Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

O tem kako polnite svoj EV doma
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1989
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
676
957

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Jul 2017, 17:42

OBC je "on board charger".

Ni mi jasno kako ti to deluje. Imaš kakšen podatek s kakšno močjo dejansko polni? Takrat ko si na dveh fazah nameril 12A.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 209
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
206
199

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a mkonci » 25 Jul 2017, 17:50

CRF je napisal/-a:Ni mi jasno kako ti to deluje. Imaš kakšen podatek s kakšno močjo dejansko polni? Takrat ko si na dveh fazah nameril 12A.


Ne razen če lahko izračunamo moč iz podatka da bi potreboval za polnenje iz 50% do 100% 2,35h. Kapaciteta baterije je 35,8kWh.
Torej 17,9kWh napolne v 2:35h = ca. 7,16kW. Al sem se kje uštel?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1989
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
676
957

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Jul 2017, 17:55

Bo kar držalo. Res ti polni s tako močjo. Dvofazno :)
Tega pa še Zoe ne zna. :geek:
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 209
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
206
199

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a mkonci » 25 Jul 2017, 17:57

CRF je napisal/-a:Tega pa še Zoe ne zna. :geek:

ne more bit zdej vak avto VW :devil:

a pa je to normalno dvofazno? sem mislu da vleče samo iz ene...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1989
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
676
957

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Jul 2017, 18:12

To vsi mislimo... Al je neka sistemska napaka pri merjenju, al pa kaj drugega.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 209
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
206
199

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a mkonci » 25 Jul 2017, 18:57

Evo sem šel še soseda vprašat, ki je bil včasih električar pri Iskri in pravi, da tok na 2 fazah ni nenavaden, da pa ne more rečt al je prav al ne ker je čisto odvisno kako je potem v postaji narejeno glede na to da avto ne papa 3f štroma.
Glede 7,16kW je reku da mora to vsaka 2.5mm napeljava zdržat. Glede gretja pa da imam slabe stike zato se greje. Preveru sem ustje varovalke in res najdu da je bil ravno tista k se je grela precej oksidirana.
Mi je pa priporočil, da čimprej grem na avtomatske varovalke in vržem to staro šaro ven, da bo vse dost bolj varno.
matija
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 172
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
79
28

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a N75 » 25 Jul 2017, 21:47

mkonci je napisal/-a:Evo sem zdej še tokove pomeril v Siemens polnilni postaji. Kabli so barve črna, rjava, modra in nula.
1. Te kable sem potem med sebojno tudi zamenjal in vsakič meril tok in napetost in dobil sledeče (glej prvo tabelco)
2. Potem pa sem spreminjal še nastavitve tokov na polnilni postaji in pomeril kakšen tok dejansko vleče na L1 (glej drugo tabelco).

Torej za 1 nisem čist ziher ampak kot jaz vidim je modra žica najmanj obremenjena ker je napetost najvišja ko je na L1 (ta faza je najbolj obremenjena).

Točka 2, ko ampere nastavim nad 16A je isti pes kaj nastavim, ker očitno avto itak ne potegne več kot 14,7A. Ali kako naj si razlagam drugo tabelco?

so kakšni komentarji predlogi?


Vsekakor bolje da polni iz dveh faz kot enofazno.
Torej ima 7.2kW polnilec 2x16A .
Tokove imaš potem
L1 14.7A
L2 14.7A
L3 0A
N 14.7A (približno)
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 209
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
206
199

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a mkonci » 25 Jul 2017, 22:16

N75 je napisal/-a:Vsekakor bolje da polni iz dveh faz kot enofazno.
Torej ima 7.2kW polnilec 2x16A .
Tokove imaš potem
L1 14.7A
L2 14.7A
L3 0A
N 14.7A (približno)


tako je, sedaj morem samo še skrajšati podaljšek oz dobiti boljši kabel.
Tale teslina polnilnica kolk je pa ta žival močna? sem probal najdet več informacij na teslini strani samo ne vem al vsem šteka ali samo meni, ne odpira, šteka... tako da tam ne morem nič najt.
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 717
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
453
650

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a Damijan » 26 Jul 2017, 10:02

Očitno vw eGolf resnično podpira dvofazno polnjenje Volkswagen Electric Cars - The Mobility House
matija, CRF, mkonci, Desty
Uporabniški avatar
matija
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 938
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
526
902

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a matija » 26 Jul 2017, 14:14

To je pa precejsnja prednost pred vsemi ostalimi EV, ki podpirajo enofazno ~32A polnjenje iz stalisca domacih prikljuckov.
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 172
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
79
28

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a N75 » 26 Jul 2017, 15:10

matija je napisal/-a:To je pa precejsnja prednost pred vsemi ostalimi EV, ki podpirajo enofazno ~32A polnjenje iz stalisca domacih prikljuckov.

Ja res je, če imaš enofazni polnilec 32A lahko na priključku 3x25A polniš s recimo 20A torej 4.6kW, v primeru e-golfa pa 7.4kW
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 209
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
206
199

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a mkonci » 26 Jul 2017, 17:01

Damijan je napisal/-a:Očitno vw eGolf resnično podpira dvofazno polnjenje Volkswagen Electric Cars - The Mobility House


qul hvala za tole :beer:
itak sej zato sem pa Golfa kupu ravno zaradi tega :giggle: sam da to na VW še ne vedo :think:
Luka
timo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 21
Kraj: Koper
Avto: še mau FORD S- MAX
6
102

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a timo » 28 Jul 2017, 20:47

matija je napisal/-a:Pri domacem wallboxu je glavna prednost enostavnost vsakodnevne uporabe, pri CZeru je prilozen 14.5A GrannyCable kar obtical doma - ga ne vozimo vec v avtu. Enostavno se nam ne da vsak dan odklapljati, pakirati v prtljaznik, nato ven, priklapljat, ... vecino poti je taksnih da za kaksno dodatno polnjenje zadostuje drug type1-type2 kabel v avtu. Polnilnic je ze veliko, so pa obcasne poti kam kjer je le Schuko, takrat spet prekladanje kablov.

Tale wallbe je zanimiva, sicer s kablom ter 11kW pride 850€ + shipping. Malo nad Wallbox Pulsar. Pa skoda da je omejena res na 11kW za ta denar, 22kW je se malo drazja.

Nobena od teh pa mislim da ne meri obremenitev faz ter primerno znizuje moc avtu, tudi Wallbe ne.

Sicer s preobremenitvijo faze trenutno nimam tezav, tisto za polnit avto sem cisto spraznil, le pomivalc je ostal tam. To se zakasni s timerjem oz. tudi gre celo skupaj z avtom.

Je tale 3f Teslin model primeren tudi za polnenje ioniq-a doma? Hvala
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1989
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
676
957

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Jul 2017, 02:39

timo je napisal/-a:
matija je napisal/-a:Pri domacem wallboxu je glavna prednost enostavnost vsakodnevne uporabe, pri CZeru je prilozen 14.5A GrannyCable kar obtical doma - ga ne vozimo vec v avtu. Enostavno se nam ne da vsak dan odklapljati, pakirati v prtljaznik, nato ven, priklapljat, ... vecino poti je taksnih da za kaksno dodatno polnjenje zadostuje drug type1-type2 kabel v avtu. Polnilnic je ze veliko, so pa obcasne poti kam kjer je le Schuko, takrat spet prekladanje kablov.

Tale wallbe je zanimiva, sicer s kablom ter 11kW pride 850€ + shipping. Malo nad Wallbox Pulsar. Pa skoda da je omejena res na 11kW za ta denar, 22kW je se malo drazja.

Nobena od teh pa mislim da ne meri obremenitev faz ter primerno znizuje moc avtu, tudi Wallbe ne.

Sicer s preobremenitvijo faze trenutno nimam tezav, tisto za polnit avto sem cisto spraznil, le pomivalc je ostal tam. To se zakasni s timerjem oz. tudi gre celo skupaj z avtom.

Je tale 3f Teslin model primeren tudi za polnenje ioniq-a doma? Hvala

Seveda, za vse avte s type 2 konektorjem.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
timo
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 21
Kraj: Koper
Avto: še mau FORD S- MAX
6
102

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a timo » 29 Jul 2017, 03:17

Super.
Se pravi da so polnilni protokoli (kot opisujete v prejšnjih postih) pri vseh avtih zelo podobni!?
lp vinko
Uporabniški avatar
robert
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 487
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
521
359

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a robert » 29 Jul 2017, 07:47

Protokoli so enaki.
Polnilne postaje doma imajo samo en problem in sicer, da so nastavljene vedno na nek tok, ponavadi na maximalni.
Če je avto 1F še lahko prestaviš ostale odjemalce na ostali dve fazi.
Če pa avto polni z 2F (očitno e-Golf) ali 3F je že treba malo razmisliti kdaj boš polnil.
Večina hiš ima ali 25 ali 20A glavne varovalke, kar pa ni prav veliko rezerve do 16A.

Z mojih oči je trenitno najboljša izbira, prenosna polnilna postaja ali da jo sam/nekdo naredi.
Razmišljam tudi, da bi se dogovoril z Metron (Pečjakom) za njihovo elektroniko in na steno naredil fixno polnilno postajo, s tipko, na kateri bi štelel željeno moč... Vendar ... njihovo mobilno postajo imam in samo to, da ne rabim kabla dat iz prtljažnika, ne odtehta 300 do 500 eur investicije. Sploh ker imam na steni originalni 10A polnilec od Kije, ki v 95% zadosti za polnenje čez noč.
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 172
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
79
28

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a N75 » 29 Jul 2017, 11:59

Jaz polnim Zoe na 3x16A, ponoči po ni porabe, grem priklopit kabel preden grem spat, vsake 2 ali 3 dni, ne polnim vsak dan, tudi ne uporabljam časovnika.

Bolj počasi kot 3x16A ne polnim, včasih tudi bolj hitro, glavne varovalke 3x25A.
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 803
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
238
185

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a pirpy » 29 Jul 2017, 14:06

Kolikor vem ti q90 sploh ne omogoča počasnejšega 3f polnjenja kot 11kw :)
lovroh
Prispevkov: 4
Kraj: Velenje
Avto: Golf
2
0

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a lovroh » 29 Jul 2017, 16:10

Pozdravljeni

Sem sveže pečen uporabnik e-Golf 2015. Ker nisem ravno električar po poklicu upam, da sledeče vprašanje ni preveč neumno:

Ker se lahko e-Golf 2015 polni z največ 3,6 kW bi ga želel s temi 3,6kW polniti trifazno in sicer tako, da bi bila vsaka faza obremenejna le z 6A. V mislih sem imel tole mobilno postajo [PC05] TYPE2/CEE (3X16A, 3-PHASE) od Pečjaka:

http://eauto.si/metron-shop/?product=new-very-hot-type2cee-3x16a-3-phase-carrier-case-test

Glede na zapisano v navodilih na strani 11:

http://eauto.si/metron-shop/wp-content/uploads/user_manual-1.pdf

lahko naroči nastaviš polnjenje s 6A = cca 3,6kW.

Varovalke imam sicer 3x20A, vendar bi želel, da so vse enakomerno obremenjene. Ker imam 3F vtičnico v garaži se mi zdi to najbolj "varna" rešitev.

Glede na to da e-Golf 2015 tudi na javnih polnilnica 22kW, (ki naj bi bile 3x32A) polni le z max. 3,6kW bi po moji logiki to moralo funkcionirati. ... razen če takrat vleče samo iz ene faze 16A????

Vprašanje je torej: ali bo to sploh funkcioniralo, oziroma zakaj ne bo?



Hvala za odgovor.

Lp
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1989
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
676
957

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

OdgovorNapisal/-a CRF » 29 Jul 2017, 18:29

Pozdravljen lovroh.

Če VW ne skriva spet kakšnega presenečenja potem je najbolj verjetno da je polnilec v avtu enofazni 16A.

Če imaš težavo s preobremenjenostjo faze, lahko edino zmanjšaš tok na recimo 10A.
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na