Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Pogoji so naslednji:
- 3F polnjenje
- vsaj 11kW zmogljivosti
Sem precej preiskal in prisel do tega sklepa:
- ClipperCreek, niti ne vem ce deluje v EU, ampak estetsko mimo, kot bi kabel montiral na steno
- JuiceBox, skoda da ne deluje v EU, o tej verziji se razmisljajo.
- Tesla Homecharger, 550€
- Wallbox Pulsar, 750€ (http://bit.ly/2rKnw6P)
- Pecjakova 880€, estetsko odpade
- Etrel, Amtron, Efacec, Bosch, ... in ostali so takoj nad 1000€, nekateri precej nad.
O Pulsar sem razmisljal dokler nisem ugotovil, da Teslina deluje z vsemi EV.
Kak poseben razlog zakaj ne kupit kar Tesline ? Manjka ji edino kaksen remote app za kontrolo, ampak glede na to da je 2x-3x ugodnejsa od ostalih, ... naj bi tudi merila obremenitev faz kjer deluje, ker v primeru da imas doma 2 taksni polnilnici ali vec njih, se med sabo dogovarjajo glede polnilnih moci. Ko polni ena deluje s polno mocjo, ko jih polni vec ustrezno znizajo moci.
Verjetno bi delovala tudi normalno za 1F polnjenje, le pomerit bi moral da na L1 zvezem tisto fazo na kateri sedaj polnim z GrannyKablom. Pa tudi omejim jo lahko glede na svoje zunanje varovalke, ima nastavljivost od 5A do 32A po fazi.
Zanima me vase mnenje ter izkusnje, kaj uporabljate ostali ?
- 3F polnjenje
- vsaj 11kW zmogljivosti
Sem precej preiskal in prisel do tega sklepa:
- ClipperCreek, niti ne vem ce deluje v EU, ampak estetsko mimo, kot bi kabel montiral na steno
- JuiceBox, skoda da ne deluje v EU, o tej verziji se razmisljajo.
- Tesla Homecharger, 550€
- Wallbox Pulsar, 750€ (http://bit.ly/2rKnw6P)
- Pecjakova 880€, estetsko odpade
- Etrel, Amtron, Efacec, Bosch, ... in ostali so takoj nad 1000€, nekateri precej nad.
O Pulsar sem razmisljal dokler nisem ugotovil, da Teslina deluje z vsemi EV.
Kak poseben razlog zakaj ne kupit kar Tesline ? Manjka ji edino kaksen remote app za kontrolo, ampak glede na to da je 2x-3x ugodnejsa od ostalih, ... naj bi tudi merila obremenitev faz kjer deluje, ker v primeru da imas doma 2 taksni polnilnici ali vec njih, se med sabo dogovarjajo glede polnilnih moci. Ko polni ena deluje s polno mocjo, ko jih polni vec ustrezno znizajo moci.
Verjetno bi delovala tudi normalno za 1F polnjenje, le pomerit bi moral da na L1 zvezem tisto fazo na kateri sedaj polnim z GrannyKablom. Pa tudi omejim jo lahko glede na svoje zunanje varovalke, ima nastavljivost od 5A do 32A po fazi.
Zanima me vase mnenje ter izkusnje, kaj uporabljate ostali ?
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
In koliko stane ta teslina domača polnilnica? Ene 2-3 x letno bi mi prav prišla. Kakšni so pogoji za tako polnilnico? V bajti imamo 3fazni štrom, čeprav smo vse 3fazne vtičnice zazidali, ker jih nismo rabili. 2 m od bajte imam garažo in v njej vtinico. Najbrž bi za trofazno rabil novo napeljavo?
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Ja, če res pride po taki ceni je Teslina zmagovalna. Vizualno in funkcionalno.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Lahko jo pa sam narediš.
1) varianta je, da vzameš pri Pečjaku elektroniko in primerne kabel, za estetiko pa poskrbiš sam, konec koncev nima samo izvedbo "kropska"
2) ali pa najdeš kaj na naslednjih linkih. https://www.google.si/search?rlz=1C9BKJ ... 66&bih=909
Sam bom šel verjetno v samogradnjo, ker na vsaki nekaj manjka..
1) varianta je, da vzameš pri Pečjaku elektroniko in primerne kabel, za estetiko pa poskrbiš sam, konec koncev nima samo izvedbo "kropska"
2) ali pa najdeš kaj na naslednjih linkih. https://www.google.si/search?rlz=1C9BKJ ... 66&bih=909
Sam bom šel verjetno v samogradnjo, ker na vsaki nekaj manjka..
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Sem ravno nasel se firmo v angliji, ki prodaja domace WallBoxe pod 200€, a ce se ne motim nimajo 3F polnilnic, torej le 3.6kW in 7.2kW — http://www.rolecserv.com/, tako da ne pride v postev.
@Robert: za samogradnjo mi mislim da manjka znanja, ceprav bi morda celo slo kaj osnovnega. Pecjak ima tudi drugacne, a so taksne kot bi jo naredil sam ter 40% drazje od Tesline.
@Goran:
- cene sem zapisal v prvem postu, pri vsaki alineji
- Dvomim da za 3F potrebujes novo instalacijo, ce je enake kakovosti kot ostala potem ni nobene potrebe. V vecini primerov (ce je prav narejena) je obremenitev se manja, tako za posamezne faze kot za zunanje hisne varovalke, saj polnilno moc delis s 3. Je pa potreben pravilni presek zic, z upostevanjem da gre za snop kablov. Ce avtomobil polnis enofazno 16A, ga bos lahko priblizno enako hitro polnil trifazno s 5A. Ce imas napeljavo ki je OK, nanjo le priklopis WallBox.
@Robert: za samogradnjo mi mislim da manjka znanja, ceprav bi morda celo slo kaj osnovnega. Pecjak ima tudi drugacne, a so taksne kot bi jo naredil sam ter 40% drazje od Tesline.
@Goran:
- cene sem zapisal v prvem postu, pri vsaki alineji
- Dvomim da za 3F potrebujes novo instalacijo, ce je enake kakovosti kot ostala potem ni nobene potrebe. V vecini primerov (ce je prav narejena) je obremenitev se manja, tako za posamezne faze kot za zunanje hisne varovalke, saj polnilno moc delis s 3. Je pa potreben pravilni presek zic, z upostevanjem da gre za snop kablov. Ce avtomobil polnis enofazno 16A, ga bos lahko priblizno enako hitro polnil trifazno s 5A. Ce imas napeljavo ki je OK, nanjo le priklopis WallBox.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Malo sem vrgel oko na UK polnilno postaja (Rolec), ker se mi je zdela cena zanimiva... prišel sem pa do drobnega tiska, kar pomeni da moraš biti (oz. v prihodnjih 6 mesecih) lastnik EV v UK, da dobiš subvencijo in tukaj je cena z že odbito subvencijo
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Vendar me Teslina polnilnica bega... Na njej je Type2 kabel.. kar je za avte s tem priključkom OK.
Za C-Zerota pa boš rabil adapter pa še kaj.
Zakaj pa jaz nimam še polnilnice doma?
Zaradi čisto preproste stvari, ker so polnilnice nastavljene na nek tok.
Npr. na 16A ni pomembno 1F ali 3F... in pri nas je tako, da če se vklopi pečica, se avto ne more polnit z 16 ampak z največ 10A. To pa če se ne motim, se z nobeno ne da nastavljat.
Še bolje bi bilo, da bi bilo smart, ko se preveč obremeni, se tok zniža.
Na forumu sem sicer nekaj o tem bral, samo verjetno je to za mene next level
Trenutna rešitev je v polnilnem kablu (prenosna polnilna postaja), na katerem lahko izbiram s katerim tokom se bo avto polnil.
Vendar se je na koncu izkazalo, da je za polnenje čez noč ponavadi zadosti z 1F 10A polnilcem (original), ki je kar montiran na steno. Ta "prenosna postaja" je pa ponavadi v avtu.
In potem je vsak strošek z katerokoli polnilno postajo nesmiseln.
tele ponilnice so meni všeč ... https://shop.wallbe.de/en/wallbe-Eco/
Za C-Zerota pa boš rabil adapter pa še kaj.
Zakaj pa jaz nimam še polnilnice doma?
Zaradi čisto preproste stvari, ker so polnilnice nastavljene na nek tok.
Npr. na 16A ni pomembno 1F ali 3F... in pri nas je tako, da če se vklopi pečica, se avto ne more polnit z 16 ampak z največ 10A. To pa če se ne motim, se z nobeno ne da nastavljat.
Še bolje bi bilo, da bi bilo smart, ko se preveč obremeni, se tok zniža.
Na forumu sem sicer nekaj o tem bral, samo verjetno je to za mene next level
Trenutna rešitev je v polnilnem kablu (prenosna polnilna postaja), na katerem lahko izbiram s katerim tokom se bo avto polnil.
Vendar se je na koncu izkazalo, da je za polnenje čez noč ponavadi zadosti z 1F 10A polnilcem (original), ki je kar montiran na steno. Ta "prenosna postaja" je pa ponavadi v avtu.
In potem je vsak strošek z katerokoli polnilno postajo nesmiseln.
tele ponilnice so meni všeč ... https://shop.wallbe.de/en/wallbe-Eco/
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Ob dejstvu, da trenutno uporabljaš C-Zero si omejen na enofazno polnjenje. Takšna polnilnica ti pride prav v primeru I3, ZOE, Tesla,Smart, .. Kot je že Robert omenil, pri Teslini polnilnici bi potreboval še adapter, saj pride s kablom vred. Type 2, ki pa ni enak Type 1. Seveda če računaš na menjavo vozila, problema ni. Remote APP pa načeloma imajo vozila že vgrajena, saj tista, ki sem jih navedel edino balansiranje glede na ostale klasične porabnike v hiši je lahko problem s Teslino polnilnico.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Bi blo res treba sestavit in prodajat eno Smart polnilnico s senzorji na varovalkah. Ko bo to mal bl masovno ratal bo povpraševanje veliko.
Tehnike bi se še lotil, ampak papirologija in certifikati me pa ne mikajo.
Tehnike bi se še lotil, ampak papirologija in certifikati me pa ne mikajo.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3566
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951618
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
pri nissanu so jo že razvili... še pametnejšo
https://www.youtube.com/watch?v=zLs7YOjC2mE
https://www.youtube.com/watch?v=zLs7YOjC2mE
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Pri domacem wallboxu je glavna prednost enostavnost vsakodnevne uporabe, pri CZeru je prilozen 14.5A GrannyCable kar obtical doma - ga ne vozimo vec v avtu. Enostavno se nam ne da vsak dan odklapljati, pakirati v prtljaznik, nato ven, priklapljat, ... vecino poti je taksnih da za kaksno dodatno polnjenje zadostuje drug type1-type2 kabel v avtu. Polnilnic je ze veliko, so pa obcasne poti kam kjer je le Schuko, takrat spet prekladanje kablov.
Tale wallbe je zanimiva, sicer s kablom ter 11kW pride 850€ + shipping. Malo nad Wallbox Pulsar. Pa skoda da je omejena res na 11kW za ta denar, 22kW je se malo drazja.
Nobena od teh pa mislim da ne meri obremenitev faz ter primerno znizuje moc avtu, tudi Wallbe ne.
Sicer s preobremenitvijo faze trenutno nimam tezav, tisto za polnit avto sem cisto spraznil, le pomivalc je ostal tam. To se zakasni s timerjem oz. tudi gre celo skupaj z avtom.
Tale wallbe je zanimiva, sicer s kablom ter 11kW pride 850€ + shipping. Malo nad Wallbox Pulsar. Pa skoda da je omejena res na 11kW za ta denar, 22kW je se malo drazja.
Nobena od teh pa mislim da ne meri obremenitev faz ter primerno znizuje moc avtu, tudi Wallbe ne.
Sicer s preobremenitvijo faze trenutno nimam tezav, tisto za polnit avto sem cisto spraznil, le pomivalc je ostal tam. To se zakasni s timerjem oz. tudi gre celo skupaj z avtom.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Ceno sem navedel v cisto prvem postu, kupis pa jo lahko v Grazu.
Sem jo koncno imel cas zmontirat, ni komplicirano in nisem te stroke. Zmontiras, nastavis nacin delovanja (line2line / line2neutral), nastavis hardLimit amperaze na polnilnici cez katero ne bo sla, in stvar koncana.
Danes napolnjen avto s to polnilnico, vse spila.
Sem jo koncno imel cas zmontirat, ni komplicirano in nisem te stroke. Zmontiras, nastavis nacin delovanja (line2line / line2neutral), nastavis hardLimit amperaze na polnilnici cez katero ne bo sla, in stvar koncana.
Danes napolnjen avto s to polnilnico, vse spila.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Odlično!
Kako je potem s tem priključkom? Lahko polni vsak Type2 avto ali ne? Ali je to različna zadeva kot Tesla destination chargerji iz te teme: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=9&t=733
Kako je potem s tem priključkom? Lahko polni vsak Type2 avto ali ne? Ali je to različna zadeva kot Tesla destination chargerji iz te teme: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=9&t=733
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Jaz bom dobil na test Siemensovo potem pa da vidim, ali bom vzel 16A kabel ali pa si bom postavil domačo polnilnico.
Doma imam priključno moč 10kW, 3x25A.
Doma imam priključno moč 10kW, 3x25A.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
@CRF: Polni lahko vsak EV s standardnim Type2, vzel sem taksno s prikljucenim trifaznim 32A kablom z maksimalno mocjo 22kW. Sem bil kar presenecen kako debelo in tezko je vse skupaj.
Glede polnjenja drugih EV — to imajo napisano tudi na spletni strani, ker pa sem bil tudi jaz skepticen so mi to potrdili na servisu v Grazu. No vceraj pa stestirano tudi iz prve roke Oglasi se kaj z Zoe okoli, da stestiram koliko res dela polnilnica Od kranja do Domzal si hitro
@MKonci: imas vec kot 10kW, to je samo obracunska moc, fizicne osebe imamo to nekaj manj napisano od uradne, ce gre za gospodinjski prikljucek. Prikljucno moc pa imas dejansko 16.5kW s 3x25A varovalkami.
Siemensova polnilnica (in vecina ostalih) za tak denar je ponavadi 3.6kW ali 7.2kW torej enofazna 16A/32A. Trifazne 11kW-22kW so precej drazje.
Glede polnjenja drugih EV — to imajo napisano tudi na spletni strani, ker pa sem bil tudi jaz skepticen so mi to potrdili na servisu v Grazu. No vceraj pa stestirano tudi iz prve roke Oglasi se kaj z Zoe okoli, da stestiram koliko res dela polnilnica Od kranja do Domzal si hitro
@MKonci: imas vec kot 10kW, to je samo obracunska moc, fizicne osebe imamo to nekaj manj napisano od uradne, ce gre za gospodinjski prikljucek. Prikljucno moc pa imas dejansko 16.5kW s 3x25A varovalkami.
Siemensova polnilnica (in vecina ostalih) za tak denar je ponavadi 3.6kW ali 7.2kW torej enofazna 16A/32A. Trifazne 11kW-22kW so precej drazje.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Ce tako pogledam je to najcenej domaca polnilnica. Ali je opcija da primer pri metronu kupis samo rocko type1 in zamenjas z type2. In lahko polnis Leafa, Soula ... ???
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
@matija, ni problema, lahko se zmeniva. Zoe bo vzela, kolikor boš dal
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
@matija, za tole Teslino si dal 500 evrov? Si jo kupil na servisu Tesle? Bi se lahko tudi sam kdaj oglasil. Mi je zanimiva...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 4 Odgovori
- 516 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a LeoAlioth
-
- 36 Odgovori
- 965 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Ti3n
-
- 69 Odgovori
- 2198 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a ambasador
-
- 1 Odgovori
- 129 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a evpolnilnice
-
- 248 Odgovori
- 6130 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr