Petrol polnilnice

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina :)
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1772
Avto: EV Kona 64
1777
1453

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 13 Feb 2020, 16:41

Petrol je napisal/-a:
Spoštovani,

način polnjenja baterije električnega vozila določa vozilo samo, polnilnici javlja status baterije in polnilnica skladno temu nastavlja/omejuje napetost in tok polnjenj.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Lep pozdrav,

Team e-mobilnost
Petrol d.d., Ljubljana



Petrol vprašanje za vas:

A si ne delate škode s takim odgovorom? Vi kot ponudnik bi morali tako navedbo stranke vzeti resno in iti potestirate te polnilnice tako z Leafom, ki ima chademo in hkrati še z drugim EV na CCS in nato stranki pojasniti vzrok. To da avtomatično krivdo zvrnete na vozilo ni v skladu z dobro poslovno prakso. Sam redko polnim drugje kot doma, lahko pa razumem lastnike z manjšimi baterijami, da jim je vsak kW pomemben.

Za dober marketing bi jaz nezadovoljno stranko povabil zraven in spucal to neznanko, razen če kaj res skrivate v ozadju?
prgrmr, Simon, bostjan, crunchy, vitro, prijazen, matija, Robie, kt57, ixi
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3425
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3938
5053

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a matija » 13 Feb 2020, 22:11

Stvar je enostavna, na dolocenih lokacijah imajo max 108A, na drugih 120A. Obracunavajo pa oboje po ceniku >22kW.

Ocitno lahko... ali pac - tudi tiste postavljene s SODO?
SimonZed, FV-EV
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
alfy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 187
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
101
69

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a alfy » 16 Feb 2020, 21:26

bostjan je napisal/-a:Spoštovani Petrol,

Včerajšnje polnjenje na BS BARJE SEVER bolj izčrpno.
Posnetek zaslona Leaf Spy, aplikacija si ne izmišljuje podatkov, ne dela nobenih izračunov temveč le prikaže podatke ki jih preko OBD2 "prebere" iz avtomobilske elektronike.
Torej pri temperaturi baterije merjeno na treh mestih 20.2, 20.8 in 17.7 °C
Tok polnjenja 108A (namesto 120A)
Moč 40,2 kW (- 4,6 kW)

Priponka Screenshot_2020-02-05-23-07-44.png ni več na voljo


Posnetek zaslona OneCharge preden sem končal s polnjenjem. (OneCharge ne podpira sukanje zaslona)
Moč polnjenja prikazana na OneCharge je skoraj identična Leafovi "ne certificirani" kalkulaciji. (večkrat preverjeno)

Priponka Screenshot_2020-02-05-23-08-45.png ni več na voljo


Račun polnjenja (pdf) priložen, kot dokaz da sem bil res tam...




Vaš prvi odgovor je bil, citiram: nazivna moč DC priključka (CHAdeMO ali CCS) na SODO (EFACEC) polnilnicah je največ 50kW. Na vseh omenjenih lokacij je zakupljena maksimalna ali celo višja moč, kot je potrebna za priključek oziroma celotno polnilnico. Polnilnica tako lahko iz omrežja črpa vso potrebno energijo brez omejitev.
Sedaj pa pravite, citiram: - vhodna moč polnilnice je omejena in odvisna od napetosti omrežja. Prav tako maksimalna izhodna moč. Torej, če ni moči na vhodu, je tudi ni na izhodu.
Torej priznate, da se na nekaterih polnilnicah polni počasneje in na vseh teh polnilnicah, ki polnijo počasneje (108A) ponoči, podnevi, med tednom, za vikend... je enak padec vhodne napetosti, oz. padec "moči" elektrodistribucije, nekaj sto metrov stran pa deluje normalno!?
Ali mi lahko prosim posredujete podatek, kdo vzdržuje konkretno polnilnico na BS BARJE?

Hvala in lep pozdrav, Boštjan


Danes se jaz probal na Barju CCS in je šlo do 45.3kW
36% baterije.
Kak kW po občetku premalo.
Priponke
Screenshot_20200216_184624_si.petrol.onecharge.jpg
SimonZed
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 243
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
243
198

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a EVH » 18 Feb 2020, 12:29

Danes polnil na Petrol Barje 45 do 46 kw
Baterija 14stC na začetku. Čeprav pri ioniqu 28 temp baterije ne vpliva na moč polnjenja.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 764
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
869
1795

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 19 Feb 2020, 11:47

Efacec polnilnice ne bodo praktično nikoli polnile z nazivno močjo, saj imajo tokovno omejitev na 120 A.
Ko bo aku bolj poln, bo napetost višja in posledično moč polnjenja - dokler ne začne zavirati polnjenje avto!

Delta, po drugi strani, pa da od sebe več kot 120 A in (vsaj Ioniqa) od 3% naprej pa vse do 79% polni praktično s 50 kW. Toliko sem pač testiral :)

Samo za info :D
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1772
Avto: EV Kona 64
1777
1453

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 19 Feb 2020, 12:11

Potem bi bilo smiselno pogledati ali je razlog proizvajalec polnilnic v teh primerih, ko nekje polni z 20% manjšo močjo in če je temu tako, bi moral Petrol napisati, da je moč na teh polnilnicah 42kW in ne 50kW. Če pa se ta razlika dogaja pri istem proizvajalcu pa to potem ni razlog temu kar je tu govora.
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 139
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
55
98

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a prgrmr » 19 Feb 2020, 12:15

FV-EV je napisal/-a:Potem bi bilo smiselno pogledati ali je razlog proizvajalec polnilnic v teh primerih, ko nekje polni z 20% manjšo močjo in če je temu tako, bi moral Petrol napisati, da je moč na teh polnilnicah 42kW in ne 50kW. Če pa se ta razlika dogaja pri istem proizvajalcu pa to potem ni razlog temu kar je tu govora.

Koliko bi naj sploh bila maksimalna napetost in tok pri 50-kilovatnih polnilnicah? Sem mislil, da 400 V in 125 A. Ti si 42 kW dobil s 350 V. Če bi jih bilo 400, bi bilo še vedno 48 kW.
Upup
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 254
Kraj: Kranj
Avto: E-up
133
9

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Upup » 19 Feb 2020, 12:30

Avto je tudi razlog. Našega starega upa je polnilo blizu 50kW, novega golfa mislim da nikjer ne pride čez 40kW
Vremenko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 183
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Kona EV
120
372

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a Vremenko » 19 Feb 2020, 12:50

Jaz sem včeraj s Kono testiral Petrolove polnilnice Tepanje, Mb Vzhod in Dobrenje, nekaj dni nazaj še staro polnilnico na Lopati ter polnilnico v BTC-ju v Lj. Po Torque Pro na vseh tok na CCS okoli 124, 125 A.

Mora pa valda biti baterija dovolj ogreta in SOC dovolj nizek.

Seveda pa pri SOC 30% nisem dobival 50 kW, ampak okolin 44, 45, saj je bila napetost moje baterije okol 360 V. Samo to je seveda moj problem oz. problem avta, pri 400V bi dobival točno 50kW. Tako, da te Petrolove, "ne delta", polnilnice imajo vsaj prek CCS max 125A in max 400V, če delajo OK.

Delta pa so s strani Petrola omejene na moč 50 kW, zato polniš z večjim tokom kot 125A in vsaj s Kono manjšo napetostjo kot 400 V. Tako da se bolj splača polnit na delta glede na časovno obračunavanje :)
SimonZed
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1772
Avto: EV Kona 64
1777
1453

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 19 Feb 2020, 12:58

prgrmr je napisal/-a:
FV-EV je napisal/-a:Potem bi bilo smiselno pogledati ali je razlog proizvajalec polnilnic v teh primerih, ko nekje polni z 20% manjšo močjo in če je temu tako, bi moral Petrol napisati, da je moč na teh polnilnicah 42kW in ne 50kW. Če pa se ta razlika dogaja pri istem proizvajalcu pa to potem ni razlog temu kar je tu govora.

Koliko bi naj sploh bila maksimalna napetost in tok pri 50-kilovatnih polnilnicah? Sem mislil, da 400 V in 125 A. Ti si 42 kW dobil s 350 V. Če bi jih bilo 400, bi bilo še vedno 48 kW.


Jaz zelo redko polnim in nimam OBD, tako da je moj post bil mišljen na tega uporabnika:
bostjan je napisal/-a:Spoštovani Petrol,

Včerajšnje polnjenje na BS BARJE SEVER bolj izčrpno.
Posnetek zaslona Leaf Spy, aplikacija si ne izmišljuje podatkov, ne dela nobenih izračunov temveč le prikaže podatke ki jih preko OBD2 "prebere" iz avtomobilske elektronike.
Torej pri temperaturi baterije merjeno na treh mestih 20.2, 20.8 in 17.7 °C
Tok polnjenja 108A (namesto 120A)
Moč 40,2 kW (- 4,6 kW)
giotto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 590
449
634

Re: Petrol polnilnice

OdgovorNapisal/-a giotto » 19 Feb 2020, 13:56

Vremenko je napisal/-a:Jaz sem včeraj s Kono testiral Petrolove polnilnice Tepanje, Mb Vzhod in Dobrenje, nekaj dni nazaj še staro polnilnico na Lopati ter polnilnico v BTC-ju v Lj. Po Torque Pro na vseh tok na CCS okoli 124, 125 A.

Mora pa valda biti baterija dovolj ogreta in SOC dovolj nizek.

Seveda pa pri SOC 30% nisem dobival 50 kW, ampak okolin 44, 45, saj je bila napetost moje baterije okol 360 V. Samo to je seveda moj problem oz. problem avta, pri 400V bi dobival točno 50kW. Tako, da te Petrolove, "ne delta", polnilnice imajo vsaj prek CCS max 125A in max 400V, če delajo OK.

Delta pa so s strani Petrola omejene na moč 50 kW, zato polniš z večjim tokom kot 125A in vsaj s Kono manjšo napetostjo kot 400 V. Tako da se bolj splača polnit na delta glede na časovno obračunavanje :)


Kako pa veš katera je katera?

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na