crunchy napisal/-a:Jaz se ne strinjam. Obračuna naj se tisto, kar so dobavili (kWh). Vse ostalo je kraja. Saj polnilnica ni bowling, da bi zaračunavali čas. Brez skrbi da bodo postavili še eno polnilnico, če bo prva večinoma zasedena (gre za denar). Vsi bi morali zaračunavati kWh in ne časa.
V vsakem primeru pa, če zdaj zaračunavajo, bo polnilnica veliko manj zasedena kot je bila do sedaj. Če ste do sedaj lahko polnili, boste še lažje polnili od zdaj naprej.
Še nekaj, če ni talnih oznak, jih bodo sedaj zelo hitro postavili (že po parih opozorilih), saj bodo v nasprotnem izgubljali denar.
Pa še nekaj. Večina ljudi pride na plačljivo hitro polnilnico ponavadi takrat, ko potujejo kam daleč in se nimajo časa zaustavljati na počasnih polnilnicah (in čakati na balansiranje celic). Statistično gledano sem prepričan, da ne bo večjih težav s čakalnimi vrstami. Ali so takšne vrste (in zasedene polnilnice) tudi v Avstriji ali Nemčiji, na tistih polnilnicah, kjer zaračunavajo kWh namesto minut? Halo?!?
idealni način bi bila kombinacija kWh in časa, kar že prakticirajo ponekod v tujini
na tak način tudi pomagajo uporabnikom, da ne čakajo na DC do zadnjega % ampak zaključijo, ko začne tok polnjenja padati
(pri mojem EV začne padati pri 77% in prvič izključi DC polnjenje pri 84%, če res nujno potrebuješ več - polni samo do 94%, več na DC ne gre) kar je edino pametno in logično - za zadnjih 6% lahko uporabiš AC polnilnico, če res želiš biti na 100%