Idealna moč javnih polnilnic
Re: Idealna moč javnih polnilnic
Tudi če imajo vsi 100kWh baterijo in naredi povprečni slovenski avto ~24km na dan rabiš ti infrastrukturo predvsem za to povprečje (ali pa malo nad tem). To je pa manj kot 2 uri na schuko.
Naprimer: 5x schuko, 1x 22kw, in pa različne cene da si vsak izbere točno tisto kar rabi.
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/7596
Naprimer: 5x schuko, 1x 22kw, in pa različne cene da si vsak izbere točno tisto kar rabi.
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/7596
Re: Idealna moč javnih polnilnic
V Novi Gorici je polnilna postaja z eno šuko vtičnico priključi in polni, je na PlugShare. Zame skoraj neuporabno ker počasi polni.
Kje bi si želeli da se postavi več šuko ali kamperskih
vtičnic, vam je uporabno polnjenje na 16A enofazno ?
Kje bi si želeli da se postavi več šuko ali kamperskih
vtičnic, vam je uporabno polnjenje na 16A enofazno ?
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Idealna moč javnih polnilnic
Je, ce parkiram za cel dan (beri 8+ ur).N75 napisal/-a:Kje bi si želeli da se postavi več šuko ali kamperskih
vtičnic, vam je uporabno polnjenje na 16A enofazno ?
Ce grem kam za urco dve, bi pa raje videl typ2 22kW (7kW enofazno) al pa CCS 10+ kW.
Re: Idealna moč javnih polnilnic
Povsod kjer obiskovalci prespijo ali so v službi.N75 napisal/-a:Kje bi si želeli da se postavi več šuko ali kamperskih
vtičnic, vam je uporabno polnjenje na 16A enofazno ?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932218
Re: Idealna moč javnih polnilnic
16A: povsod, kjer se pričakuje daljši postanek (nekatere zanimive turistične točke - npr. Bovec in podobno, ko greš splavarit, parkirna mesta kot izhodišča za planinske poti, P+R, služba, vsi hoteli za svoje goste (to bi morali dati kot pogoj za hotel s 3 zvezdicami, za 4 * in več pa vsaj Type 2), ...). Tudi nakupovalni centri, če bi poleg tega ponudili vsaj kakšno Type 2 polnilnico in ne tako, kot v Mariboru, kjer so na voljo zgolj 16A (kot vidim v PlugShare-u).
6A: parkirna mesta na letališčih, ...
6A: parkirna mesta na letališčih, ...
Re: Idealna moč javnih polnilnic
Vsekakor vidim kot eno izmed večjih prednosti EV vozil v primerjavi z ICE, da se avto lahko polni takrat, ko ni v uporabi. Jaz upam, da bodo zadeve šle v to smer in se ne bodo postavljale polnilnice kot "elektro" črpalke (danes bencinske črpalke).
Seveda so/bodo tudi take potrebne vendar te naj bodo potem res hitre (kot Tesla Superchargerji).
Na destinacijah, ki jih zgoraj omenjate pa skladno z namenom lokacije (daljši ali krajši postanki) navadne "šuko" ali pa srednje hitre 22 kW.
Seveda so/bodo tudi take potrebne vendar te naj bodo potem res hitre (kot Tesla Superchargerji).
Na destinacijah, ki jih zgoraj omenjate pa skladno z namenom lokacije (daljši ali krajši postanki) navadne "šuko" ali pa srednje hitre 22 kW.
Re: Idealna moč javnih polnilnic
Potem za počasne polnilnice rabimo nekaj takega kot za avtodome in vtičnice v kampih, lahko kdo prilepi kakšno sliko, da vidimo različne rešitve.
Re: Idealna moč javnih polnilnic
Ti prikljucki so najpogostejsi. Modre so v kampih.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 6 Odgovori
- 263 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Odisej