Idealna moč javnih polnilnic

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina :)
BoBa
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 76
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3
74
1

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a BoBa » 07 Mar 2018, 07:51

darjan je napisal/-a:
dokler je polnilnica javna, se plačuje iz žepa "vsakega državljana". pomeni da nima nihče večje pravice do uporabe, kot drug.

lahko tu gor polni picikl z 10w moči ali tesla z 100kw.

ne si prisvajat javnih polnilnic.



NE SI PRISVAJAT JAVNIH POLNILNIC? Se zelo strinjam, saj v širši okolici Ptuj-a poznam 4 polnilnice, ki so vsak dopodan zasedene z enimi in istimi avtomobili. Na eni od njih je VOLT, na eni Porsche Cayenne, na dveh pa BMW i3. Kdo jih sedaj zaseda? Naključni obiskovalec, ki rabi polnjenje ali nekdo, ki je vsak dan 8 ur priklopljen?
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 559
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
125
35

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a darjan » 07 Mar 2018, 08:23

CRF je napisal/-a:Mislim da nima smisla posploševat... Ne za moči javnih in ne domačih polnilnic. Vsak ima svoje zahteve in navade in zato bo tudi potrebno postavit različne polnilnice. Tako doma kot na parkiriščih.


To je to. Raje vidim da je javnih več z manj močjo, kot obratno.

S tem, da jaz neke dolgoživosti javnih ne vidim, ko bodo avtomobili prišli na domete 500+, se nikomur več ne bo dalo zafrkavat s karticami, ipd, in bodo tankali samo ob AC na poti na dopust.
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 332
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
178
10

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Goran » 07 Mar 2018, 08:37

darjan je napisal/-a:
Goran je napisal/-a:Jest bi ukinu brezplačno parkiranje. polnjenje s 3 kw je mal mimo. Tale phev je bil na parkingu pred mano. Po mojih (kolk časa je bil on nimam pojma), mislm da 70 min, je bila situacija taka:

Slika


dokler je polnilnica javna, se plačuje iz žepa "vsakega državljana". pomeni da nima nihče večje pravice do uporabe, kot drug.

lahko tu gor polni picikl z 10w moči ali tesla z 100kw.

ne si prisvajat javnih polnilnic.


Glih to sem povedu, da je 8 urno polnjenje prisvajanje polnilnice in parkinga.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1354
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
877
1586

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a matija » 07 Mar 2018, 08:48

Bsheep je napisal/-a:Na 2x22kw se lahko polnejo 3 vozila na celemu svetu!
Smart , Tesla , Zoe da izkoriscajo vso moc!
Potem se najdeta mogoce dva k se lhk na 11kw potem se pa zgodba konca!
Soul,Golf,Ioniq,Leaf,Kona,Niro .... vseh 10 ostalih se polnejo okol 7kw na AC in tko bo tut ostalo!
DC je prihodnost!


Hm, tole pa sploh ne drzi. Preko 90% 2x22kW polnilnic v Sloveniji ima skupno moc 22kW ter dva (2) porta, kar pomeni da se lahko hkrati polnita dve vozili z 11kW. To tudi pomeni, da lahko taksno polnilnico bolje izkoristi tudi e-Golf (~7kW), i3 (11kW). Ob postavitvi 3kW polnilnice se dva golfa polnita oba s 3kW, ob postavitvi 3-faznih oba s ~7kW. Ce potegneva rezime:
- smart
- tesla
- zoe
- i3
- golf

Lahko izkoriscajo prednosti 3-faznih polninic. To pa ni vec manjsina EVjev, ampak ze kar lep delez EVjev na nasem trgu. Ne pozabiva tudi, da 3-fazna polnilnica povzroca manj faznega nesorazmerja v omrezju.

Naucimo se gledati ne-subjektivno. To ti pise clovek, ki si lasti dve vozili ki lahko polnita le 1-fazno s 3kW :)

Jasno pa bi morali imeti kombinacije. 2 polnilnici 22kW ter kaksnih 10 3.6kW. Tako imajo na Norveskem.
Zadnjič spremenil matija, dne 07 Mar 2018, 08:53, skupaj popravljeno 1 krat.
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 559
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
125
35

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a darjan » 07 Mar 2018, 08:50

Goran je napisal/-a:
darjan je napisal/-a:
Goran je napisal/-a:Jest bi ukinu brezplačno parkiranje. polnjenje s 3 kw je mal mimo. Tale phev je bil na parkingu pred mano. Po mojih (kolk časa je bil on nimam pojma), mislm da 70 min, je bila situacija taka:

Slika


dokler je polnilnica javna, se plačuje iz žepa "vsakega državljana". pomeni da nima nihče večje pravice do uporabe, kot drug.

lahko tu gor polni picikl z 10w moči ali tesla z 100kw.

ne si prisvajat javnih polnilnic.


Glih to sem povedu, da je 8 urno polnjenje prisvajanje polnilnice in parkinga.


Če se prevozno sredstvo NE polni in je napolnjeno, potem je res temu tako ja, če pa se polni, pa naj pač bo tam, magari 3 dni.
giotto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 235
150
225

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a giotto » 07 Mar 2018, 09:05

darjan je napisal/-a: če pa se polni, pa naj pač bo tam, magari 3 dni.


Narobe. Zelo narobe! Dokler bodo uporabniki EV vozil takole razmišljali bo kar problem. :bang: Upam da si v manjšini.

Glede na različna mnenja je pomojem edina rešitev plačilo za sleherno polnjenje. Ampak to smo že govorili pa spet sem off topic.
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 332
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
178
10

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Goran » 07 Mar 2018, 09:42

darjan je napisal/-a:
Če se prevozno sredstvo NE polni in je napolnjeno, potem je res temu tako ja, če pa se polni, pa naj pač bo tam, magari 3 dni.


Brez komentarja.
giotto
tomi123
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 107
Kraj: radeče
56
0

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a tomi123 » 07 Mar 2018, 09:56

Glih to sem povedu, da je 8 urno polnjenje prisvajanje polnilnice in parkinga.[/quote]

Če se prevozno sredstvo NE polni in je napolnjeno, potem je res temu tako ja, če pa se polni, pa naj pač bo tam, magari 3 dni.[/quote]

tule si ga pihnil mimo;)
giotto
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 559
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
125
35

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a darjan » 07 Mar 2018, 09:57

Zakaj pa bi nekdo, ki ima kolo, se moral umakniti nekomu, ki ima avto?

Ponavljam, javne gredo iz našega žepa, zakaj bi Goran imel prednost pred mano, če oba enako plačava za to storitev, samo zato ker se mu avto polni z 22kw, meni pa kolo za 50w?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2648
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1171
1549

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a CRF » 07 Mar 2018, 10:09

To je potem že bolj stvar bontona. Podobno kot se e-kolo polni 5 ur na 3.6kW polnilnici, se tudi Kia Soul na 22kW.
Kdo je potem bolj v "prekršku"? Če se tako gleda je pa 3 urna omejitev v Ljubljani kar vredu.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 559
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
125
35

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a darjan » 07 Mar 2018, 10:13

Se strinjam, ampak 3 urna omejitev čas polnjenja, nekdo ki je poln in parkiran, je v prekršku če je že nekaj minut minilo. Dobro, 15min ima lahko fore :)
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 332
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
178
10

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a Goran » 07 Mar 2018, 12:28

darjan je napisal/-a:Zakaj pa bi nekdo, ki ima kolo, se moral umakniti nekomu, ki ima avto?

Ponavljam, javne gredo iz našega žepa, zakaj bi Goran imel prednost pred mano, če oba enako plačava za to storitev, samo zato ker se mu avto polni z 22kw, meni pa kolo za 50w?


A ti veš kaj vse gre iz našega žepa pa ne uporabljamo? Časovna omejitev je nujna. Razen če naredijo pp na vsakem parkingu. Dokler je pa pp manj kot evjev je pa nuja.
matija
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2648
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1171
1549

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a CRF » 07 Mar 2018, 12:36

PP je v Sloveniji vsekakor več kot EVjev :) Se pa sem in tja res zgodi da bi se na eni polnila dva hkrati :)
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
nakaza
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 137
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
118
158

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a nakaza » 07 Mar 2018, 13:17

CRF je napisal/-a:PP je v Sloveniji vsekakor več kot EVjev :) Se pa sem in tja res zgodi da bi se na eni polnila dva hkrati :)


Tega bo hitro konec in pojavile se bodo nove težave ... :o :o
www.VARNOSTNI-PAS.si
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 332
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
178
10

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a Goran » 07 Mar 2018, 13:33

Mogoče jih je več, ampak recimo tista nasproti lidla na zaloški .... nisem še videl nobenega, malo bolj proti zalogu, pri hoferju zelo redko kdo. Tudi na slomškovi redko .... Da bi jih bilo več bi morale biti na vsakem parkingu na Miklošičevi, Cankarjevi ...
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 559
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
125
35

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a darjan » 07 Mar 2018, 13:36

Jemljitev javne polnilnice kot privilegij in ne kot pravico, pa bo marsikateri problem izginil.
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 332
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
178
10

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a Goran » 07 Mar 2018, 14:13

Mal si zamenjam pojma. EV ima pravico parkirat na PP, nekateri bi pa radi privilegij, da parkirajo 3 dni skupaj.
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 559
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
125
35

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a darjan » 07 Mar 2018, 14:38

Še enkrat, zakaj bi imel nekdo z 22kw močjo polnjenje pravico nad tistim ki mu polni z 1kw?

Parkiranje != polnjenje.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1354
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
877
1586

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a matija » 07 Mar 2018, 14:47

Cez cas bo "javnih" polnilnic manjsina. Omenim le nekaj privatnih o katerih so tudi "vroce" debate:
- LIDL zaloska
- Petrol nasproti lidl-a zaloska
- Mercator siska
- Citypark PH
- Atlantis PH Petrol

Vse to so bodisi d.o.o.-ji bodisi d.d. podjetja. Ne gre za neko javno dobro :-) Vsa ta podjetja imajo statistike, tako da se bodo prilagajala trgu.

Spet ce dodam moje videnje glede moci.

Ce imajo nekje 3x63A prikljucek na voljo za polnjenje, zakaj ne bi postavili recimo 18 x 22kW polnilnic ki so connected ? Dokler bo prikljucna moc dovoljevala bo polnilo vsem kolikor lahko, kasneje se bo znizevalo progresivno do 10A po fazi, type2 tako ali tako omogoca da polnilnica po potrebi diktira tok. Danes se je recimo Petrolova spet odlocila da bo namesto s 16A polnila z 8A.

Kot smo se naucili tako iz CRF-jeve teme lastne polnilnice, kot tudi moje teme kjer sem predstavil Teslino (ki sem jo kupil za 25% cene 3F polnilnic takrat v sloveniji), so cene 22kW 3F polnilnic enake sibkejsim. Teslina zna ze out-of-the box delovati v skupini, ko jih vec priklopis na isto napeljavo se med sabo usklajujejo da je maksimalna obremenitev vedno toliko, kolikor je nastavljeno. CRFjeva pa tako nima omejitev, kar bo naredil to bo imela. Ostalih 74 produktov iz EU trga pa bo verjetno tudi znalo to, ce ne se kaj vec.

S tem se resi vsa vprasanja kaksne moci postavljat, 3kW, 7kW, 11kW, 22kW ter smiselnosti enih in drugih.
Ampak dvomim da bomo mi tu na forumu karkoli rešili ;)
mitjap
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Avto: C-Zero
121
140

Re: Idealna moč javnih polnilnic

OdgovorNapisal/-a mitjap » 07 Mar 2018, 14:53

Tako kot je rekel Matija. Jaz bi še dodal da si lahko uporabnik zmanjša moč polnilne postaje kot je to narejeno pri supernovi na Rudniku in tako sprosti moč ostalim ki bi si želeli polniti s polno močjo (privzeta nastavitev).

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na