Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

O tem kako polnite svoj EV doma
Odgovori
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a CRF »

OBC je "on board charger".

Ni mi jasno kako ti to deluje. Imaš kakšen podatek s kakšno močjo dejansko polni? Takrat ko si na dveh fazah nameril 12A.
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a mkonci »

CRF napisal/-a:Ni mi jasno kako ti to deluje. Imaš kakšen podatek s kakšno močjo dejansko polni? Takrat ko si na dveh fazah nameril 12A.
Ne razen če lahko izračunamo moč iz podatka da bi potreboval za polnenje iz 50% do 100% 2,35h. Kapaciteta baterije je 35,8kWh.
Torej 17,9kWh napolne v 2:35h = ca. 7,16kW. Al sem se kje uštel?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a CRF »

Bo kar držalo. Res ti polni s tako močjo. Dvofazno
Tega pa še Zoe ne zna.
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a mkonci »

CRF napisal/-a:Tega pa še Zoe ne zna.
ne more bit zdej vak avto VW

a pa je to normalno dvofazno? sem mislu da vleče samo iz ene...
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a CRF »

To vsi mislimo... Al je neka sistemska napaka pri merjenju, al pa kaj drugega.
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a mkonci »

Evo sem šel še soseda vprašat, ki je bil včasih električar pri Iskri in pravi, da tok na 2 fazah ni nenavaden, da pa ne more rečt al je prav al ne ker je čisto odvisno kako je potem v postaji narejeno glede na to da avto ne papa 3f štroma.
Glede 7,16kW je reku da mora to vsaka 2.5mm napeljava zdržat. Glede gretja pa da imam slabe stike zato se greje. Preveru sem ustje varovalke in res najdu da je bil ravno tista k se je grela precej oksidirana.
Mi je pa priporočil, da čimprej grem na avtomatske varovalke in vržem to staro šaro ven, da bo vse dost bolj varno.
matija
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a N75 »

mkonci napisal/-a:Evo sem zdej še tokove pomeril v Siemens polnilni postaji. Kabli so barve črna, rjava, modra in nula.
1. Te kable sem potem med sebojno tudi zamenjal in vsakič meril tok in napetost in dobil sledeče (glej prvo tabelco)
2. Potem pa sem spreminjal še nastavitve tokov na polnilni postaji in pomeril kakšen tok dejansko vleče na L1 (glej drugo tabelco).

Torej za 1 nisem čist ziher ampak kot jaz vidim je modra žica najmanj obremenjena ker je napetost najvišja ko je na L1 (ta faza je najbolj obremenjena).

Točka 2, ko ampere nastavim nad 16A je isti pes kaj nastavim, ker očitno avto itak ne potegne več kot 14,7A. Ali kako naj si razlagam drugo tabelco?

so kakšni komentarji predlogi?
Vsekakor bolje da polni iz dveh faz kot enofazno.
Torej ima 7.2kW polnilec 2x16A .
Tokove imaš potem
L1 14.7A
L2 14.7A
L3 0A
N 14.7A (približno)
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a mkonci »

N75 napisal/-a: Vsekakor bolje da polni iz dveh faz kot enofazno.
Torej ima 7.2kW polnilec 2x16A .
Tokove imaš potem
L1 14.7A
L2 14.7A
L3 0A
N 14.7A (približno)
tako je, sedaj morem samo še skrajšati podaljšek oz dobiti boljši kabel.
Tale teslina polnilnica kolk je pa ta žival močna? sem probal najdet več informacij na teslini strani samo ne vem al vsem šteka ali samo meni, ne odpira, šteka... tako da tam ne morem nič najt.
Uporabniški avatar
Damijan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1239
Kraj: West Gorenjska
Avto: malo mešano ;)
989
1509

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a Damijan »

Očitno vw eGolf resnično podpira dvofazno polnjenje http://www.mobilityhouse.com/en/portfol ... volkswagen
matija, CRF, mkonci, Desty
Soul EV believer
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7867

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a matija »

To je pa precejsnja prednost pred vsemi ostalimi EV, ki podpirajo enofazno ~32A polnjenje iz stalisca domacih prikljuckov.
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a N75 »

matija napisal/-a:To je pa precejsnja prednost pred vsemi ostalimi EV, ki podpirajo enofazno ~32A polnjenje iz stalisca domacih prikljuckov.
Ja res je, če imaš enofazni polnilec 32A lahko na priključku 3x25A polniš s recimo 20A torej 4.6kW, v primeru e-golfa pa 7.4kW
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a mkonci »

Damijan napisal/-a:Očitno vw eGolf resnično podpira dvofazno polnjenje http://www.mobilityhouse.com/en/portfol ... volkswagen
qul hvala za tole
itak sej zato sem pa Golfa kupu ravno zaradi tega sam da to na VW še ne vedo
Luka
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 265
Kraj: Logatec
Avto: Hyundai Kona 3f 64 -2021
425
1665

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a timo »

matija napisal/-a:Pri domacem wallboxu je glavna prednost enostavnost vsakodnevne uporabe, pri CZeru je prilozen 14.5A GrannyCable kar obtical doma - ga ne vozimo vec v avtu. Enostavno se nam ne da vsak dan odklapljati, pakirati v prtljaznik, nato ven, priklapljat, ... vecino poti je taksnih da za kaksno dodatno polnjenje zadostuje drug type1-type2 kabel v avtu. Polnilnic je ze veliko, so pa obcasne poti kam kjer je le Schuko, takrat spet prekladanje kablov.

Tale wallbe je zanimiva, sicer s kablom ter 11kW pride 850€ + shipping. Malo nad Wallbox Pulsar. Pa skoda da je omejena res na 11kW za ta denar, 22kW je se malo drazja.

Nobena od teh pa mislim da ne meri obremenitev faz ter primerno znizuje moc avtu, tudi Wallbe ne.

Sicer s preobremenitvijo faze trenutno nimam tezav, tisto za polnit avto sem cisto spraznil, le pomivalc je ostal tam. To se zakasni s timerjem oz. tudi gre celo skupaj z avtom.
Je tale 3f Teslin model primeren tudi za polnenje ioniq-a doma? Hvala
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a CRF »

timo napisal/-a:
matija napisal/-a:Pri domacem wallboxu je glavna prednost enostavnost vsakodnevne uporabe, pri CZeru je prilozen 14.5A GrannyCable kar obtical doma - ga ne vozimo vec v avtu. Enostavno se nam ne da vsak dan odklapljati, pakirati v prtljaznik, nato ven, priklapljat, ... vecino poti je taksnih da za kaksno dodatno polnjenje zadostuje drug type1-type2 kabel v avtu. Polnilnic je ze veliko, so pa obcasne poti kam kjer je le Schuko, takrat spet prekladanje kablov.

Tale wallbe je zanimiva, sicer s kablom ter 11kW pride 850€ + shipping. Malo nad Wallbox Pulsar. Pa skoda da je omejena res na 11kW za ta denar, 22kW je se malo drazja.

Nobena od teh pa mislim da ne meri obremenitev faz ter primerno znizuje moc avtu, tudi Wallbe ne.

Sicer s preobremenitvijo faze trenutno nimam tezav, tisto za polnit avto sem cisto spraznil, le pomivalc je ostal tam. To se zakasni s timerjem oz. tudi gre celo skupaj z avtom.
Je tale 3f Teslin model primeren tudi za polnenje ioniq-a doma? Hvala
Seveda, za vse avte s type 2 konektorjem.
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 265
Kraj: Logatec
Avto: Hyundai Kona 3f 64 -2021
425
1665

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a timo »

Super.
Se pravi da so polnilni protokoli (kot opisujete v prejšnjih postih) pri vseh avtih zelo podobni!?
lp vinko
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a robert »

Protokoli so enaki.
Polnilne postaje doma imajo samo en problem in sicer, da so nastavljene vedno na nek tok, ponavadi na maximalni.
Če je avto 1F še lahko prestaviš ostale odjemalce na ostali dve fazi.
Če pa avto polni z 2F (očitno e-Golf) ali 3F je že treba malo razmisliti kdaj boš polnil.
Večina hiš ima ali 25 ali 20A glavne varovalke, kar pa ni prav veliko rezerve do 16A.

Z mojih oči je trenitno najboljša izbira, prenosna polnilna postaja ali da jo sam/nekdo naredi.
Razmišljam tudi, da bi se dogovoril z Metron (Pečjakom) za njihovo elektroniko in na steno naredil fixno polnilno postajo, s tipko, na kateri bi štelel željeno moč... Vendar ... njihovo mobilno postajo imam in samo to, da ne rabim kabla dat iz prtljažnika, ne odtehta 300 do 500 eur investicije. Sploh ker imam na steni originalni 10A polnilec od Kije, ki v 95% zadosti za polnenje čez noč.
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a N75 »

Jaz polnim Zoe na 3x16A, ponoči po ni porabe, grem priklopit kabel preden grem spat, vsake 2 ali 3 dni, ne polnim vsak dan, tudi ne uporabljam časovnika.

Bolj počasi kot 3x16A ne polnim, včasih tudi bolj hitro, glavne varovalke 3x25A.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1613

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Kolikor vem ti q90 sploh ne omogoča počasnejšega 3f polnjenja kot 11kw
lovroh
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 422
Avto: eGolf
456
26

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a lovroh »

Pozdravljeni

Sem sveže pečen uporabnik e-Golf 2015. Ker nisem ravno električar po poklicu upam, da sledeče vprašanje ni preveč neumno:

Ker se lahko e-Golf 2015 polni z največ 3,6 kW bi ga želel s temi 3,6kW polniti trifazno in sicer tako, da bi bila vsaka faza obremenejna le z 6A. V mislih sem imel tole mobilno postajo [PC05] TYPE2/CEE (3X16A, 3-PHASE) od Pečjaka:

http://eauto.si/metron-shop/?product=ne ... -case-test

Glede na zapisano v navodilih na strani 11:

http://eauto.si/metron-shop/wp-content/ ... nual-1.pdf

lahko naroči nastaviš polnjenje s 6A = cca 3,6kW.

Varovalke imam sicer 3x20A, vendar bi želel, da so vse enakomerno obremenjene. Ker imam 3F vtičnico v garaži se mi zdi to najbolj "varna" rešitev.

Glede na to da e-Golf 2015 tudi na javnih polnilnica 22kW, (ki naj bi bile 3x32A) polni le z max. 3,6kW bi po moji logiki to moralo funkcionirati. ... razen če takrat vleče samo iz ene faze 16A????

Vprašanje je torej: ali bo to sploh funkcioniralo, oziroma zakaj ne bo?



Hvala za odgovor.

Lp
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6386
Avto: Kona in Zoe
4910
5960

Re: Domaca 3F polnilnica. Kaj izbrati?

Odgovor Napisal/-a CRF »

Pozdravljen lovroh.

Če VW ne skriva spet kakšnega presenečenja potem je najbolj verjetno da je polnilec v avtu enofazni 16A.

Če imaš težavo s preobremenjenostjo faze, lahko edino zmanjšaš tok na recimo 10A.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Domače polnilnice (wallbox)”