Možnosti polnjenja doma
Re: Možnosti polnjenja doma
ok, dodam še prispevek za SPTE in OVE... 7,39€ pa še nisem na zgornjih cifrah, ti dve postavki sta pa tudi edini, ki upoštevata moč.
Re: Možnosti polnjenja doma
+DDV si pa tam tam.Drejchi napisal/-a:ok, dodam še prispevek za SPTE in OVE... 7,39€ pa še nisem na zgornjih cifrah, ti dve postavki sta pa tudi edini, ki upoštevata moč.
Re: Možnosti polnjenja doma
Izračun za doplačila je točen.matija napisal/-a:Stevilke so res malo cudne, najbolj bistveno in relevantno za vecino je tole na kratko:
- 7kW (3x20A ponavadi) = baseline za vecino nas
- 10kW (3x25A ponavadi) = 65€ doplacila letno
- 22kW (3x32A ponavadi) = 330€ doplacila letno
Tako cez palec, kratko in jedrnato
Ko bo pri hisi drugi EV se bo verjetno polnil ali trofazno z majhnimi vrednostmi (npr 3x5A, 3x6A, 3x7A...) ali pa bo enofazno 16A. Bom pa takrat iz sigurnosti dvignil zunanje varovalke iz 3x20A na 3x25A.
Dvomim da kadarkoli odtehta teh 330€ za 3x32A. To je 5-6 tankov nafte oziroma ~5000 traktorskih kilometrov — samo na obracunski moci, brez dejanske elektrike.
Minimalni tok po EVSE je 6A
Dva avtomobila brez problemov lahko polniš na 3x25 vsak po 3x8A
ali vsak 3x16A pa nek časovni multipleks
Tesla se polni na 3x16A 9 ur
Re: Možnosti polnjenja doma
Stare Tesle so delale na 3x32 amp, sedaj so 3x25 amp.
Tako, da se je dalo nafilat Teslo v 4.5 ure, seveda, ce si doma imel dovolj amps.
Tako, da se je dalo nafilat Teslo v 4.5 ure, seveda, ce si doma imel dovolj amps.
Re: e-Golf - predstavitev
edit: admin, debata premaknjena v ustrezno temo
@pirpy je preizkusil in pravi da se Zoe veselo polni vse od 3x6A dalje, kar je sprejemljiva obremenitev za praktično vsako hišo.
Sicer pa, doma res redko rabiš "hitro" polnjenje. Za ćez noč je pa vsak enofazni polnilec dober.
Renaultov 22kW AC polnilec blesti predvsem na javnih polnilnicah, ker imam tako praktično celo Slovenijo posejano s "fast chargerji" Kjerkoli se ustavimo je baterija 100% polna v dobre pol ure.
@pirpy je preizkusil in pravi da se Zoe veselo polni vse od 3x6A dalje, kar je sprejemljiva obremenitev za praktično vsako hišo.
Sicer pa, doma res redko rabiš "hitro" polnjenje. Za ćez noč je pa vsak enofazni polnilec dober.
Renaultov 22kW AC polnilec blesti predvsem na javnih polnilnicah, ker imam tako praktično celo Slovenijo posejano s "fast chargerji" Kjerkoli se ustavimo je baterija 100% polna v dobre pol ure.
Re: e-Golf - predstavitev
Za domačo rabo zadostuje 11kW, 22kW polnilec je najbolj uporaben za javne polnilne postaje 22kW.robert napisal/-a:Če bi dali vsaj 11kW polnilec, bi bilo tudi sprejemljivo. Tako pa zaenkrat delajo avto za Kalifornijo in tam nimajo treh faz
3fazno polnenje pride zelo fino na polnilnih postajah.
Kako se pa to obnese doma? Jaz imam glavno varovalko 3x 20A in če priklopim nekaj 3x16A, mi zelo malo ostane za ostale aparate. Me prav zanima kako se doma polnejo lastniki ZOEjov, ki imajo trenutno edini 3 fazno polnenje?
3x20A lahko nadgradiš na 3x25A za 5,50EUR več na mesec.
Tudi 20A varovalko malo več lahko obremeniš kot 20A glej graf
http://www.eti.si/images/product_db/lev ... 533_TD.pdf
Re: e-Golf - predstavitev
Ja tole zelo drzi Se moja izkusnja, ko sem doma montiral notranje 3xB20A ki sem jih zelel imeti zaradi varnosti. Sem eno fazo v casu testiranja obremenil z 29A - 35A. Obremenitev je izmenicno preklapljala, kot se je vklapljala mikrovalovka ki ne deluje zvezno. Zvezna pa sta bila pecica in najvecja indukcijska plosca. Torej nekje ~32A. Notranja B20A je odklopila po priblizno 4 minute ~160% obremenitve, preden je odklopila zunanja pancerka 20A.N75 napisal/-a:robert napisal/-a: Tudi 20A varovalko malo več lahko obremeniš kot 20A glej graf
http://www.eti.si/images/product_db/lev ... 533_TD.pdf
Re: Možnosti polnjenja doma
Sem prebral že ves forum in nisem prišel do zaključka katera domača polnilna postaja bi bila primerna za polnenje KIA SOUL in da bi bila ugodna cena. Zraven bi bilo fajn, če bi bila še šuko vtičnica za mojega Twizyja in če bi bilo nujno, da bi se lahko polnila oba hkrati.
Re: Možnosti polnjenja doma
Če res želiš polnilnico, potem pojdi v Metron k Andreju in si kupi stebriček z vtičnico ali kablom + šuko vtičnico.
Lahko izbereš tudi kako stensko varinato.
Jaz pa vseeno ne vidim neke potrebe po polnilnici. Na steno namontiraj CEE16A (kemperski vtičnico) ali močnejšo CEE32A in si kupi mobilno polnilnico. Tudi to dobiš v Metron-u. lahko pa seveda kje drugje.
Zadeva je dokaj praktična...
1)ne polniš vedno doma in je super, da imaš s seboj prenosno polnilnico, sploh tako, s katero lahko polniš z željeno močjo.
ta od Metron-a se lahko nastavi na 6-8-10-14-16-20-25-32A ... potrebuješ enofazno.
se mi je zgodilo v nekem kampu ob Soči, da je bilo 10A preveč in sem moral spustiti na 8A, ni veliko ampak je bilo zadosti za pridet nazaj čez Vršič
2) tudi doma ni vedno potrebe po največjem odjemu za avto ... sploh če boš poleg še polnil Twizija 10+10A je že 20A
ne vem kako je obremenjena ta faza, ampak redko je čist prazna.
in ko ne boš polnil Twizija, pa lahko Soula polniš 16 ali 20 mogoče celo 25A, če je možno. S fiksno polnilnico je to težje izbirat, najmanj kar je jo treba fizično odpret in nekako prenastavit. Na mobilnih polnilnicah je vsa zadeva v ročki.
Tudi jaz sem pred nakupom in na začetku mislil, da rabim polnit z nevem kako močjo.
Sedaj pa imam zaradi komoditete, na steni privijačen orginalni Kia polnilec s kablom, ki polni max 10A. Ugotovil sem, zadostuje za 95% polnenj. Če je batertija nad 35%, jo vedno lahko v cenejšem obračunskem obdobju napolnim s tem, če je pa manj, pa iz prtljažnika vzamem to mobilno polnilnico... kar pa se ne zgodi pogosto.
Lahko izbereš tudi kako stensko varinato.
Jaz pa vseeno ne vidim neke potrebe po polnilnici. Na steno namontiraj CEE16A (kemperski vtičnico) ali močnejšo CEE32A in si kupi mobilno polnilnico. Tudi to dobiš v Metron-u. lahko pa seveda kje drugje.
Zadeva je dokaj praktična...
1)ne polniš vedno doma in je super, da imaš s seboj prenosno polnilnico, sploh tako, s katero lahko polniš z željeno močjo.
ta od Metron-a se lahko nastavi na 6-8-10-14-16-20-25-32A ... potrebuješ enofazno.
se mi je zgodilo v nekem kampu ob Soči, da je bilo 10A preveč in sem moral spustiti na 8A, ni veliko ampak je bilo zadosti za pridet nazaj čez Vršič
2) tudi doma ni vedno potrebe po največjem odjemu za avto ... sploh če boš poleg še polnil Twizija 10+10A je že 20A
ne vem kako je obremenjena ta faza, ampak redko je čist prazna.
in ko ne boš polnil Twizija, pa lahko Soula polniš 16 ali 20 mogoče celo 25A, če je možno. S fiksno polnilnico je to težje izbirat, najmanj kar je jo treba fizično odpret in nekako prenastavit. Na mobilnih polnilnicah je vsa zadeva v ročki.
Tudi jaz sem pred nakupom in na začetku mislil, da rabim polnit z nevem kako močjo.
Sedaj pa imam zaradi komoditete, na steni privijačen orginalni Kia polnilec s kablom, ki polni max 10A. Ugotovil sem, zadostuje za 95% polnenj. Če je batertija nad 35%, jo vedno lahko v cenejšem obračunskem obdobju napolnim s tem, če je pa manj, pa iz prtljažnika vzamem to mobilno polnilnico... kar pa se ne zgodi pogosto.
Re: Možnosti polnjenja doma
O kakšni mobilni polnilnici je tu govora? kako to izgleda?robert napisal/-a: Tudi jaz sem pred nakupom in na začetku mislil, da rabim polnit z nevem kako močjo.
Sedaj pa imam zaradi komoditete, na steni privijačen orginalni Kia polnilec s kablom, ki polni max 10A. Ugotovil sem, zadostuje za 95% polnenj. Če je batertija nad 35%, jo vedno lahko v cenejšem obračunskem obdobju napolnim s tem, če je pa manj, pa iz prtljažnika vzamem to mobilno polnilnico... kar pa se ne zgodi pogosto.
Re: Možnosti polnjenja doma
haha primer :
http://eauto.si/metron-shop/?product=ty ... -case-test
Navaden kabel ta je za Leaf ali Soul ... Gor na konektorju stelas ampere od 6amp do 32amp... plus nabavis si konektorje/adapterje in povnis kjer hoces z kokr hoces moci in se sabo peljes...
http://eauto.si/metron-shop/?product=ty ... -case-test
Navaden kabel ta je za Leaf ali Soul ... Gor na konektorju stelas ampere od 6amp do 32amp... plus nabavis si konektorje/adapterje in povnis kjer hoces z kokr hoces moci in se sabo peljes...
Re: Možnosti polnjenja doma
Bsheep napisal/-a:haha primer :
http://eauto.si/metron-shop/?product=ty ... -case-test
Navaden kabel ta je za Leaf ali Soul ... Gor na konektorju stelas ampere od 6amp do 32amp... plus nabavis si konektorje/adapterje in povnis kjer hoces z kokr hoces moci in se sabo peljes...
Če prav razumem, lahko imaš fixno doma na kablu(Metron, Kia, Tesla..) ali mobilno (Metron kabelsko-kot opisano) vedno s seboj!??
Če to drugo!? Potem zmaga mobilna- kot pri telefonih napram žici! Pravilno??
Lp Vinko
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Možnosti polnjenja doma
a to, sem mislu da je kej druzga. Ja to mam namen nabavit v kratkem od Siemensa lahko štelaš od 8-16A.
Re: Možnosti polnjenja doma
S to mobilno lahko polniš samo na priključku kakršnega ima.... Šuko, CEE3, CEE5...
Ne pa na Type2 polnilnicah. Za tiste rabiš drug kabel.
Ne pa na Type2 polnilnicah. Za tiste rabiš drug kabel.
Re: Možnosti polnjenja doma
CRF tako je... kupis samo adaptercke kateri so brez elektronike. Lahko tudi sam sestavis samo kupis si konektorje. Najbolje je uzet prenosno polnilnico z 3f potem pa gor stukas cist vse kar hocs...
Kaj vec bo povedal Robert on ima prenosno polnilnico in vse adapterje. In mislim da je ze dobil adapter za type2 mislim da je bil manj kot 80eur. To pomeni da lahko polnis tudi na tesla destination chargers in hitri polnilnici kjer je type2 !
Kaj vec bo povedal Robert on ima prenosno polnilnico in vse adapterje. In mislim da je ze dobil adapter za type2 mislim da je bil manj kot 80eur. To pomeni da lahko polnis tudi na tesla destination chargers in hitri polnilnici kjer je type2 !
Re: Možnosti polnjenja doma
leto in pol nazaj je bilo mnogo manj javnih PP z Type 2 vtiči in če smo hoteli polnit na raznih vtičnicah več kakor daje priložen polnilec, smo morali nekaj nabavit. Nastavljivost od 8-32A na eni fazi je super.
V trgovini z elektrodeli sem nabavil celo goro adapterjev, da sem pripravljen za katero koli vtičnico.
Kdaj pride prav?
Ker sem veliko na Bledu, je tam ena polnilnica pri hotelu Astorija, ki ima nekaj posebnosti:
Type2+šuko -- vse OK, če:
a) Type2 dela ... velikokrat ne dela, ker ni nekaj updejtana in jo ven mečejo ZOE
b) je zaparkirana
in potem se lahko polniš na šuko vtičnici... realno je ogromna razlika ali se polniš 2,2kW ali 3,6kW na uro.
Sicer je sedaj v bližini še ena postaja 2xType2 vtičnicama.
Potem pride prav na točki B... služba, vikend, babica, ....
Jaz sem si v službi naredil CEE32A vtičnico, tako imam tudi doma, vendar doma lahko polnim samo do 20A.
Upoštevajte, da je Polnilnica doma na steni, top zaradi udobnosti. Če te ne moti vlečt kabla iz prtljažnika pa ni neke vrednosti, razen če je taka, da kaže še kake parametre (tok, koliko je napolnila, timer itd)
Je pa tako, ko kupiš Mobilno PP, ti potem ostane priložen originalni polnilec, ki je skoraj pri vseh vozilih 1F10A. Jaz sem kar tega montiral na steno. In je sedaj on domača polnilnica. Od 22:00 do 6:00 da od sebe 17kW, kar sicer pri meni ni polna baterija, vendar ponavadi nisem nikoli prazen in pa do točke B pridem.
V trgovini z elektrodeli sem nabavil celo goro adapterjev, da sem pripravljen za katero koli vtičnico.
Kdaj pride prav?
Ker sem veliko na Bledu, je tam ena polnilnica pri hotelu Astorija, ki ima nekaj posebnosti:
Type2+šuko -- vse OK, če:
a) Type2 dela ... velikokrat ne dela, ker ni nekaj updejtana in jo ven mečejo ZOE
b) je zaparkirana
in potem se lahko polniš na šuko vtičnici... realno je ogromna razlika ali se polniš 2,2kW ali 3,6kW na uro.
Sicer je sedaj v bližini še ena postaja 2xType2 vtičnicama.
Potem pride prav na točki B... služba, vikend, babica, ....
Jaz sem si v službi naredil CEE32A vtičnico, tako imam tudi doma, vendar doma lahko polnim samo do 20A.
Upoštevajte, da je Polnilnica doma na steni, top zaradi udobnosti. Če te ne moti vlečt kabla iz prtljažnika pa ni neke vrednosti, razen če je taka, da kaže še kake parametre (tok, koliko je napolnila, timer itd)
Je pa tako, ko kupiš Mobilno PP, ti potem ostane priložen originalni polnilec, ki je skoraj pri vseh vozilih 1F10A. Jaz sem kar tega montiral na steno. In je sedaj on domača polnilnica. Od 22:00 do 6:00 da od sebe 17kW, kar sicer pri meni ni polna baterija, vendar ponavadi nisem nikoli prazen in pa do točke B pridem.
Re: Možnosti polnjenja doma
Domaca polnilnica pride prav tudi iz stalisce komoditete, prilozen kabel ki pride zraven avta montirat na steno pomeni da ga potem nimas s seboj v avtu, ce moras kdaj polnit na Schuko. Vsakodneno preklapljanje in prestavljanje Schuko kabla ven pa cez cas postane motece.
@Robertto: nekaj polnilnic sem navedel v prvem postu te teme: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=8&t=738
Moj pogoj je bil sicer da so trifazne, enofazne so se cenejse. Metron pa sploh ni med cenejsimi, sploh pri mojih pogojih (3F, 22kW). Za enofazno lahko prides skozi tudi z 200€, recimo tu:
http://assets.rolecserv.com/files/produ ... de%203.pdf
Da bi hkrati polnil Twizyja in Soula na isti fazi, je lahko tezko ce zelis Soula na 16A, ker Twizy se polni na 8A ce se ne motim. Ali zunanje varovalke 3x25A, ali pa za Twizija potegnes Schuko na drugi fazi.
@Robertto: nekaj polnilnic sem navedel v prvem postu te teme: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=8&t=738
Moj pogoj je bil sicer da so trifazne, enofazne so se cenejse. Metron pa sploh ni med cenejsimi, sploh pri mojih pogojih (3F, 22kW). Za enofazno lahko prides skozi tudi z 200€, recimo tu:
http://assets.rolecserv.com/files/produ ... de%203.pdf
Da bi hkrati polnil Twizyja in Soula na isti fazi, je lahko tezko ce zelis Soula na 16A, ker Twizy se polni na 8A ce se ne motim. Ali zunanje varovalke 3x25A, ali pa za Twizija potegnes Schuko na drugi fazi.
Re: Možnosti polnjenja doma
Twizy polni z 10A. Za Soula pa tako ali tako rabiš samo 1F polnilec, Ali se motim? Ali je link vredu? Ne najde zahtevano.
Re: Možnosti polnjenja doma
Robert ima original kabl od kia 10amp tega ima na steni prbitga in mu sluzi kot domaca polnilnica cez noc napolne avto. Sabo pa vozi prenosno polnilnico in vse adapterje tko da mu ni panika polnit kjer koli!
Robertto obrni se na Pecjaka...ce gledas za naprej si umisli polnilnico z utikacem type2 in me z kablom type1 da bos mel se za naprej...in naj bo 11kw to je to... vse zelje povej Pecjaku in on ti da ceno...
Robertto obrni se na Pecjaka...ce gledas za naprej si umisli polnilnico z utikacem type2 in me z kablom type1 da bos mel se za naprej...in naj bo 11kw to je to... vse zelje povej Pecjaku in on ti da ceno...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek