davrog10 napisal/-a:Na Rečici ob Savinji pri osnovni soli stoji implerina polnilnica cca pol leta, mogoce malo manj. Aktivira se preko smsa. Polnilnica dela cca nekaj 10min, potem pa se popolnoma izklopi kot bi sla varovalka. Zadeva veckrat ponovljena. Se nikoli nisem napolnil vec kot za 20%.
Type2
Nissan leaf 2018
Si pa vstrajen.
Tista ki mene 1x pusti na cedilu gre takoj iz seznama dol. Avtocestni kriz je z DC sedaj predobro pokrit, da bi se mi splacalo s takimi ukvarjat. Sama slaba volja. Za brezveze.
Jaz sem na Implerini polnilnici sedaj polnil 2x in obakrat ni delala. V Žužemberku sploh ni nikakor zalaufala, v Trebnjem pa je, vendar jo je po dobri minuti vrglo ven. Tako, da so moje izkušnje s temi polnilnicami na žalost slabe. Imajo pa ustrežljiv support, ki se trudi pomagati, vendar ne morejo narediti čudeža na daljavo, če je nekaj hudo narobe na sami polnilnici.
davrog10 napisal/-a:Na Rečici ob Savinji pri osnovni soli stoji implerina polnilnica cca pol leta, mogoce malo manj. Aktivira se preko smsa. Polnilnica dela cca nekaj 10min, potem pa se popolnoma izklopi kot bi sla varovalka. Zadeva veckrat ponovljena. Se nikoli nisem napolnil vec kot za 20%.
Type2
Nissan leaf 2018
Si pa vstrajen.
Tista ki mene 1x pusti na cedilu gre takoj iz seznama dol. Avtocestni kriz je z DC sedaj predobro pokrit, da bi se mi splacalo s takimi ukvarjat. Sama slaba volja. Za brezveze.
Zelo mi je pri roki, pa sem si rekel, da bi šel tolikokrat da si odplačam obični skiro.
To se zdaj gotovo ne bo zgodilo, saj menim da bi bolj škodoval bateriji kot odplačal skiro.
@davrog10
Ali si kontaktiral Implero vsakic, ko si imel tezavo?
Ce sem v kraju, kjer so Implera polnilnice in se dlje casa zadrzujem, vedno priklopim EV (na njih nisem pogosto) in ce nastopi tezava jih takoj kontaktiram. Ponavadi se tezava resiti takoj (na daljavo), ce se pa slucajno ne da resiti na daljavo pa v kratkem casu tezavo odpravijo. En primer. V soboto sem priklopil ZOE na Implera polnilnico v Radmirju pri gasilskem domu. Po 10min polnilnico vrze ven. Poklicem v Implero. V 20min je bil serviser pri polnilnici. Napaka je bila, da je narocnik hotel imeti 3x30A polnilnico in Implera je polnilnico nastavila na 3x30A. Tezava pa je bila, da so na razpolago samo 3x20A varovalke, ki so v gasilskem domu. Implera je naredila napako, ker ni preverila razpolozljive varovalke in ker je testirala z Ioniqom, ki ima 1 fazni polnilec in je 20min brez problema polnilo. Ko smo pa priklopi ZOE je pa nastopila tezava. Sedaj dela vredu ampak ne vec kot 3x16A. Jo bom mogoce bolj pogosto koristil, ampak vseeno z rahlim nezaupanjem.
robertto napisal/-a:@davrog10
Ali si kontaktiral Implero vsakic, ko si imel tezavo?
Ce sem v kraju, kjer so Implera polnilnice in se dlje casa zadrzujem, vedno priklopim EV (na njih nisem pogosto) in ce nastopi tezava jih takoj kontaktiram. Ponavadi se tezava resiti takoj (na daljavo), ce se pa slucajno ne da resiti na daljavo pa v kratkem casu tezavo odpravijo. En primer. V soboto sem priklopil ZOE na Implera polnilnico v Radmirju pri gasilskem domu. Po 10min polnilnico vrze ven. Poklicem v Implero. V 20min je bil serviser pri polnilnici. Napaka je bila, da je narocnik hotel imeti 3x30A polnilnico in Implera je polnilnico nastavila na 3x30A. Tezava pa je bila, da so na razpolago samo 3x20A varovalke, ki so v gasilskem domu. Implera je naredila napako, ker ni preverila razpolozljive varovalke in ker je testirala z Ioniqom, ki ima 1 fazni polnilec in je 20min brez problema polnilo. Ko smo pa priklopi ZOE je pa nastopila tezava. Sedaj dela vredu ampak ne vec kot 3x16A. Jo bom mogoce bolj pogosto koristil, ampak vseeno z rahlim nezaupanjem.
Klical sem jih samo 1x, na nedeljo popoldan a se ni nihče javil. Sem pa sporočil težavo na občino danes in bodo oni naprej urejali z izvajalcem. Jaz tudi sumim na varovalko, ker je bila polnilnica povsem mrtva - je ona z reklamnim LCDjem. Dvomim pa da je že kdo drug preizkusil ostale 3 (brinečev mlin, gostišče atelšek ter kamp Menina - ta bo prišla še najbolj prav).
Polnilnice, ki se postavlja za pravno osebo postavijo tako, da ne naredijo osnovnih meritev moci prikljucka ? Kje so sele meritve, ki jih je recimo veckrat omenil Argo glede varnosti ? Ce ne naredijo osnovne domace naloge, lahko sklepamo da naredijo naslednje ?
*edit*: ce bo to bral in komentiral kdo iz Implere / Zadihaj, naj prosim prebere se moje vprasanje na sredini prejsnje strani (post s sliko polnilnice v Trzinu).
matija napisal/-a:Polnilnice, ki se postavlja za pravno osebo postavijo tako, da ne naredijo osnovnih meritev moci prikljucka ? Kje so sele meritve, ki jih je recimo veckrat omenil Argo glede varnosti ? Ce ne naredijo osnovne domace naloge, lahko sklepamo da naredijo naslednje ?
*edit*: ce bo to bral in komentiral kdo iz Implere / Zadihaj, naj prosim prebere se moje vprasanje na sredini prejsnje strani (post s sliko polnilnice v Trzinu).
Tako firmo bi blo treba sankcionirat in zapret v trenutku.
Glede na moje izkušnje z elektro projektanti se ne čudim tem težavam. Večina ko mora nekaj sprojektirati ne preveri priključnih moči in kar sklepa da je OK. Kot da bi gradbenik šel na stanovanjsko stavbo postavit 3 štuke in nebi preveril statike obstoječe hiše. Meni nezaslišano. In nato še dogaja, da ven letijo pancerke ali pa še kaj hujšega.
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Če se ne motim, je v Kidričevem, pri restavraciji Pan, polnilnica Zavoda Zadihaj. Tudi nalepka je gor, da je projekt delno sofinanciran iz evropskih sredstev. Je pa to tista "grda" rjava škatla z velikim LCD na pročelju.
No..danes sem tam in je gor na A4 listu napisano "Uporaba polnilnih postaj samo za goste vitala". Enako tudi na sosednjih Teslinih polnilnicah.
Kar me malo preseneče in dvomim, da lahko gostilna kar tako, na lastno pest, tako odloči.
Seveda je lahko povsem privat.
Če so pa za elektro polnilnico dobili javna sredstva, je pa treba pogledati, kaj se skriva odzadaj, kake zaveze se zapisane noter.
Drugače se pa tudi meni zdi nesramno, da so mnogi vozniki EVjev, postali podobno nesramni, kot vozniki kamperjev. Oni bi se tudi kar vsepovprek priklapljali na elektriko in vodo, ki jo plačuje nekdo privat. Isto kot turisti iz avtobusov, ki kar parkira pred privat oštarijo, oni bi pa samo šli scat in srat, brez da bi cent potrošili v oštariji.
darjan napisal/-a:Če se ne motim, je v Kidričevem, pri restavraciji Pan, polnilnica Zavoda Zadihaj. Tudi nalepka je gor, da je projekt delno sofinanciran iz evropskih sredstev. Je pa to tista "grda" rjava škatla z velikim LCD na pročelju.
No..danes sem tam in je gor na A4 listu napisano "Uporaba polnilnih postaj samo za goste vitala". Enako tudi na sosednjih Teslinih polnilnicah.
Kar me malo preseneče in dvomim, da lahko gostilna kar tako, na lastno pest, tako odloči.
Ali?
Ma jaz ne jebem. Če je javno dostopna bom polnil kjer je meni volja. Če ima pa kdo težavo pa jo lahko rešiva v stotinki sekunde. Se glede polnjenje sploh ne pogajam z nikomer.
Kaj pa narediš če ti "lastnik" polnilnice z lastnim vozilom zaseda in s tem onemogoča polnjenja?
darjan napisal/-a:Če se ne motim, je v Kidričevem, pri restavraciji Pan, polnilnica Zavoda Zadihaj. Tudi nalepka je gor, da je projekt delno sofinanciran iz evropskih sredstev. Je pa to tista "grda" rjava škatla z velikim LCD na pročelju.
No..danes sem tam in je gor na A4 listu napisano "Uporaba polnilnih postaj samo za goste vitala". Enako tudi na sosednjih Teslinih polnilnicah.
Kar me malo preseneče in dvomim, da lahko gostilna kar tako, na lastno pest, tako odloči.
Ali?
Ma jaz ne jebem. Če je javno dostopna bom polnil kjer je meni volja. Če ima pa kdo težavo pa jo lahko rešiva v stotinki sekunde. Se glede polnjenje sploh ne pogajam z nikomer.
Kaj pa narediš če ti "lastnik" polnilnice z lastnim vozilom zaseda in s tem onemogoča polnjenja?
Ogo napisal/-a:Seveda je lahko povsem privat.
Če so pa za elektro polnilnico dobili javna sredstva, je pa treba pogledati, kaj se skriva odzadaj, kake zaveze se zapisane noter.
Drugače se pa tudi meni zdi nesramno, da so mnogi vozniki EVjev, postali podobno nesramni, kot vozniki kamperjev. Oni bi se tudi kar vsepovprek priklapljali na elektriko in vodo, ki jo plačuje nekdo privat. Isto kot turisti iz avtobusov, ki kar parkira pred privat oštarijo, oni bi pa samo šli scat in srat, brez da bi cent potrošili v oštariji.
Če je v privat lasti te lahko odžene samo v primeru če je dostop fizično onemogočen in ustrezno označen. Če je polnilnica na javnem mestu imajo do nje vsi dostop.
darjan napisal/-a:Če se ne motim, je v Kidričevem, pri restavraciji Pan, polnilnica Zavoda Zadihaj. Tudi nalepka je gor, da je projekt delno sofinanciran iz evropskih sredstev. Je pa to tista "grda" rjava škatla z velikim LCD na pročelju.
No..danes sem tam in je gor na A4 listu napisano "Uporaba polnilnih postaj samo za goste vitala". Enako tudi na sosednjih Teslinih polnilnicah.
Kar me malo preseneče in dvomim, da lahko gostilna kar tako, na lastno pest, tako odloči.
Ali?
Ma jaz ne jebem. Če je javno dostopna bom polnil kjer je meni volja. Če ima pa kdo težavo pa jo lahko rešiva v stotinki sekunde. Se glede polnjenje sploh ne pogajam z nikomer.
Kaj pa narediš če ti "lastnik" polnilnice z lastnim vozilom zaseda in s tem onemogoča polnjenja?
Če je lastnik niti ne bom poizkušal tam polnit ker ni javno ali pa moje.
Ravno obratno. Polnilnica je javna. Stoji pred lokalom, katere lastnik lokala si je polnilnico prilastil. Dobil sredstva od občine in postavil polnilnico. Kupil dva Kangooja za razvoz hrane in s tem zasedal polnillnico po cele dneve. Elektriko seveda, plača občina.
Dobro pokoriščen javni denar.
Sem bil tam na Vrhniki prejsnji teden. En Kangoo je "zadihal", drugega pa je polnil iz lastne gostilne. Tako da na schuko nisem priklapljal In tako je bilo celotno dopoldne, tam je stal in se verjetno niti ni polnil, Teo-va aplikacija je javljala da je polnilnica prosta ...