Ionity

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina :)
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3435
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1928
2184

Ionity

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Nov 2018, 14:16

Je že kdo preizkusil v živo? Res deluje brez predhodnje registracije, s plačilom prek spleta...

IONITY EU

IONITY

Saj ne vem a s tem hočejo povedat da so resni al da so neresni :)
PRICING
To demonstrate just how serious we are about the freedom to drive, for the rest of 2018 all you need to know is the number 8. Whether it's in Euro, Swiss Francs, or British Pounds, each and every EV charge will be priced at a transparent set-rate of €8, or £8, or 8CHF per session. In Scandinavia the session fee will be 80 NOK / SEK / DKK. Easy and transparent – so you can get on the road today.
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 211
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3 ali Hyundai Kona Electric
346
10

Re: Ionity

OdgovorNapisal/-a BoBa » 14 Nov 2018, 14:43

CRF je napisal/-a:Je že kdo preizkusil v živo? Res deluje brez predhodnje registracije, s plačilom prek spleta...

IONITY EU

IONITY

Saj ne vem a s tem hočejo povedat da so resni al da so neresni :)
PRICING
To demonstrate just how serious we are about the freedom to drive, for the rest of 2018 all you need to know is the number 8. Whether it's in Euro, Swiss Francs, or British Pounds, each and every EV charge will be priced at a transparent set-rate of €8, or £8, or 8CHF per session. In Scandinavia the session fee will be 80 NOK / SEK / DKK. Easy and transparent – so you can get on the road today.

Avgusta na Danskem je bilo še brezplačno, zagon verjetno s katerimkoli RFID, jaz sem zagnal z Maingau pa nikoli ni bil obračunan.
CRF, matija
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 419
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
495
461

Re: Ionity

OdgovorNapisal/-a mkonci » 14 Nov 2018, 18:28

Jst sem bil v avstriji in nemčiji na njihovih polnilnicah, obe so bile še zastonj, so pa trenutno odprte na moč 150kW, kasneje pa naj bi šle do max 300kW.
Priponke
A04B3B20-3766-43D1-AA2A-AF6324B25021.jpeg
A2E1AEBC-693B-402A-9311-DCD2B284DAB8.jpeg
E30B794D-9688-4539-A1D6-FF0828DFF979.jpeg
Nejccc, CRF, matija
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 435
Kraj: MB okolica
Avto: .....Nissan je pri nas
430
434

Re: Ionity

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 14 Nov 2018, 20:44

Na teh novih "močnih" še nisem bil. Sem bil na 50 kW je delovalo tudi z EC, sem si nastavil podatke za EC in je šlo 1X, drugič bil problem dež in ni znal prebrati kode polnilnice. Vklop na daljavo. Cena? Še kar, bi dejal. Bom videl prihodnjič. Moram pa imeti to aplikacijo, ker ob AC prevladujejo.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3435
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1928
2184

Re: Ionity

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Nov 2018, 20:47

Jaz nisem našel njihove aplikacije...? A obstaja za Android?
Admin @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 435
Kraj: MB okolica
Avto: .....Nissan je pri nas
430
434

Re: Ionity

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 14 Nov 2018, 21:49

CRF je napisal/-a:Jaz nisem našel njihove aplikacije...? A obstaja za Android?

Se opravičujem, to kar sem jaz uporabljal je INNOGY, to je ob nemških AC.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1779
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1337
2343

Re: Ionity

OdgovorNapisal/-a matija » 15 Nov 2018, 08:04

Zanimivo da na specifikaciji vseeno pise max 400A. CCS2 standard podpira max 500A, skoda ker to pomeni da so vsi avtomobili s trenutnimi baterijami (~300V nizek SoC, ~400V visok SoC) omejeni na ~160kW, ko bodo polnilnice delovale v polni moci.

Vrni se na