Možnosti polnjenja doma

O tem kako polnite svoj EV doma
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 518
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
288
25

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 16 Mar 2016, 13:18

ok, dodam še prispevek za SPTE in OVE... 7,39€ pa še nisem na zgornjih cifrah, ti dve postavki sta pa tudi edini, ki upoštevata moč.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2579
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1117
1467

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Mar 2016, 13:25

Drejchi je napisal/-a:ok, dodam še prispevek za SPTE in OVE... 7,39€ pa še nisem na zgornjih cifrah, ti dve postavki sta pa tudi edini, ki upoštevata moč.

+DDV si pa tam tam.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 335
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
155
71

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a N75 » 16 Mar 2016, 19:38

matija je napisal/-a:Stevilke so res malo cudne, najbolj bistveno in relevantno za vecino je tole na kratko:
- 7kW (3x20A ponavadi) = baseline za vecino nas
- 10kW (3x25A ponavadi) = 65€ doplacila letno
- 22kW (3x32A ponavadi) = 330€ doplacila letno

Tako cez palec, kratko in jedrnato :)
Ko bo pri hisi drugi EV se bo verjetno polnil ali trofazno z majhnimi vrednostmi (npr 3x5A, 3x6A, 3x7A...) ali pa bo enofazno 16A. Bom pa takrat iz sigurnosti dvignil zunanje varovalke iz 3x20A na 3x25A.

Dvomim da kadarkoli odtehta teh 330€ za 3x32A. To je 5-6 tankov nafte oziroma ~5000 traktorskih kilometrov — samo na obracunski moci, brez dejanske elektrike.


Izračun za doplačila je točen.

Minimalni tok po EVSE je 6A

Dva avtomobila brez problemov lahko polniš na 3x25 vsak po 3x8A
ali vsak 3x16A pa nek časovni multipleks

Tesla se polni na 3x16A 9 ur
DeLonghi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 70
125
0

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a DeLonghi » 01 Okt 2016, 13:21

Stare Tesle so delale na 3x32 amp, sedaj so 3x25 amp.

Tako, da se je dalo nafilat Teslo v 4.5 ure, seveda, ce si doma imel dovolj amps.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2579
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1117
1467

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a CRF » 06 Okt 2016, 11:48

edit: admin, debata premaknjena v ustrezno temo

@pirpy je preizkusil in pravi da se Zoe veselo polni vse od 3x6A dalje, kar je sprejemljiva obremenitev za praktično vsako hišo.

Sicer pa, doma res redko rabiš "hitro" polnjenje. Za ćez noč je pa vsak enofazni polnilec dober.

Renaultov 22kW AC polnilec blesti predvsem na javnih polnilnicah, ker imam tako praktično celo Slovenijo posejano s "fast chargerji" :) Kjerkoli se ustavimo je baterija 100% polna v dobre pol ure.
robert, instrukcije
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 335
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
155
71

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a N75 » 06 Okt 2016, 12:12

robert je napisal/-a:Če bi dali vsaj 11kW polnilec, bi bilo tudi sprejemljivo. Tako pa zaenkrat delajo avto za Kalifornijo in tam nimajo treh faz :(

3fazno polnenje pride zelo fino na polnilnih postajah.
Kako se pa to obnese doma? Jaz imam glavno varovalko 3x 20A in če priklopim nekaj 3x16A, mi zelo malo ostane za ostale aparate. Me prav zanima kako se doma polnejo lastniki ZOEjov, ki imajo trenutno edini 3 fazno polnenje?


Za domačo rabo zadostuje 11kW, 22kW polnilec je najbolj uporaben za javne polnilne postaje 22kW.

3x20A lahko nadgradiš na 3x25A za 5,50EUR več na mesec.
Tudi 20A varovalko malo več lahko obremeniš kot 20A glej graf
http://www.eti.si/images/product_db/levels/sl-SI/1533_TD.pdf
matija, robert
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1304
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
783
1500

Re: e-Golf - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 06 Okt 2016, 12:18

N75 je napisal/-a:
robert je napisal/-a:Tudi 20A varovalko malo več lahko obremeniš kot 20A glej graf
http://www.eti.si/images/product_db/levels/sl-SI/1533_TD.pdf


Ja tole zelo drzi :) Se moja izkusnja, ko sem doma montiral notranje 3xB20A ki sem jih zelel imeti zaradi varnosti. Sem eno fazo v casu testiranja obremenil z 29A - 35A. Obremenitev je izmenicno preklapljala, kot se je vklapljala mikrovalovka ki ne deluje zvezno. Zvezna pa sta bila pecica in najvecja indukcijska plosca. Torej nekje ~32A. Notranja B20A je odklopila po priblizno 4 minute ~160% obremenitve, preden je odklopila zunanja pancerka 20A.
Damijan, robert
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
273
258

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a robertto » 14 Avg 2017, 22:41

Sem prebral že ves forum in nisem prišel do zaključka katera domača polnilna postaja bi bila primerna za polnenje KIA SOUL in da bi bila ugodna cena. Zraven bi bilo fajn, če bi bila še šuko vtičnica za mojega Twizyja in če bi bilo nujno, da bi se lahko polnila oba hkrati.
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 552
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
623
402

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a robert » 15 Avg 2017, 09:06

Če res želiš polnilnico, potem pojdi v Metron k Andreju in si kupi stebriček z vtičnico ali kablom + šuko vtičnico.
Lahko izbereš tudi kako stensko varinato.
Jaz pa vseeno ne vidim neke potrebe po polnilnici. Na steno namontiraj CEE16A (kemperski vtičnico) ali močnejšo CEE32A in si kupi mobilno polnilnico. Tudi to dobiš v Metron-u. lahko pa seveda kje drugje.
Zadeva je dokaj praktična...
1)ne polniš vedno doma in je super, da imaš s seboj prenosno polnilnico, sploh tako, s katero lahko polniš z željeno močjo.
ta od Metron-a se lahko nastavi na 6-8-10-14-16-20-25-32A ... potrebuješ enofazno.
se mi je zgodilo v nekem kampu ob Soči, da je bilo 10A preveč in sem moral spustiti na 8A, ni veliko ampak je bilo zadosti za pridet nazaj čez Vršič
2) tudi doma ni vedno potrebe po največjem odjemu za avto ... sploh če boš poleg še polnil Twizija 10+10A je že 20A
ne vem kako je obremenjena ta faza, ampak redko je čist prazna.
in ko ne boš polnil Twizija, pa lahko Soula polniš 16 ali 20 mogoče celo 25A, če je možno. S fiksno polnilnico je to težje izbirat, najmanj kar je jo treba fizično odpret in nekako prenastavit. Na mobilnih polnilnicah je vsa zadeva v ročki.

Tudi jaz sem pred nakupom in na začetku mislil, da rabim polnit z nevem kako močjo.
Sedaj pa imam zaradi komoditete, na steni privijačen orginalni Kia polnilec s kablom, ki polni max 10A. Ugotovil sem, zadostuje za 95% polnenj. Če je batertija nad 35%, jo vedno lahko v cenejšem obračunskem obdobju napolnim s tem, če je pa manj, pa iz prtljažnika vzamem to mobilno polnilnico... kar pa se ne zgodi pogosto.
Bsheep, robertto
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 299
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
351
289

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a mkonci » 15 Avg 2017, 13:45

robert je napisal/-a:Tudi jaz sem pred nakupom in na začetku mislil, da rabim polnit z nevem kako močjo.
Sedaj pa imam zaradi komoditete, na steni privijačen orginalni Kia polnilec s kablom, ki polni max 10A. Ugotovil sem, zadostuje za 95% polnenj. Če je batertija nad 35%, jo vedno lahko v cenejšem obračunskem obdobju napolnim s tem, če je pa manj, pa iz prtljažnika vzamem to mobilno polnilnico... kar pa se ne zgodi pogosto.


O kakšni mobilni polnilnici je tu govora? kako to izgleda?
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 547
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
374
217

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 15 Avg 2017, 14:16

haha primer :
http://eauto.si/metron-shop/?product=type1cee-32a-1-phase-carrier-case-test

Navaden kabel ta je za Leaf ali Soul ... Gor na konektorju stelas ampere od 6amp do 32amp... plus nabavis si konektorje/adapterje in povnis kjer hoces z kokr hoces moci in se sabo peljes...
timo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 64
Kraj: Koper
Avto: Hyundai IONIQ
65
226

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a timo » 15 Avg 2017, 15:42

Bsheep je napisal/-a:haha primer :
http://eauto.si/metron-shop/?product=type1cee-32a-1-phase-carrier-case-test

Navaden kabel ta je za Leaf ali Soul ... Gor na konektorju stelas ampere od 6amp do 32amp... plus nabavis si konektorje/adapterje in povnis kjer hoces z kokr hoces moci in se sabo peljes...


Če prav razumem, lahko imaš fixno doma na kablu(Metron, Kia, Tesla..) ali mobilno (Metron kabelsko-kot opisano) vedno s seboj!??
Če to drugo!? Potem zmaga mobilna- kot pri telefonih napram žici! Pravilno?? :)
Lp Vinko
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 299
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
351
289

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a mkonci » 15 Avg 2017, 16:06

a to, sem mislu da je kej druzga. Ja to mam namen nabavit v kratkem od Siemensa lahko štelaš od 8-16A.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2579
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1117
1467

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a CRF » 15 Avg 2017, 17:27

S to mobilno lahko polniš samo na priključku kakršnega ima.... Šuko, CEE3, CEE5...
Ne pa na Type2 polnilnicah. Za tiste rabiš drug kabel.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 547
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
374
217

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 15 Avg 2017, 18:20

CRF tako je... kupis samo adaptercke kateri so brez elektronike. Lahko tudi sam sestavis samo kupis si konektorje. Najbolje je uzet prenosno polnilnico z 3f potem pa gor stukas cist vse kar hocs...

Kaj vec bo povedal Robert on ima prenosno polnilnico in vse adapterje. In mislim da je ze dobil adapter za type2 mislim da je bil manj kot 80eur. To pomeni da lahko polnis tudi na tesla destination chargers in hitri polnilnici kjer je type2 !
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 552
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
623
402

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a robert » 16 Avg 2017, 06:38

leto in pol nazaj je bilo mnogo manj javnih PP z Type 2 vtiči in če smo hoteli polnit na raznih vtičnicah več kakor daje priložen polnilec, smo morali nekaj nabavit. Nastavljivost od 8-32A na eni fazi je super.
V trgovini z elektrodeli sem nabavil celo goro adapterjev, da sem pripravljen za katero koli vtičnico.
Kdaj pride prav?
Ker sem veliko na Bledu, je tam ena polnilnica pri hotelu Astorija, ki ima nekaj posebnosti:
Type2+šuko -- vse OK, če:
a) Type2 dela ... velikokrat ne dela, ker ni nekaj updejtana in jo ven mečejo ZOE
b) je zaparkirana
in potem se lahko polniš na šuko vtičnici... realno je ogromna razlika ali se polniš 2,2kW ali 3,6kW na uro.
Sicer je sedaj v bližini še ena postaja 2xType2 vtičnicama.

Potem pride prav na točki B... služba, vikend, babica, ....
Jaz sem si v službi naredil CEE32A vtičnico, tako imam tudi doma, vendar doma lahko polnim samo do 20A.

Upoštevajte, da je Polnilnica doma na steni, top zaradi udobnosti. Če te ne moti vlečt kabla iz prtljažnika pa ni neke vrednosti, razen če je taka, da kaže še kake parametre (tok, koliko je napolnila, timer itd)
Je pa tako, ko kupiš Mobilno PP, ti potem ostane priložen originalni polnilec, ki je skoraj pri vseh vozilih 1F10A. Jaz sem kar tega montiral na steno. In je sedaj on domača polnilnica. ;) Od 22:00 do 6:00 da od sebe 17kW, kar sicer pri meni ni polna baterija, vendar ponavadi nisem nikoli prazen in pa do točke B pridem.
timo, Bsheep, matija
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1304
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
783
1500

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a matija » 16 Avg 2017, 09:44

Domaca polnilnica pride prav tudi iz stalisce komoditete, prilozen kabel ki pride zraven avta montirat na steno pomeni da ga potem nimas s seboj v avtu, ce moras kdaj polnit na Schuko. Vsakodneno preklapljanje in prestavljanje Schuko kabla ven pa cez cas postane motece.

@Robertto: nekaj polnilnic sem navedel v prvem postu te teme: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati- - EVSVET.eu

Moj pogoj je bil sicer da so trifazne, enofazne so se cenejse. Metron pa sploh ni med cenejsimi, sploh pri mojih pogojih (3F, 22kW). Za enofazno lahko prides skozi tudi z 200€, recimo tu:

http://assets.rolecserv.com/files/products_document/b402824acf7ec8bd56dd9681d59cd781/EVWPD003%20-%20WALLPOD%20EV%20HomeCharge%20J1772%20tethered%20(Type%201)%20Mode%203.pdf

Da bi hkrati polnil Twizyja in Soula na isti fazi, je lahko tezko ce zelis Soula na 16A, ker Twizy se polni na 8A ce se ne motim. Ali zunanje varovalke 3x25A, ali pa za Twizija potegnes Schuko na drugi fazi.
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
273
258

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a robertto » 16 Avg 2017, 17:38

Twizy polni z 10A. Za Soula pa tako ali tako rabiš samo 1F polnilec, Ali se motim? Ali je link vredu? Ne najde zahtevano.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2579
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
1117
1467

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a CRF » 16 Avg 2017, 17:46

Popravljen link...
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 547
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
374
217

Re: Možnosti polnjenja doma

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 16 Avg 2017, 17:56

Robert ima original kabl od kia 10amp tega ima na steni prbitga in mu sluzi kot domaca polnilnica cez noc napolne avto. Sabo pa vozi prenosno polnilnico in vse adapterje tko da mu ni panika polnit kjer koli!

Robertto obrni se na Pecjaka...ce gledas za naprej si umisli polnilnico z utikacem type2 in me z kablom type1 da bos mel se za naprej...in naj bo 11kw to je to... vse zelje povej Pecjaku in on ti da ceno...
timo

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na