo na delovnem mestu, imam časa le 5 min za preparkiranje, če je zjutraj zasedena polnilnica parkiram na parking ob cesti in vzamem listek, tako ob 10ih ko naj bi se po predpostavki da se vozila priklopijo ob 7ih, max čas poteče ob 10ih. Tako je večinoma šlo skozi. Dokler ni prišla gospa z BMW hibridom. Parkira na drugi box, ki je zamaknjen da prekriva polnilnico, tako da če parkiram na prvi box kabel od zadaj kjer ima bmw i3 priključek za kabel ne doseže do polnilnice, če pa že dosežem do polnilnice si gospa ne more odpret prtljažnika, parkiran je pa na milimetre avto ob avto. Tako je bilo najino prvo srečanje, in sem jo prosila naj drugič bolj naprej parkira glede na to da je naprej prostor ali pa parkira na prvi box glede na to da ima vtikač na sprednji strani avta in tako se lažje še kakšen priključi na polnilnico. Že prvič mi je osorno zabrusila da je bil pred njo nekdo parkiran in ni mogla drugače parkirati.matija napisal/-a:i3 ima gospa s katero sem danes in vceraj govoril po plugshare. Zanimivo, sta se ze srecali. Ko jo je prosila za GSM kontakt z namenom da bi jo obvestila ko bo hibrid poln da bi pripeljala polnit svojega i3, je odvrnila osorno da se sama ne ve kdaj lahko polni in odsla. Sweet, za taksne je samo eno zdravilo. No, danes mi je gospa z i3 javila, da je tokrat namesto njenega prijaznega opozorila na belem listku za sipo opazila rdecega od redarstva. Se 10x, pa bo verjetno tista dojela da je ceneje v garazni hisi & spostovat pravila. Se boljse pa bi bil pajek, ce bi lahko odklenil Type2 kabel.
Veliko pomeni odnos nas ev voznikov do drugih ev/phev/ice voznikov. Ker je polnilnica na Cigaletovi od Septembra 2017 polno zasedena vsak dan, je nepotrebno polnenje nesmiselno. Upoštevajte max 3 urno odločbo mesta, tako se polnilnica sprosti in lahko napolnimo vsi. S prenovitvijo aplikacije gremonaelektriko.si imamo omogočeno spremljanje polnjenja v živo! Ni potrebna povezava z avtomobilom, saj že aplikacija prikazuje vse potrebne podatke, tako lahko odklopimo vozilo ko je polno in da ne zasedamo polnilnice dlje kot potrebno. Sicer pa moje najdaljše polnjenje je bilo 3h 6min na tej polnilnici a se je avto polnil cel čas. Takoj ko je aplikacija pokazala porabo 0.0kW sem šla prestavit, tako je bila polnilnica na voljo drugemu uporabniku.
Sem tudi že napisala sporočilo priklopljenemu uporabniku, ob zasedeni polnilnici, naj me prosim kontaktira ob prenehanju uporabe, da lahko potem priklučim jaz (sploh zaradi tele z hibridom, ker se mi je že tudi vrinila na polnilnico ko sem jaz parkirala po avtošolsko rikverc v paralelni box z smerokazi, se mi je ona z nosom naprej parkirala na polnilno mesto). Uporabnik me je že pred zaključkom poklical in mi sporočil da bo še kakšnih 20 min (še krepko pred potekom 3h), tako sem prosila naj me samo pokliče ko bo pri avtu in res me je poklical in sem lahko priklopila. Hvala za pozitiven pristop!
Sicer pa na srečo ne parkiram vsak dan v centru, saj me partner odloži in gre naprej. Parkiram samo takrat ko sem sama v mestu in praviloma gledam da pridem z izpraznjeno baterijo, tako se mi splača polniti 3h, in ob dnevni relaciji 130km in še pol (na delo in domov dan1 + na delo dan 2) je to več kot 75% baterije, sploh ob porabnikih gretja pri nizkih zunanjih temperaturah (87%).
Večinoma pa pustim GSM številko na armaturki ob parkirni uri če je polnilnica polno zasedena, tako je tudi na strani drugih uporabnikov, če je nuja, se da vse zmenit. Sem tudi že prek aplikacije tujcem aktivirala polnilnico ali pa posodila kartico za aktivacijo če še niso imeli urejene rfid kartice ali applikacije. Samo pomembna je komunikacija med nami.
Pod temo iztikanja kablov pa: pri nas v Trbovljah, na stari polnilnici pri Muzeju je na polnilnici plug&charge indikator polnjenja, če gori lučka se polni, če ne je že nafilan ali pa je kaj narobe. Tako je leva vtičnica nedelujoča že 3mesece, desna še dela. Ko je bil parkiran tam Zoe na drugem boxu je imel vtaknjeno v levo vtičnico lučka ni gorela, sem parkirala i3 v prvi box in priklopila na desno vtičnico in je začelo polnit. Po koncu polnjenja sem zoe priklopila na desno vtičnico in se je začel polnit. Tako da se je uporabniku vsaj nekaj napolnila baterija. Pri polnilnici v Litji pred časom ko je še delovala, sva tudi prišla na zasedeno polnilnico, kjer je pisalo čakam odziv vozila - očitno je bil že napolnjen. Iztakneva kabel drugega vozila, ga spraviva tako da ni na tleh in da se ne umaže, priklopiva svojega (ne bi prišla do naslednje polnilnice), že prideta lastnika ev avta, ki pravi da ni problema saj je že sigurno napolnjen.
Stvar je v odnosu. Kot začetnika z izposojenimi in testnimi ev avtomobili sva se veliko naučila zgolj od drugih uporabnikov na polnilnicah, saj prodajalci tukaj nimajo izkušenj. Sami se moramo pogovarjati in sodelovati.
Vedno sva se s partnerjem zamudila ob zaključku polnjena ali ob odhodu zaradi ''firbcev'' ali pa pogovoru z drugimi uporabniki. Zmeraj izveva kaj novega, vaše uporabniške izkušnje, sama sva vedno pripravljena povedati kar vas zanima, če naju srečate.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 1500 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a David461996
-
- 10 Odgovori
- 1785 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a color1982