Ne rabi imeti prednosti. Ne more pa biti tam 3 dni, ker potem zaradi enega, ki si jemlje privilegij, cel kup drugih ne pride na vrsto.darjan napisal/-a:Še enkrat, zakaj bi imel nekdo z 22kw močjo polnjenje pravico nad tistim ki mu polni z 1kw?
Parkiranje != polnjenje.
Idealna moč javnih polnilnic
Re: Idealna moč javnih polnilnic
Re: Idealna moč javnih polnilnic
Na dovod 3x80A brez problema namontiraš 6 22kW polnilnic, s tem ko se več vozil priklopi ustrezno zmanjšuješ tok polnjenja.
Kar si tiče zasedenost polnilnic podpiram plačljivo polnjenje, s tem da se za zaposlene ki 8 ur polnijo, naredi nek mesečni najem, po nižji ceni.
V januarju sem Petrolu plačal 11EUR za polnilnice, februarja nisem polnil.
Kar si tiče zasedenost polnilnic podpiram plačljivo polnjenje, s tem da se za zaposlene ki 8 ur polnijo, naredi nek mesečni najem, po nižji ceni.
V januarju sem Petrolu plačal 11EUR za polnilnice, februarja nisem polnil.
Re: Idealna moč javnih polnilnic
Javne, financiranega iz našega denarja, ne morejo biti plačljive
Lahko se edino naredi omejitev, kot je v MO LJ
Lahko se edino naredi omejitev, kot je v MO LJ
Re: Idealna moč javnih polnilnic
seveda so lahko, tako kot so javna parkirišča lahko plačljiva...u bistvu bi to lahko bil in po moje tudi bo v prihodnosti novi vir prihodka občin!!!darjan napisal/-a:Javne, financiranega iz našega denarja, ne morejo biti plačljive
Lahko se edino naredi omejitev, kot je v MO LJ
Re: Idealna moč javnih polnilnic
Ampak če nekdo plača za parkiranje, potem je lahko tudi cel dan na polnilnici, saj je le-to všteto v ceni.
Edino če se naredi tarifa za parkiranje na parkingu, plus doplačilo za polnjenje.
Poleg tega pa se mora urejevat RFID kartice, katere sedaj na javnih niso potrebne, ker se ne zahteva identifikacija, ker niti ni potrebna, če je zastonj.
Torej same komplikacije bi ustvarili. Naj bodo pač plug n charge, brez RFID, zastonj, omejitev podobno kot MO LJ, pa roka.
Petrol, lidli, in ostali zasebniki, pa naj uredijo kako hočejo in zaračunavajo kako hočejo.
Edino če se naredi tarifa za parkiranje na parkingu, plus doplačilo za polnjenje.
Poleg tega pa se mora urejevat RFID kartice, katere sedaj na javnih niso potrebne, ker se ne zahteva identifikacija, ker niti ni potrebna, če je zastonj.
Torej same komplikacije bi ustvarili. Naj bodo pač plug n charge, brez RFID, zastonj, omejitev podobno kot MO LJ, pa roka.
Petrol, lidli, in ostali zasebniki, pa naj uredijo kako hočejo in zaračunavajo kako hočejo.
Re: Idealna moč javnih polnilnic
Zakaj ne ? Nikoli se nisem slisal, da kar je javno je pa zastonj. Pet nakljucnih primerov:darjan napisal/-a:Javne, financiranega iz našega denarja, ne morejo biti plačljive
Lahko se edino naredi omejitev, kot je v MO LJ
- ceste se financira iz javnega denarja, pa moras dodatno placat tako cestnino kot tudi vinjeto
- parkirna mesta so postavljena iz javnega denarja pa placujemo parkirnino povsod skoraj
- logarska dolina sigurno ni privat pa moras placat vstop z ICE vozilom
- mestni avtobusi so v LJ in po vecini drugih mest za placat pa gre za javno-privatno podjetje, npr LPP
- elektriko tudi placujemo pa vemo kdo je gradi ekolosko sporne, nazadnjaske ter operativno predrage TEŠ bloke, privatni denar sigurno ne
Prej kot bo placljivo, prej bo red. Upam le, da bo cena na pretoceno energijo v povezavi s casom, tako da se ne bo splacalo polnit le tistim z 11kW, 16.5kW ter 22kW
Re: Idealna moč javnih polnilnic
Ko se bo šlo v komercializacijo bo seveda interes investitorja zaračunat čimveč, kar pomeni da bo preferirali da se polnijo Tesle z 100kW, nafilajo čimprej 50kWh, poračunajo 20€, in naslednji avto.
Interes da se polni "šuko" ne bo, ker bo predolgo gor
Interes da se polni "šuko" ne bo, ker bo predolgo gor
Re: Idealna moč javnih polnilnic
Meni je všeč način, kot ga imajo v Italiji na polnilnicah okoli gardskega jezera. Polnjenje je 1€/h. Ko se polnjenje konča ti PP pošlje SMS in avto moraš umakniti v 30 minutah, drugače ti začnejo zaračunavati "parking" tarifo, ki pa je 2€/h. Detajli so na tem linku:
https://www.gardauno.it/en/services/mob ... activation
Pustimo detajle ali je cena prava ali ne. Hočem povedati to, da bi podoben način lahko uvedel tudi Petrol na svojih DC polnilnicah. Se pravi, da bi bil obračun na kWh, ko pa vozilo neha polniti pa naj bo velik znesek za vsako minuto dokler ne umakneš avta. Vem, da je tukaj tudi tehnični problem, ker avti začnejo počasi polniti proti koncu, ko se približuje polni bateriji. To ne vem kako rešiti ampak, kot sem omenil obračun bi moral biti na kWh in potem "denarna kazen", če ne umakneš avta pravočasno - to je edini pošteni princip obračuna in da bo polnilnica prosta tudi za druge.
https://www.gardauno.it/en/services/mob ... activation
Pustimo detajle ali je cena prava ali ne. Hočem povedati to, da bi podoben način lahko uvedel tudi Petrol na svojih DC polnilnicah. Se pravi, da bi bil obračun na kWh, ko pa vozilo neha polniti pa naj bo velik znesek za vsako minuto dokler ne umakneš avta. Vem, da je tukaj tudi tehnični problem, ker avti začnejo počasi polniti proti koncu, ko se približuje polni bateriji. To ne vem kako rešiti ampak, kot sem omenil obračun bi moral biti na kWh in potem "denarna kazen", če ne umakneš avta pravočasno - to je edini pošteni princip obračuna in da bo polnilnica prosta tudi za druge.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Edit: admin, premaknjeni prispevki v bolj ustrezno temo
Rešitev je plačljivo polnjenje, za tiste ki vsak dan polnijo v službi ali ponoči na javni polnilnici, pa nek paket za 40EUR na mesec, in lahko vsak dan ko si v službi polniš 8ur na javni polnilnici .talker2 napisal/-a:Kaj pa tole? Iz Elektro Ljubljana sem dobil informacijo, da so v centru mesta vsak delovnik štiri BEV vozila, ki se premeščajo iz ene polninice na drugo in potem na tretjo v bližini. Jih "lahko sledijo" ko se prijavljajo na polnilnicah. Kakšna je pa to higiena uporabe polnilic? Temu se reče zloraba brezplačnega parkirnega mesta, ko si v službi. Ko mine 3 ure pa prestaviš avto, ki je verjetno že poln na drugo bližnjo polnilnico. In čez 3 ure še na tretjo. Easy life... In tudi v tem primeru ne more nihče polniti, ki nujno rabi. Tako, da niso samo PHEVi v igri. Boste morali malo tudi med BEVi najprej pomesti...Sem naletel na priklopljenega hibrida, ki je cel dan zasedal polnilnico s tisto svojo fajercajh baterijo.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Za 40 € na mesec naj dajo šuko vtičnico ne pa javno polnilnico za 8 ur/delovni dan...N75 napisal/-a:Rešitev je plačljivo polnjenje, za tiste ki vsak dan polnijo v službi ali ponoči na javni polnilnici, pa nek paket za 40EUR na mesec, in lahko vsak dan ko si v službi polniš 8ur na javni polnilnici .talker2 napisal/-a:Kaj pa tole? Iz Elektro Ljubljana sem dobil informacijo, da so v centru mesta vsak delovnik štiri BEV vozila, ki se premeščajo iz ene polninice na drugo in potem na tretjo v bližini. Jih "lahko sledijo" ko se prijavljajo na polnilnicah. Kakšna je pa to higiena uporabe polnilic? Temu se reče zloraba brezplačnega parkirnega mesta, ko si v službi. Ko mine 3 ure pa prestaviš avto, ki je verjetno že poln na drugo bližnjo polnilnico. In čez 3 ure še na tretjo. Easy life... In tudi v tem primeru ne more nihče polniti, ki nujno rabi. Tako, da niso samo PHEVi v igri. Boste morali malo tudi med BEVi najprej pomesti...Sem naletel na priklopljenega hibrida, ki je cel dan zasedal polnilnico s tisto svojo fajercajh baterijo.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Če gledamo idejo elektromobilnosti kot nekaj pozitivnega za vse,darjan napisal/-a:Edina rešitev je, da se pač oddaljimo od ideje "polnilnica za vsakim voglom" in da se pač organizira polnilnice v smislu bencinskih postaj. 500kw, napolnjeno takoj, drugo pač polni doma, čez noč, na 3kw.
je lažje narediti EV parkinge za daljši čas parkiranja (čas službe ipd.),
ki ne zahtevajo dragih trofaznih 22kW type2 polnilnic zadostuje navaden šuko ali enofazni type2...
primer: https://e360.yale.edu/features/with-nor ... c-vehicles
V tem trenutku je pri nas registriranih 1150 električnih avtomobilov fizičnih oseb, mi pa kompliciramo in kompliciramo - v ne tako daljni bodočnosti pa bomo vsi davkoplačevalci drago plačevali EU kazni, ker bo EV na naših cestah premalo :/
Soul EV believer
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Tisti ki nima možnosti polnjenja doma, je čist uporabno polnjenje v času službe 8 ur na javni polnilnici 22kW, npr za Ljubljano.
Tisti ki zagovarjate šuko vtičnico je to korak nazaj.
Tisti ki zagovarjate šuko vtičnico je to korak nazaj.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Je pa iluzorno pričakovat, da bo v slo kmalu kot na gornji sliki. In zakaj bi zasedal polnilnico 8 ur, če je avto poln v štirih. Potem naj postavijo povsod tahitre in se bodo avtomobili polnili 1 uro parkirali pa 7. Ni glih logično.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
N75 napisal/-a:Tisti ki nima možnosti polnjenja doma, je čist uporabno polnjenje v času službe 8 ur na javni polnilnici 22kW, npr za Ljubljano.
Tisti ki zagovarjate šuko vtičnico je to korak nazaj.
Zakaj korak nazaj? Napisal si 8 ur... V tem času se na 12 amp nafilaš kr precej... Računaj kolko stane polnilnica 22kW in imaš 2 parkirna/polnilna mesta ali pa recimo ~8 parkirnih mest s šuko - mislim, da je šuko fejst cenejš... Se pravi filaš 2 avta ali pa 8... velika razlika.
Res ne razumem logike zakaj bi rabil 8 ur zasedat polnilno mesto, če si poln veliko prej na 22kW polnilnici... mogoče bi pa vmes še kdo polnil pa potem ne more...
Re: Zaparkirana polnilna mesta
jaz bi bil načeloma za takšna parkirna mesta, samo namesto šuko bi vseeno raje videl type 2 priklop, pa sistem zaklepa kabla.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Šuko ni primeren vtikač za polnjenje. Če že, naj bo Type2 16A. Ja je malo dražji, ampak veliko bolj primeren/pripraven.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Meni je šuko premalo za moj čas v službim za večino bi pa bilo res dovolj. Bo pa počasi potrebno pozabit na zastonj polnjenja, ker po moje ne bo veliko podjetij, ki bodo za zaposlene zagotavljale rezervirana polnilna mesta s polnilno infrastrukturo...
Čeprav če malo premislim, se s tem lahko reši problem električnih avtomobilov v mestih/blokih ki nimajo možnosti polnit doma in tudi strošek je manjši kot zvišanje plače in lahko predstavlja nek dodatni bonus za delavca.
Čeprav če malo premislim, se s tem lahko reši problem električnih avtomobilov v mestih/blokih ki nimajo možnosti polnit doma in tudi strošek je manjši kot zvišanje plače in lahko predstavlja nek dodatni bonus za delavca.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Pogledi so razlicni, zato tudi nismo vsi obleceni enako in nimamo vsi enakega fička.
Resitev je kombinacija vsega: hipoteticna parkirna hisa recimo v centru ljubljane pod kongresnim trgom:
150x3.6kW Schuko
10x22kW Type2
2x350kW CCS
Vsak bo priklopil na to kar mu ustreza, tisti v sluzbah zraven vemo na kaj bodo polnili, tisti ki gredo nekam v okolici na kafe ali kosilo ali v trgovino tudi vemo kam bodo priklopili, tisti ki pa ve da cez slabe pol ure siba v Milano ter ima zal 22% SoC tudi vemo kam bo priklopil.
& v napacni temi smo
Resitev je kombinacija vsega: hipoteticna parkirna hisa recimo v centru ljubljane pod kongresnim trgom:
150x3.6kW Schuko
10x22kW Type2
2x350kW CCS
Vsak bo priklopil na to kar mu ustreza, tisti v sluzbah zraven vemo na kaj bodo polnili, tisti ki gredo nekam v okolici na kafe ali kosilo ali v trgovino tudi vemo kam bodo priklopili, tisti ki pa ve da cez slabe pol ure siba v Milano ter ima zal 22% SoC tudi vemo kam bo priklopil.
& v napacni temi smo
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Absolutno se strinjam...CRF napisal/-a:Šuko ni primeren vtikač za polnjenje. Če že, naj bo Type2 16A. Ja je malo dražji, ampak veliko bolj primeren/pripraven.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Kakorkoli, Type2, CEE3, Schuko... nekaj z nizko priklopno mocjo
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 6 Odgovori
- 259 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Odisej