Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
OBC je "on board charger".
Ni mi jasno kako ti to deluje. Imaš kakšen podatek s kakšno močjo dejansko polni? Takrat ko si na dveh fazah nameril 12A.
Ni mi jasno kako ti to deluje. Imaš kakšen podatek s kakšno močjo dejansko polni? Takrat ko si na dveh fazah nameril 12A.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Ne razen če lahko izračunamo moč iz podatka da bi potreboval za polnenje iz 50% do 100% 2,35h. Kapaciteta baterije je 35,8kWh.CRF napisal/-a:Ni mi jasno kako ti to deluje. Imaš kakšen podatek s kakšno močjo dejansko polni? Takrat ko si na dveh fazah nameril 12A.
Torej 17,9kWh napolne v 2:35h = ca. 7,16kW. Al sem se kje uštel?
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Bo kar držalo. Res ti polni s tako močjo. Dvofazno
Tega pa še Zoe ne zna.
Tega pa še Zoe ne zna.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
ne more bit zdej vak avto VWCRF napisal/-a:Tega pa še Zoe ne zna.
a pa je to normalno dvofazno? sem mislu da vleče samo iz ene...
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
To vsi mislimo... Al je neka sistemska napaka pri merjenju, al pa kaj drugega.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Evo sem šel še soseda vprašat, ki je bil včasih električar pri Iskri in pravi, da tok na 2 fazah ni nenavaden, da pa ne more rečt al je prav al ne ker je čisto odvisno kako je potem v postaji narejeno glede na to da avto ne papa 3f štroma.
Glede 7,16kW je reku da mora to vsaka 2.5mm napeljava zdržat. Glede gretja pa da imam slabe stike zato se greje. Preveru sem ustje varovalke in res najdu da je bil ravno tista k se je grela precej oksidirana.
Mi je pa priporočil, da čimprej grem na avtomatske varovalke in vržem to staro šaro ven, da bo vse dost bolj varno.
Glede 7,16kW je reku da mora to vsaka 2.5mm napeljava zdržat. Glede gretja pa da imam slabe stike zato se greje. Preveru sem ustje varovalke in res najdu da je bil ravno tista k se je grela precej oksidirana.
Mi je pa priporočil, da čimprej grem na avtomatske varovalke in vržem to staro šaro ven, da bo vse dost bolj varno.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Vsekakor bolje da polni iz dveh faz kot enofazno.mkonci napisal/-a:Evo sem zdej še tokove pomeril v Siemens polnilni postaji. Kabli so barve črna, rjava, modra in nula.
1. Te kable sem potem med sebojno tudi zamenjal in vsakič meril tok in napetost in dobil sledeče (glej prvo tabelco)
2. Potem pa sem spreminjal še nastavitve tokov na polnilni postaji in pomeril kakšen tok dejansko vleče na L1 (glej drugo tabelco).
Torej za 1 nisem čist ziher ampak kot jaz vidim je modra žica najmanj obremenjena ker je napetost najvišja ko je na L1 (ta faza je najbolj obremenjena).
Točka 2, ko ampere nastavim nad 16A je isti pes kaj nastavim, ker očitno avto itak ne potegne več kot 14,7A. Ali kako naj si razlagam drugo tabelco?
so kakšni komentarji predlogi?
Torej ima 7.2kW polnilec 2x16A .
Tokove imaš potem
L1 14.7A
L2 14.7A
L3 0A
N 14.7A (približno)
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
tako je, sedaj morem samo še skrajšati podaljšek oz dobiti boljši kabel.N75 napisal/-a: Vsekakor bolje da polni iz dveh faz kot enofazno.
Torej ima 7.2kW polnilec 2x16A .
Tokove imaš potem
L1 14.7A
L2 14.7A
L3 0A
N 14.7A (približno)
Tale teslina polnilnica kolk je pa ta žival močna? sem probal najdet več informacij na teslini strani samo ne vem al vsem šteka ali samo meni, ne odpira, šteka... tako da tam ne morem nič najt.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Očitno vw eGolf resnično podpira dvofazno polnjenje http://www.mobilityhouse.com/en/portfol ... volkswagen
Soul EV believer
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
To je pa precejsnja prednost pred vsemi ostalimi EV, ki podpirajo enofazno ~32A polnjenje iz stalisca domacih prikljuckov.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Ja res je, če imaš enofazni polnilec 32A lahko na priključku 3x25A polniš s recimo 20A torej 4.6kW, v primeru e-golfa pa 7.4kWmatija napisal/-a:To je pa precejsnja prednost pred vsemi ostalimi EV, ki podpirajo enofazno ~32A polnjenje iz stalisca domacih prikljuckov.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
qul hvala za toleDamijan napisal/-a:Očitno vw eGolf resnično podpira dvofazno polnjenje http://www.mobilityhouse.com/en/portfol ... volkswagen
itak sej zato sem pa Golfa kupu ravno zaradi tega sam da to na VW še ne vedo
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Je tale 3f Teslin model primeren tudi za polnenje ioniq-a doma? Hvalamatija napisal/-a:Pri domacem wallboxu je glavna prednost enostavnost vsakodnevne uporabe, pri CZeru je prilozen 14.5A GrannyCable kar obtical doma - ga ne vozimo vec v avtu. Enostavno se nam ne da vsak dan odklapljati, pakirati v prtljaznik, nato ven, priklapljat, ... vecino poti je taksnih da za kaksno dodatno polnjenje zadostuje drug type1-type2 kabel v avtu. Polnilnic je ze veliko, so pa obcasne poti kam kjer je le Schuko, takrat spet prekladanje kablov.
Tale wallbe je zanimiva, sicer s kablom ter 11kW pride 850€ + shipping. Malo nad Wallbox Pulsar. Pa skoda da je omejena res na 11kW za ta denar, 22kW je se malo drazja.
Nobena od teh pa mislim da ne meri obremenitev faz ter primerno znizuje moc avtu, tudi Wallbe ne.
Sicer s preobremenitvijo faze trenutno nimam tezav, tisto za polnit avto sem cisto spraznil, le pomivalc je ostal tam. To se zakasni s timerjem oz. tudi gre celo skupaj z avtom.
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Seveda, za vse avte s type 2 konektorjem.timo napisal/-a:Je tale 3f Teslin model primeren tudi za polnenje ioniq-a doma? Hvalamatija napisal/-a:Pri domacem wallboxu je glavna prednost enostavnost vsakodnevne uporabe, pri CZeru je prilozen 14.5A GrannyCable kar obtical doma - ga ne vozimo vec v avtu. Enostavno se nam ne da vsak dan odklapljati, pakirati v prtljaznik, nato ven, priklapljat, ... vecino poti je taksnih da za kaksno dodatno polnjenje zadostuje drug type1-type2 kabel v avtu. Polnilnic je ze veliko, so pa obcasne poti kam kjer je le Schuko, takrat spet prekladanje kablov.
Tale wallbe je zanimiva, sicer s kablom ter 11kW pride 850€ + shipping. Malo nad Wallbox Pulsar. Pa skoda da je omejena res na 11kW za ta denar, 22kW je se malo drazja.
Nobena od teh pa mislim da ne meri obremenitev faz ter primerno znizuje moc avtu, tudi Wallbe ne.
Sicer s preobremenitvijo faze trenutno nimam tezav, tisto za polnit avto sem cisto spraznil, le pomivalc je ostal tam. To se zakasni s timerjem oz. tudi gre celo skupaj z avtom.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Super.
Se pravi da so polnilni protokoli (kot opisujete v prejšnjih postih) pri vseh avtih zelo podobni!?
lp vinko
Se pravi da so polnilni protokoli (kot opisujete v prejšnjih postih) pri vseh avtih zelo podobni!?
lp vinko
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Protokoli so enaki.
Polnilne postaje doma imajo samo en problem in sicer, da so nastavljene vedno na nek tok, ponavadi na maximalni.
Če je avto 1F še lahko prestaviš ostale odjemalce na ostali dve fazi.
Če pa avto polni z 2F (očitno e-Golf) ali 3F je že treba malo razmisliti kdaj boš polnil.
Večina hiš ima ali 25 ali 20A glavne varovalke, kar pa ni prav veliko rezerve do 16A.
Z mojih oči je trenitno najboljša izbira, prenosna polnilna postaja ali da jo sam/nekdo naredi.
Razmišljam tudi, da bi se dogovoril z Metron (Pečjakom) za njihovo elektroniko in na steno naredil fixno polnilno postajo, s tipko, na kateri bi štelel željeno moč... Vendar ... njihovo mobilno postajo imam in samo to, da ne rabim kabla dat iz prtljažnika, ne odtehta 300 do 500 eur investicije. Sploh ker imam na steni originalni 10A polnilec od Kije, ki v 95% zadosti za polnenje čez noč.
Polnilne postaje doma imajo samo en problem in sicer, da so nastavljene vedno na nek tok, ponavadi na maximalni.
Če je avto 1F še lahko prestaviš ostale odjemalce na ostali dve fazi.
Če pa avto polni z 2F (očitno e-Golf) ali 3F je že treba malo razmisliti kdaj boš polnil.
Večina hiš ima ali 25 ali 20A glavne varovalke, kar pa ni prav veliko rezerve do 16A.
Z mojih oči je trenitno najboljša izbira, prenosna polnilna postaja ali da jo sam/nekdo naredi.
Razmišljam tudi, da bi se dogovoril z Metron (Pečjakom) za njihovo elektroniko in na steno naredil fixno polnilno postajo, s tipko, na kateri bi štelel željeno moč... Vendar ... njihovo mobilno postajo imam in samo to, da ne rabim kabla dat iz prtljažnika, ne odtehta 300 do 500 eur investicije. Sploh ker imam na steni originalni 10A polnilec od Kije, ki v 95% zadosti za polnenje čez noč.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Jaz polnim Zoe na 3x16A, ponoči po ni porabe, grem priklopit kabel preden grem spat, vsake 2 ali 3 dni, ne polnim vsak dan, tudi ne uporabljam časovnika.
Bolj počasi kot 3x16A ne polnim, včasih tudi bolj hitro, glavne varovalke 3x25A.
Bolj počasi kot 3x16A ne polnim, včasih tudi bolj hitro, glavne varovalke 3x25A.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Kolikor vem ti q90 sploh ne omogoča počasnejšega 3f polnjenja kot 11kw
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Pozdravljeni
Sem sveže pečen uporabnik e-Golf 2015. Ker nisem ravno električar po poklicu upam, da sledeče vprašanje ni preveč neumno:
Ker se lahko e-Golf 2015 polni z največ 3,6 kW bi ga želel s temi 3,6kW polniti trifazno in sicer tako, da bi bila vsaka faza obremenejna le z 6A. V mislih sem imel tole mobilno postajo [PC05] TYPE2/CEE (3X16A, 3-PHASE) od Pečjaka:
http://eauto.si/metron-shop/?product=ne ... -case-test
Glede na zapisano v navodilih na strani 11:
http://eauto.si/metron-shop/wp-content/ ... nual-1.pdf
lahko naroči nastaviš polnjenje s 6A = cca 3,6kW.
Varovalke imam sicer 3x20A, vendar bi želel, da so vse enakomerno obremenjene. Ker imam 3F vtičnico v garaži se mi zdi to najbolj "varna" rešitev.
Glede na to da e-Golf 2015 tudi na javnih polnilnica 22kW, (ki naj bi bile 3x32A) polni le z max. 3,6kW bi po moji logiki to moralo funkcionirati. ... razen če takrat vleče samo iz ene faze 16A????
Vprašanje je torej: ali bo to sploh funkcioniralo, oziroma zakaj ne bo?
Hvala za odgovor.
Lp
Sem sveže pečen uporabnik e-Golf 2015. Ker nisem ravno električar po poklicu upam, da sledeče vprašanje ni preveč neumno:
Ker se lahko e-Golf 2015 polni z največ 3,6 kW bi ga želel s temi 3,6kW polniti trifazno in sicer tako, da bi bila vsaka faza obremenejna le z 6A. V mislih sem imel tole mobilno postajo [PC05] TYPE2/CEE (3X16A, 3-PHASE) od Pečjaka:
http://eauto.si/metron-shop/?product=ne ... -case-test
Glede na zapisano v navodilih na strani 11:
http://eauto.si/metron-shop/wp-content/ ... nual-1.pdf
lahko naroči nastaviš polnjenje s 6A = cca 3,6kW.
Varovalke imam sicer 3x20A, vendar bi želel, da so vse enakomerno obremenjene. Ker imam 3F vtičnico v garaži se mi zdi to najbolj "varna" rešitev.
Glede na to da e-Golf 2015 tudi na javnih polnilnica 22kW, (ki naj bi bile 3x32A) polni le z max. 3,6kW bi po moji logiki to moralo funkcionirati. ... razen če takrat vleče samo iz ene faze 16A????
Vprašanje je torej: ali bo to sploh funkcioniralo, oziroma zakaj ne bo?
Hvala za odgovor.
Lp
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Pozdravljen lovroh.
Če VW ne skriva spet kakšnega presenečenja potem je najbolj verjetno da je polnilec v avtu enofazni 16A.
Če imaš težavo s preobremenjenostjo faze, lahko edino zmanjšaš tok na recimo 10A.
Če VW ne skriva spet kakšnega presenečenja potem je najbolj verjetno da je polnilec v avtu enofazni 16A.
Če imaš težavo s preobremenjenostjo faze, lahko edino zmanjšaš tok na recimo 10A.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 4 Odgovori
- 493 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a LeoAlioth
-
- 36 Odgovori
- 960 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Ti3n
-
- 53 Odgovori
- 1649 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a kunsti
-
- 1 Odgovori
- 116 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a evpolnilnice
-
- 208 Odgovori
- 5079 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr