Domača polnilnica za Model 3
Re: Domača polnilnica za Model 3
Haha, ja sem upal na nekih 11kw brez dokupovanja polnilnic.
Tesla referral link: https://ts.la/gregor66862
Re: Domača polnilnica za Model 3
11kW dobiš brez polnilnice. To imaš v avtu. Tisto na steni je samo štekar v katerega paše menekes vtič.
Al je direkt v steni al pa je vmes lepa škatla je čist vseeno, pri polnjenju je to pasivna stvar.
Al tudi navadni 240V vtičnici rečeš polnilnica?
Al je direkt v steni al pa je vmes lepa škatla je čist vseeno, pri polnjenju je to pasivna stvar.
Al tudi navadni 240V vtičnici rečeš polnilnica?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Domača polnilnica za Model 3
Hmm, To pa ne vem če drži. A je Teslin priložen polnilec 11kW? Se priključi na rdeči CEE5?
Tukaj pravijo da dobiš 1 fazni UMC: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... pe.161296/
Tukaj pravijo da dobiš 1 fazni UMC: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... pe.161296/
Re: Domača polnilnica za Model 3
Se pravi, je možno samo priklopit kable na tako mennekes vtičnico in potem polniti doma z TYPE 2 (11kW). Iz prejšnih odgovorov sem sklepal, da je največja možna moč brez domače polnilnice 3.7kW. Tudi sam sem zasledil, da v Tesla wall connectorju ni chargerja, ampak je že v avtu.warpedone napisal/-a:11kW dobiš brez polnilnice. To imaš v avtu. Tisto na steni je samo štekar v katerega paše menekes vtič.
Al je direkt v steni al pa je vmes lepa škatla je čist vseeno, pri polnjenju je to pasivna stvar.
Al tudi navadni 240V vtičnici rečeš polnilnica?
Tesla referral link: https://ts.la/gregor66862
Re: Domača polnilnica za Model 3
Temule štekarju verjetno manjka logika, ki avtu pove kakšen max tok mu je dovoljeno 'potegnit' brez da ti skuri varovalke.
Priložen type2 kabl ne vsebuje take logike, pričakuje da bo le-ta vgrajena v štekdozo, kamor ga boš štekal. Lahko sam poskrbiš da so zadaj dost debeli droti ampak zna bit da avto brez ustreznega signala ne bo hotu štartat filanja.
Mobile connector ima dva različna nastavka, ki preko vgrajenih uporov povesta kolk je max (13 al 16A). Še vedno pa je lahk to preveč in morš v avtu spustit omejitev, min je 5A.
V wall connectorju so v ta namen jumperji katere ustrezno nastavi štromar, ki ti zadevo zmontira.
Dobi se kable, ki imajo omejitev 'zapečeno' (in kurijo prešibke varovalke) al pa pametne prenosne enote, npr https://www.mobilityhouse.com/int_en/ju ... -22kw.html
Priložen type2 kabl ne vsebuje take logike, pričakuje da bo le-ta vgrajena v štekdozo, kamor ga boš štekal. Lahko sam poskrbiš da so zadaj dost debeli droti ampak zna bit da avto brez ustreznega signala ne bo hotu štartat filanja.
Mobile connector ima dva različna nastavka, ki preko vgrajenih uporov povesta kolk je max (13 al 16A). Še vedno pa je lahk to preveč in morš v avtu spustit omejitev, min je 5A.
V wall connectorju so v ta namen jumperji katere ustrezno nastavi štromar, ki ti zadevo zmontira.
Dobi se kable, ki imajo omejitev 'zapečeno' (in kurijo prešibke varovalke) al pa pametne prenosne enote, npr https://www.mobilityhouse.com/int_en/ju ... -22kw.html
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
- evpolnilnice
- EV specialist
- Prispevkov: 756
- Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
-
575405
Re: Domača polnilnica za Model 3
Glede na to, da so vsi proizvajalci povzeli standart od Tesle, mislim, da se polni na enak način kot vsa ostala vozila, torej verjetno ne moreš polniti dirktno s 3f kablom iz stenske vtičnice v vozilo.
Re: Domača polnilnica za Model 3
Malo se je zmedlo vse tole
Še vedno je najbolj popolen in pravilen odgovor od contexta: viewtopic.php?f=8&t=2516&start=20#p42650
Torej:
- Šuko vtičnica 2kW
- Modra CEE3 vtičnica 3.6kW
- Polnilnica do 22kW, al kolikor zmore Model 3
Še vedno je najbolj popolen in pravilen odgovor od contexta: viewtopic.php?f=8&t=2516&start=20#p42650
Torej:
- Šuko vtičnica 2kW
- Modra CEE3 vtičnica 3.6kW
- Polnilnica do 22kW, al kolikor zmore Model 3
Re: Domača polnilnica za Model 3
Moj je napačen v čem?
Šuko omogoča med 5 in 13A kar je od 1,2 do 3,2 kW.
Al mi boš povedal, da delam nekaj kar ni možno?
Šuko omogoča med 5 in 13A kar je od 1,2 do 3,2 kW.
Al mi boš povedal, da delam nekaj kar ni možno?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Domača polnilnica za Model 3
To da govoriš da potrebuje samo malo drugačen šteker z logiko za 11kw.
To ni res potrebuje polnilno postajo in pika.
Za detaile o logiki pa CRF
To ni res potrebuje polnilno postajo in pika.
Za detaile o logiki pa CRF
Re: Domača polnilnica za Model 3
>> To ni res potrebuje polnilno postajo in pika.
Kaj pa je njej poleg generatorja ustreznega kontrolnega signala?
Juicebooster je torej polnilna postaja?
Glih tolk, kot vsako šuko vtičnica.
Kaj pa je njej poleg generatorja ustreznega kontrolnega signala?
Juicebooster je torej polnilna postaja?
Glih tolk, kot vsako šuko vtičnica.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Domača polnilnica za Model 3
Nisem električar, ampak če bi namontiral takšen 3-fazni vtič na steno in ga priklopil v avto, ali bi delovalo? Če ima avto vgrajen 3-fazni 11kW polnilec potem to pomeni 16A na fazo, in če imam 20 ali 25A varovalke potem tudi na domačem omrežju to ne predstavlja problema.dro18 napisal/-a: Se pravi, je možno samo priklopit kable na tako mennekes vtičnico in potem polniti doma z TYPE 2 (11kW). Iz prejšnih odgovorov sem sklepal, da je največja možna moč brez domače polnilnice 3.7kW. Tudi sam sem zasledil, da v Tesla wall connectorju ni chargerja, ampak je že v avtu.
Re: Domača polnilnica za Model 3
Context:
Context:
Že zgoraj sm napisal (http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=8&t=25 ... 718#p42681)Nisem električar, ampak če bi namontiral takšen 3-fazni vtič na steno in ga priklopil v avto, ali bi delovalo?
Ta "verjetno" lahko črtamo, ker ima doza 2 pina premalo in priležn Type2 kabl ne paše vanjo.Temule štekarju verjetno manjka logika, ki avtu pove kakšen max tok mu je dovoljeno 'potegnit' brez da ti skuri varovalke.
Priložen type2 kabl ne vsebuje take logike, pričakuje da bo le-ta vgrajena v štekdozo, kamor ga boš štekal. Lahko sam poskrbiš da so zadaj dost debeli droti ampak zna bit da avto brez ustreznega signala ne bo hotu štartat filanja.
Context:
Imaš izpolnjenje električne pogoje, nucaš še elektroniko, ki bo generirala ustrezen kontrolni signal, ki bo avto povedat tole kar si napisal. Lahk kupš teslin wallcharger al pa XY drugih zadev.Če ima avto vgrajen 3-fazni 11kW polnilec potem to pomeni 16A na fazo, in če imam 20 ali 25A varovalke potem tudi na domačem omrežju to ne predstavlja problema.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Domača polnilnica za Model 3
V polnlnici res ni nobene posebne znanosti, nekaj elektronike pač je in navaden kabel je pač ne more nadomestit.warpedone napisal/-a:>> To ni res potrebuje polnilno postajo in pika.
Kaj pa je njej poleg generatorja ustreznega kontrolnega signala?
Juicebooster je torej polnilna postaja?
Glih tolk, kot vsako šuko vtičnica.
Ja, Juicebooster je čisto navadna polnilnica, prav tako kot vsak "granny" šuko kocka na kablu, ki ga dobiš zraven avta.
Primerjava šuko vtičnice in polnilnice pa ni za v to temo
Re: Domača polnilnica za Model 3
Se pravi, poleg polnilca v avtu, nucaš pred njim še eno polnilnico.
Sm prav dojel?
Sm prav dojel?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Domača polnilnica za Model 3
Tako ja.
Vsak EV ima vgrajen AC polnilec.
Ta potem komunicira z zunanjo polnilnico.
Ta pa je potem priključena na omrežje, prek šuko, CEE3,5, fiksno zvezana, kakorkoli...
Vsak EV ima vgrajen AC polnilec.
Ta potem komunicira z zunanjo polnilnico.
Ta pa je potem priključena na omrežje, prek šuko, CEE3,5, fiksno zvezana, kakorkoli...
Re: Domača polnilnica za Model 3
Sm upal, da boš sprevidel nesmisel v polnilnici, ki komunicira s polnilnico.... dve zadevi z močno različno funkcionalnostjo, HW in ceno pod enakim imenom ampak tle zgleda ne bo napredka, tko da whatever.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Domača polnilnica za Model 3
Ves smisel in edini razlog za tako izvedbo je varnost.
Re: Domača polnilnica za Model 3
Ahjej ... izvedba je čist smiselna ... problem je napačna uporaba besed in posledična konfuzija.
Polnilec baterije ima jasno definirano funkcijo še izpred časov EV: vir električne energije pretvarja v takšno napetost kot v tistem trenutku ustreza nanj priključeni bateriji. Ob tem spremlja XY parametrov. En izmed parametrov je tudi max moč, ki jo še lahko spusti skozi sebe. Žal je to odvisno tudi od okolice i.e. dovodov energije do njega.
Škatla na steni ima le to dodatno funkcijo, da zna polnilcu povedat kaj je max dovoljeno. To iz nje ne naredi polnilnice, niti zunanje polnilnice.
V ameriki so to dodatno funkcijo že zdavnaj zapakirali v X različnih oblik in razporeditev pinov, tle v evropi pa so bli dost butast da enake vtičnice vežejo na različno močne varovalke in je to napako treba sedaj popravlat z 'zunanjimi polnilnicami'.
NEMA plug chart:
https://www.stayonline.com/product-reso ... -chart.asp
Polnilec baterije ima jasno definirano funkcijo še izpred časov EV: vir električne energije pretvarja v takšno napetost kot v tistem trenutku ustreza nanj priključeni bateriji. Ob tem spremlja XY parametrov. En izmed parametrov je tudi max moč, ki jo še lahko spusti skozi sebe. Žal je to odvisno tudi od okolice i.e. dovodov energije do njega.
Škatla na steni ima le to dodatno funkcijo, da zna polnilcu povedat kaj je max dovoljeno. To iz nje ne naredi polnilnice, niti zunanje polnilnice.
V ameriki so to dodatno funkcijo že zdavnaj zapakirali v X različnih oblik in razporeditev pinov, tle v evropi pa so bli dost butast da enake vtičnice vežejo na različno močne varovalke in je to napako treba sedaj popravlat z 'zunanjimi polnilnicami'.
NEMA plug chart:
https://www.stayonline.com/product-reso ... -chart.asp
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Domača polnilnica za Model 3
Tale 7 polna vtičnica od javne polnilne postaje, ali domače polnilne postaje se razlikuje od običajne 3fazne vtičnice v tem:
1. Ima vgrajen kontaktor, vtičnica dobi napajanje po nekaj sekundah ko je kabel na obeh koncih priklopljen, boljša varnost.
2. Vtičnica daje signal s kolikšnim tokom se avto lahko polni, toliko kot nastaviš, pri pametni polnilnici se prilagaja ostali porabi elektrike.
1. Ima vgrajen kontaktor, vtičnica dobi napajanje po nekaj sekundah ko je kabel na obeh koncih priklopljen, boljša varnost.
2. Vtičnica daje signal s kolikšnim tokom se avto lahko polni, toliko kot nastaviš, pri pametni polnilnici se prilagaja ostali porabi elektrike.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 4 Odgovori
- 532 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a LeoAlioth
-
- 278 Odgovori
- 6828 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr
-
- 1 Odgovori
- 133 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a evpolnilnice
-
- 2 Odgovori
- 5329 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Twista
-
- 26 Odgovori
- 4064 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a GS