Idealna moč javnih polnilnic

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina :)
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 332
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
179
10

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a Goran » 07 Mar 2018, 16:21

darjan je napisal/-a:Še enkrat, zakaj bi imel nekdo z 22kw močjo polnjenje pravico nad tistim ki mu polni z 1kw?

Parkiranje != polnjenje.


Ne rabi imeti prednosti. Ne more pa biti tam 3 dni, ker potem zaradi enega, ki si jemlje privilegij, cel kup drugih ne pride na vrsto.
matija
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 363
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
170
81

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a N75 » 07 Mar 2018, 17:39

Na dovod 3x80A brez problema namontiraš 6 22kW polnilnic, s tem ko se več vozil priklopi ustrezno zmanjšuješ tok polnjenja.

Kar si tiče zasedenost polnilnic podpiram plačljivo polnjenje, s tem da se za zaposlene ki 8 ur polnijo, naredi nek mesečni najem, po nižji ceni.

V januarju sem Petrolu plačal 11EUR za polnilnice, februarja nisem polnil.
matija
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 606
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
139
42

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a darjan » 08 Mar 2018, 06:56

Javne, financiranega iz našega denarja, ne morejo biti plačljive :)

Lahko se edino naredi omejitev, kot je v MO LJ
tomi123
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 122
Kraj: radeče
65
0

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a tomi123 » 08 Mar 2018, 07:29

darjan je napisal/-a:Javne, financiranega iz našega denarja, ne morejo biti plačljive :)

Lahko se edino naredi omejitev, kot je v MO LJ


seveda so lahko, tako kot so javna parkirišča lahko plačljiva...u bistvu bi to lahko bil in po moje tudi bo v prihodnosti novi vir prihodka občin!!!
MIRANRR
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 606
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
139
42

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a darjan » 08 Mar 2018, 08:47

Ampak če nekdo plača za parkiranje, potem je lahko tudi cel dan na polnilnici, saj je le-to všteto v ceni.
Edino če se naredi tarifa za parkiranje na parkingu, plus doplačilo za polnjenje.

Poleg tega pa se mora urejevat RFID kartice, katere sedaj na javnih niso potrebne, ker se ne zahteva identifikacija, ker niti ni potrebna, če je zastonj.

Torej same komplikacije bi ustvarili. Naj bodo pač plug n charge, brez RFID, zastonj, omejitev podobno kot MO LJ, pa roka.

Petrol, lidli, in ostali zasebniki, pa naj uredijo kako hočejo in zaračunavajo kako hočejo.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1383
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
908
1659

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a matija » 08 Mar 2018, 08:50

darjan je napisal/-a:Javne, financiranega iz našega denarja, ne morejo biti plačljive :)
Lahko se edino naredi omejitev, kot je v MO LJ


Zakaj ne ? Nikoli se nisem slisal, da kar je javno je pa zastonj. Pet nakljucnih primerov:

- ceste se financira iz javnega denarja, pa moras dodatno placat tako cestnino kot tudi vinjeto
- parkirna mesta so postavljena iz javnega denarja pa placujemo parkirnino povsod skoraj
- logarska dolina sigurno ni privat pa moras placat vstop z ICE vozilom
- mestni avtobusi so v LJ in po vecini drugih mest za placat pa gre za javno-privatno podjetje, npr LPP
- elektriko tudi placujemo pa vemo kdo je gradi ekolosko sporne, nazadnjaske ter operativno predrage TEŠ bloke, privatni denar sigurno ne

Prej kot bo placljivo, prej bo red. Upam le, da bo cena na pretoceno energijo v povezavi s casom, tako da se ne bo splacalo polnit le tistim z 11kW, 16.5kW ter 22kW ;)
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 606
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
139
42

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a darjan » 08 Mar 2018, 08:54

Ko se bo šlo v komercializacijo bo seveda interes investitorja zaračunat čimveč, kar pomeni da bo preferirali da se polnijo Tesle z 100kW, nafilajo čimprej 50kWh, poračunajo 20€, in naslednji avto.

Interes da se polni "šuko" ne bo, ker bo predolgo gor
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 168
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in
240
320

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a talker2 » 08 Mar 2018, 09:29

Meni je všeč način, kot ga imajo v Italiji na polnilnicah okoli gardskega jezera. Polnjenje je 1€/h. Ko se polnjenje konča ti PP pošlje SMS in avto moraš umakniti v 30 minutah, drugače ti začnejo zaračunavati "parking" tarifo, ki pa je 2€/h. Detajli so na tem linku:

https://www.gardauno.it/en/services/mobility/tariffs-and-activation

Pustimo detajle ali je cena prava ali ne. Hočem povedati to, da bi podoben način lahko uvedel tudi Petrol na svojih DC polnilnicah. Se pravi, da bi bil obračun na kWh, ko pa vozilo neha polniti pa naj bo velik znesek za vsako minuto dokler ne umakneš avta. Vem, da je tukaj tudi tehnični problem, ker avti začnejo počasi polniti proti koncu, ko se približuje polni bateriji. To ne vem kako rešiti ampak, kot sem omenil obračun bi moral biti na kWh in potem "denarna kazen", če ne umakneš avta pravočasno - to je edini pošteni princip obračuna in da bo polnilnica prosta tudi za druge.
DGJ

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na