Ionity
Re: Ionity
Vse se da, če je interes, razen pri Tesli, ni pravega interesa (vsaj ne tam, kje se odloča). Vse to kar tu premlevamo so posledice tega
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Ionity
Samo Ionity bi lahko imel na čelu polnilnico in moraš samo levo ali desno od avta potegnit kabel, če imaš polnjenje na boku. Kot Petrolov DC...
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Re: Ionity
Tile SC so ze stari verjetno. Boljsi je drive-through pristop kot je tu viden pri Ionity. Tudi Tesla ze vec kot leto dni sedaj montira taksne. Drive-through polnilnice so odlicne za vozila s prikolicami, ce moras vzvratno na polnilnico, moras prej odklopit prikolico, ...hribovc0601 napisal/-a:Samo Ionity bi lahko imel na čelu polnilnico in moraš samo levo ali desno od avta potegnit kabel, če imaš polnjenje na boku. Kot Petrolov DC...
Tudi Petrol se bo tega naucil. Zacnejo si lahko ogledovat kar svoje rocke za fosilna goriva, ki so vsa drive-through. Ne vem kako navduseni bi bili vozniki, ce bi morali odklapljat prikolice.
Re: Ionity
Kdor že nekaj let spremlja EV, so mu jasna tale dejstva:
Ionity je le firma za cuzanje EU denarja, da ga nebi pocuzal kdo drug, resnega pristopa k EV pa žal ni, ker vsaj dosedaj lastniki Ionity niso imeli resnih namenov k temu prehodu. Edina z resnim pristopom je bila Tesla, seveda zaradi lastne koristi, kar je upravičeno, žalosti pa da se ji ni nihče pridružil ali jo vsaj posnemal. Mi ki se vozimo v drugih avtih, se vozimo zaradi nižjih cen, višjega sedenja, ....in podobnih razlogov, ker tudi Tesla ne more na vseh segmentih takoj s svojimi kapacitetami zadovoljiti tržišča. Ne vozim Tesle, ampak še vedno ne vidim na trgu prave konkurence njenim avtom, kaj šele polnilnicam.
Resen pristop k EV, raznih Petrolov in podobnih podjetij bo šele takrat, ko bodo na mestih sedanjih ICE ročk dodali ali pa jih kar zamenjali za CCS ročko! Do takrat bomo vsi mi z EV še vedno zgolj pionirji, ki plavamo proti toku.
Ionity je le firma za cuzanje EU denarja, da ga nebi pocuzal kdo drug, resnega pristopa k EV pa žal ni, ker vsaj dosedaj lastniki Ionity niso imeli resnih namenov k temu prehodu. Edina z resnim pristopom je bila Tesla, seveda zaradi lastne koristi, kar je upravičeno, žalosti pa da se ji ni nihče pridružil ali jo vsaj posnemal. Mi ki se vozimo v drugih avtih, se vozimo zaradi nižjih cen, višjega sedenja, ....in podobnih razlogov, ker tudi Tesla ne more na vseh segmentih takoj s svojimi kapacitetami zadovoljiti tržišča. Ne vozim Tesle, ampak še vedno ne vidim na trgu prave konkurence njenim avtom, kaj šele polnilnicam.
Resen pristop k EV, raznih Petrolov in podobnih podjetij bo šele takrat, ko bodo na mestih sedanjih ICE ročk dodali ali pa jih kar zamenjali za CCS ročko! Do takrat bomo vsi mi z EV še vedno zgolj pionirji, ki plavamo proti toku.
Re: Ionity
Zdaj sem malo googlal in našel podatek, da lahko prek chargepoint.com (obstaja app in tudi rfid) na Ionity še vedno polniš na sejo za 7,54€. Sem si naložil app in res piše, da je taka cena
A je tu kakšna fora? Je kdo to probal? So kakšni skriti stroški?
A je tu kakšna fora? Je kdo to probal? So kakšni skriti stroški?
Re: Ionity
Zdravo,
po nekaj mesecih ponovno sprašujem, kaj se dogaja s polnilnico Ionity v Smedniku (Krško) in Dobrunje (Maribor). Ali bodo vključili zadevo?
Tomi
po nekaj mesecih ponovno sprašujem, kaj se dogaja s polnilnico Ionity v Smedniku (Krško) in Dobrunje (Maribor). Ali bodo vključili zadevo?
Tomi
Re: Ionity
Dobrenje je drugače, lahko pa povem, da dela niso končana, sploh na eni strani so še daleč, na drugi polnilnice že stojijo. Ne vem pa, kako naj mi vemo, kdaj bo vključeno, to je vprašanje za Ionity.
Re: Ionity
v Kopru je stalo skoraj celo leto...tle ne bo kruha..wind napisal/-a:Zdravo,
po nekaj mesecih ponovno sprašujem, kaj se dogaja s polnilnico Ionity v Smedniku (Krško) in Dobrunje (Maribor). Ali bodo vključili zadevo?
Tomi
Ne polagaj velikih upov na tole Tomi!
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Ionity
Zdravo,
ravno ev entuzijasti ponavadi izvohajo, kaj se dogaja. V Portogruaru blizu Benetk gradnja Ionity stoji že več kot leto. Izgledalo je že, da sploh ne bodo gradili naprej, ampak vse skupaj zapustili. Sedaj so ev navdušenci izvohali (in prilepili dokumente), da je problem glavni vod do lokacije, ki ga morajo potegnit na novo čez dve ulici, kar v Italiji pomeni precej birokracije. Ampak načrti za nov vod so že. In upamo, da bo čimprej.
Tomi
ravno ev entuzijasti ponavadi izvohajo, kaj se dogaja. V Portogruaru blizu Benetk gradnja Ionity stoji že več kot leto. Izgledalo je že, da sploh ne bodo gradili naprej, ampak vse skupaj zapustili. Sedaj so ev navdušenci izvohali (in prilepili dokumente), da je problem glavni vod do lokacije, ki ga morajo potegnit na novo čez dve ulici, kar v Italiji pomeni precej birokracije. Ampak načrti za nov vod so že. In upamo, da bo čimprej.
Tomi
Re: Ionity
Sem gledal na tej strani pa ne najdem cenika. Kje si to našel ?Vremenko napisal/-a:Zdaj sem malo googlal in našel podatek, da lahko prek chargepoint.com (obstaja app in tudi rfid) na Ionity še vedno polniš na sejo za 7,54€. Sem si naložil app in res piše, da je taka cena
A je tu kakšna fora? Je kdo to probal? So kakšni skriti stroški?
Re: Ionity
Še link, kjer sem to našel:
https://www.electricfelix.com/ionity
Je pa Chargepoint app malo zaj* inštalirat na Android, sem po neki čudni poti našel pravo verzijo za moj android.
https://www.electricfelix.com/ionity
Je pa Chargepoint app malo zaj* inštalirat na Android, sem po neki čudni poti našel pravo verzijo za moj android.
Re: Ionity
Meni se zdi sumljivo, da piše, da ceno določa Ionity. Oziroma bi rekel, da je to zastarel podatek.
Re: Ionity
Neuradna informacija v zapisu https://dems.si/skoda-citigo-e-iv/:wind napisal/-a:po nekaj mesecih ponovno sprašujem, kaj se dogaja s polnilnico Ionity v Smedniku (Krško) in Dobrunje (Maribor). Ali bodo vključili zadevo?
V pogovoru izvemo o načrtu zagona Ionity z dnem 2. 7. 2020 na OMV Smednik.
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Samo čakam dan, ko bo Ionity v Ilirski ostal brez kablov, baker pa towarpedone napisal/-a:Ustrezno debel kabel za 250kW pri 400Vdc (625A) ni več kabel ampak precej težka palica.Ogo napisal/-a:Za tistih par metrov kabla ne rabiš vodnega hlajenja zanje. Le pravi baker ustrezne debeline mora bit.
Težo se zmanjša, felksibilnost pa poveča z uporabo manj bakra. Kar nekaj več izgub oz. gretja.
Da stvar ne postane 'varovalka' je potrebno toploto odvajat.
Zrak temu ni več kos, zato odvajanje toplote s tekočino in toplotni izmenjevalnik z ventilatorji.
Čisto enak problem kot na CPUjih, nekateri še pomnimo procesorje brez hladilnikov in / ali ventilatorjev. ...
Re: Tesla SuperCharger polnilnice
Glede na to, kako zadnje čase sameva, odkar so navili cene, se par 100 kg bakra manj tam ne bo poznalo ...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 7 Odgovori
- 506 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Luigi