Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

O tem kako polnite svoj EV doma
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 146
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
66
21

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a N75 » 30 Jul 2017, 09:54

pirpy je napisal/-a:Kolikor vem ti q90 sploh ne omogoča počasnejšega 3f polnjenja kot 11kw :)

Minimalni nastavljen tok ki še polni je 13A, dejanski malo pod 12A, ne rabim počasnejšega polnjenja.
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 146
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
66
21

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a N75 » 30 Jul 2017, 10:03

lovroh je napisal/-a:Pozdravljeni

Sem sveže pečen uporabnik e-Golf 2015. Ker nisem ravno električar po poklicu upam, da sledeče vprašanje ni preveč neumno:

Ker se lahko e-Golf 2015 polni z največ 3,6 kW bi ga želel s temi 3,6kW polniti trifazno in sicer tako, da bi bila vsaka faza obremenejna le z 6A. V mislih sem imel tole mobilno postajo [PC05] TYPE2/CEE (3X16A, 3-PHASE) od Pečjaka:

http://eauto.si/metron-shop/?product=new-very-hot-type2cee-3x16a-3-phase-carrier-case-test

Glede na zapisano v navodilih na strani 11:

http://eauto.si/metron-shop/wp-content/uploads/user_manual-1.pdf

lahko naroči nastaviš polnjenje s 6A = cca 3,6kW.

Varovalke imam sicer 3x20A, vendar bi želel, da so vse enakomerno obremenjene. Ker imam 3F vtičnico v garaži se mi zdi to najbolj "varna" rešitev.

Glede na to da e-Golf 2015 tudi na javnih polnilnica 22kW, (ki naj bi bile 3x32A) polni le z max. 3,6kW bi po moji logiki to moralo funkcionirati. ... razen če takrat vleče samo iz ene faze 16A????

Vprašanje je torej: ali bo to sploh funkcioniralo, oziroma zakaj ne bo?



Hvala za odgovor.

Lp


Stari e-golf ima enofazni polnilec, iz ene faze vleče 16 A iz ostalih dveh 0 .

Doma polni na 16A, edino kar lahko narediš, da porabnike malo prerazporediš po fazah.
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 813
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
433
724

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a matija » 30 Jul 2017, 16:01

@Robert: v teslinini polnilnici imam notri vrtilni pin, ki omogoca nastavljanje od 5A do 32A. Ce jo nastavis na 5A bo to ali 3x5A ali 2x5A ali 1x5A, skratka zelo fajn. Avto ne rabi moznosti nastavljanja polnilne moci (kot ga ima npr Tesla, BMW) ampak samo Type2 kabel preko katerega bo vzel nastavljeni max iz polnilnice.

@timo: je Matej iz tega foruma testno pri meni priklopil gor svojega Ioniqa. Polni OK.
robert
timo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Koper
Avto: še mau FORD S- MAX
4
70

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a timo » 30 Jul 2017, 16:49

Super! Če na glas razmišljam- "pumpa" je univerzalna, "gorivo" tudi!
S tem postaja svoboda izbora smeri vožnje večja!
mkonci, matija
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 813
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
433
724

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a matija » 31 Jul 2017, 12:59

Takole zgelda montirano, lepo ozka in se da pritrdit na steber.
Priponke
Photo 20-07-2017, 17 49 05.jpg
CRF, timo, Luka, Desty
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1761
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
835

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a CRF » 31 Jul 2017, 13:04

Lepo. Konkretna debelina kabla.
Kako pa to da si se odločil za trifazno?
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 813
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
433
724

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a matija » 31 Jul 2017, 13:07

Ker sem potegnil 5x4mm^2 kabel ze lani, ko planiral trifazno polnilnico da sem future-proof. Sem prelen, da bi cez nekaj let ce bo avto podpiral trifazno, vse skupaj menjaval :-)

Pa se cenovno je stvar na nivoju enofaznih polnilnic drugih proizvajalcev, skoraj ni smiselno delat kaj drugega.

Na L1 pa sem povezal ravno tisto fazo ki je skoraj prosta in namenjena polnjenju.
CRF, timo, Damijan, Desty
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
151
143

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a mkonci » 31 Jul 2017, 15:09

@matija a se da z njo nastavljat zakasnitev ali povezat z kako aplikacijo da spremlas kako moc oz kaj podobnega?
Ker cena je res "ugodna". Koliko pa je dolg kabel?
timo
Uporabniški avatar
Drejchi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 445
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
232
18

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 31 Jul 2017, 15:13

Ta polnilnica ni "connected" in to je tudi edini minus. Je pa tako ugodna, da tudi mene mika. Samo še trofazni priklop si morm do garaže potegnt.
Uporabniški avatar
Matej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 224
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
179
99

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a Matej » 01 Avg 2017, 06:12

@mkonci, za Teslino polnilnico, ki jo ima Matija obstajate dve dolžini kabla. Ena je 2,5 m in druga 7,5 m. Jaz pričakujem v kratkem tako z 7,5 m :).
mkonci
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
151
143

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a mkonci » 02 Avg 2017, 11:33

Ce oz ko se bom odlocil bom tudi jaz dolgi kabel vzel. Kaka pa je razlika v ceni?
A je potrebno tako prej narocit da se ne vozim brez veze v Graz
Uporabniški avatar
Drejchi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 445
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
232
18

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 02 Avg 2017, 12:04

to tudi mene zanima...
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 813
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
433
724

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a matija » 21 Avg 2017, 12:19

V soboto se je oglasil Drejchi s Q90 Zoe.

Zacetek testnega polnjenja je bil s ~36% SoC, pustila sva nekje nekje 10min, polnilna moc je bila ves cas konstantna. CanZE je izpisoval 11kW trifazno (verjetno stevilka ki kaze neto moc v avtu), obremenitev po fazi pa malenkost vec - 19A (verjetno bruto pred izgubami). Polnilnica je omejena z internim dip switchem na 3x20A, kabli 4mm^2 ker je razdalja kablov 22 metrov.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1761
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
835

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a CRF » 21 Avg 2017, 12:30

matija je napisal/-a:Drejchi s Q90

:o 210 verjetno... ?
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 813
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
433
724

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a matija » 21 Avg 2017, 12:32

lapsus, ja Q210 :)
Uporabniški avatar
Drejchi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 445
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
232
18

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 22 Avg 2017, 08:32

Q210 ja. Najslabši EV :giggle:

CanZE je kazal tam med 11,7 in 11. Je šlo kar hitro in sedaj me resno matra, da bi še jaz nabavil. Pa sploh ne rabim :)

Pri 19A po fazi in pri 25A glavnih varovalkah bi morda lahko celo skozi prišel z 11kW polnjenjem (ponoč, ko nič drugega ne nuca štroma), kar je poln avto v dobrih dveh urah. Ni slabo...
CRF, matija, Desty
timo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Koper
Avto: še mau FORD S- MAX
4
70

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a timo » 22 Avg 2017, 18:43

matija je napisal/-a:@Robert: v teslinini polnilnici imam notri vrtilni pin, ki omogoca nastavljanje od 5A do 32A. Ce jo nastavis na 5A bo to ali 3x5A ali 2x5A ali 1x5A, skratka zelo fajn. Avto ne rabi moznosti nastavljanja polnilne moci (kot ga ima npr Tesla, BMW) ampak samo Type2 kabel preko katerega bo vzel nastavljeni max iz polnilnice.

@timo: je Matej iz tega foruma testno pri meni priklopil gor svojega Ioniqa. Polni OK.


Ali sta morala za Ionica kaj spreminjat amperažo polnenja, ali je jemal po eni fazi kot kar maximalno(16 ali 32A)?
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 813
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
433
724

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a matija » 22 Avg 2017, 19:51

V polnilnici sem z vrtecim PINom ob montazi nastavil max 20A, avto vzame max mozni tok, ki ga sam podpira in ki ga polnilnica dovoli - ocitno je bil to 1A manj (varnostno).

Polnilnica podpira tudi nizje nastavitve, vse do 5A po fazi.
timo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Koper
Avto: še mau FORD S- MAX
4
70

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a timo » 22 Avg 2017, 20:16

matija je napisal/-a:V polnilnici sem z vrtecim PINom ob montazi nastavil max 20A, avto vzame max mozni tok, ki ga sam podpira in ki ga polnilnica dovoli - ocitno je bil to 1A manj (varnostno).

Polnilnica podpira tudi nizje nastavitve, vse do 5A po fazi.

Bi lahko potem ugotovili " popolnoma avtomatsko" limitrano le z inštalacijo-tokom navzgor! Tesla je top izbor!! :beer:
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 146
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
66
21

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a N75 » 22 Avg 2017, 21:21

Še ena zanimiva polnilnica, uporabna kot prenosna ali fiksna
https://go-e.co/en/
timo

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na