Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Pozdravljen na forumu Dejan.
Ja, Leaf in večina drugih EV ima vgrajen počasen 1 fazni AC polnilec. To pomeni da največ kar lahko narediš je da si omisliš 32A polnilnico. Katerokoli od teh ki so naštete v prvem prispevku.
In adapter
http://eauto.si/metron-shop/?product=ch ... e-2-type-1
Ja, Leaf in večina drugih EV ima vgrajen počasen 1 fazni AC polnilec. To pomeni da največ kar lahko narediš je da si omisliš 32A polnilnico. Katerokoli od teh ki so naštete v prvem prispevku.
In adapter
http://eauto.si/metron-shop/?product=ch ... e-2-type-1
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Sem se malo igral s postajo in spreminjal tokove. ugotovitev, tudi pri nastavljenih 10A na 3f (vleče iz ene faze) se varovalka v 1h precej segreje in je vroča.
Kako lahko ugotovim, katera faza od 3f je najmanj obremenjena?
Možno je da je na tej fati ki se mi greje priklopljena tudi klima, skrinja, toplotna.... pol pa ni čudno da greje.
Kako lahko ugotovim, katera faza od 3f je najmanj obremenjena?
Možno je da je na tej fati ki se mi greje priklopljena tudi klima, skrinja, toplotna.... pol pa ni čudno da greje.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Prav bi ti prišle tokovne klešče, da bi lahko izmeril porabo posamezne faze.
Potem pa prestaviš porabnike na prvo in drugo fazo, tretjo imaš pa rezervirano samo za avto.
Potem pa prestaviš porabnike na prvo in drugo fazo, tretjo imaš pa rezervirano samo za avto.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Če nimaš tokovnih klešč lahko pomaga že navaden univerzalni inštrument, pri bolj obremenjenih fazah posledično pada napetost...
Soul EV believer
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Jutri grem v nabavo tokovnih klešč za 30 eur me ne bo hudič uzel :O
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Ja podoben kabel. Le da ga ga nisem posebej kupoval, taksni so hitro 500€+. Zamenjal sem obstojeci prilozen kabel, ki pride skupaj z avtom, ker se ga uporablja dnevno. Sploh je to skoraj nujno pri starejsih C-Zero, ker so eni izmed res redkih avtomobilov, ki s prilozenim Schuko kablom polnijo 15A. Koncni konektor sem iz Schuko zamenjal z modrim CEE3 ter tudi montiral taksno vticnico, do katere sem potegnil 2.5mm^2 kabel.mkonci napisal/-a:Ne vem če sem te prav razumel, a potem polneš s ponilnim kablom podobnim kot sem ga prilepil zgoraj?
In doma si si naredil priklop na CEE3 vtikač?
Jaz takega vtikača doma nimam, sem si pa sestavil podaljšek (šuko muški, 10cm 2,5mm kabel, CEE3 ženski), tako da lahko zgornji kabel uštekam.
Vsi novejsi avtomobili imajo le te omejene na max 12A. Tudi C-Zero je dobil od letnika 2012 dalje znizano moc polnjenja s tem kablom. Enako je pri vseh ostalih modernejsih EV. Vec kot 12A cez Schuko ne bodo potegnili.
Ce imas pa samo pretvornik iz Schuko na CEE3, toliko da lahko polnis ce kje naletis na tako vticnico je OK, ce ti tak kabel vlece 10A-12A max.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Evo sem zdej še tokove pomeril v Siemens polnilni postaji. Kabli so barve črna, rjava, modra in nula.
1. Te kable sem potem med sebojno tudi zamenjal in vsakič meril tok in napetost in dobil sledeče (glej prvo tabelco)
2. Potem pa sem spreminjal še nastavitve tokov na polnilni postaji in pomeril kakšen tok dejansko vleče na L1 (glej drugo tabelco).
Torej za 1 nisem čist ziher ampak kot jaz vidim je modra žica najmanj obremenjena ker je napetost najvišja ko je na L1 (ta faza je najbolj obremenjena).
Točka 2, ko ampere nastavim nad 16A je isti pes kaj nastavim, ker očitno avto itak ne potegne več kot 14,7A. Ali kako naj si razlagam drugo tabelco?
so kakšni komentarji predlogi?
1. Te kable sem potem med sebojno tudi zamenjal in vsakič meril tok in napetost in dobil sledeče (glej prvo tabelco)
2. Potem pa sem spreminjal še nastavitve tokov na polnilni postaji in pomeril kakšen tok dejansko vleče na L1 (glej drugo tabelco).
Torej za 1 nisem čist ziher ampak kot jaz vidim je modra žica najmanj obremenjena ker je napetost najvišja ko je na L1 (ta faza je najbolj obremenjena).
Točka 2, ko ampere nastavim nad 16A je isti pes kaj nastavim, ker očitno avto itak ne potegne več kot 14,7A. Ali kako naj si razlagam drugo tabelco?
so kakšni komentarji predlogi?
- Priponke
-
- meritve.JPG (25.67 KiB) Pogledano 7498 krat
-
- nastavitve.JPG (16.67 KiB) Pogledano 7498 krat
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
nula je ponavadi modra ,kje mas pa zemljo?
avto zmeraj vlece malo manj.
avto zmeraj vlece malo manj.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
to je 3f. Imam samo 4 žice, nula je rumeno/zelena, zemlje nipirpy napisal/-a:nula je ponavadi modra ,kje mas pa zemljo?
avto zmeraj vlece malo manj.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Nula je modra, rumeno-zelena je ozemljitev!
Faze so običajno rjava, črna, siva(bela)...
Faze so običajno rjava, črna, siva(bela)...
Soul EV believer
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Tudi meni nekaj ne štima s temi žicami in številkami. Jaz bi rekel da meriš dvakrat isti tok po fazi in nuli.
Ker avto ne polni dvofazno da bi bili lahko obremenjeni dve fazi.
Predlagam da rajši meriš v omarici, kjer se ti grejejo varovalke. In to takrat ko NE polniš. Ampak vključi velike porabnike ki so verjetni da bodo prižgani hkrati z avtom. Tako boš našel fazo ki je najmanj obremenjena. In potem nanjo priveži polnilnico.
Ker avto ne polni dvofazno da bi bili lahko obremenjeni dve fazi.
Predlagam da rajši meriš v omarici, kjer se ti grejejo varovalke. In to takrat ko NE polniš. Ampak vključi velike porabnike ki so verjetni da bodo prižgani hkrati z avtom. Tako boš našel fazo ki je najmanj obremenjena. In potem nanjo priveži polnilnico.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
ja že pa tud ne... pri starih napeljavah v bajti ni zemlje. sploh pa pri 3f se je včas uporabilo 4 žični kabel 3 so za L1, L2, L3, četrta preostala žica pa se uporabi kot nula in ista se veže tudi na zemljo (če ni zemlje kot v mojem primeru).Damijan napisal/-a:Nula je modra, rumeno-zelena je ozemljitev!
Faze so običajno rjava, črna, siva(bela)...
v omarci teško merim, ker so varovalke stare keramične in nimam kam multimetra vštekat.
Ja sej vem mogu bi se enkrat lotit in vse pref..at pa dat fit not in avtomatske varovalke, sam to pomeni spet vse razbijat
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
tole k je ca 12A na dveh fazah je pa tud men smešno in nelogično. Pomoje najbolj da pokličem enga pravga električarja mu dam za 1 al pa dva in mi to premeri in poveže.CRF napisal/-a:Tudi meni nekaj ne štima s temi žicami in številkami. Jaz bi rekel da meriš dvakrat isti tok po fazi in nuli.
Ker avto ne polni dvofazno da bi bili lahko obremenjeni dve fazi.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
novi e-golf bi moral potegnit kakih 30A, saj ima 7kW polnilec. Ali je to mogoce dodatna oprema ki je nimas, ali pa polnilnica ne spusti vec skozi zaradi nekega razloga.
Glede razporeditve pa enostavno vklapljaj velike porabnike in meri koliko vlecejo. Jaz sem doma skoraj celo omarco prevezal drugace in hkrati opazil se neskladja vezave z nacrtom, ki jih je naredil elektricar.
Glede razporeditve pa enostavno vklapljaj velike porabnike in meri koliko vlecejo. Jaz sem doma skoraj celo omarco prevezal drugace in hkrati opazil se neskladja vezave z nacrtom, ki jih je naredil elektricar.
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
pomeri še napetost medfazno, če je med fazami napetost 400v potem se ti avto res polni z 400 v in je z 14.8 A že skoraj na max moči polnilca .Idealno !
Razmišljam dalje ,poskusi drugo in tretjo fazo izključit , testiraj in poročaj
Razmišljam dalje ,poskusi drugo in tretjo fazo izključit , testiraj in poročaj
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
To bom testiral danes.pirpy napisal/-a:pomeri še napetost medfazno, če je med fazami napetost 400v potem se ti avto res polni z 400 v in je z 14.8 A že skoraj na max moči polnilca .Idealno !
Razmišljam dalje ,poskusi drugo in tretjo fazo izključit , testiraj in poročaj
@matija, golf ima 7,3kW polnilc
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Kljub "stari" inštalaciji z ničenjem se da dodati naknadno pripravljena ozemljitev in 30mA omrežno zaščitno stikalo (v tvojem primeru 25A); se pa zagotovo ni varno igrati z elektriko, bolje poklicati strokovno usposobljeno osebo na pomoč.
Glede medfazne napetosti - dvomim, da bi OBC prenesel 400V, v ZDA je medfazna napetost 230-240V, v EU je zagotovo previsoka.
Glede medfazne napetosti - dvomim, da bi OBC prenesel 400V, v ZDA je medfazna napetost 230-240V, v EU je zagotovo previsoka.
Soul EV believer
Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?
Kaj je OBC?Damijan napisal/-a:Glede medfazne napetosti - dvomim, da bi OBC prenesel 400V, v ZDA je medfazna napetost 230-240V, v EU je zagotovo previsoka.
Evo sem pomeril medfazne napetosti:
L1-L2 = 410V
L1-L3 = 415V
L2-L3 = 413V
Odklipil sem L2 in L3, v tem primeru polnilna postaja javlja napako in ne polne!
Ima še kdo kak predlog za kak test?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 4 Odgovori
- 535 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a LeoAlioth
-
- 36 Odgovori
- 972 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Ti3n
-
- 69 Odgovori
- 2208 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a ambasador
-
- 1 Odgovori
- 138 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a evpolnilnice
-
- 289 Odgovori
- 7260 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a evpolnilnice