Projekt Pametna polnilnica
Re: Projekt Pametna polnilnica
Hjah, varovalke so 25 A. Če bo prižgano še nekaj porabnikov hkrati, zna biti problem. Namen imam poiskati najmanj obremenjeni fazi in trafo priklopiti tja gor.
@pirpy: hvala za info, bom imel v mislih
@pirpy: hvala za info, bom imel v mislih
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Projekt Pametna polnilnica
Saj tudi ta transformator lahko tako povežeš, da obremeniš najbolj dve fazi.Nejccc napisal/-a:Hjah, varovalke so 25 A. Če bo prižgano še nekaj porabnikov hkrati, zna biti problem. Namen imam poiskati najmanj obremenjeni fazi in trafo priklopiti tja gor.
@pirpy: hvala za info, bom imel v mislih
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Projekt Pametna polnilnica
Hiter update, kaj se dogaja. Delam na tem noč in dan!
SW je skoraj končan (za prvo silo, tako da bom lahko začel kaj testirat) Deluje precej bolje kot sem pričakoval. Je hitra in odzivna, potem pa bomo videli kako se bo z njo razumel avto. Mislim da bi se že moral lepo polnit. Ni mi jasno samo še glede par neobičajnih situacij. Npr. kako avto prepričat da naj neha polnit? ( brez da izklopim rele )
@pirpy, ti si se s tem že dajal. Neha polnit če se mu zmanjša pilot pod 6A? Ali pa če se mu ga kar postavi na 12V?
Pa še dobre novice! Že prva verzija bo 32A! Mal na meji bo tiskanina, ampak bom ojačal z žico. Za modele bo OK.
Material sem zbral in je naročen, tiskanine tudi, edino kabli in ročke mi še manjkajo!
Če kdo ve kje bi dobil primerne 4 žilne kable se res priporočam? Lahko tudi na ZS ali mail. Tudi za ugodne ročke, če je kdo kje videl da se jih da dobit v EU.
In še senzor za zaščito varovalk. Praktično končan. SW in HW. Zbudi se v AP načinu, s telefonom se povežeš nanj, nastaviš WiFi podatke in to je to. Polnilnici pošilja podatke vsakih 5 sekund. Če so težave z omrežjem pa se vrne v AP način da se ga lahko spet nastavi. Zaradi poenostavitve bodo prve verzije delale le v DHCP načinu.
Zaenkrat mi že nekaj dni dela BP in to čisto na meji dosega (-91dBm)
Kabel senzorja je dolg 0.5m, napajalni pa tudi mislim da bo to dovolj za montažo v vsako elektro omarico.
[/center]
Komentarji, pripombe, vprašanje, želje, vse dobrodošlo...
SW je skoraj končan (za prvo silo, tako da bom lahko začel kaj testirat) Deluje precej bolje kot sem pričakoval. Je hitra in odzivna, potem pa bomo videli kako se bo z njo razumel avto. Mislim da bi se že moral lepo polnit. Ni mi jasno samo še glede par neobičajnih situacij. Npr. kako avto prepričat da naj neha polnit? ( brez da izklopim rele )
@pirpy, ti si se s tem že dajal. Neha polnit če se mu zmanjša pilot pod 6A? Ali pa če se mu ga kar postavi na 12V?
Pa še dobre novice! Že prva verzija bo 32A! Mal na meji bo tiskanina, ampak bom ojačal z žico. Za modele bo OK.
Material sem zbral in je naročen, tiskanine tudi, edino kabli in ročke mi še manjkajo!
Če kdo ve kje bi dobil primerne 4 žilne kable se res priporočam? Lahko tudi na ZS ali mail. Tudi za ugodne ročke, če je kdo kje videl da se jih da dobit v EU.
In še senzor za zaščito varovalk. Praktično končan. SW in HW. Zbudi se v AP načinu, s telefonom se povežeš nanj, nastaviš WiFi podatke in to je to. Polnilnici pošilja podatke vsakih 5 sekund. Če so težave z omrežjem pa se vrne v AP način da se ga lahko spet nastavi. Zaradi poenostavitve bodo prve verzije delale le v DHCP načinu.
Zaenkrat mi že nekaj dni dela BP in to čisto na meji dosega (-91dBm)
Kabel senzorja je dolg 0.5m, napajalni pa tudi mislim da bo to dovolj za montažo v vsako elektro omarico.
[/center]
Komentarji, pripombe, vprašanje, želje, vse dobrodošlo...
Re: Projekt Pametna polnilnica
@CRF priznam da večji del napisanega niti ne razumem... meni je pomembno, da bo delovalo, da bo uporabniško prijazno in če bo poleg vsega še cenovno ugodno bo pa itak TOP! Jaz sem eden tistih "električno ne-veščih uporabnikov"
Kar tako naprej.
Kar tako naprej.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Projekt Pametna polnilnica
Odlično! Škoda samo, da še nimam avta, da bi bil med (prvimi) testerji sistema.
Re: Projekt Pametna polnilnica
Torej verjetno že imaš op amp, ki ga napajaš z -12 in + 12 katerega poganjaš iz mikrokontrolerja.
Izhod tega operacijskega ojačevalca imaš preko 1kohm upora povezano na pilotni signal (CP) type 2 vtičnice.
Poleg tega imaš preko uporovnega delilnika povezan cp signal na ad vhod mikrokontrolerja, tako da lahko meriš negativno in pozitivno napetost.
Ko ni avta priključenega je napetost na cp 12 V.
Ko vključiš avto se napetost na cp spusti na 9 V vklopiš pvm signal in čakaš avto da nastavi polnilec na željeni tok , izmeri ozemljitev ... in ko je avto pripravljen dodatno obremeni tisti 1 kohm upor tako, da napetost pade na 6 V (pozitivni vrh), takrat vklopiš rele.
Ko se avto ne želi več polniti (je poln ali pa se vključi časovnik) sprosti dodatni upor in pozitivni vrh pwm signala gre na 9V in takrat izključiš rele.
Če hočeš narediti pavzo enostavno izključiš pwm, avto sprosti upor, napetost se dvigne na 9 V kjer pa moraš izključiti rele.
za ponovni start najprej vključiš pwm, avto se zbudi nastavi polnilec in enako kot zgoraj...
Izhod tega operacijskega ojačevalca imaš preko 1kohm upora povezano na pilotni signal (CP) type 2 vtičnice.
Poleg tega imaš preko uporovnega delilnika povezan cp signal na ad vhod mikrokontrolerja, tako da lahko meriš negativno in pozitivno napetost.
Ko ni avta priključenega je napetost na cp 12 V.
Ko vključiš avto se napetost na cp spusti na 9 V vklopiš pvm signal in čakaš avto da nastavi polnilec na željeni tok , izmeri ozemljitev ... in ko je avto pripravljen dodatno obremeni tisti 1 kohm upor tako, da napetost pade na 6 V (pozitivni vrh), takrat vklopiš rele.
Ko se avto ne želi več polniti (je poln ali pa se vključi časovnik) sprosti dodatni upor in pozitivni vrh pwm signala gre na 9V in takrat izključiš rele.
Če hočeš narediti pavzo enostavno izključiš pwm, avto sprosti upor, napetost se dvigne na 9 V kjer pa moraš izključiti rele.
za ponovni start najprej vključiš pwm, avto se zbudi nastavi polnilec in enako kot zgoraj...
Re: Projekt Pametna polnilnica
Type 2, ker gre vse v to smer.darjan napisal/-a:Kakšne točke pa rabiš, CRF? Tip1 al 2?
Re: Projekt Pametna polnilnica
Kar ESP ja, je idealen za takole uporabo.Nejccc napisal/-a:Uau, zanimivo!
Uporabljaš ESP ali kaj drugega za wifi?
Re: Projekt Pametna polnilnica
Bo opcija uporabiti tudi tip1 ročko, pač če se pravilno zveže kable, ali bi bil potreben kak večji poseg?
Re: Projekt Pametna polnilnica
@CRF
Predvidi še izhod za zaklepanje vtičnice, tako, da dokler ne odkleneš in izvlečeš vtikača iz avta se ti ne odklene vtičnica, za tiste ki bomo imeli polnilnico z vtičnico.(dokler je napetost CP pod 12 V mora biti vtičnica zaklenjena)
Predvidi še izhod za zaklepanje vtičnice, tako, da dokler ne odkleneš in izvlečeš vtikača iz avta se ti ne odklene vtičnica, za tiste ki bomo imeli polnilnico z vtičnico.(dokler je napetost CP pod 12 V mora biti vtičnica zaklenjena)
Re: Projekt Pametna polnilnica
Za enofazno ročko se lahko uporabi namenski kabel 3x6mm2+1x0.5mm2 (verjetno ni poceni),
ali pa kar cenejši kabel 4x6mm2, dovolj je tudi 4x4mm2
Lahko se uporabi kar kabel za fiksne instalacije SIV finožičen PVC,
težava tega kabla je da ni primeren za nizke temperature postane trd.
Primeren je kabel za nizke temperature, v elektro trgovinah ORANŽEN primeren za podaljške ali ČRNI gumi kabel.
ali pa kar cenejši kabel 4x6mm2, dovolj je tudi 4x4mm2
Lahko se uporabi kar kabel za fiksne instalacije SIV finožičen PVC,
težava tega kabla je da ni primeren za nizke temperature postane trd.
Primeren je kabel za nizke temperature, v elektro trgovinah ORANŽEN primeren za podaljške ali ČRNI gumi kabel.
Re: Projekt Pametna polnilnica
Še karakteristtika NV varovalk
http://www.eti.si/images/product_db/lev ... 533_TD.pdf
http://www.eti.si/images/product_db/lev ... 533_TD.pdf
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: Projekt Pametna polnilnica
Za napeljavo do škatle se lahko uporabi posamezne žice 6 mm^2 (če je cev že speljana).
Re: Projekt Pametna polnilnica
OK. A je to 12V al 220V mehanizam za zaklep?pirpy napisal/-a:@CRF
Predvidi še izhod za zaklepanje vtičnice, tako, da dokler ne odkleneš in izvlečeš vtikača iz avta se ti ne odklene vtičnica, za tiste ki bomo imeli polnilnico z vtičnico.(dokler je napetost CP pod 12 V mora biti vtičnica zaklenjena)
Re: Projekt Pametna polnilnica
Kakor sem jaz gledal, je 12 V in se za odklep/zaklep obrne polariteto motorju.
Lahko poiščem točen datasheet.
Lahko poiščem točen datasheet.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 278 Odgovori
- 6822 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr
-
- 4 Odgovori
- 532 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a LeoAlioth
-
- 1 Odgovori
- 133 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a evpolnilnice
-
- 8 Odgovori
- 1972 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a niko6
-
- 26 Odgovori
- 4063 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a GS