Moja privat črpalka :)
Re: Moja privat črpalka :)
Na podoben princip lahko zmontiraš mojo: http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=35&t=1 ... 280#p18373
Že sama meri porabo in je povezana preko spleta... za po vrhu gre pa še do 20kW
Že sama meri porabo in je povezana preko spleta... za po vrhu gre pa še do 20kW
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Moja privat črpalka :)
Hm zakaj pa nebi CRF jeve kupil ? ima vse in še več za skoraj isti denar, ali celo ceneje, če misliš dodajati še kakšen števec...
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Moja privat črpalka :)
P.S.pirpy napisal/-a:Hm zakaj pa nebi CRF jeve kupil ? ima vse in še več za skoraj isti denar, ali celo ceneje, če misliš dodajati še kakšen števec...
Nisem videl tvojega odgovora CRF.
Re: Moja privat črpalka :)
Ne vem kolk bo prisla?
Drugace pa sem nasel danes en Siemensov modul, kui ima display, meri napetost, tok, moc, trenutno in na dolgi rok pa se preko UTP ga je mogoce povezat v mrezo in pol to spremlat na racunalniku.
Drugace pa sem nasel danes en Siemensov modul, kui ima display, meri napetost, tok, moc, trenutno in na dolgi rok pa se preko UTP ga je mogoce povezat v mrezo in pol to spremlat na racunalniku.
Re: Moja privat črpalka :)
Za forumaše bo od 250 do 300€ komplet vse, odvisno kaj rabiš. Se pa takih in podobnih že najde kar nekaj. Pač vzameš kar ti najbolj ustreza in sestaviš.
Re: Moja privat črpalka :)
Ja to je super cena. Bom počakal da boš dal kako predstavitveno sliko pa specifikacijo
Re: Moja privat črpalka :)
Si bom kar to temo sposodu. Sem zmontiral Sonoff POW (1st gen) in polnim C-Zero z nekje 14A (glede na Sonoff 3.2kW) kar je še vedno pod 16A ki naj bi ta zadeva še prenesla. Po kakšnih 45min sem malo preveril temperaturo PCBja in ohišja. Ohišje je med 45-55 stopinj, PCB pa do okoli 60 stopinj in 95 na enem mestu. Kakšne so še varne temperature teh zadev? Meni se zdi 95 kar veliko. Potem sem pa našel še to http://support.iteadstudio.com/support/ ... 1000012976.
Pozna kdo kakšno alternativo s podobno funkcionalnostjo? Potrebujem remote on/off in varno delovanje pri konstantnih 14A, power meter je nice to have.
Pozna kdo kakšno alternativo s podobno funkcionalnostjo? Potrebujem remote on/off in varno delovanje pri konstantnih 14A, power meter je nice to have.
Re: Moja privat črpalka :)
Jaz uporabljam Elgato Eve Energy Meter na OEM Bmw polnilcu 10A. Segreje se po moje nekje do 30C max. Sicer je deklariran do 16A in ima zgleda dovolj rezerve...
Tesla Model Y LR, '22 - BMW i3 94Ah, '18
Re: Moja privat črpalka :)
Žal deluje samo z iOS napravam. Imam samo Android naprave doma. Sicer pa tam piše da je rated samo do 11A.
Re: Moja privat črpalka :)
@mitjap po koliko časa naraste na tako temperaturo? Meni je POW v1 zadostoval za original polnilec - 10 A.
Ko bom doma lahko pogledam, če bi se dalo vezje ojačati.
Ko bom doma lahko pogledam, če bi se dalo vezje ojačati.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Moja privat črpalka :)
Meni se je omenjeni sonoff skuril po enem mesecu stalne obremenitve 1.6 kW, skurilo se je pri podnozju varovalke.
Re: Moja privat črpalka :)
Uporabi zunanji kontaktor/rele .mitjap napisal/-a:Si bom kar to temo sposodu. Sem zmontiral Sonoff POW (1st gen) in polnim C-Zero z nekje 14A (glede na Sonoff 3.2kW) kar je še vedno pod 16A ki naj bi ta zadeva še prenesla. Po kakšnih 45min sem malo preveril temperaturo PCBja in ohišja. Ohišje je med 45-55 stopinj, PCB pa do okoli 60 stopinj in 95 na enem mestu. Kakšne so še varne temperature teh zadev? Meni se zdi 95 kar veliko. Potem sem pa našel še to http://support.iteadstudio.com/support/ ... 1000012976.
Pozna kdo kakšno alternativo s podobno funkcionalnostjo? Potrebujem remote on/off in varno delovanje pri konstantnih 14A, power meter je nice to have.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 451
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931712
Re: Moja privat črpalka :)
Aqara air conditioning - je v bistvu tudi gateway, power meter ki rise graf, remote on/off, rated 16A, 20€mitjap napisal/-a:Si bom kar to temo sposodu. Sem zmontiral Sonoff POW (1st gen) in polnim C-Zero z nekje 14A (glede na Sonoff 3.2kW) kar je še vedno pod 16A ki naj bi ta zadeva še prenesla. Po kakšnih 45min sem malo preveril temperaturo PCBja in ohišja. Ohišje je med 45-55 stopinj, PCB pa do okoli 60 stopinj in 95 na enem mestu. Kakšne so še varne temperature teh zadev? Meni se zdi 95 kar veliko. Potem sem pa našel še to http://support.iteadstudio.com/support/ ... 1000012976.
Pozna kdo kakšno alternativo s podobno funkcionalnostjo? Potrebujem remote on/off in varno delovanje pri konstantnih 14A, power meter je nice to have.
Re: Moja privat črpalka :)
Tako. Garaža je pripravljena!
[/center]
[/center]
Re: Moja privat črpalka :)
Zelo lično in dve najbolj funkcionalni/uporabni polnilnici na tržišču
A nisi nekaj omenil, da boš ZOE prodal? Ga boš sedaj obdržal?
A nisi nekaj omenil, da boš ZOE prodal? Ga boš sedaj obdržal?
Re: Moja privat črpalka :)
Ja. Zoe ostane, tako da adijo bencin.
Re: Moja privat črpalka :)
Pohvalno. Btw, koliko ti odtehta stranica delno zaprta z deskami na avtih, so kaj manj umazani (prah, umazan dež) ? Ali ni nic in je le estetika.
Kateri avto bo zamenjala sedaj Kona ?
Pa prtljaga & dopusti ?
Kateri avto bo zamenjala sedaj Kona ?
Pa prtljaga & dopusti ?
Re: Moja privat črpalka :)
Letvice so 99% estetika. Kakšnega opaznega vpliva na dež,sneg, veter nimajo... imajo pa na sonce.
Kona bo zamenjala C3 Picasso LPG. Morje/dopusti ostanejo enaki ker ima Kona tako kot C3 strešne nosilce. Kovček + prtljažnik je za nas 4 več kot dovolj. Letos je bil prtljažnik še na pol prazen pa sta bila notri 2 otroška kolesa.
Spremenil se bo prevoz koles, ker nima kljuke... Bo mal več zlaganja, ali pa se bo treba potrudit da se jih spravi na streho.
Tako pač je... smo v času ko se je še treba mal prilagodit če hočeš imet EV
Kona bo zamenjala C3 Picasso LPG. Morje/dopusti ostanejo enaki ker ima Kona tako kot C3 strešne nosilce. Kovček + prtljažnik je za nas 4 več kot dovolj. Letos je bil prtljažnik še na pol prazen pa sta bila notri 2 otroška kolesa.
Spremenil se bo prevoz koles, ker nima kljuke... Bo mal več zlaganja, ali pa se bo treba potrudit da se jih spravi na streho.
Tako pač je... smo v času ko se je še treba mal prilagodit če hočeš imet EV
Re: Moja privat črpalka :)
Malo off-topic - za kolesa + trugo na streho nabavi, če še nimaš, prečke z utori (npr. thule wingbar), ker lahko potem nosilce za kolesa poljubno premikaš levo/desno, medtem ko pri navadnih pravokotnih prečkah ne moreš montirat direkt nad "nogo", ki drži prečko. Bicikel komot gleda 20 cm vstran čez prečko, pa še vedno ne bo segel čez rob avta, kaj šele čez ogledalo.